Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Esther 29-08-2023

Update:
Onlangs een review geschreven over een afhandeling van een defect product. Er is vervolgschade ontstaan tijdens vervoer en daarmee verwijst bol.com naar de vervoerder en gaat niet meer in op dat het product reeds defect was (en reden was voor verzending). Reactie op de review lijkt automatisch gegenereerd, want verwijzing terug naar klantenservice biedt nog steeds geen ruimte voor gesprek.
Hoofdkantoor geeft frontoffice opdracht dossier te sluiten en weigert zelf contact op te nemen met klant. Van frontoffice krijgen we elke keer te horen dat deze casus duidelijk een "geld terug verhaal" is, maar Hoofdkantoor blijft verwijzen naar de gevolgschade tijdens transport (uitzoeken of dit in het magazijn is gebeurd blijft ook buiten beschouwing) en gaat niet in op de primaire schade die binnen garantietermijn (4mnd na aanschaf was product reeds defect).
Hoezo "winkel voor iedereen ". Ceo's cq hoofdkantoor van bol.vom durf zelf te bellen en je klant uit te leggen waarom jullie blijven hameren op de schade die, volgens jullie, tijdens transport is gebeurd en niet ingaan op dat het toestel reeds kapot was. Btw: het transport en het verzekeren tijdens transport is expliciet op jullie verzoek gebeurd! Zelf brengen was opeens geen optie meer.....

Review 23-8
We hebben bij bol.com een Samsung tv gekocht. Deze is na 4 mnd defect geraakt. Op verzoek van Bol.com hebben we de door hen aanbevolen verpakking aangeschaft en via de door hen aanbevolen vervoerder het product verzekerd (hun verzoek) verstuurd. De tv blijkt bij aankomst beschadigd en bol.com verwijst daardoor door naar vervoerder. Vervoerder reageert dat schade buiten verzekering valt. Bol.comblijft vasthouden fout vervoerder en doet verder niets. In het gesprek met bol.com geven we diverse malen aan dat de tv al defect was en dat de schade door het vervoer daardoor niet leidend hoeft te zijn. Bol.com gaat daar verder niet op in en heeft nu expliciet aangegeven dat zaak gesloten is. Hoezo "winkel voor iedereen "? Bol.com is wat ons betreft een zaak waar we niet meer gaan kopen. Ze laten klanten bewust in de kou staan.

Beste Esther,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Cobi & Jerry 29-08-2023

Wij bestellen, als het even kan, bij, of via BOL, omdat alle leveringen snel en meestal zeer goed verpakt worden geleverd. Bij producten "van BOL zelf' is de retour- en of klachtafhandeling geweldig, maar, en nu komt het, bij levering via BOL, dus een externe leverancier help het ontzettend dat BOL over de schouder mee kijkt en dit proces nauwlettend in de gaten houd. Dit hebben wij nu meerdere malen meegemaakt, en is een zeer voorname reden, om, als het even kan, bij BOL te bestellen. Natuurlijk speelt óók de prijs een rol, maar voor ons is de keus snel gemaakt: Liever dan de allerlaagste prijs, een betrouwbare levering mét de nodige zekerheden, i.p.v. een "doos bakstenen"
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Bedankt voor jullie vertrouwen in bol.com. 😊

erwin 29-08-2023

Het aangekochte product voldeed aan de verwachtingen, van de levering was ik helemaal niet tevreden. De verpakking was gescheurd en aan het product was op meer dan 1 plaats zichtbare schade.

Beste Erwin,

Phil 29-08-2023

Ideaal, verzendkosten altijd in de prijs inbegrepen.
Staan garant voor hun verzenders.
Goede traject volging middels email.
Handige retour functie als er toch iets onverhoopt niet in orde is.
Handige bestel geschiedenis overzicht in je persoonlijke account.
Zeer aan te bevelen.

Bedankt voor jouw vertrouwen, Phil. 😀

wim 29-08-2023

ik vind het een eerlijke en oprechte winkel,als je iets besteld is het er al na 1 of 2 dagen dat vind ik fijn ,vooral als je op iets zit te wachten dus een zeer goede winkel .
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Wat een prachtige complimenten. Bedankt Wim!

Cor 29-08-2023

Deze Shop van Bol.Com omdat wat ik zoek of nodig heeft wat ik zeker van ben dat ze het hebben en altijd goed verpakt en altijd netjes op tijd afgeleverd . Dus zeer tevreden .
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Bedankt voor jouw aankopen, Cor!

An74× 29-08-2023

Ik selecteer wel goed op reviews bij producten vd leveranciers. Ik heb bijna alleen maar positieve ervaringen.
Ook met klachtenafhandeling van bol.com zelf., deze heb ik als positief ervaren.
1 ervaringen was negatief en die waa van een neven verkoper.. slecht garantie beleid.
Ik denk achteraf dropshipping.
Maar ik ben zeker tevreden of bol.com zelf
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Ook als het fout gaat doen we onze uiterste best om het weer goed te laten eindigen. 😊

Rene de sw 29-08-2023

Gewoon n hele goede webwinkel voor mij de beste die ik ken met n heel groot assortiment goede service en heel vriendelijk personeel bij de klantenservice kortom Top geen minpunten

We doen onze uiterste best, Rene. 😀

GJ 29-08-2023

Er is een ruim assortiment en de klantenservice is goed te bereiken en handelt adequaat. Alle produkten die ik heb ontvangen waren conform verwachting.
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Bedankt voor jouw vertrouwen in ons. 😉

James 29-08-2023

meestal zeer tevreden want als er iets aan de hand is zijn ze goed te bereiken en wordt het netjes opgelost. Met sommige externe verkopers kan de communicatie misgaan helaas. Vaak vind ik Bol zelf wat aan de dure kant en kies ik voor een ander. Ik heb select en daar ben ik erg blij mee, heb 'm ook weer verlengd. Maar over het algemeen is de service fijn en snel.

Bedankt voor jouw mooie woorden, James. 😊

Mariëlle 29-08-2023

Altijd veel gekocht via Bol.com wat altijd goed bevallen is. Alleen nu 2 weken geleden melding gemaakt van een kapotte wasmachine en nog steeds geen afspraak kunnen maken met monteur. Niets vernomen, iedere dag bellen we wel en telkens weer het zelfde verhaal ze zullen binnen 3 werkdagen een afspraak maken maar ook nu nog steeds niets vernomen. Ze vinden het ook allemaal maar normaal als je ze spreek. En ze kunnen niets aldus Bol.com. Het wasmachine is pas net een jaar oud, om zo lang te moeten wachten met een gezin met kinderen vind ik echt niet normaal.

Beste Mariëlle,

Bedankt voor jouw bericht.
Als ik het dossier bekijk zie ik dat de reparatiedienst hier druk mee bezig is. Vandaag hebben zij nog gemaild naar de juiste persoon om dit in orde te maken, dus ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost.

wim smit 29-08-2023

De site van Bol.com is lekker simpel. Geen onnodige info en je weet exact waar je aan toe bent. Je bestelde spullen worden keurig op tijd naar je toegestuurd en je word op de hoogte gehouden van de doorlooptijd van de zending. One stop shopping in optima forma
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

We zijn blij met jou als klant, Wim!

Janette 29-08-2023

Alles wat ik bestel is altijd keurig verpakt en op tijd opgestuurd , nog nooit problemen gehad !

Bedankt voor deze complimenten, Janette. 😀

Yb 29-08-2023

Altijd hele snelle levering, en goed verpakt. Het bestellen gaat probleemloos, kortom prima
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Bedankt voor jouw aankopen bij bol.com. 😉

BRIGIDA 29-08-2023

Alles wat ik bestel via Bol.com voldoet aan al mijn verwachtingen. De bezorgingen, de kwaliteit, de prijs, alles is 100%
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Super fijn om te horen dat je zo blij bent met bol.com. 🌼

Lazar Detchev 29-08-2023

I've been a long time customer of global / american online retailer for quite some time, but in the past 2 years I have moved to bol.com as my primary online retailer. The reasons for this are:
- excellent assortment of offerings
- very competitive prices
- fantastic customer service
- generous terms and conditions, focused on the customer
- convenient shipping options and returns
Last, but not least I am happy to support the local businesses like bol.com and the marketplace.
I strongly recommend bol.com and will continue to use it as my primary online retailer in the future.

Thank you for this amazing words, Lazar! 😀

Barbara 29-08-2023

Ben erg tevreden met Bol.com de levering is prima, ruime keuze . Het loont om binnen bol.com te zoeken en je zoektermen iets aan te passen om betere resultaten te krijgen.

Fijn dat je zo tevreden bent, Barbara. 😊

Familie Willemsen 29-08-2023

Bol.com geeft je de zekerheid van levering, ruime keuze en relatief scherpe prijzen. Het loont om binnen bol.com te zoeken en je zoektermen iets aan te passen om betere resultaten te krijgen. Het lijkt er op dat gesponsorde aanbieders de overhand beginnen te krijgen. Verder alles prima geregeld en de communicatie is echt top. Ook via externe partijen.
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Wat een fijne woorden. Bedankt!

Helder mientje 29-08-2023

Ik vind Bol een fijne winkel ruime keus snelle verzending en makkelijk naar een post nl punt laten bezorgen het enigste is ze zijn niet altijd de goedkoopste maar het gemak wil ook wat dus een topwinkel.

En jij bent een TOP klant! 😀

robken 29-08-2023

alles verloopt vlot, leveringen op tijd, artikels in orde. Enkel electronika vind ik niet zo oke. Valt nogal eens tegen.
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Bedankt voor de mooie woorden en de tips!

Perry Backus 29-08-2023

Snelle levering van bestellingen bij verkeerde bestelling retour sturen geen probleem ik bestel graag bij bol.com je kunt alles vinden wat je nodig hebt

We hebben alles wat je nodig hebt, Perry! 😁

lowie 29-08-2023

Snelle leveringen en juiste prijzen, goede communicatie.
Wel zou men bij aankoop van elektrische materialen zoals stopcontacten het verschil tussen Nederlandse en Belgische duidelijker moeten aantonen.
Met en zonder aarding pin....
Heb al tweemaal de verkeerde producten bekomen (Nederlandse i.p.v. van Belgische aarding PIN !!!...
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Bedankt voor jouw feedback en complimenten. We nemen het zeker mee!

Nathalie 29-08-2023

Steeds correcte levering. Vlotte communicatie en oplossing als er al eens iets fout loopt.
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Nathalie.😀

Knightofthepen 29-08-2023

Sinds de pandemie en uiteraard daarvoor, maar toe wat minder, mijn shop voor allerlei snelle behoeften om af te dekken.
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2023

We zijn blij met jou als klant! 😊

Gerard 29-08-2023

Goede en duidelijke omschrijving .
Goed product.
nette concurrerende prijs.