Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 04-10-2022

Snelle levertijden duidelijke communicatie ruime keuze en mocht er eens een probleem voordoen wordt deze goed opgelost.

Wim 04-10-2022

Eerlijk betrouwbaar ook de telefoon panel helpen je graag .ja ik beveel bol.com aan iedereen aan.

Willemijn 04-10-2022

De keuze is reuze! Snelle en goede levering. Producten voldoen aan de verwachting. Eventueel retourneren snel geregeld. Kan het iedereen aanraden.

marjo79 04-10-2022

Ik koop eigenlijk heel erg veel via bol.com, ik zoek eerst via google en kom dan toch steeds uit bij Bol.com. Ik heb nog nooit problemen gehad, de verzending is altijd supersnel. Ook als je iets retour wilt zenden gaat dat heel makkelijk. Omdat ik selectlid ben, betaal ik geen verzendkosten en dat heb ik er al zeker uitgehaald.

PeterK 04-10-2022

Concurrerende prijzen, groot assortiment, betrouwbaar en uitstekende service.

JPL Beesems 04-10-2022

Prima shop met de meeste producten. Service is zoals het hoort goed. Kortom prima en eerlijk bedrijf.

Jacq68 04-10-2022

Hier kan ik bijna alles vinden!
Alles wordt super snel geleverd en de service is top!

Mike 04-10-2022

Bol.com is betrouwbaar.
Het is makkelijk te vinden wat ik zoek .
Ook is er meer dan genoeg keuze.
Eenvoudig te retourneren, en goede informatie bij de produkten

Jose 04-10-2022

Fijne winkel veel keus en zeer goede service
Ook met problemen met post nl. Is het bol.com die de oplossing brengt
Ik ben graag klant

Annemarie 04-10-2022

Al vanaf het begin klant bij Bol.com en nooit klachten gehad. Prima service, zeer groot assortiment en mijn abo bij Select heeft zich al driedubbel terugbetaalt. Als ik iets nodig heb ga ik altijd eerst bij Bol.com neuzen. Wat voor mij ook een groot pluspunt is, is dat je achteraf kunt betalen. Kortom een fijne webwinkel!

Trouwe klant 04-10-2022

Ik koop al meer dan 10 jaar en zelfs langer bij Bol.com. Nog nooit problemen gehad. De klantenservice is heel goed bereikbaar als er iets mis ging met de bezorging en de dag erop werd mijn bestelling alsnog gratis geleverd. Verder maak ik gebruik van Select, dus ook onder de € 20,00 gratis bezorging. Fijne en betrouwbare webwinkel.

Judith 04-10-2022

Super webshop! Al sinds 2007 trouwe klant en zeer tevreden. Snelle service, veel keuze en goede prijs.

Martin Kruit 04-10-2022

Ik bestel regelmatig via bol.com. Het zoekt makkelijk en de prijzen zjjn goed te vergelijken.

Klazien 04-10-2022

Ik koop al 10 talle jaren bia bol.com. nog nooit iets gehad waar echt een probleem mee was. Een keer een kruimeldief bestelt gehad die na 1 jaar stuk was .via bol geholpen kreeg zonder veel gedoe een nieuwe toe gestuurt. En als iets niet bevalt zonder problemen terug sturen en geld terug. Ga zodoor.

payrton 04-10-2022

Ik ben helemaal weg van Bol.
Lid van select , dus altijd gratis verzending.
Grote collectie e-books, enorm assortiment van alles.
Duidelijke overzichtelijke site.

Ad van der Star 04-10-2022

Goede website met prettige onderdelen om te bestellen. En de leveringen gaan snel en op tijd.

GrVrRe 04-10-2022

Veel keuze, meestal snelle levering. Goede service.
Met Select leuk sparen/besparen.
Prijzen liggen alleen wat hoger dan gemiddeld…

C 04-10-2022

Goede aanbiedingen, snelle en nette levering en ruiling als het product toch niet goed mocht zijn. Ben erg tevreden.

De ervaring met BOL 03-10-2022

Wij bestellen al een geruime tijd bij Bol.com en zijn heel tevreden klanten.
Alle bestelling zijn in prima staat bezorgd.
Mocht er iets niet goed zijn dan wordt uitstekend geholpen.
En de enkele keren dat we niet tevreden waren met het product (past bijvoorbeeld niet)
dan is het ook geen enkel probleem met retourneren. Een fijne en duidelijke site. met een account kan je terugkijken wat je besteld hebt.
Zelfs de factuur is netjes en overzichtelijk.

Monique 03-10-2022

Ik bestelde al jaren bij bol.com. Maar nu al sinds 27 september 2022 bezig voor de wasmachine van mijn zoon . Lang verhaal kort te maken, komen er niet uit slechte service . De 1 zegt dut en de ander zegt wat anders ik koop er niks meer want ze doen niks voor een oplossing en als je op andere site kijkt ook veel mensen met slechte ervaringen

Jos 03-10-2022

Handige website met fijne zoek/filter-mogelijkheden en veel keuze. Ze hebben bijna alles doordat ze ook met derde partijen werken. Altijd gratis verzending via Select is erg gunstig. Alles is altijd snel en keurig geleverd en retourzendingen gaan ook probleemloos. Kortom erg fijne one-stop shop met perfecte levering en assortiment. Aanrader.

JaHe uit Goirle 01-10-2022

Hij heeft alles en heeft ook goeie klantenservice.
Mijn bestelling worden vaak op volgende dag thuis bezorgen.

Martijn 01-10-2022

Gister via bol.com een ipad besteld met select service. Deze zou vandaag zaterdag 1-10-22 geleverd worden. Als ik op de site kijk staat er word vandaag geleverd. Kijk ik op de track en trace staat er word maandag geleverd. Dit is nu al de zoveelste keer dat dat gebeurd bij bol.com. en als je de klantenservice belt zeggen die dood leuk ja kunnen we ook niks aan doen, dat ligt aan de bezorgdienst. Het word echt hoogtijd dat bol eens gaat stoppen met al die vage bezorgdiensten. Ik ben helemaal klaar met bol.com en als je dan aangeeft het direct te annuleren en je geld terug wil omdat hun hun select service niet na komen en de nieuwe aflever datum te laat is, zeggen ze ja sorry kunnen we niet doen. Nou dikke doei bol.com voor mij nooit meer iets van jullie
Officiele reactie van Bol.com 06-10-2022

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Natalya van bol.com

A.H.Konig 01-10-2022

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk op specifiek product kunnen zoeken. Snelle levering, goede communicatie hierover. Zo goed als op de minuut nauwkeurig geleverd. Vriendelijke mensen. Product is als omschreven, op de site zijn uitgebreide specificaties makkelijk te vinden, cashback al binnen paar dagen geregeld. Klantenservice is heel goed, met vriendelijke competente medewerkers. Heel uitgebreid assortiment. Een aanrader, waar ik in de toekomst vaker zal bestellen.

Harrysi 30-09-2022

Een braunmixer de 29e besteld en vandaag de 30e geleverd. Zekerheid van tijdig verzenden is heel groot.