Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PEJ67 09-02-2022

Ik bestel al jaren geregeld bij Bol.com. Alle bestelling worden goed en snel afgehandeld en men houdt zich aan de afspraken. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling Zoals al eerder vermeld is het jammer dat met name PostNL tegenwoordig nooit meer op tijd levert. Maar dat is Bol.com niet te verwijten. Tot nu toe nog nooit iets terug hoeven te sturen dus daar geen ervaring mee.

Als ik een minpuntje mag noemen is het dat sommige verkopers minstens drie keer zo duur zijn dan eigen websites van een bepaald artikel of in de winkel. Maar dat is een kwestie van zelf goed checken alvorens te bestellen. Bol.com heeft het goed geregeld allemaal.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Enorm bedankt voor je review en je feedback. Dat waarderen we! :)

PJ 09-02-2022

ik koop meestal via Bol.com als ik iets dringend nodig heb , daar ik vertrouw in de website en de Betaalmethode i DEL is prima
ook vind je spullen die je niet in elke winkel kunt vinden de toner van Samsung Lazer Printers kan ik alleen nog bij bol.com
halen voor een redelijke prijs . etc.je kunt er een verlanglijstje wat je regelmatig onding heb aanmaken

Heel erg bedankt! 😃

Chris 09-02-2022

Over het algemeen positieve ervaringen met Bol com. Bestellen en retourneren is eenvoudig. Enigste punt van kritiek is de bezorging van artikelen. DHL en Post NL schieten regelmatig te kort in het op tijd bezorgen van artikelen. Strikt genomen is dit Bol.com. niet te verwijten, maar de toezegging " voor 23 uur besteld morgen in huis" kan mijn beter achterwege laten aangezien men hier blijkbaar geen controle over heeft. Een eigen bezorgdienst zou een mogelijke oplossing zijn.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Chris! :)

Bol.com is een uitstekende webshop. 09-02-2022

Zeer uitgebreid assortiment. Maakt niet uit of het van Bol.com zelf komt of van een partner. Nog geen slechte ervaring van een levering van een partner. Sowieso nooit problemen met een product of levering. Pakket is immer goed verpakt en snel geleverd. De communicatie over levertijd e.d. s top. Website is duidelijk. Betaling achteraf een pré. Al klant vanaf de oprichting. Bij geen problemen blijf je toch gewoon klant. Neemt niet weg dat als een product elders veel goedkoper is, je daar natuurlijk op in gaat.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Bert 09-02-2022

zeer veel keuze scherpe prijzen goede service en altijp op tijd verzonden en ontvangen
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zo blij met ons bent, Bert! :)

Onderstal 09-02-2022

Meestal gaat het goed, maar mijn laatste bestelling is 5(!) dagen onderweg geweest. Avondlevering besteld, maar pakket werd steeds niet geleverd, ondanks Select lidmaatschap.
Ik snap dat het aan de vervoerder ligt, maar Bol zou dan meer energie kunnen steken in de klant door bijv met vervoerder contact op te nemen. Wat dat betreft is de service matig en beperkt zich tot een schriftelijke ‘sorry’.

Beste Onderstal,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Mascha 09-02-2022

Bol.com is voor mij gewoon top, er wordt op tijd geleverd goede services, de leverijden zijn vaak correct, je wordt netjes op de hoogte gehouden van de bestelstatus, en al iets niet meer leverbaar is, wordt jeook netjes op de hoogte gebracht, kortom TOP.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Ontzettend bedankt voor het compliment, Mascha! :)

Janneke 09-02-2022

Al jaren bestel ik bij BOL.com. Wanneer ik iets nodig heb, kijk ik altijd op mijn BOL.com app, omdat ik weet dat ik het daar altijd wel kan vinden. Het assortiment is ruim en producten zijn eenvoudig te vinden met de product zoeker. Als ik twijfel kan ik een vergelijk maken. Maar de reviews en de duidelijke omschrijvingen helpen mij goed met het maken van een keuze.
Bij vragen is de klantenservice altijd goed te bereiken. En mochten er problemen zijn (wat niet vaak is, maar soms kan gebeuren) wordt het altijd netjes opgelost.
De app is overzichtelijk en met een SELECT membership gaat de verzending nog sneller.
Kortom ik ben een super tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Heel erg bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Janneke! We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen! 😃

Dennis 09-02-2022

Heeft bijna alles in het assortiment, snelle verzending en goede klantenservice. Prijzen zijn over het algemeen goed. Ik heb zelf select en daarmee ook makkelijk verzending in de avond en op zondag. Nog nooit problemen gehad en terugsturen van artikelen is ook altijd makkelijk gegaan.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Dennis! :)

Soraya 09-02-2022

Ik ben fan van bol.com! De app gebruiksvriendelijk en zonder al teveel poespas. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan staat hun klantenservice klaar en die is geweldig. Klantvriendelijk, denken mee en in oplossingen.
Al met al aanrader!

En wij zijn fan van jou, Soraya! 😃

Dijkstra 09-02-2022

Bol.com heeft een hele fijne klantenservice, komt met goede oplossingen, levert snel en denkt graag met je mee!
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Dijkstra! :)

Nellie 09-02-2022

Snelle en vriendelijke klantenservice.
Altijd bereikbaar. Als er een probleem is met een externe partij helpen ze je ook met bemiddelen.
Ik bestel hier regelmatig.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Heel erg bedankt, Nellie! :)

Pien 09-02-2022

Steeds meer producten van AliExpress die hier verkocht worden, dat wil je niet vinden op bol.com. Verder is de service bij bol en de levering wel altijd goed
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je blij bent met onze service, Pien! :)

regina 09-02-2022

alles Goed,Ik ben zeer tevreden, ik heb veel gekocht bij Bol, ik kan met zekerheid zeggen dat ik vertrouw
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Bedankt voor al je vertrouwen en je feedback! :)

HJ Veenstra 09-02-2022

Waarom Bol.com? Om de dood eenvoudige reden, je grijpt nooit mis. Alles en iedereen is er te koop, gewoon omdat het kan. Daarom dus.

Onwijs bedankt! 😃

Wendy 09-02-2022

Ik ben eigenlijk altijd tevreden over bol.com. Omdat ze zoveel partners hebben, is het aanbod gigantisch. Ik vind de app heel gebruiksvriendelijk, en ook bestellingen van bijv. 2 jaar geleden zijn makkelijk terug te vinden in de historie.

Ik heb 2x contact gehad met bol.com omdat er iets mis was gegaan (1x een kapotte fles wasmiddel en 1x een trui in de verkeerde maat geleverd). Ik kreeg beide keren hele vriendelijke mensen aan de lijn, die echt met me meedachten en voor een snelle en goede oplossing zorgden.

Als ik nog wat opbouwende kritiek mag geven zou dat gaan over de filters in het zoeksysteem. Soms weet je niet goed onder welke categorie een product valt, dus kun je de algemene zoekbalk gebruiken. Deze is wat mij betreft net iets te scherp afgesteld waardoor vaak alleen exacte zoekopdrachten tevoorschijn komen. En ik weet echter ook dat het niet eenvoudig is om zoveel artikelen allemaal van de juiste “flag” te voorzien dus ik snap dat dit nooit 100% foutloos kan worden.

En tot slot: ik hou zo erg van jullie marketingafdeling! Wat een geniale ideeën slingeren zij de wereld in, heerlijk!

Ga zo door :)
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Gaan we doen! 💪 dank voor de feedback!

Fijne onlineshop 09-02-2022

Het is altijd fijn om bij bol.com te bestellen. De bestellingen zijn altijd compleet en er wordt op tijd geleverd. Is er eens een keer een probleem dan wordt deze per direct opgelost. Bij retourneren staat het betaalde bedrag snel weer op je rekening.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

bol.com 08-02-2022

ik vind bol .com goed om dat ze een hele goede service hebben wat je er ook koop de garantie en hulp bij bv omruilen is helemaal super
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

Gerrit 08-02-2022

Ik vind het heerlijk om middels mijn computer te kunnen winkelen bij Bol.com. Geen stres je kunt alles heel makkelijk zoeken en bekijken welk plaatje en prijsje natuurlijk het beste bij je past. Artikel gevonden dan kun je heel eenvoudig bestellen en betalen doe ik via ideal . Omdat ik select heb aangeschaft heb ik ook nog eens tegen betaling van rond de negen euro het hele jaar gratis verzenden. Ik vind dit alles een verademing. En ze hebben een heel uitgebreid assortiment, bijna oneindig!

Bedankt voor je complimenten, Gerrit! 😃

Marjan 08-02-2022

Top verkoper,
Vaak is bol.com de goedkoopste en ik koop er vooral graag omdat het betrouwbaar is. Leveringstijd wordt duidelijk aangegeven en klopt ook vrijwel altijd.

Bedankt! 😃

Joris 08-02-2022

Ik koop van alles bij Bol.com en ben nog nooit teleurgesteld. Ook als er iets mis is met mijn bestelling, wordt het gewoon netjes opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit teleurgesteld raakt, Joris! 👍

Oonagh Lab 08-02-2022

Bol.com is een hele fijne webshop. Heeft goede afspraken met hun leveranciers waardoor ze altijd flexibel zijn wanneer het aankomt op retouren en/of wijzigingen. Leveren ook supersnel. Daarbij een goede, attente marketingafdeling. Voor een klein bedrag koop je een Select abonnement zodat je verder geen extra verzend of retourkosten hebt.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Bedankt dat je voor onze webshop kiest! :)

Patricia 08-02-2022

Een shop, waar je van alles kunt vinden. Makkelijk en overzichtelijk. De facturen zijn ook overzichtelijk. Makkelijk betalen, keuze om achteraf te betalen. De artikelen worden snel geleverd, ligt ook wel aan de winkel, waar het vandaan komt, vaak staat het erbij hoelang de levertijd is. Retourneren gaat ook makkelijk. Het is ook mogelijk om het op zondag te laten bezorgen.

Fijn dat je zo tevreden bent, Patricia! 😃

Thea 08-02-2022

Zeer gebruiksvriendelijk site, groot assortiment, maken waren wat ze beloven!

Dank! :)

Karel 08-02-2022

Ik heb een goeden ervaring met bol.com ik kom er al jaren en dat waren goeden jaren ze hebben goeden producten voor een goeden prijs word op de tijd dat ik wilt netjes verpakt bij mij thuis bezorgd dat ik ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Karel! We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit zo blijft! 😃