Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M van helden 19-07-2022

Koop er heel veel, zelfs mijn hondenvoer. Snelle levering, goede service, als ik iets nodig heb kijk ik op internet en kom dan altijd uit bij BOL.COM.

Bedankt voor je aankopen! 😃

Jasper 19-07-2022

Snelle levering en gemakkelijk bestellen. Verschillende opties om te betalen Groot assortiment. Toch zou ik het jammer vinden dat kleinere specialistische boekhandels zouden verdwijnen. Ik probeer daarom ook daar regelmatig een boek te kopen.

Dank voor je review! :)

Boterkoek 19-07-2022

Bij Bol.com vind je echt alles! Je noemt het maar en ze hebben het! Zelfs mijn pc en tablet heb ik daar in alle vertrouwen gekocht. Retourneren is geen probleem en zelfs tweedehands toestellen (zoals mijn Senseo) kan je een nieuw leven geven want meestal is dit een retourneert toestel van iemand. Vaak geniet ik ook van de bulk-10 daagse om wasmiddelen, wc-papier, enz… aan te kopen
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Tinuske46 19-07-2022

Bol.com heeft zelf een ruim assortiment aan spullen. Verder doen ze zaken met andere leveranciers zodat het assortiment dat via Bol te bestellen is enorm groot is.
Leveren gaat snel en (tot nu toe) probleemloos. De prijzen die Bol hanteert zijn meestal concurrerend.
Als een artikel niet bevalt of niet goed is, dan is retourneren geen probleem.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Barry 19-07-2022

Een goede zaak met uitstekende service
En als er zich dan een probleempje voordoet wordt het snel door Bol.com opgelost
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice voor je vragen en problemen, Barry! :)

Bram 19-07-2022

Ik bestel al jaren bij Bol.com en altijd tot volle tevredenheid. Levertijden zijn realistisch, verpakking is goed en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Ook via aangesloten webshops gast het goed!
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Heel erg bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Bram! :)

Henk 19-07-2022

Laatste tijd regelmatig wat besteld en dat gaat altijd goed.
Levering op tijd en een goede kwaliteit prijs verhouding
Dus een aanrader

Bedankt voor je aankopen, Henk! 😃

Bart 19-07-2022

Bestel regelmatig bij BOL.com. Gaat altijd goed dik tevreden. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd gaat worden.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Bart! :)

Nathalie 19-07-2022

Snelle service, altijd eerlijk over de producten.
Wanneer iets mis gaat, wat altijd kan gebeuren, super klantenservice, met praktische oplossingen.
Fijn retour beleid, altijd alles duidelijk en goede instructies.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor de complimenten, Nathalie! :)

Nancy 19-07-2022

Fijn dat je het meestal de volgende dag al in huis hebt. En met select gratis bezorging is super!
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Nancy! :)

Eddy Wolput 19-07-2022

Grote keus en verscheidenheid van artikelen.
Over het algemeen snelle levering, uiteraard afhankelijk van de verkopende firma.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Samen met onze partners doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt! 😃

AvdH 19-07-2022

Prima webshop waarop ontzettend veel artikelen verkrijgbaar zijn. Het is een prettige omgeving om artikelen te vergelijken, bestellen en zaken op te volgen. Bij eventuele vertraging of gebreken goede klantenservice met prima afhandelng!
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

Marco 19-07-2022

Wij bestellen zeer regelmatig bij bol.com,
Gewoon omdat wij al jaren zeer tevreden zijn.
Altijd snel en netjes geleverd.
Goede service ook.
Kortom voor ons bol.com
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Enorm bedankt voor de complimenten, Marco! :)

Hofman 19-07-2022

Wij zijn altijd erg tevreden over de snelheid van afhandeling van onze bestellingen. Goede kwaliteit, we worden via mail op de hoogte gehouden en het bestelde product is er snel.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We doen er alles aan zodat je zo tevreden blijft! :)

Bol.com een makkelijke en duidelijke winkel 19-07-2022

Ik ben blij met deze shop omdat het zeer veel artikelen omvat waarvan wij er regelmatig of incidenteel bestellen. De keus om een online winkel te nemen is ook vanwege het feit dat wij niet zo mobiel zijn en dus meer aangewezen zijn op o.a. Bol.com. Het bestellen is makkelijk, de zichttermijn is acceptabel en de betalingsmogelijkheden legio en veilig. Moet er onverhoopt geruild worden is dat ook geen probleem en gaat lekker soepel. Het laatst besteld een digitale koortsthermometer. Snel geleverd, goed verpakt, goede kwaliteit. Dit zijn punten die voor ons belangrijk zijn.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Enorm bedankt voor de mooie woorden! 😃

w=Wil K 19-07-2022

Goede Service. Er was een bestelling geannuleerd en de volgende dag was mijn geld al terug gestort
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Fijn dat je zo tevreden bent met onze service! 😃

Gudy 19-07-2022

Ik vind het gewoon heel prettig dat als je iets snel nodig hebt, en je besteld het bij Bol, dan heb je het meestal de volgende dag al in huis. En als het je financieel even niet uitkomt, maar je hebt het echt nodig dan kun je later betalen.
Ik vind dit heel prettig, I love Bol.com

Wij zijn ook heel blij met jou, Gudy! 😃

Ed 19-07-2022

Al een paar jaar klant en uiterst tevreden over het aanbod en uiterst goede aftersales service .
Snel en duidelijk bij gestaan bij eventuele problemen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Ed! :)

Ab Ouwens 19-07-2022

Ik ben er 10 jaar geleden op gewezen door onze zoon...en sindsdien een vaste klant met legio bestellingen per jaar..en met Select is het nog voordeliger geworden voor ons..
De laatste bestelling (van Haasteren puzzels) is net zoals altijd keurig op tijd ( en anders een bericht) en heel goed verpakt...en nee..in al die jaren heb ik geen negatieve ervaring met Bol.com...gewoon doorgaan zo wij zijn heel tevreden.

Gaan we doen! 💪

Eneri 19-07-2022

Een snelle levering, een groot aanbod, prijs kwaliteit, een betrouwbare firma,

Bedankt! 😃

Melanie 19-07-2022

Sinds vele jaren koop ik producten bij Bol. Ze hebben een ruim assortiment en zijn prijs - kwaliteit goed. Zijn er problemen dan is de service heel goed, dit wordt snel en adequaat opgelost. Wat mij betreft is het een goede webshop en ik zal zeker een vast klant blijven.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We hopen dat je nog heel veel jaren klant bij ons bent, Melanie! :)

Bianca 19-07-2022

Echt 9,5 x dat ik iets ziek vind ik het op Bol en ook nog goedkoper. Die ene x dat ze het niet hebben is daarom absoluut te vergeven.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Fijn dat je zo blij met ons bent, Bianca! :)

Linda 19-07-2022

Het is gemakkelijk om via de website te zoeken wat je graag wil. Bovendien kan je tussen verschillende partners zoeken die mee de prijs bepalen. Steeds correcte info en duidelijke afhandeling. Retourneren is ook geen probleem. Gaat heel gemakkelijk.

Fijn! 😃

Wilhelmien Dammers 19-07-2022

Een goede thuiswinkel, zijn er onverhoopt toch problemen met een levering dan word je zeer goed geholpen, ze zijn vriendelijk en zeer netjes aan de telefoon. Kortom ik ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Peter260543 19-07-2022

Bij problemen met bestelde goederen worden ze snel en goed opgelost. Ook handig dat je via de website ook goederen bij andere verkopers kunt bestellen. Wel zou hier de informatie over afwijkende voorwaarden wel duidelijker op de bol.com site weergegeven kunnen worden
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kan voor al je vragen of problemen terecht bij onze klantenservice! :)