Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Astrid 13-09-2022

Ben een echte bol.commer, bijna alle online aankopen komen via Bol binnen. Altijd snelle en stipte bezorging. Door mijn select lidmaatschap altijd gratis ook in de avonduren.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Astrid, we zijn vereerd met jouw vertrouwen in onze webwinkel! 💙

Toneb 13-09-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol. Ik ben al jaren klant, als een geleverd product niet naar zin is kan je het eenvoudig terugsturen als je voor het product al betaald hebt, is het bedrag acceptabele tijd weer teruggestort.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We hopen je nog jaren te mogen verwelkomen, Toneb!

Ronald 13-09-2022

voor mij is Bol.com het bedrijf waar je voor alles terecht kunt. Klantvriendelijk, geen verzendkosten en alles op tijd bezorg.

Top!!!!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Ronald, bedankt voor je review dat waarderen we enorm!

Erik Schuurmans 13-09-2022

Bol.com is duidelijk, levert altijd wat ze belooft en meestal binnen een of twee dagen. Als er iets niet klopt is er ook nog een benaderbare klantenservice die niet moeilijk doet als het niet bevalt of anders is dan jij bedoeld had.

Gijsje 13-09-2022

Heel makkelijk alles op te zoeken ,en soms goede aanbiedingen !En thuis bezorgd over het algemeen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Gijsje, we zijn blij met jou als klant!

Cynthia 13-09-2022

Pluspunten vind ik gratis bezorgen en het snelle bezorgen. Minpunt vind ik de bedrijven die verkopen namens bol vaak niet makkelijk te bereiken en kwalitatief vaak slecht. Ik kijk altijd of het een andere bedrijf dan bol zelf is dan haak ik vaker af. Aantal keren slechte ervaring mee gehad.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Cynthia, bedankt voor je review en je feedback. Mocht je vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@bol.com. Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden!

Anita 13-09-2022

Gemakkelijke site, zeer overzichtelijk, snelle en correcte levering. Bij vragen telefonisch altijd goed geholpen .

Hoi Anita, we staan voor je klaar! 👍

Mavadeja 13-09-2022

Ruime keuze, concurrerende prijzen, en snelle bezorging, dat zijn voor mij de belangrijkste redenen om voor Bol.com te kiezen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Mavadeja, bedankt voor je keuze voor onze webwinkel!

DC 13-09-2022

Positief:
*snelle verzending
*goede en makkelijke klantenservice
*ruim aanbod
*makkelijk terugsturen Indien nodig
*je weet zeker dat je je artikel zal ontvangen! Geen fraude
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi DC, bedankt voor het achterlaten van deze review!

Gerard 13-09-2022

Een erg fijne webshop, spullen worden op tijd geleverd en altijd een goede service. Dik tevreden⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Hoi Gerard, oprecht bedankt voor je 10 en vijf sterren! 💙

Geert 13-09-2022

Heel tevreden over Bol, hele duidelijke overzichtelijke site, die niet om de haverklap veranderd ook. Beschrijvingen duidelijk en correct. Leveringen altijd zoals aangevend, op al die jaren waarbij ik koop via Bol maar enkele keren voor gehad dat er een zeer kleine vertraging zat op de opgegeven leverdatum en dan altijd met als oorzaak Bpost.
Dus ik blijf een trouwe klant

Hoi Geert, bedankt voor deze feedback! 😊

John M 13-09-2022

De site is heel gemakkelijk in het gebruik alles is goed te vinden, levering is heel snel en altijd zoals aangegeven retour zenden is geen probleem en terugbetaling supersnel.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Wat top dat je zo tevreden bent over onze website, John!

Getty 13-09-2022

Als je dringend iets nodig heb dan surf je even naar BOLDOTCOM...
Enorme keuze en heel overzichtelijke website.
Supersnelle leveringen, bijna sneller dan wanneer je het zelf zou moeten gaan zoeken in de winkels.
BOLDOTCOM is mijn vaste winkel voor alles, behalve voeding.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Getty, we zijn trots om jouw vaste winkel te zijn! 💙

daniel 13-09-2022

heel goede service en vlotte levering als er een product door de transport firma stuk is afgeleverd mag je het altijd terugsturen bij aankomst steeds vlotte terugbetaling
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij met jou als klant, Daniel!

Gillie 13-09-2022

Als ik iets snels wil hebben dan kijk ik als eerst bij BOL.COM. Zij zijn voor mij de winkel waarin ik altijd slaag. Een winkel met een ruime assortiment met redelijke prijzen. Snelle levering en een hele goede service. Heb veel voor verjaardagen en/of tijdens mijn verbouwing van mijn woning daar aangekocht.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Gillie!

HLA 13-09-2022

Betrouwbaar. Snelle levering.
Retouren gaan vlot, komt niet vaak voor dat iets terug moet.
Per ongeluk verkeerde kleur besteld en betaald: binnen 2 dagen geld terug en probleemloos nieuwe besteld in goede kleur.
Eenmaal kamadohoes besteld, paste niet. Retour firma. Zij namen contact op en na overleg adviseerden zij andere hoes die wel op de apache bbq past. Dat is service. Eigenlijk nooit echt klachten gehad over Bol en zijn leveranciers. Zeer tevreden. .
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Fijn dat het uiteindelijk geregeld is met de hoes, HLA! 😊

Bol.com 13-09-2022

Beste service snel bezorgd en heb je een klacht of retour wordt je snel geholpen
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor je review!

Paul 13-09-2022

Ik koop regelmatig bij BOL.COM omdat ik soms geen zin heb om in de stad te zoeken.
Veel keuze voor redelijke prijzen. Snelle levering en hele goede service voor het geval er eens iets mis gegaan is. het aantal e-mails over je bestelling zou iets minder mogen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Paul, je kunt in je account de instellingen van je emailberichten aanpassen. Als je hier vragen over hebt neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice@bol.com! 😊

Mo 13-09-2022

Het bedrijf heeft kwa assortiment en prijzen zich verbeterd tov enkele jaren geleden. Dit samen met weinig problemen (postnl helpt hiermede) zijn de redenen dat ik vaker bij Bol.com bestel. Er is nog ruimte voor verbetering met verdere uitbreiding van het assortiment (vandaar geen 10) maar ze zijn goed bezig.

Hoi Mo, bedankt voor je feedback! 😊

Leontien 13-09-2022

Ik bestel graag bij Bol.com, ze hebben van alles,keuze volop,je doet menigeen plezier met Bol.com cadeaukaart,deze is allround.
Service is ook heel goed !! Goed mailberichten omtrent bestellingen !!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor je review, Leontien!

Anton Ogier 13-09-2022

Super fijne webwinkel Bol.com super goede service. Heb je n probleem/vraag wat dan ook je neemt contact op en er komt altijd n oplossing. Klantenservice denkt met je mee. Kopen we online kopen we 99% via Bol.com Slechte ervaringen. Uuuhhhmm kan niets bedenken gelukkig.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Anton, we werken hard om ervoor te zorgen dat je de komende jaren ook zulke perfecte ervaringen hebt! 👍

Marjan 13-09-2022

Ik koop al lang bij Bol. Gewoon omdat Bol betrouwbaar is. Bijna altijd is dat, wat je wilt hebben, op voorraad en anders wordt er voor gezorgd dat het na-geleverd wordt. Ik heb dat meegemaakt met een boek over de Formule 1. Dat kwam later uit dan er was aangekondigd en werd ik door Bol op de hoogte gehouden van de leveringsdatum. Top! Ik heb bij Bol boeken gekocht, cd's, elektrische apparaten, parfums, kinderspeelgoed, een smartwatch en nog veel meer. Als je dan ook nog voor 10 euro per jaar lid wordt van select deals, betaal je geen verzendkosten en heb je kortingen. Heel ideaal. Als ik iets wil hebben dan kijk ik altijd eerst bij Bol. Ik ben een super tevreden klant!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Marjan, fijn om te lezen dat je goed op de hoogte werd gehouden. We doen hard ons best om dit zorgvuldig te doen - bedankt voor je review!

Mariemaik 13-09-2022

Fijne webshop met ontzettend veel verschillende produkten te koop.
Meestal koop ik boeken, maar ook electronica.
Vriendelijke klantenservice. Nie5 tevreden? Dan gratis retour. Verzending volgens afspraak met de post of koeriersdienst. Nooit klachten. Ik moet er we bij vermelden dat ik de app van zowel postnl.nl als DHL heb en dus weet wanneer een en ander bezorgd wordt.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Mariemaik, top dat je zo tevreden bent!

Peter 13-09-2022

Goede en snelle levering en door het abonnement geen verzendkosten. Soms kloppen de bezorgtijden niet zoals in mijn geval maar daar ligt de schuld eerder bij de post dan Bol. Ik ben niet altijd tevreden over de externe verkopers, misschien moet daar meer controle opkomen. Voor de rest super, vooral de klantenservice is een voorbeeld voor vele.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Peter, dankjewel voor de feedback en je pluim voor de klantenservice!

Willy 13-09-2022

Een zeer mooie en gebruiksvriendelijke site,er is praktisch niets wat niet in de aanbieding is bij Bol,men wordt steeds op de hoogte gehouden van uw bestelling en wordt ook steeds op het op gegeven moment bezorgd.De bestelde artikelen werden tot nu toe steeds in een onberispelijke toestand af geleverd,voor mij een top adres.

Hoi Willy, dat is echt goed om te lezen! 😊