Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Robert 10-05-2022

Gemakkelijk en betrouwbaar. In 90% van de keren dat ik me op een gewenste aanschaf oriënteer ben ik bij Bol.com goed af omdat heel veel via hun verkrijgbaar is tegen een goede prijs. Als vaste en betrouwbare klant mag ik na levering betalen wat natuurlijk de betrouwbaarheid vergroot. Zoek wel goed uit wat een artikel bij anderen kost. Een enkele keer ben ik verbaasd dat iets bij Bol.com veel duurder is dan bij anderen.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat we jouw vertrouwen hebben, Robert!

RobKe 54 10-05-2022

Ik ben een trouwe Bol punt Com klant voor jaren. Heb reeds 2 jaar Select, waardoor ik zaken vaak supersnel geleverd krijg. Nog nooit een slechte ervaring gehad, óók niet met retourneren. Beste webwinkel van de Benelux in mijn ogen.
Waarom geen 10? Het kan altijd beter... Denk ik
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor de mooie complimenten.😊

Josie 10-05-2022

Mijn ervaring met bol.com is tot nu toe altijd positief, indien nodig heb je snel contact met een medewerkster, en je wordt netjes en correct en snel geholpen! Zeker aan te bevelen!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat onze service zo goed bevalt, Josie!

Brielenaartje 10-05-2022

Bol.com is een super vriendelijke en zeker aanbevelingswaard!
Snelle levering, en snelle oplossing van de levering als die niet goed is aangekomen.
Ik heb zelfs meegemaakt dat m'n oventje niet in orde was waardoor ik een mislukte cake had.
Er werd via de post een pakketje bezorgd door bol.com met een lekkere koek erin als troost.
Het oventje kon ik direct retour verzenden en de volge dag had ik m'n nieuwe oven alweer in huis.
Dat is nou Bol.com....hoe geweldig hoe zij met mensen omgaan.
Alle eer voor dit bedrijf!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wat een fijn bericht! Hopelijk smaakte de koekjes.🍪

Kimm Lai 10-05-2022

Snelle service als er klachten zijn helpt bol.com zeker tot het opgelost is… ook als het probleem bij de leveranciers ligt ze houden goed contact duidelijke communicatie en snelle en fijne service ! Niet altijd de goedkoopste maar zeker wel meer zekerheid en garantie van optijd leveren etc
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent!🌞

moeilijk 10-05-2022

Het is niet altijd duidelijk te zien bij wie je bestelt, en hoe de garantie er dan uit ziet.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag!😊

Annie 10-05-2022

Alles goed geregeld veel keus en snelle levering en als er problemen zijn worden die netjes opgelost
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat het ook goed wordt opgelost als er iets niet helemaal naar wens verloopt!

Piwi 10-05-2022

Gebruiksvriendelijk, groot assortiment, snelle levering.
Ik ben zeer tevreden met bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wij zijn ook zeer tevreden met jou!😃

Nanda01 10-05-2022

Goed assortiment, ruime keuze, snelle levering en bij retourneren goede ervaring en snelle afhandeling.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor jouw complimenten, Nanda!

Rita 10-05-2022

Altijd super tevreden over de snelheid van de leveringen en de manier waarop je op de hoogte wordt gehouden van de voortgang.
Mocht een levering tegenvallen dan is het makkelijk om deze te retourneren.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat bol.com zo goed bevalt.😃

Jacques Verhagen 10-05-2022

Snelle levering, groot assortiment. Bij problemen wordt snel een oplossing gevonden. Voor mij Nummer 1.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

En jij bent onze nummer 1, Jacques!

Daniel 10-05-2022

Over gans de lijn tevreden met de service van Bol.com. Het uitgebreide programma van producten, de eenvoud voor het bestellen en de snelle levering verdienen een aanbeveling. Eveneens de afwikkeling van een retourzending met daaraan de eventuele terugbetaling verloopt zeer vlot.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat het allemaal zo goed verloopt, Daniel!😊

Syltje 10-05-2022

Super goede service, zeer tevreden over bol. Com, zij denken altijd mee naar een goede oplossing , snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor de mooie complimenten. 😊

Marleen 10-05-2022

Je kan van tevoren bekijken wat je wil hebben en vergelijken. Sommige producten zijn duurder. Verder ben ik tevreden over bol.com
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat bol.com goed bevalt. We nemen je feedback mee!

Lisa21koekje 10-05-2022

Altijd zeer snelle verzending. Berichtgeving van bezorging zeer duidelijk. Retour zeer makkelijk goede winkel
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te lezen dat alles naar wens verloopt.😃

Slimline 10-05-2022

Bol.com vind ik handig omdat ik mij van te voren kan oriënteren op het aan te schaffen product. Het bespaart mij tijd want ik hoef de winkelstraat niet af te struinen. De snelle levering en goede verpakking vind ik ook fijn. Jammer vind ik dat bol.com vaak duurder is, je veel te veel e mailtjes krijgt over de status van je bestelling en je niet vaak de PostNL pakjes automaat kunt gebruiken voor bezorging. Daarnaast zou het handig zijn als je bij iedere bestelling die je doet op naam van een bedrijf je automatisch ook de BTW factuur toegestuurd krijgt.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor jouw feedback! We nemen dit uiteraard mee. Voor vragen zou ik je willen verwijzen naar onze klantenservice. We helpen je graag verder!😊

Sibe022 10-05-2022

Assortiment groot, select leveringen prima en goedkoop. Wel veel onduidelijke aanbieders met absurde prijzen.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat er een hoop goed gaat. We nemen je feedback mee!

MLM vd Berk 10-05-2022

Duidelijk bestelproces, snelle en betrouwbare levering, flexibele retournering en fijne website .

Bedankt voor de complimenten!😃

Irene 10-05-2022

Ik bestel bijna alles bij Bol ,service is prima ben echt een blije bol koper
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Ik wordt heel vrolijk van een blije bol koper!😁

Gert 10-05-2022

Zeer groot assortiment en lekker snel geleverd. Soms is het zelfs mogelijk om je bestelling de zelfde dag nog te ontvangen. Bovendien wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen in het geval er wel iets mis is gegaan.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wat een luxe. Dezelfde dag nog geleverd!😃

Kim 10-05-2022

Ik ben een grote fan van Bol.com. Noem het maar op en ze hebben het. De levering is snel en overzichtelijk. Top!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wij zijn ook fan van jou, Kim!

Marianne 10-05-2022

Bestel graag bij Bol, snelle levering, door select geen verzendkosten, problemen worden netjes en snel opgelost
Niet de gekookte, maar wel goed
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat onze service zo goed bevalt.😊

Sharon 10-05-2022

Bijna nooit problemen gehad, en als er iets mis gaat (verkeerd artikel geleverd) dan wordt dit snel en goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Er kan natuurlijk wel eens iets mis gaan, maar we vinden het erg belangrijk om het dan ook goed op te lossen! 😊

Geri 10-05-2022

Ik kies graag voor bol.com vanwege het ruime assortiment en als select klant zijn er nog meer voordelen. Een paar voordelen zijn: geen verzendkosten en speciale aanbiedingen en er zijn nog meer voordelen maar daarvoor verwijs ik je door naar de website. Goede klantenservice, ik had een paar jaar geleden luiers besteld via bol.com, na een dag of vier waren ze nog niet binnen. Ze bleven hangen op het sorteercentrum. De klantenservice gebeld en de volgende dag had ik een nieuw pak luiers bezorgd gekregen.
Ik blijf voor bol.com kiezen, jullie zijn top 👍👍

Jij bent ook top, Geri! 😃

Hera 10-05-2022

Al jaren bestel ik bij bol.com
Groot assortiment, bijna alles kan ik er vinden! Makkelijk bestellen en snel geleverd!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor jouw complimenten!