Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herman van Dijkhuizen 14-03-2023

Breed assortiment, voor nette prijzen. Snelle en correcte leveringen en duidelijke informatie over de levering.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Heel erg bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Herman! 😃

M. Brouwer 14-03-2023

Bol.com heeft een overvloed aan keuze. Daarbij goede vergelijkingsmogelijkheden. Moment van levering en waar aan te passen aan jouw wensen. Nog nooit teleurgesteld door deze website, een echte aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden met ons bent! 😁

Bol 14-03-2023

Bol is een goede en betrouwbare snelle levering en goede kwaliteit en ook nog eens achteraf betalen

Enorm bedankt! 😊

jg 14-03-2023

Snelle levering en gratis verzending ook terug zenden zonder problemen achteraf betalen mogelijk

Bedankt voor je review! 😄

Helma 14-03-2023

Bol heeft alles wat ik zoek,snelle levering en betaalbare prijzen! Zeker een aanrader!
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Helma! 🙂

Hans van Tatenhove 14-03-2023

Ben blij met Bol.com omdat ik slecht kan lopen.
Als ik iets nodig hebt dan kijk ik eerst even op de app van deze Web-shop en met 2 dagen via select in huis.
Heb er al heel wat besteld en nooit problemen en zal er ook nog wel veel gebruik van maken.

En wij zijn blij met jou, Hans! 😀

Tjen 14-03-2023

Grote diversiteit van de te kopen artikelen. Geleverde producten voldoen altijd aan de omschrijvingen. Zeer goede kwaliteit van de producten. Correcte en zeer vlugge levering. Uiterst tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Tjen! 😊

Johan Frans 14-03-2023

Ik bestel al jaren bij BOL.com en heb nog nooit problemen gehad.
Altijd op tijd geleverd,netjes verpakt en als select lid is het mogelijk je pakket op zaterdag te laten bezorgen.
Tevreden klant en raad Bol zeker aan
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Johan! 🤩

Th.jHARMSEN 14-03-2023

is een zeer betrouwbare webshop waar je met een gerust hart je aankopen kunt doen zonder dat je tekort wordt gedaan en de producten zijn over het algemeen erg goed.mijn ervaring is koop gerust bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent! 😀

Hugo 14-03-2023

Duidelijke omschrijving van de artikelen. Je weet precies wanneer je jouw bestelling gaat ontvangen. En ze houden zich aan de afspraken.

Bedankt, Hugo! :)

Piet 14-03-2023

Veel artikelen snel kunnen leveren en ook voor werkenden is het makkelijk om in avond of weekend te kunnen leveren . Ik zeg goed bezig Bol.com

Ontzettend bedankt, Piet! 🙂

Jan 14-03-2023

Bol heeft een enorm assortiment en je koopt wat je nodig hebt , en word keurig bezorgd .
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🤩

Kitty 14-03-2023

Duidelijke omschrijving artikelen. Keuzes bij wie je je artikel wilt kopen. Snelle levering. Je artikel prima te volgen. Goede service! Bestel echt veel via bol!
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Kitty! :)

Alma73 14-03-2023

Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Anja 14-03-2023

Ze hebben alles en de klantenservice is top. De prijzen zijn soms wel flink, daarom net geen tien.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Anja! :)

Arabelle Tamara 14-03-2023

Goede site. Altijd een snelle levering. Correcte afhandeling als iets niet klopt of goed is. Koop graag bij BOL.com

Enorm bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Arabelle! 😊

Hanneke 14-03-2023

Duidelijke site,niet duur, snelle levering,
Heel de familie maakt gebruik van Bol.Com
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Superfijn dat je familie zo tevreden met ons is, Hanneke! 🤩

Nico v. Brouwershaven 11-03-2023

altijd goed geholpen met goed materiaal nooit iets hoeven retourneren super ga zo door.

Gaan we doen, Nico! 💪

Pieter 10-03-2023

Prima webshop. De datum van levering is meestal dik in orde. Groot assortiment.

Bedankt! 😁

René 10-03-2023

Bol.com heeft een uitgebreid assortiment, snelle levering, de mogelijkheid tot achteraf betalen, en bij diverse artikelen de mogelijkheid om deze op te halen bij een pick-up point.
Verder een goede en vriendelijke klantenservice.
Ben al jaren lang een tevreden klant bij Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 13-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, René! 🤩

Anneliese70 10-03-2023

Deze föhnborstel is erg mooi om te zien en handig in gebruik. Je krijg bij deze föhnborstel 5 hulpstukken om je haar te drogen en te stylen. En drie clips om jaar in model te houden tijdens het stylen. Bij de föhnborstel krijg je zak om alles in te kunnen opbergen. Je kan deze dan ook makkelijk overal mee naar toe nemen. Een echte aanrader voor je haar om te drogen en te stylen. Werkt erg goed.
Officiele reactie van Bol.com 13-03-2023

Heel erg fijn om te lezen dat de föhnborstel zo bevalt! 😊

Disandra 10-03-2023

Bol.com makkelijk online bestellen, wort snel Verzonden 95% zijn de producten goed kwaliteit. Als ik iets spoe nodig heb, twijfel ik niet gelijk naar bol.com
Officiele reactie van Bol.com 13-03-2023

Bedankt voor je aankopen! :)

Koen 10-03-2023

Niettegenstaande ik aanvankelijk wat twijfelde over aankopen via internet in het algemeen, durf ik nu gerust àlles (zelfs "fragielere" artikelen zoals TV´s) online te bestellen, en dan zeker via bol.com! Als er al eens iets mis gaat met een levering (maar dat heeft dan eerder met de verkoper buiten bol.com of de bezorgingsfirma te maken dan met bol.com zelf), is bol.com toch heel vlot te bereiken en bieden zij een hele goede service naar opvolging toe. Ook de snelle levertijd en scherpe prijzen zijn super voordelen. Ik kan hen alleen maar aanraden! Dikke 10/10!
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Wat een prachtige complimenten. Bedankt, Koen!

Hve2212 10-03-2023

Bestel al jaren bij Bol.com.
Leveringen worden goed nagevolgd
Daarnaast kun je altijd contact opnemen als er iets niet duidelijk is.
Heb het gevoel dat de klant echt koning is
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

De klant is zeker koning!👑

BERT 10-03-2023

Goede kwaliteit.Alles wordt goed ingepakt Het word op tijd geleverd.IK ben zeer tevreden. En een riume keuze
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor de mooie woorden, Bert!