Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carolien 23-08-2022

Ik bestel echt van alles via Bol.com, aanrader.
Snelle levering, overzichtelijke website.

Het aanbod wordt steeds uitgebreider.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Wat een groot compliment, Carolien! Dankjewel dat je dit aan ons laat weten.

Marijke 23-08-2022

Ik bestel al jaren bij Bol en ik ben heel erg tevreden. Je kunt er bijna alles bestellen en dat is erg gemakkelijk. De klantenservice is altijd vriendelijk en zoeken direct een oplossing als dat nodig is. Valt een product tegen, dan verloopt de retourzending heel soepel. Ook word je bestelling snel geleverd. Wat wil je nog meer

We zijn enorm blij met jou als klant, Marijke! 😊

Reg 23-08-2022

Top winkel! Altijd netjes bestellingen geleverd. Als er iets fout gaat wordt dit netjes opgelost.

We staan voor je klaar, Reg! 😊

Ivar 23-08-2022

Ben Altijd super tevreden over BOL altijd snel geleverd duidelijke Webside altijd super goed op de hoogte gehouden van alles.
Echt eenzame klasse moet ik zeggen ook altijd met retour zenden TOP geregeld kan niet anders zeggen.
Was nooit van het online bestellen maar BOL heeft het me makkelijk gemaakt.

TOP!!!!!!!

Hoi Ivar, we zijn blij met jouw review! 😊

Toine 23-08-2022

Veelzijdig , actueel , compleet , probleem oplossend , meedenkend, komt afspraak na , goede communicatie.

Bedankt Toine! 👍

Gerard Hoogvliet 23-08-2022

Goed werkende website en app. Zeer ruime keuze, snelle levering en als er wat is hele goede klantenservice.

Onwijs bedankt voor je review, Gerard! 😀

Astrid 23-08-2022

Alles is te vinden bij BOL. Nette service, klantenservice is top en goede en snelle leveringen. Ik vind het echt een hele fijne, veilige en duidelijke website en koop er graag, al jarenlang!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We hopen je nog vele jaren te mogen verwelkomen, Astrid! 😊

scheerapparaat 23-08-2022

Levering scheerapparaat een week te laat.
Terwijl de order is afgescand door de bezorger is het product niet bezorgd.
Zelf heb ik moeten bellen naar bol.com met mijn klacht en moest geduld hebben omdat het vaker gebeurd dat de bezorgers een order scannen als bezorgd.
Ik Bben zelf jaren bezorger geweest maar ik zal nooit scannen als een product niet is bezorgd.
Heeft met snelheid te maken denk ik of doet de bezorger niet de moeite om te brengen omdat hij niet in de buurt is.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Beste,

Bedankt voor jouw bericht.

Op basis van de gegevens in dit bericht, is het niet mogelijk om jouw klantgegevens te bekijken. Die heb ik nodig om contact met je op te nemen.

Als je je bericht en een bestelnummer of klantnummer mailt naar klantenservice@bol.com of ons belt op telefoonnummer: 030 310 4999, wordt je zo snel mogelijk geholpen.

Jolanda
van bol.com

Pien 23-08-2022

Goede ervaring met bol.com
Is er iets niet in orde dan word je vriendelijk te woord gestaan en wordt er naar een oplossing gezocht die naar ieders tevredenheid is.
Ik ben blij met bol.com 🙂
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

En wij zijn blij met jou als klant, Pien!

Stukato 23-08-2022

Bol.com levert mij altijd een goede service. Prijzen zijn oké, maar afspraken worden vrijwel altijd nagekomen. En als een keer iets niet goed gaat, valt daar goed contact over te hebben met de klantenservice.

Fijn dat je zulke positieve ervaringen hebt, Stukato! 😊

Irene 23-08-2022

Bolcom prima bedrijf. Afspraken met bezorgbedrijven kunnen stukken beter. Vaak slechte ervaringen mee, product niet bezorgd terwijl ze wel melden dat gedaan te hebben. Melden dat er niemand thuis, wat niet klopt. Helemaal niets gehoord en niet bezorgd. Moet er dan eindeloos bij Bol.com achteraan. Jammer!

meta 23-08-2022

ze zijn vriendelijk je spullen worden geleverd op de juiste datum of eerder bij problemen word je goed geholpen
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je positieve review, Meta!

tom 23-08-2022

is makkelijke winkel je vind gemakkelijk wat je zoekt en als je vragen hebt kan je ze altijd stellen en als er iets is helpen ze je altijd verder

We staan voor je klaar, Tom! 😊

A 23-08-2022

Bol.com is een fijne en goede online winkel!
De winkel van Bol.com is goed assortiment winkel van kleding tot elektronica.
Ik zal zo zeggen Bol.com ga zo verder!

We gaan zo verder, A! 😊

Gerdi 23-08-2022

Bol.com is online een van de beste en meest toegankelijke websites en ook vaak de goedkoopste. Ook ideaal dat je voor een redelijk bedrag per jaar alles zonder verzendkosten kunt laten bezorgen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Wat ontzettend fijn dat je dit aan ons laat weten, Gerdi! 😊

Henk 23-08-2022

Al jaren een zeer tevreden klant ook door het Select programma wat mij veel voordeel heeft opgeleverd en ook mag de klantenservice wel genoemd worden waar ik ook een hoog cijfer aan wil geven

We zijn ook enorm trots op onze toppers van de klantenservice! Bedankt Henk! 😀

peggy 23-08-2022

Ik heb 2 e-books besteld en ik kon ze niet meteen openen. Gelukkig ben ik heel goed geholpen en ik geniet van de 2 e-books die ik heb gekocht. Ook andere producten zijn heel efficiënt bij bol.com en worden snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat het gelukt is! Veel leesplezier, Peggy!

Mirjam 23-08-2022

Ik bestel vaak via bol.com en ben zelfs select-member! Soms jammer dat je niet altijd een eigen bezorg tijdvak kan kiezen, hiermee zadel ik m'n buren (iets te vaak) met mijn pakketjes op.
Verder blij met bol en een goed begrip in ons huishouden!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Mirjam, bedankt voor je feedback! Je kunt hier ook contact over opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com.

R Putter 23-08-2022

Bol.com is een super handige online shop om artikelen aan te schaffen.
De bestelsite is zeer duidelijk en klantvriendelijk.
En als er al een probleempje mocht ontstaan dan wordt dat snel en consumentvriendelijk opgelost...
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, R!

Koos van Ouwerkerk 23-08-2022

Het ruime assortiment,het gemak van bestellen,en de snelle levering,en het indien nodig het gemak van retourneren.
Zijn voor mij een reden om regelmatig bij Bol.com. Te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je bestellingen en vertrouwen, Koos!

Ine 23-08-2022

Makkelijk alles te vinden op de site.
Duidelijke informatie.
Regelmatig een update over de status van je bestelling.
Zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor dit bericht, Ine!

Peter 23-08-2022

Ik bestel regelmatig producten bij bol.com en ik heb nog nooit problemen ondervonden, zowel bij retoneren als andere vragen altijd correct geholpen.
Ook de snelle levering en keurige bevestiging via de mail zijn fantastisch. Dan ook nog regelmatig prima aanbiedingen maakt het voor mij de ideale webshop.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn heel blij dat je ons de ideale webshop vindt, Peter!

Hilda 23-08-2022

Heel fijn winkelen bij Bol.com! Groot assortiment, snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket geleverd wordt.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel, Hilda! We zijn blij met jou als klant.

BERT 23-08-2022

Heel veel keus.Alles wordt optijd geleverd en goed in gepakt.
Zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Bert, bedankt voor je review!

mimi 23-08-2022

Heb al vaker bij Bol.Com gekocht en ben er zeer tevreden over. Steeds een zeer snelle levering, de juiste goederen en correcte prijzen. Ook al eens contact gehad met de klantendienst en werd zeer vriendelijk verder geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Mimi, bedankt voor je positieve feedback!