Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Raf D 26-09-2023

Overzichtelijke shop met een waanzinnig groot aanbod en regelmatig geweldige koopjes. Ze bieden een goede naverkoopdienst die je zo snel mogelijk helpt wanneer er toch eens iets durft mislopen met de levering/bestelling.
webcare-15 03-10-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Iety 26-09-2023

Keurige info via mail. Stipte bezorging.
Goede en overzichtelijke info over de aangeboden artikelen. Recensies van aankopen ook prettig.
Kortom een tevreden klant.
webcare-15 03-10-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo'n tevreden klant blijft, Iety! 😀

Bart 26-09-2023

Ik ben best tevreden over hun service, alleen de beschrijving van het product zou soms wat beter kunnen.
webcare-15 03-10-2023

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Bart! We nemen je feedback over de product omschrijving mee!

Jeroen 26-09-2023

Een fijne internet winkel om bijna alles te kopen. De prijzen zijn goed, de leveringen zijn snel. Bijna altijd gratis bezorgd. Het programma werkt gemakkelijk en snel. Helemaal goed.

Jean 26-09-2023

Bol.com zorgt telkens voor een snelle verzending en beschikt over een zeer ruime keuze artikelen.

RolandD 26-09-2023

Bol.com doet wat ze belooft, zelfs als hetgeen je besteld hebt bij een andere leverancier vandaan komt. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het gehele (bestel)proces gaat vlot. Betrouwbaar is voor mij het centrale woord.

Wijnand Ubbink 26-09-2023

Overzichtelijk, groot aanbod, veel deals, sinds kort pakketautomaat Budbee bij AH, goede klantenservice, goede levering.
Alleen vaak aan de dure kant qua prijsstelling.

Renate 26-09-2023

Overzichtelijke, uitgebreide en klantvriendelijke webshop met de mogelijkheid tot achteraf betalen. Prima hoor!

Pedro 26-09-2023

Ben eigenlijk altijd heel tevreden over BOL. Slechts 1 keer een pakketje gehad dat niet is afgeleverd en datis door de klantenservice direct opgelost. Echt heel fijn. Er zijn een tweetal punten waar voor mij verbetering mogelijk is. De eerste is een filter zodat je alleen producten te zien krijgt die door BOL zelf verzonden en geleverd worden. Ik ben klant bij BOL, en niet bij alle wederverkopers waarvan ik niet de kwaliteit kan inschatten. Het tweede punt is een keuze welke vervoerder, nu komen soms zaken met DHL of DPD en die kwaliteit is een stuk minder. Ben best bereid om iets te betalen voor verzending als ik de keuze krijg.

26 09 2023 26-09-2023

Alles goed geregeld, duidelijk billijke prijzen enorme keuze en goede service.

jen 26-09-2023

De shop is goed bereikbaar en makkelijk in het gebruik. Daarnaast kun je er bijna alles vinden wat je zoekt.

Jokehm 26-09-2023

Bij zoektochten kom ik vaak bij Bol uit en ook na vergelijken is Bol voor mij vaak de eerste keuze. Mede door de prettige communicatie en, de enkele keer dat het nodig is, de manier van problemen oplossen.

EJke 26-09-2023

Heerlijke site om te ‘shoppen’. Ze hebben echt ‘bijna’ alles. Pas een keer een teleurstelling gehad, werd snel en goed afgehandeld. Kon gelukkig zonder mediator afgehandeld worden. Echter, de aanbieder blijft wel staan met hun niet juiste produktaanbieding.

Juliette Leen 26-09-2023

Bol.com is voor mij correct, snel, makkelijk in gebruik en
zeer klantvriendelijk!

Hamid bakhshi 26-09-2023

Zeer uitgebreide site en een hele goede service en de chat functie is erg innoverend.
En met zoveel partners waar Bol mee samen werkt is het soms lastig om alles in goede banen te leiden maar Bol doet dit erg uitstekend.

Piet 26-09-2023

Overzichtelijk en gemakkelijk bestellen.
Als iets niet goed is,duidelijke oplossing!
De spreuk die van toepassing is voor Bol. Com is:
Zeggen wat je doet.
Doet wat je zegt.
En laten zien wat je doet en wat je zegt!

Jan .kijzers 26-09-2023

Een netjes en correct bedrijf met een uitstekende service
Een aanrader voor iedereen

Roel 26-09-2023

Bij Bol.com is het fijn shoppen omdat er héél veel te vinden is en als je iets besteld hebt dan is de levering goed te volgen en de goederen zijn precies wat je gedacht had.
Een top bedrijf

H 26-09-2023

Grote keuze aan artikelen, altijd prima verpakt en netjes op tijd bezorgd volgens afspraak

ik zou zeker deze winkel aanbevelen 26-09-2023

Goede en snelle service en nog nooit geen problemen gehad. Echt een aanrader

Jolanda Pijlman 26-09-2023

Na meer dan 20 jaar Bol klant ben ik nog altijd zeer tevreden. Door de vele aanbieders zie je soms door de bomen het bos niet meer en een online aankoop kost meer tijd dan voorheen.
Bol bezorgd snel, retouren gaan goed en de manier van klantcontact is erg leuk.

Antoinette 26-09-2023

Makkelijk site met ruime nee zeer ruime keus.
Bestellen maar ook het achteraf betalen vind ik fijn en ook dat dit terug te zien is in het overzicht.
Ook goed geholpen door leveranciers die via Bol dingen verkopen, ook die zijn klantvriendelijk en behulpzaam.
Was eerst echt voor lokaal kopen, maar nu er steeds meer winkels sluiten, zal ik daar ook een andere weg moet kiezen.
Dan maar via Bol.com.

Helmer 26-09-2023

De bestellingen worden binnen de aangegeven tijd bezorgd en worden door de diverse leveranciers goed verpakt.

Ron 26-09-2023

Een goede zoek methode op de website, alle beloften worden nagekomen.
Een aanrader dus......

FredvV 26-09-2023

Bol.com een is overzichtelijke site waar je alles maar kan bestellen wat je maar wilt hebben. Volop keuze ,goede kortingen en snelle levering van je bestelde artikelen.