Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jack 13-09-2023

Zeer groot aanbod van artikelen. Snel geleverd en problemen worden eenvoudig en vlot opgelost.

Anoniem 13-09-2023

handig dat het meeste wat je nodig hebt op 1 plek te vinden is. Snellere levering indien nodig en mogelijk via Select, maar ook extra korting als Select-member.
Bestelproces is makkelijk.
Heel weinig nodig gehad tot nu, maar ervaring zo ver is een fijne klantenservice die je nog wel telefonisch kunt bereiken!

Cate 13-09-2023

Het snel vinden wat ik zoek, snelle afhandeling, geeft een vertrouwen i.v.m. digitale bestellingen. Altijd een snelle levering.

Chloe 13-09-2023

Alles is altijd netjes en op tijd geleverd. Prijzen zitten goed. aangeboden artikelen zijn van goede kwaliteit.

Narchiza 13-09-2023

Kan alles wat ik nodig heb snel en gemakkelijk bestelen. Goed product en snelle levering. Bol.com is altijd mijn eerste keus om goederen te bestellen. Ik vind Bol.com een goede en betrouwbare winkel aan line . Ik ben altijd tevreden geweest met Bol. com.

Lou 13-09-2023

Groot assortiment, voordelige prijzen en snelle verzending.
Goed overzicht van verzendinformatie en eventuele meldingen.

Bert 13-09-2023

Snel en gemakkelijk bestellen.
Heeft eigenlijk alles wat ik steeds nodig heb.
Snel in huis
Gratis bezorgd

Vlinder 55 13-09-2023

Ben erg tevreden, bestel regelmatig bij bol.xom, krijg vaak aanbiedingen toegestuurd, altijd ruime keuze, door select vracht geen bezorgkosten, snelle levering, retourneren gaat makkelijk,( alleen sommige pakketbezorgers moeten beter nadenken waar ze het pakket neerzetten)

Joan 13-09-2023

Ik bestel graag bij bol.com, je hebt heel wat partners bij elkaar en kan zo ook vergelijken, de prijzen vallen goed mee en de levering is vlot. Moest er toch iets fout lopen, is de klantendienst vlot bereikbaar.

Huub 13-09-2023

Ik bestel hier regelmatig tot vaak, altijd snel verstuurd, duidelijke info over je bestelling en verzending.
Ook met retouren geen problemen, gewoon top !

Anita 13-09-2023

Bestellen bij Bol.com biedt vele voordelen
Niet alleen is de prijs vaak voordeliger dan via anderen online shops de bestelling vaak de volgende dag al in huis, zelfs als je in de avond besteld.
Bestel hierdoor graag bij Bol.com

Ron 13-09-2023

Shoppen bij Bol is super veel producten voor een lage prijs en een zeer goede service en AfterPay is ook geweldig.

Anny 13-09-2023

Met mijn 86 jaar kan ik zeggen : gemakkelijke side voor elke leeftijd en betrouwbare kwaliteit.

Aanrader 13-09-2023

Een winkel waar je van op aan kan
Heel veel keuze
Goede service
Als men zou willen kan je achteraf betalen
Snelle levering
Echt een aanrader
Ik ben zeer tevreden over bol.com

Hannes 13-09-2023

Veel keuze, bezorgmoment ook regelmatig te kiezen. Ook bij vragen vriendelijke afhandeling

Frans Benders 13-09-2023

Niet altijd de goedkoopste, maar wel vaker voordeliger dan gedacht. En je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het bij Bol.com kopen. Bezorging altijd snel en in orde. De gratis bezorging die slechts een klein bedrag op jaarbasis kost maakt het totaalbedrag van een kleinere aanschaf op die manier vaak goedkoper dan bij anderen

Bananen-in-pyjamas 13-09-2023

Groot assortiment/ veel keuze

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Duidelijke en plezante communicatie betreffende de levering van het product

Aangename tijdsmarges wat betreft leveringsdatum.

Vinni 13-09-2023

Ruime assortiment. Kan altijd wel iets vinden wat ik nodig heb. En de prijzen zijn redelijk in verhouding met andere winkels. En de levering is meestal de volgende dag.
Tot op heden geen problemen problemen met mijn aankopen.

Mark A 13-09-2023

Bol, tja bol. com .
Krijg ik de vraag of ik een review wil schrijven.
Dat wil ik wel. Eigenlijk valt er voor mij weinig te vertellen over Bol. Nog nooit maar dan ook nog nooit heb ik iets negatiefs met Bol ervaren.
Ik bestel er al jaren met plezier, terug zenden gaat zonder problemen.
Kortom als ik iets wil aanschaffen is Bol het eerste waar ik aan denk. Mss een heel klein minpuntje, Bol is niet altijd de goedkoopste vandaar een 9 maar wel een super service in elk opzicht.
Ik ben een happy koper bij Bol.
Ik adviseer Bol als je via het grote internet iets wil bestellen.

Betrouwbaar 13-09-2023

Bol geeft mij een gevoel dat het goed komt met mijn bestellingen. Het is soms lastig te bestellen bij een onbekende firma. Zijn ze wel wie ze zeggen dat ze zijn? Krijg ik mijn bestelling wel toegestuurd? De leveranciers die via Bol werken zijn gescreend en ik kan altijd op Bol terugvallen. Dat geeft mij een gevoel dat mijn bestelling in goede handen is. Daarnaast vind ik het ook fijn dat Bol reviews laat zien van artikelen. Ik geloof niet alles wat mensen beweren maar het beïnvloedt soms toch wel mijn keuzes. Het voelt goed overwogen beslissingen te nemen.

Jan 13-09-2023

Ervaar het kopen bij bol.com als heel klantvriendelijk. Ze doen wat beloven en ze houden je goed op de hoogte. Vorige week voor het eerst een artikel teruggestuurd. Buitengewoon netjes afgehandeld, zeer tevreden.

Suzanne 13-09-2023

Betrouwbaar snelle levering ook als je iets retouneert snel geld terug goede producten goede prijs

Mity Aerts 13-09-2023

Goede prijzen en realistische levertijden. Vaker eerder geleverd , zelden later. En dat vind ik ontzettend belangrijk bij een webshop.

Gerard79 12-09-2023

Bol is een stevige leverancier in het geheel. Goedkoop, deugdelijke en snelle levering is standaard. Heel af en toe kom ik nog wel eens een artikel tegen dat ergens anders goedkoper is

LDJ 12-09-2023

Ondanks dat ik veel gebruik van jullie maak ben ik nu erg teleurgesteld. Al diverse malen aangegeven dat een product niet juist functioneert. Door verwezen naar de dub leverancier. Deze lost niets op en of reageert niet. Belachelijke service ik heb een product gekocht bij Bol dus verwacht ook dat zij dit oplossen!!!!!