Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elina 12-09-2023

Al vele jaren klant bij Bol.com. In loop der jaren is de website en communicatie over de voortgang van een bestelling professioneler geworden en dat is heel fijn. Via mailberichten word je geïnformeerd over de verzending van de bestelling. Ook het feit dat je via een eigen account de bestelling (ook uit het verleden) kan inzien en een retourzending kan aangeven is heel prettig.
De website is gebruiksvriendelijk, logisch qua volgordelijkheid en toont de producten goed. Nog nooit onaangenaam verrast. De reviews van andere kopers zijn waardevol om eventueel een andere keuze te maken voor een product dat je wilt bestellen.
webcare-15 12-09-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent, Elina! 👍

Jacky 12-09-2023

Altijd op tijd. Achteraf betalen geen probleem. Zelfs 2e handsboeken zijn prima exemplaren.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Jacky! 🙂

Patrice van der Spek 12-09-2023

Al verschillende producten besteld, van een autoradio tot een koffie bonen apparaat. Altijd zeer tevreden!
Onlangs een storing in mijn koffie apparaat en zonder moeite op kunnen sturen, en gerepareerd binnen de termijn.
Zonder kosten retour ontvangen echt Top! Artikelen zijn meestal binnen een dag binnen, en goed verpakt.
Bol.com doet wat het beloofd, en zeker een aanrader voor verschillende diverse producten!!
webcare-15 12-09-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Patrice! 🥳

Annita 12-09-2023

Snelle levering en groot aanbod.
Goede klantenservice mocht er n vraag of iets anders zijn, ook dat is keurig netjes behandeld.
webcare-15 12-09-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Annita! 😊

4kids 12-09-2023

Echt een winkel voor iedereen, voor veel producten kan je hier terecht, snelle verzending, er wordt goed gecommuniceerd .Echt een aanbeveling
webcare-15 12-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😁

Opa Wim 12-09-2023

Zeer veel producten , gemakkelijk te bestellen , altijd op tijd bezorgd , producten van zeer goede kwaliteit , geen problemen met betaling , wij betalen altijd achteraf. Nooit geen problemen. Super top is Bol.com.
webcare-15 12-09-2023

Bedankt voor het mooie compliment! 😀

Siem Roest 12-09-2023

Het assortiment is zeer uitgebreid en tegen redelijke prijzen, zeker als men van de aanbiedingen gebruik maakt. Het bestelde wordt keurig op tijd geleverd en ook de retourzendingen verlopen naar wens. Kortom: zeer tevreden over bol.com en ik hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken!

De keuze is reuze! 🥳

roybird 12-09-2023

veel producten , gemakkelijk bestellen , altijd keurig op tijd bezorgd , producten zijn van goede kwaliteit , geen problemen met betaling , mogelijkheid achteraf betalen.
webcare-15 12-09-2023

Fijn om te lezen dat je zo blij met ons bent! 😊

Kees W. 12-09-2023

Altijd vlotte levering en duidelijke communicatie over het proces. Zeer tevreden.
webcare-15 12-09-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Kees! 😀

Aes 12-09-2023

Al meer dan 10 jaar mijn favo winkel. In al die jaren is er maar 1x iets mis gegaan en dat werd voorbeeldig opgelost!
webcare-15 12-09-2023

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we enorm 😁

Fatima 12-09-2023

Hier vind je letterlijk alles wat je nodig hebt. Ik hou van Bol. Kan vandaag bestellen en morgen heb ik het in huis, van pampers en billen doekjes, tot een alles zuiger. Love it!

Bedankt dat je bij ons winkelt, Fatima! 😊

Mevr.kooij 12-09-2023

Keurig afhandelen en als al een probleem is wordt het keurig en snel opgelost
Ben zeer tevreden over BOL.COM
webcare-15 12-09-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent! 😄

Con 12-09-2023

Goede online winkel met groot assortiment. Soms ook interessante aanbiedingen (was-strips, parfums,..)
Het feit dat bestellingen bij externe shops via bol.com lopen, geeft vertrouwen (mede gelet op de ervaringen in het verleden met bol.com). Bestellingen boven een bedrag zonder verzendkosten.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Con! 🙂

Kees 12-09-2023

Bol.com was altijd voor mij een betrouwbare winkel. Maar de laatste 3 aankopen zijn niet goed gegaan. 1 aankoop zou geleverd zijn door Dhl maar helaas niets ontvangen. 2 andere aankopen zijn vertraagd waarbij hiervan ik speciaal voor 1 ben thuisgebleven . Al met al gaat voor mijn gevoel Bol.com helaas achteruit met de betrouwbaarheid en dienstverlening.

Beste Kees,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Nelleke 1967 12-09-2023

Goed en overzichtelijk ingedeeld.
Eenvoudig en gemakkelijk te bestellen .
Netjes verpakt en vlot afgeleverd.
Zeker aan te raden als je tijd te kort heb.

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Nelleke! 😁

Bart 12-09-2023

Ik ben al jarenlang een tevreden klant bij Bol.com.
Als ik iets niet goed vind kan ik het altijd heel makkelijk retour sturen. Het wordt dan gewoon thuis opgehaald zodat je niet de deur uit hoeft.
Het enige nadeel is dat op de rekeningen vaak geen BTW staat vermeld waardoor ik de rekening moet opvragen bij de leverancier. Dit gaat overigens bijna altijd heel makkelijk (en snel).
Verder hebben ze een groot assortiment en kan ik vaak kiezen op welke dag ik het bezorgd wil hebben.
webcare-15 12-09-2023

We hopen dat je nog heel wat jaren klant bij ons blijft, Bart! 😀

Annie 12-09-2023

Heel goede ervaringen met Bol.
Bestellingen worden binnen de gestelde termijn geleverd. Mocht dit toch niet lukken dan krijg ik bericht, met boeken bijvoorbeeld waarvan de releasedatum is uitgesteld
En mocht het niet lukken krijg je je geld terug. Helemaal top!!

Je kan altijd op ons rekenen, Annie! 👍

FeyenoordFan 11-09-2023

De laatste tijd komen niet alle bestellingen aan. De afhandeling door bol.com vind ik teleurstellend maar ze blijven wel mijn favoriete online winkel.

Laura 11-09-2023

Ik ben altijd erg tevreden over mijn aankopen altijd.
Als er wat is kan ik de klantenservice makkelijk bereiken en tot nu toe zijn ze altijd vriendelijk.
Het enige nadeel vind ik dat de manier van inpakken beter kan. Spullen zitten vaak in te grote dozen waardoor het heen en weer schuift en dan beschadigd. Dat vind ik jammer.

René 08-09-2023

Ben al jarenlang een tevreden klant bij Bol.com.
Bol.com heeft een uitgebreid assortiment en over het algemeen een snelle levertijd. Heb nu Bol.com select, dus ik betaal voortaan ook geen bezorgkosten.
En bij veel producten heb je het gemak dat je deze kan laten afleveren bij een pick-up point. Dus niet lang thuis wachten wanneer je product wordt geleverd.
Een ander pluspunt vind ik de mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen.

Willem 08-09-2023

BOL.com komt zijn afspraken wat levering betreft na. Verder is BOL.com ook de voordeligste als je ook rekening houdt met verzendkosten.

Boodschappentrolley 08-09-2023

Mijn 86-jarige moeder een boodschappentrolley cadeau gedaan in januari die door omstandigheden pas 2,5 maand in gebruik genomen kon worden. Toen bleek een rits kapot (nogmaals: trolley was nog niet eerder gebruikt). Hier telefonisch melding van gemaakt. Reactie zou volgen bleef uit.

Vanaf begin juni mailtjes gestuurd, uiteindelijk na mail 10 moest ik contact opnemen met de leverancier... die geen reactie stuurde. Terug naar bol.com in totaal 20 mailtjes verder blijkt dat ik 'm zelf moet repareren en dat er nu na 9 (!) maanden geen garantie meer zit op dit nog steeds praktische nieuwe en ongebruikte product ..... . Over dit antwoord 'zelf repareren' heeft bol.com dus 3 maanden gedaan. Echt slecht dit!
(Noot: Op grond van de EU-wetgeving moet u de consument minstens 2 jaar garantie bieden)

Na 20 mailtjes met de klantenservice is het nu klaar; had ik maar niet gereclameerd. wat een slecht gevoel geeft dit.
(Eén medewerker vond het gebeuren vorige maand heel sneu en stuurde me koekjes. Dat was een aardig gebaar)

Hans van der Louw 06-09-2023

Ruim assortiment, goede prijzen (vergeleken met bijv Amazon, maar ook MediaMarkt) en Select is echt een geweldige uitvinding. Bol.com is voor mij echt de 'to go to'-website, voor (bijna) alles!
webcare-15 06-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Hans! 🙂

Leon 06-09-2023

Heel veel artikelen, heel snel leverbaar tegen meestal concurrerende prijzen. Alleen jammer dat als je meerdere artikelen besteld daar afzonderlijke leveringen van gemaakt worden. Bol zou kosten uit kunnen sparen en voor het milieu zou het ook beter zijn als ze de orders eerst zouden verzamelen en dan pas naar de klant versturen. Ook gemakkelijk vind ik het overzicht dat je hebt van verschillende modellen en/of fabrikanten.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Leon! 😄

Marceline Mangal 05-09-2023

Vaak dingen besteld bij bol.com, alles werd snel geleverd alleen de dvd's niet ik heb 1 maand gewacht op 1 dvd en nooit aangekomen, en veel klopt er niet aan de dvd's zoals de ondertiteling als de dvd 20 minuten afspeelt stopt het vanzelf
En de medewerkers van de chat zijn onvriendelijk ze laten je liever wachten en willen dat je het met de verkoper uitvecht inplaats van zelf de betaling van je product te annuleren
Ze reageren niet goed op klanten, mensen willen daar niet werken als je mijn chat geschiedenis terugleest begrijp je wat ik bedoel

Beste Marceline,

Chantal van bol.com