Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Prina 05-09-2023

Goede keuze en via select snel bezorgd, althans als PostNL ook de afspraken nakomt, helaas is mijn ervaring de laatste keren heel slecht. Op het afgesproken bezorg moment krijg je een mail dat je niet thuis bent en dat het pakje de volgende dag op een afhaalpunt wordt gebracht. Waarom betaal ik voor select??

Beste Prina,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

René 05-09-2023

Goede webshop met een groot assortiment. Ze zijn met enige regelmaat wel veel duurder dan andere webshops.
De service en manier van bestellen zijn wel top.

Enorm bedankt! 😁

Conny Simons-Sels 05-09-2023

Op deze website kun je van alles vinden voor een goede prijs. Snelle levering, mogelijkheid om achteraf te betalen.
webcare-15 06-09-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over ons, Conny! 🙂

Bobbiemuis 05-09-2023

Ruim assortiment.
Duidelijke Website.
Meestal snelle levering.
Mogelijkheid achteraf betalen.
Goed telefonisch bereikbaar.
Personeel denkt mee aan oplossing.
Mail wordt altijd beantwoordt.

Bedankt voor de complimenten! 🤩

William Feijen 05-09-2023

Het is bij bol.com fijn en makkelijk winkelen. Als je Select lid bent wordt het vrijwel de volgende dag gratis thuisbezorgd. Erg fijn!

Bedankt! 😄

Maria 05-09-2023

Alles wat ik zoek kan ik hier vinden.
Snelle en goede service.
En top dat je achteraf kan betalen.
Bestel er regelmatig.
Zeer tevreden.
webcare-15 06-09-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Maria! 💪

Ilse 05-09-2023

Bol.com is een heel uitgebreide webshop, met heel veel keus in heel veel soorten artikelen, het is makkelijk om te bestellen en over het algemeen wordt er snel geleverd en dat is fijn.
Het enige minpunt vind ik dat het soms wel prijzig is , dan is een bepaald artikel elders goedkoper.
webcare-15 06-09-2023

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Ilse! 👍

Phaedra 05-09-2023

Altijd een ruime keuze, je vind ook alles, snelle levering, retourneren is ook eenvoudig
webcare-15 06-09-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Petra Rasker 05-09-2023

Winkelen bij Bol bevalt over het algemeen prima. Bezorging ging ook altijd vlot en netjes. Helaas heb ik nadat ik allstar gympen heb terug gestuurd na maanden nog steeds mijn geld niet terug gestort gekregen.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Petra! 😀

Ant 05-09-2023

Heerlijk makkelijk en zo goed als alles te vinden wat je zoekt! Bijna altijd een snelle levering,

Bedankt dat je bij ons winkelt, Ant! 😊

M 05-09-2023

Alles te vinden
Snelle levering
Retourneren is makkelijk
Achteraf betalen vind ik prettig

Jacques 05-09-2023

Bol is een betrouwbare en betaalbare winkel waar je vrijwel alles kunt kopen. Als er eens iets niet helemaal goed gaat ligt dat meestal bij de bestellende diensten. Maar meestal gaat het goed.

Dank voor het vertrouwen en je aankopen, Jacques! 😄

Jan Dirk 05-09-2023

Overzichtelijk aanbod. Fijne rangschikking en bestelprocedure. Snelle levering. Goede ervaring(en) mee.

Fijn dat je zo tevreden met ons bent, Jan Dirk! 🤩

Bärbel Bommersbach 05-09-2023

Overzichtelijke en duidelijke webshop, met een zeer groot assortiment, biedt mij zekerheid voor het geval dat ... ;-)
Goede en snelle levering.
Ik ben al jaren een tevreden klant, Dankjewel !
webcare-15 06-09-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 😊

Albert W. 05-09-2023

Je kan er echt van alles vinden en voor een goede prijs. Daarnaast is alles snel geleverd. Ik kijk altijd als eerste bij bol.com of ze hebben wat ik zoek voordat ik ergens anders kijk.

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Albert! 🥳

Marnic 05-09-2023

Gemakkelijk bestellen en snelle levering. Problemen, zo die er heel af en toe kunnen zijn met een geleverd produkt, worden snel en netjes opgelost.

Bedankt voor je aankopen, Marnic! 😁

Maurice 05-09-2023

Als ik iets nodig heb dan kijk ik altijd eerste op de app van Bol.com. Supersnel en makkelijk. Assortiment is heel breed en ook heel diep. Aanbiedingen worden ook heel duidelijk middels push berichten gecommuniceerd. Niet te vergeten de retourprocedure. Deze is heel makkelijk en snel en je geld krijgje snel terug
webcare-15 06-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🥳

Jeanette 05-09-2023

Duidelijke website, snel geleverd en goede betaalopties.
Assortiment zeer uitgebreid.
webcare-15 06-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Jeanette! 👍

LydieM 05-09-2023

Bestellen op of via Bol.com is een gemak. Je kan er zoveel op vinden, de levering is snel. De retour in geval van ontevredenheid wordt snel en vlot geregeld. Ik ben een grote van van deze webwinkel.
webcare-15 06-09-2023

En wij zijn fan van jou! 😊

Armando 05-09-2023

Ben echt groot fan van BOL.COM, nette prijzen , goede en snelle bezorging , je word door mails constant op de hoogte gehouden , retour policy en protocol is erg klantvriendelijk en makkelijk ,. In het verleden wel eens contact gehad met klanten service ( persoon ipv chat box ) en dat contact verliep elke keer prettig , professioneel en vriendelijk . Ohh ja , en ik vind de site / app erg prettig om mee te werken . Al met al dikke 10 voor BOL.COM

Bedankt voor de complimenten, Armando! 😄

Yolanda 05-09-2023

Ik vind het reuze makkelijk bij bol bijna alles is daar te koop en goede levering

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Yolanda! 😀

Mieke 05-09-2023

Ik vind t t meeste fantastische bedrijf
Super snel
Super netjes
Super service
Ik koop er graag .. fantastische sortering.veel connecties met andere bedrijven
Echt in mijn wereld past BOL .COM .. perfect

Rob 05-09-2023

Bestellingen worden altijd op afgesproken tijden afgeleverd. Goede prijzen. Ik betaal ook nooit verzendkosten. Prima (online) shop ;)

Eric 05-09-2023

Alle mogelijke artikelen te vinden,en met snelle levertijden.
Kortom een prima webshop.!

Angelique 05-09-2023

Perfecte shop, is (bijna) alles te koop met super snelle levering en goede service.