Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cher 05-07-2022

Ik bestel graag via Bol.com omdat ze een groot assortiment hebben aan producten. Het is snel, betrouwbaar en gemakkelijk.

Enorm bedankt voor je review, Cher! 😃

Grassie 05-07-2022

Bij bol.com kan je 99 procent vinden wat je zoekt. De keuze is groot en de levering altijd zoals staat vermeld.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! :)

haasje 05-07-2022

Duidelijke site, zeer ruime aanbod van producten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Product voldoet aan de verwachting.
Goede informatie over de bezorging en een snelle bezorging. Leuke attentie bij je verjaardag.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Bol ís en blijft favoriet 05-07-2022

Heeft heeft als groot voordeel dat direct inzichtelijk is of het verlangde artikel voorradig is en dat het gratis bezorgd wordt.
Het nadeel is dat Bol niet altijd voordelig is, maar dat neem je op de koop toe of gaat naar elders.
Het is en blijft m.i. Uitsteken boven elke andere……
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Bedankt voor je review en je feedback! :)

gieke 05-07-2022

Zijn betrouwbaar en een overzichtelijke website, nog nooit problemen gehad?
Select is een meerwaarde.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

Khatija 05-07-2022

Ik ben erg tevreden. De producten worden op tijd geleverd. En als er wat mis is wordt er altijd een passende oplossing aangeboden.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Francois 05-07-2022

Correcte prijzen en vaak heel leuke kortingen. Levering altijd snel en correct en bij problemen komt er via de klantenservice altijd een snelle oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Francois!

Kim 05-07-2022

Bol.com heeft werkelijk alles wat je zoekt. De website is erg duidelijk en gebruiksvriendelijk waardoor zoeken en bestellen zo gedaan is. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de bestelling en het wordt snel en netjes geleverd. Ik ben grote fan!

En wij zijn fan van jou, Kim! 😃

Adam Fudala 05-07-2022

Altijd snel geleverd
Zonder problemen terugsturen
Ruime keuze producten
Prijzen goed ik ga nooit voor goedkoopste aanbieder wel betrouwbaar leverancier dat is Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Fijn dat je zo snel je bestellingen ontvangt, Adam!💪

Grubbie 05-07-2022

"Ja, als ik dan ook maar iéts nodig heb [op alle gebied] kijk ik meteen éérst op de site van bol.com !!"
"In de meeste gevallen zit ik dan goed !"

Enorm bedankt! 😃

Nick 05-07-2022

Scherpe prijzen en altijd raak als je iets zoekt voor jezelf of hele gezin.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Voor ieder wat wils kan je altijd bij ons terecht! 😃

Maria 05-07-2022

Veel keuze, prima kwaliteit, bij problemen steeds hulpvaardig en geen probleem bij het retour sturen van een artikel.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

We zijn blij om te vernemen dat je zo tevreden bent, Maria!

Groveboy 05-07-2022

Wanneer ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst via Google even bij shopping. In 9 van de 10 gevallen kom ik dan weer bij Bol.com uit. In de meeste gevallen vandaag besteld, morgen geleverd en met Select geen bestelkosten zelfs niet bij spoedbestellingen.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😃

Andrè 05-07-2022

Als ik iets niet weet te vinden kijk ik bij Bol.com en dan is het er! Ik bestel regelmatig kleine artikelen en dan hoef ik geen kosten te betalen en dat is dan weer goed voor mijn portemonnee!! Soms heb ik wel eens iets extra nodig en dan heb ik het de volgende dag!!

Fijn dat je zo blij met ons bent, André! 😃

Tojo 05-07-2022

Goede webshop waar je van alles op kunt vinden. Als ik wat nodig heb kijk ik eerst bij Bol.com.
Van speelgoed tot huishoudelijk en van tuin tot kleding je vindt het allemaal bij jullie.
Als je hebt besteld leveren ze het vaak de volgende dag al bij je thuis of een afhaalpunt.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Je kan altijd terecht bij ons webwinkel! :)

Frits Kamp 05-07-2022

een zeer goede en betrouwbare winkel waar je alles kunt vinden wat je nodig hebt voor een een gunstige prijs en een zeer snelle levering alles is altijd perfect geregeld ik koop bijna alles via Bol.com helemaal top

Onwijs bedankt voor de complimenten, Frits! 😃

Kaatje 05-07-2022

Als je iets nodig hebt kijk dan eerst op BOL.COM in de meeste gevallen goed en goedkoper en meestal de volgende dag al binnen .Voor mij krijgt BOL een dikke 10

Ontzettend bedankt! 😃

Betty 05-07-2022

Ik ben al vele jaren klant bij Bol. Als je iets zoekt kijk dan zeker ook eens bij Bol. Vaak betaal je veel minder en wordt het gratis en veelal de volgende dag geleverd. De klantenservice is ook top. Als er al eens een probleem is dan wordt er gezorgd voor een snelle oplossing. Ik ben heel tevreden dat Bol bestaat.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Betty! We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft😃

Sylvia 05-07-2022

Bol heeft bijna alles, als je besteld heb je het vaak de volgende dag al. Ik ben een vaste klant aan het worden. Vroeger winkelde ik bij de winkel met de W, maar helaas voor hen, het assortiment is niet zo groot.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! :)

Mirj88 05-07-2022

Echt een hele fijne webshop met een groot assortiment, vaak scherpe prijzen tov andere aanbieders. De klantenservice is ook echt goed en snel bereikbaar (vooral via de chat), bovendien denken ze altijd mee en komen met een passende oplossing indien dit nodig is. Al vele malen zonder problemen besteld, de keren dat er een klein probleem was is dit naar volle tevredenheid opgelost!
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar! 😃

WatN 05-07-2022

Zeer ruim aanbod van de meest uiteenlopende zaken, zeer goede service zowel in de aanschaf als ook bij de aftersales, super snelle levering en zeker bij het Select abonnement

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😃

Jo H. 05-07-2022

Betrouwbaar, veilig, net als vroeger "de winkel om de hoek". Als je iets wou gaan kopen, ging je eerst kijken bij de winkels in de buurt, waarvan je wist dat ze te vertrouwen waren. Nu gaat dat met hetzelfde gevoel, maar dan een heel stuk sneller en met veel meer keuze bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

Kees Tol 05-07-2022

Ik vind het een goede shop. Met een snelle service en alles is hier te krijgen en werkt gewoon heel makkelijk met alle bestellingen. Top
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Kees! :)

WvS 03-07-2022

Duidelijke website veel keus en levert snel, goed verpakt en de
nazorg van de administratie is goed.

Bedankt! 😃

Keukenprinses 03-07-2022

Zoals altijd: goed duidelijke communicatie, snelle verzending (ook van de samenwerkende partners). Ik had een tweede kans-product met "gebruikssporen en krassen". Deze waren niet te ontdekken. Alleen de doos was beschadigd, ( dit geberut overigens ook wel met helemaal nieuwe producten door de verzending/post) maar verder zag het product eruit als nieuw en was goed werkend. Zo is het leuk om korting te krijgen, en blijft het nog een beetje betaalbaar!
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Heel veel plezier met je bestelling! 😃