Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nico 22-02-2022

Probleempje gehad met bestelling met betrekking tot korting, achteraf keurig opgelost.
Had sneller gekund maar al met al : vele jaren zeer tevreden met bol!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Nico!

Susanne 22-02-2022

Prima shop! Bestel hier regelmatig en zelfs als er iets even niet goed gaat, zijn ze er als de kippen bij om het op te lossen en dit gaat ook altijd goed. Niks te klagen over bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn, Susanne! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Marco 22-02-2022

Wij zijn klant van Bol vanaf het eerste uur, en tot nog toe met grote tevredenheid. We maken gebruik van Select, en dat bevalt ook zeer goed. Contact met klantenservice van Bol verloopt ook altijd uitmuntend. We bestellen regelmatig producten bij Bol dat via een partner word geleverd, en dat gaat ook altijd goed. Retour beleid is ook goed.
Wat wel jammer is, is dat er onlangs in de kerstperiode een actie werd gehouden waarbij je een extra verlanglijstje mocht aanmaken onder de noemer kerstactie waarin je een aantal producten mocht zetten tot een bepaald bedrag, en deze kon je dan winnen. We hebben hier aan meegedaan, echter nooit meer iets over vernomen. Zou toch beter en logischer zijn als je een berichtje krijgt of je wel of niet gewonnen hebt? Zelfde geld voor de 2 x € 250 die je zou kunnen winnen met het schrijven van een review op dit forum. Ben benieuwd of we daar wat van gaan horen.
Verder uiterst tevreden over Bol, en we hopen dat ook te blijven.

Lien 22-02-2022

Topservice bij Bol.com.
Brede assortiment en gemakkelijk te bestellen. Met Select abonnement heb je de optie avond- en zondagbezorging. Hier maak ik regelmatig gebruik van.
Onlangs een beschadigd product geretourneerd. Dit kan tegenwoordig in gang worden gezet op de website. Dit ging heel gemakkelijk en probleemloos.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Enorm bedankt voor de complimenten, Lien! :)

Sabine 22-02-2022

Bol is een fijn platform om artikelen op te kopen, alles wordt duidelijk aangegeven. Ze hebben veel aanbod, Bij problemen zoals foute levering door extern bedrijf alsnog lost bol het op. Erg tevreden over bol, hun producten en de service!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Ontzettend fijn dat je zo blij met ons bent, Sabine! 😃

Suki75 22-02-2022

Een super service gewoonweg. Steeds netjes alles geleverd en dat op korte termijn. Gaat het dan toch eens mis, wordt het onmiddellijk opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

Wil 22-02-2022

Bij Bol.Com sta je niet voor verrassingen. De site is duidelijk, de acties met regelmaat erg aantrekkelijk en de levering is top.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Doet ons goed dat je zo tevreden bent, Wil!

M.G 22-02-2022

Bestel regelmatig bij Bol,en ben dik tevreden! Goede service en nooit geen problemen!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Hans 22-02-2022

Wat ons opvalt is, dat Bol in de afgelopen jaren alleen maar beter wordt als het gaat om het bestelproces en de afhandeling van klachten en retouren (komt zelden voor maar als er iets is, wordt het snel en probleemloos opgelost).
Bol is qua prijs niet altijd het meest voordelig, maar met Select scheelt het de verzendkosten t.o.v. de concurrent en dat is van enorme invloed op de prijs per product.
Wij kiezen vaak voor Bol vanwege de betrouwbaarheid: ze hebben het, en via Bol komt het goed (levering, afhandeling).
Dus wij zijn zeer tevreden! We kopen er van koelkast t/m tandpasta, zeker in deze tijden van Corona is Bol ideaal.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Hans! :)

Wj 22-02-2022

Bol.com is een prima web winkel; artikelen zijn snel gevonden. Er is sprake van een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bestelling en follow-up is uitstekend geregeld, evenals de bezorging. Aan te bevelen web-shop.

Bedankt! :)

Michel 22-02-2022

BOL stelt nooit teleur, ze hebben alles, leveren meteen, als je niet tevreden bent over het product en dit terug stuurt heb je heel snel het geld terug op je rekening.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit teleurgesteld zult raken, Michel! 😃

Peter 22-02-2022

Altijd goed, altijd snel. En service? Prima. Zelfs een hometrainer via bol.com gekocht maar via een ander bedrijf werd door Bol opgelost. Eerst een monteur, daarna een expediteur en keurig binnen 3 dagen geld terug. Nee, voor mij is er maar 1...Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt! Doet ons goed om dit te lezen, Peter! :)

CDT 22-02-2022

steeds snelle en vlotte levering. bol.com staat steeds klaar voor de klanten als er iets misloopt. er wordt steeds snel en een juiste oplossing of vergoeding gevonden voor het probleem.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Jacky 22-02-2022

Een online winkel waar je alles vindt op tijd geleverd en zeer klantvriendelijk top daarom een 10

Ontzettend bedankt, Jacky! 😃

Walter Hoogland 22-02-2022

Een schaartje bij Comforthulpmiddelen via Bol.com. Bezorging door Postnl zou hebben plaats gevonden, maar dat was niet het geval. Zonder morren werd een nieuw schaartje gestuurd. Voorbeeldige dienstverlening !
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Enorm bedankt voor het compliment, Walter! :)

karin 22-02-2022

Ik bestel al jaren bij bol.com en ben erg tevreden. Als er een keer iets niet helemaal goed is gegaan ( wat vrijwel nooit voorkomt), dan wordt het snel en naar tevredenheid opgelost. Ruime keus en regelmatig interessante aanbiedingen. Als ik iets nodig heb, dan kijk ik altijd eerst bij Bol.com en vaak heb ik het dan de volgende dag al in huis. Ook heel fijn zijn de voordelen van select. Nu kan ik artikelen vaak ook 's avonds laten bezorgen, zodat ik kan zorgen dat er iemand thuis is.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Karin!

Ron 22-02-2022

Betrouwbaar platform met een uitstekende service.

Wanneer er problemen waren met leveringen, dan was bol.com altijd goed bereikbaar en werd er altijd een oplossing aangeboden.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat sommige aangesloten verkopers soms extreem hoge prijzen vragen voor hun artikelen. Gelukkig zijn er dan altijd weer andere verkopers die een normale prijs rekenen.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Ron! 😃

Kristel 22-02-2022

Altijd correcte levering, track and trace en makkelijke betaalmogelijkheden.
Ook veel keuze en regelmatig leuke deals.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je review! :)

Ria 22-02-2022

Prima kwaliteit van de producten die ik tot nog toe heb gekocht en minder tevreden? Dan is de service top. Ook de navraag van Bol of je tevreden bent over hetgeen je hebt gekocht vind ik prettig. Je hebt dan echt het idee dat je er als klant toe doet.
De snelle levering, soms al de volgende dag, is super. Nee ik ben echt heel blij met Bol.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

En wij zijn blij met jou, Ria! :)

Astrid 22-02-2022

Super snelle levering! Als er iets mis is met het artikel word er snel een oplossing gevonden, ik winkel hier graag!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen in ons en je aankopen, Astrid!

Henk Rosendal 22-02-2022

Geweldige service en klantenbinding en ook bij problemen wordt er goed gereageerd.

Je kan altijd op ons rekenen, Henk! 😃

maarten 22-02-2022

bol.com - toppy, zeer gebruiksvriendelijk 'wordt goed op de hoogte gehouden van de levering van artikelen, kortom alles is perfect in orde

Bedankt, Maarten! 😃

Nicole 22-02-2022

Levert altijd op tijd, is er iets niet goed gegaan dan lossen ze het meteen goed op. Mogen andere website weleens een voorbeeld aan nemen.
Dus top!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Dank voor je review, Nicole!

Geert 22-02-2022

Heel veel keuze. Bij problemen zoeken ze snel naar een oplossing. Snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Als er problemen zijn, dan kijken we graag met je mee voor de juiste oplossing, Geert! 😃

Lilian 22-02-2022

Heel veel keuze en veel artikelen.snelle levering en altijd goed verzorgd.wat ze beloven doen ze ook.echt een aanrader

Bedankt! :)