Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

pietdriessen 01-01-2022

Zoeken, bestellen, duidelijk wanneer het aankomt en prima ontvangen, wat willen we nog meer ?

Bedankt! 😃

Dianne 01-01-2022

Bestellingen worden keurig ingepakt en meteen verstuurd. Je word van de status bezorgdatum op de hoogte gehouden en kunt het bezorg tijdstip wijzigen.
Betrouwbare online verkoper met zeer ruim assortiment.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2022

Dank voor je review, Dianne! :)

DeWal 01-01-2022

Bij Bol.com is praktisch alles te vinden wat je zoekt. Tevens is de prijs goed en de levering supersnel.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Martijn 01-01-2022

Ik koop hier vaak. Altijd goede levering. Klantenservice een keer moeten benaderen na ontvangst van een niet legitiem product die via bol bij een derde partij vandaan kwam.
Kreeg mijn geld terug en de shop was van de website gehaald.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Martijn!

Marianne 31-12-2021

Bol.com heeft alles wat je in winkels kunt kopen. Van tandpasta tot wasmachines. Goede kwaliteit en altijd snelle levering in keurige verpakking. Met Select betaal je eenmalig 10 euro en daarvoor worden het hele jaar alle pakjes bezorgd; ook 's avonds. Het terugsturen (wat bij bij mij nauwelijks voorkomt) gaat ook heel makkelijk. Het artikel wordt bij je thuis opgehaald.
Kortom: ik ben fan van Bol.com !

En wij zijn fan van jou, Marianne! 😃

Jessi 30-12-2021

Hele fijne site en klantenservice is goed geregeld!
Ik koop voornamelijk ebooken en zo nu en dan producten. Nog nooit een probleem gehad hiermee.
Fijne en overzichtelijke website

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jessi! 😃

Mieke 30-12-2021

Snelle levering, keurige behandeling. Fijn dat na levering betaald kon worden.
Officiele reactie van Bol.com 31-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Mieke! :)

Snelle levering fitness apparaat 30-12-2021

Super snelle levering van een fitness apparaat.
Ondanks de kerst drukte hadden we het kerst kado voor onze kinderen op tijd binnen. We kregen diverse mailtjes om ons op de hoogte te houden van de levering.
Officiele reactie van Bol.com 31-12-2021

Heel veel plezier met je bestelling! 💪

Bibi 30-12-2021

Je hebt veel keus, het wordt snel geleverd, de verschillende recensies zijn te lezen.
Officiele reactie van Bol.com 31-12-2021

Dank voor je review, Bibi! :)

carla 30-12-2021

super snelle levering veel keuze , en veel recensies erbij de voor en na delen , ik vind het een fijne winkel

Bedankt! :)

Gerrit Rijneker 30-12-2021

Koffiemachine besteld bij Bol com.
Binnen 5 minuten geregeld zoals gewoonlijk.
Helemaal prima dus.
MAAR:
Bezorging via het bedrijf "Redjepakketje.nl"
(Zo heten ze ècht) was gewoon niet zoals Bol beloofd had.
Dag te laat, geen communicatie vanuit de vage website bij www.redjepakketje.nl
5 sterren voor Bol.com en absoluut nul voor de externe pakketdienst

Heel veel plezier met je nieuwe koffiemachine, Gerrit! 😃

Ron 30-12-2021

Bol biedt een goed overzicht met duidelijke filters om produkten te vinden. Niet altijd de goedkoopste maar met een select-abonnement erbij, zijn er geen verzendkosten en dat maakt het interessant bij kleinere/goedkopere produkten.
Officiele reactie van Bol.com 31-12-2021

Fijn dat je zo blij met ons bent, Ron! :)

aidamaria 29-12-2021

Bol heeft een uitstekende klantenservice met vriendelijk personeel. Ook wordt alles snel geleverd én krijg je ook af en toe een kleine waardebon als goedmaker wanneer je onverhoopt wat langer op je bestelling moet wachten. Bovendien is het, wanneer je een Kobo e-reader hebt, supermakkelijk om aangekochte e-books automatisch te downloaden!
Officiele reactie van Bol.com 31-12-2021

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Jo 29-12-2021

Super makkelijk te gebruiken app, goede filter. Overzichtelijk. Snelle bezorging en met select abonnement vaak gratis.

Bedankt! 😃

Marijn 29-12-2021

Alles makkelijk te vinden, goede site en app, groot assortiment, snelle levering en snelle communicatie en klantenservice

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Marijn!👍

Pieter 29-12-2021

Makkelijk bestellen, betalen en snelle levertijd en vaak mogelijkheid om ergens anders op te halen.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2021

Bedankt voor je review, Pieter! :)

annie 29-12-2021

Deze winkel is via de site heel overzichtelijk.
Ze hebben bijna alles .
Geen probleem met retourneren snel je geld terug .
De klantenservice makkelijk bereikbaar via telefoon of chat .
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2021

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Annie! :)

Marja 29-12-2021

En hele fijne en overzichtelijke webshop met heel veel keus! makkelijk bestellen en zeer snel geleverd. Er staat ook duidelijk vermeld als een artikel door een andere partij geleverd wordt maar je behoudt de retour service van Bol.com, ( deze retour service is vaak veel beter/makkelijker dan wanneer je direct besteld bijde andere partij)
Ik ben al jaren klant en ik zal de komende jaren zeker blijven bestellen via bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2021

Onwijs bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Marja! Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen! 😃

R. Prinzen 29-12-2021

Fijne online webshop, de keuze is enorm, dus altijd wel wat te vinden.
Ook geen problemen met retourneren, alles wordt goed afgehandeld.
Maar ook een puntje van kritiek, denk ik!
Verzendkosten zit wel degelijk in de prijs verwerkt.
Bij andere bedrijven, prijs +verzendkosten,
Bij Bol. Com geen verzendkosten, maar wel de zelfde prijs.
Maar al het andere Prima.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2021

Bedankt voor je review en je feedback! 😃

Elisabeth Droop 29-12-2021

Bol.com is een uitstekend alternatief voor het winkelen zeker als je minder mobiel bent. Ook als de drukte je aan kan vliegen in een winkel.
Bol.com - online winkelen - biedt de mogelijkheid om rustig artikelen uit te zoeken. Er is een ruim assortiment! Ik heb vele soorten artikelen besteld.
Bij Bol.com ben ik altijd vriendelijk bejegend en deskundig geadviseerd; ook ondersteund bij een probleem over bijv. een retourzending.
De artikelen die ik bij Bol.com heb aangeschaft zijn van goede kwaliteit.
Ik ben erg tevreden met Bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Elisabeth! 😃

Paul 29-12-2021

Aanbod bij BOL.com is zeer ruim en in het algemeen kan ik daar vinden wat ik zoek. Toch raadpleeg ik ook andere (web)winkels voordat ik iets koop.
De prijs in combinatie met de betaalmogelijkheden en leveringsvoorwaarden zijn voor mij doorslaggevend om via BOL.com te bestellen. Vooral achteraf betalen met iDeal geeft mij een veilig gevoel.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2021

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Paul!

SFNerdy 29-12-2021

Goede website, ruime keuze en alternatieven. Select is perfect voor de kleine bestelling.

Bedankt! :)

CarlaW 28-12-2021

In de loop van de jaren al heel veel besteld via Bol.com. Prima webwinkel met een enorm assortiment. Ik kan er meestal vinden wat ik zoek en de bezorging is meestal top. Ook goede klantenservice die je helpt als je iets wil vragen over je bestelling. Heel betrouwbaar. Inmiddels al een tijd Selectlid, het voordeel dat je vaak zelf een bezorgdag en tijd kunt kiezen is erg prettig. En je betaalt dan nooit verzendkosten ook niet als je een klein dingetje bestelt. Een kanttekening, je moet op prijzen blijven letten, want soms is Bol niet altijd het voordeligst en betaal je soms elders toch flink minder, zelfs als er daar verzendkosten bijzitten. Maar indien het maar een paar euro verschil is, kies ik toch vaak voor Bol vanwege de zekerheid en de goede service als er iets niet helemaal goed lijkt te gaan, wat trouwens zelden is voorgekomen. Kortom ik ben en blijf een trouwe en zeer tevreden klant van Bol. Maar blijf prijzen vergelijken met andere aanbieders, Bol is niet altijd het voordeligst.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2021

Ontzettend bedankt dat je een vaste klant bij ons bent, Carla! 😃

PIW Rietrae-Lange 28-12-2021

Goede en snelle levering en tevens een goede terugkoppeling naar ons toe als het iets langer duurt.
en het gemak van bestellen via de computer, als je savonds op de bank zit en er valt je iets in dat je nodig hebt , Je gaat dan naar d site en meestal twee dagen later is het thuisbezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent!😃

Rob Sonder 28-12-2021

Zelfs bij grote drukte bijna altijd geleverd op de afgesproken datum. Ben blij met m’n spullen 👍😊

Heel veel plezier met je bestellingen, Rob! 😃