Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PJC 21-12-2021

Prima webshop met een geweldige service. Als iets kapot aankomt of iets gaat binnen afzienbare tijd stuk, dan wordt het altijd prima opgelost. Ze hebben een goede variatie aan producten.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Anja2801 21-12-2021

Super fijne webshop, alles heel duidelijk en overzichtelijk! Ook heel fijn dat je soms kan kiezen tussen verschillende partners, dus aan jou zelf de keuze vanwaar je het laat komen! Ook duidelijk zichtbaar of je direct bij Bol.com besteld of niet! Mocht het via een partner gaan, vind ik het wel heel fijn dat Bol.com zijn vinger aan de pols houd, of je je bestelling al hebt mogen ontvangen, omdat zij daar dan geen inzage in hebben! Ook fijn dat als je contact opneemt met de partner dat de mailcontact via Bol.com verloopt en zij dus zo op de hoogte zijn! Ja, eerlijk is eerlijk, ik kan niets negatiefs opnoemen aangaande mijn bestellingen, zelf met problemen ben ik altijd juist behandeld en is alles naar behoren afgehandeld! Top

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Anja! 😃

Oplaoma 21-12-2021

Zijn erg blij met bol.com als je daar besteld dan heb je het de anderen dag binnen betaling ook erg makkelijk

En wij zijn blij met jou, Oplaoma! 😃

Kim 21-12-2021

Ruime keuze, snel leverbaar of staat duidelijk aangegeven wanneer het langer duurt.
Prijs en kwaliteit zeker in verhoudingen nog!
Service is goed, ook bij ruilen of retourneren.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Je kan altijd op onze rekenen, Kim!

Hans Tolstra 21-12-2021

Bestellen bij Bol.com is, zelfs voor redelijk digibetisch type als ik, zeer eenvoudig. Inmiddels heb ik naar schatting al enkele tientallen keren iets bij Bol.com besteld en de levering was altijd zeer snel en correct. Tevens biedt Bol.com een zeer ruime keus aan de meest uiteenlopende produkten.

Bedankt! 😃

Annemelies 21-12-2021

Ben over het algemeen heel tevreden met Bol.com. Zeker sinds ik lid ben van Select voor een klein bedrag per jaar, zodat ik geen bezorgkosten hoef te betalen. Het enige minpunt vind ik dat pakketjes niet altijd bij een afhaalpunt opgehaald kunnen worden, wat ik erg makkelijk vind.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Annemelies! :)

Cynthia 21-12-2021

Zeer tevreden van de service. Zowel bij verkoop als erna. Zeer goed bereikbaar via chat mail of telefonisch. Altijd even vriendelijk. Snel geleverd en zó zó zó veel keus!
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Cynthia!

Brenda Groenenberg 21-12-2021

Eigenlijk meestal heel erg tevreden over de service en snelle verzending en oplossingen bij problemen.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Brenda! 😃

F.Runneboom 21-12-2021

Bol.com, de webwinkel waar je kon bestellen en de volgende dag je pakket kon verwachten. Een snel groeiende organisatie totdat nu er diverse subleveranciers bij aangesloten zijn die lang niet allemaal zo secuur werken. Daarbij speelt de communicatie of beter gezegd geen of miscommunicatie een grote rol. Bij Bol.com is de Robot-chat ingevoerd wat daar ook zeker niet positief aan bijdraagt. Als vervanger van de fysieke winkel leek het allemaal zo mooi, de praktijk is echter dat de service daaronder flink onderuit zakt, we spreken niet meer met elkaar en besteden dat uit aan een robotsysteem waar het vaak op niets uit loopt behalve het opwekken van stress en agressie door het systeem en hoe jij daar door behandeld wordt. Pas je niet in het systeem dan heb je pech, zoek het maar uit. Dat draagt zeker niet bij aan vertrouwen in de shops in algemene zin. Daar waar de zelfstandige ondernemer kon inspringen op jouw behoeften is het nu een verhaal tegen chips geworden en dat voelt niet goed. Als je als verkoopplatform er tussen gaat zitten moet je ook met goede oplossingen komen of duidelijk zijn in hoe te handelen als het om garantie gaat. Managers, systemen, schermen het wordt er niet beter op helaas.

Beste F. Runneboom,

Bedankt voor je review en je feedback. Wij gaan hiermee aan de slag. Mocht je onze klantenservice nodig hebben dan zijn wij buiten onze chat ook bereikbaar via ons e-mailadres: klantenservice@bol.com en wij zijn telefonisch te bereiken op telefoonnummer: 030 310 4999

Loes 21-12-2021

Betrouwbare leverancier: snelle levering en mocht er iets niet goed zijn : goeie service afdeling
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Loes!

harrys 21-12-2021

voor elk probleem/wens een oplossing ; gebruiksvriendelijk ; snelle feedback ; goede service mbt leverdatum/tijdstip

Bedankt! 😃

Corrie 21-12-2021

Bol.com doet wat hij beloofd bij bestellingen. Qua levertijd duidelijk en ook retourneren is geen punt. Wordt netjes afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij met ons bent, Corrie!

marianne 21-12-2021

enorm assortiment goed en betrouwbaar ! producten zijn makkelijk te vinden en snelle levering ik ben absolute fan van Bol .com !

En wij zijn fan van jou, Marianne! 😃

Vera Kracht 21-12-2021

Ik vind de enorme keuze ideaal. Ik vind het alleen vervelend dat er nooit een retourticket wordt meegeleverd waardoor ik altijd afhankelijk ben van anderen om deze uit te printen. Helaas kreeg ik gisteren het verkeerde artikel, dus hopelijk krijg ik het goede nog voor de Kerst.

Beste Vera,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

DU 21-12-2021

Zeer tevreden en gaat er iets fout of product niet naar de zin nooit een probleem gehad met een retour ook snelle terug betaling
en snelle levering van post.nl met feestdagen dagje later maar altijd optijd
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen!

wim 21-12-2021

Je krijgt goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. De geleverde producten zijn heel goed verpakt.
Korte levertijden, en gemakkelijke betaling.

Je kan altijd op ons rekenen, Wim! 😃

Albert 21-12-2021

We bestellen regelmatig bij bol. Onze ervaring is goede producten, veel keuze en goede service. Er zijn tal van internet aanbieders die van bol nog het nodige kunnen leren op service gebied.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Albert!

Stephan 21-12-2021

Bol stelt nooit teleur. Heel goede klantenservice. Product heb ik niet ontvangen en uiteindelijk, wel na traject van meerdere weken, wel mijn geld terug gekregen. Jammer dat het mis ging, maar dat was geloof ik eerder de schuld van PostNL.
Bol zal ik altijd supporten als ik ergens iets online koop.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we je nooit zullen teleurstellen😃

A 21-12-2021

Zeer tevreden. Producten worden snel geleverd en door Select vaak geen verzendkosten.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Yaniv Abrams 21-12-2021

NAS server gekochte verkeerde ontvangen weken chatten via de app niets terug ontvangen .

Beste Yaniv,

Rondekker71 21-12-2021

Duidelijke product omschrijving, volgende dag al geleverd zoals aangegeven.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Heel veel plezier met je bestelling! :)

II 20-12-2021

Dit is ondertussen de ...ste maal dat een produkt niet op ons adres wordt afgeleverd en we niet weten waar de chauffeur het heeft gedropt.
Bestelling gedaan van 2 produkten, het 1ne werd wel geleverd het andere is spoorloos en werd NIET op ons adres geleverd, terwijl we wel de hele dag thuis zijn geweest.
Dit begint ons echt de strot uit te hangen.
Van de bestellingen die we via Bol.com doen gebeurt het meer en meer dat de vervoerder in gebreke blijft. Bol.com stuurt wel herinneringen om te betalen maar wij betalen NIET voor iets wat we niet ontvingen. Probleem oplossen is ook hels werk: je krijgt dan 1st een chatbot die 80% van de tijd niet begrijpt waar je naartoe wil.
Als je dan op dat moment geluk hebt, word je doorverwezen naar de chat live.
De medewerkers doen dan meestal wel hun best om het probleem aan te pakken en een oplossing te bieden.
Moesten we andere lokale opties / kleine handelaars ter beschikking hebben, waren we allang hiernaar uitgeweken voor onze aankomen maar ondertussen hebben de groten alle kleintjes weg geconcurreerd en wordt de klant, die uiteindelijke de groten groot heeft gemaakt, nog maar weinig keuze geboden en moeten ze zich maar schikken naar minder en minder autonomie in hun aankopen, bestellingen en betalingswijzen.

Beste II,

Schadow 20-12-2021

Al enige jaren bestel ik via BOL.com. Select werkt super goed, voor 9,95 per jaar gratis en zeer snelle verzending. Veel keuze, duidelijke site, betrouwbare informatie en zeer fijne klantenservice! Heel soms worden pakketjes weergegeven als bezorgd, maar niet ontvangen! Zij gaan hier dan achteraan. Mn waarbij geen track & tracé mogelijk is, gebeurde dat. Soms zijn de prijzen duurder dan op andere website. Handig is gewoon op 1 site meerdere zaken tegelijk bestellen. Dan heb ik het ervoor over! Geld zeer snel terug bij annulering! Service is echt goed!
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we enorm.😃

Bestelling niet geleverd. 19-12-2021

Helaas niets bezorgd en zij geven aan dat ik niet thuis was. Ik was thuis en heb geen DHL koerier gezien op de afgesproken tijd en dag. Dag vrij genomen om de bestelling aan te nemen en daarvoor in ruil wordt je in de maling genomen. In mijn bestellijst van Bol staat dat het pakketje geleverd is. Niet dus. Ben benieuwd wanneer ze dan wel bezorgen maar het pakket gaat linea recta retour.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2021

Beste klant,

Koffie gek 18-12-2021

Goede en snelle levering!
Onderkant verpakking doos in halve doos deze laatste was bijna helemaal dicht geplakt gaf geen vertrouwen
Maar nu een heel mooi Longhi-apparaat
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2021

Heel veel plezier ermee!☕