Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Viv 28-07-2022

TOP bedrijf snelle levering heel goede service .
Ik heb een paar keer een defect gehad aan mijn bestelling gebeld en meteen zonder moeilijk doen een nieuwe toe gestuurd gekregen TOP
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor de complimenten en fijn dat het zo goed is opgelost, Viv!

Michele 28-07-2022

Product is altijd zoals omschreven en altijd op tijd bezorgd. Jammer dat sommige partners van Bol.com niet bezorgen op een ophaalpunt.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Hoi Michele, bedankt voor je feedback! We werken er hard aan om zoveel mogelijk opties aan te bieden en waarderen het enorm dat je dit aan ons laat weten. 😊

heel tevreden 27-07-2022

Steeds correcte afhandeling. Behalve de laatste 2 bestellingen. Ik krijg maar niet het juiste artikel te pakken. Steeds wordt er mij iets fout opgestuurd
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Hoi Heel tevreden, fijn dat je zo blij bent met ons! Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar klantenservice@bol.com. Vergeet niet je bestelnummer te vernoemen en mijn collega's helpen je zo snel mogelijk verder. 👍

Blijdorpert 27-07-2022

Bijna alles te vinden, grote keuze en professionele service. Van harte aanbevelen.

Blijdorpert, we zijn blij met deze review! Bedankt 👍

S 27-07-2022

Al meerdere jaren een tevreden klant bij bol, amper problemen gehad met de bestellingen die ik heb geplaatst de afgelopen jaren. Wanneer er eens een foutje word gemaakt, wat natuurlijk altijd kan gebeuren, is het gemakkelijk om contact op te nemen met bol en ontvang je altijd snel reactie met een goede en klantgerichte oplossing!
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Hoi S, we staan voor je klaar! Fijn dat je zo blij bent met ons, we zijn ook blij met jou als klant. 😊

Annemiek 67 27-07-2022

Ik ben al jaren een tevreden klant omdat ik nog nooit problemen heb gehad bij Bol.com. Fijn om een betrouwbare thuiswinkel te hebben waar de klantenservice ook nog eens prima is en adequaat handelt, als je er zelf niet uitkomt met de tussenhandelaar. Ze doen niet moeilijk en ik voel me als klant zeker gewaardeerd. De snelle levering en goede bezorging zijn ook zeer waardevol.

We zijn onwijs blij met jou als klant, Annemiek! 😊

Krista 27-07-2022

Ruim assortiment en altijd goede service. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

We waarderen het oprecht dat je dit aan ons laat weten en dat je zo blij met ons bent, Krista! We zijn ook blij met jou als klant. 😊

AykoG 27-07-2022

Goede, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop! Hier kan je terecht voor vrijwel alles wat je dagdagelijks of minder vaak nodig hebt, bijna altijd gratis en snel geleverd, en zonder problemen te retourneren. De klantenservice is enorm behulpzaam en reageert direct. Zeker aan te raden!
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Wij zijn ook super trots op onze toppers van de klantenservice! 💙 Bedankt voor je vertrouwen en aankopen AykoG.

Klant 2.0 27-07-2022

Goeie en betrouwbare webshop met veel verschillende artikelen en veel andere aanbieders van artikelen. Snelle levering, betaalbare prijzen en Goeie service.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Voor ieder wat wils in onze webwinkel! 😊

Chiel Huizen 27-07-2022

Supershop zou ik dit eigenlijk willen noemen, want ontzettend veel keus en leveringen etc. altijd subliem voor elkaar.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Je maakt Billie aan het blozen, Chiel! Bedankt voor dit compliment, dat waarderen we enorm. 💙

Willem 27-07-2022

Ja gewoon een super fijne webwinkel. Snel geleverd. De bezorger was helemaal te volgen via de track en trace. Precies op de afgesproken tijd aanwezig.
Echt top!
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Willem 😊 Dat vinden wij echt top!

jw 27-07-2022

Betrouwbare webshop. Snelle levering. Nog nooit geen problemen gehad. Ook niet met retourzending.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Indien er toch problemen zijn, dan staat onze klantenservice voor je klaar JW! 💪

Elmiga 27-07-2022

Uitgebreid assortiment. Snelle,goede levering van bestelde artikelen. Betrouwbare winkel.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor de complimenten, Elmiga!

Basil 27-07-2022

It has mostly everything you want to buy, the delivery is fast, the customer service is very good, it is really a reliable place to buy online. I highly recommend it
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Dear Basil, thank you for letting us know you are happy with our services. We truly appreciate it! 😊

Gerda 27-07-2022

Breed assortiment, duidelijke omschrijving en snelle leveringen! Kortom een betrouwbare site om te bestellen!

Onwijs bedankt, Gerda!

Rita 27-07-2022

Zeer tevreden over bol.com.
Sinds een maandje ongeveer select erbij genomen. Daar heel blij mee ook omdat we vaak bij bol.com dingen bestellen en we zo geen leverkosten hoeven de betalen.
Dooromstandig heden omdat ze bij de post .nl en andere organisaties hebben we het niet op de dag dat er is afgesproken maar daar kan eindelijk bol.com niks aan doen. Verder de dingen die we krijgen geleverd zien er altijd netjes eruit. Zoals op de site.
Ga vooral zo door bol.com en komt het voortaan ook op tijd zoals afgesproken dan word het een 10 nu een 9.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Welkom bij Select, Rita! We doen hard ons best samen met de bezorgdiensten om alles soepel te laten leveren. Hopelijk kun je ons dan binnenkort die 10 geven. 😊

J.M.Franke 27-07-2022

Alle producten die ik via Bol.com bestel komen netjes op de aangegeven datum en tijdstip binnen op de geselecteerde bezorg locatie
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 😊

bellebaloe 27-07-2022

duidelijke overzichtelijke webshop met veel producten. Goede keuzes in betaling en duidelijke communicatie mbt de staat van je pakket
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bellebalou wat aardig dat je tijd hebt genomen om ons een positieve review te geven. We zijn daar onwijs blij mee!

Peter Berghmans 27-07-2022

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd wordt. Er zijn nooit geen problemen. Eventueel retour sturen gaat probleemloos. Onwijs veel keuzes. Kortom. Geweldige winkel.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Geweldig dat je zo blij bent met ons, Peter! We werken er hard aan om je altijd goed te informeren. Blijf je nog lang klant bij ons? 💙

Keesie25 27-07-2022

Bol.com is een begrip en de meesten kennen de internetwinkel wel. Ik kan me niet herinneren wanneer, maar ik ben al lang bij Bol.com, dat door ons meestal wordt aangeduid als 'Bol'. Vroeger waren er wel eens een paar dingen die niet helemaal goed gingen (niet leverbaar....), maar tegenwoordig gaat alles perfect. We hebben ook kosteloos verzenden voor een tientje, zodat we de bestellingen niet meer hoeven te doen totdat we boven de 20 euro of zo zitten. Als iets niet aan de verwachtingen voldoet (wat gelukkig niet vaak voorkomt) kun je het probleemloos terugsturen. De meeste artikelen zijn goedkoper dan elders, en voor mij op sommige DVD's na, die ik tweedehands op Marktplaats vind. Vaak kun je ook chatten over een bepaald artikel, wat prettig is. Bestelde artikelen worden vlot bezorgd. Kortom, een goede zaak.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Hoi Keesie, wat ontzettend leuk om te lezen dat je een verbetering ziet in onze diensten en dat nu zelfs alles perfect gaat! 😊

Wil van Es 27-07-2022

Ik vindt bol een prima winkel het is goed georganiseerd.
Ook het verzenden van de spullen gaat heel goed en duidelijk.

Groetjes W*****
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

We zijn blij met jou als klant, Wil! 😊 Bedankt voor je aankopen en vertrouwen.

José 27-07-2022

Gewoon goed in alle opzichten ,goede aanbiedingen (selectdeals)
Fijne en goede klantenservice eigenlijk altijd tevreden gezien ik regelmatig een bestelling plaats ,
Spreek ik uit ervaring .
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Top dat jouw ervaring zo positief is, José! 😊 We werken er hard aan om dit zo te houden.

Masa 27-07-2022

Bol.com prachtig bedrijf, verzending binnen beloofde tijd. En bij retourneren ontvang je op tijd een bericht en jouw geld retour.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Masa, je laat Billie blozen hoor! 😉 Goed dat je zo tevreden bent met onze diensten.

MICHEL LEJEUNE DILBEEK 27-07-2022

reeds meerdere jaren klant
tot grote teveredenheid
zeer concurentiele prijzen
zonder uitzondering werden alle leveringen tijdig en correct uitgevoerd
dankzij SELECT nog betere dienstverlening ondervonden
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Hoi Michel, we hopen dat je nog vele jaren klant blijft bij ons! 😊

Anne 26-07-2022

Als ik keus heb dan bestel ik het bij bol. Service is altijd goed. Als er iets is weet je zeker dat je goed geholpen worden. Daarom altijd bij bij keuze.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Wat fijn dat je onze service goed weet te vinden! We zijn ook blij met jou als klant, Anne. 😊