Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

GeeTee 10-08-2022

Ik gebruik al jaren de dienstverlening van Bol.com en stel vast dat zij een zeer goede service bieden, ook als er al eens iets fout gaat. Wat ik wél jammer vind, is dat niet steeds een ophaalpunt kan gekozen worden zodat je verplicht wordt de bestelling naar je thuis te laten komen. Ik probeer dat zoveel mogelijk te combineren met een winkelbezoek zodat er door beide partijen niet onnodig veel kilometers moet gereden worden
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je feedback, GeeTee! We doen hard ons best om je zoveel mogelijk opties voor levering aan te bieden.

Steff 10-08-2022

Al jaren maak ik gebruik van bestellingen via bol.com.
Nog nooit enig probleem gehad.

Dankjewel, Steff!

Yvonne 10-08-2022

Bol.com vind ik een erg fijne site. Meestal kun je er veel reviews lezen, en dat vind ik heel belangrijk voor ik een keuze maak. Soms zijn de prijzen wel erg duur en vraag ik me af of ik mijn select abonnement niet twee keer betaal,
Verder heb ik nog nooit problemen gehad met iets wat ik er gekocht heb. Zelfs een boek uit de “tweede kans” bak zag er prima uit.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je reactie en je feedback, Yvonne!

zadeltas 10-08-2022

Het komt nog al eens voor dat je relatief snel iets nodig hebt, veel kleineren winkels in de stad verdwijnen nog al eens, en dan is er natuurlijk Bol.com. Makkelijk en vooral snel
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Zadeltas, we doen hard ons best om te voorzien in je shopbehoeften! 😊

Bianca Bremen 10-08-2022

Winkelen van thuis uit,super handig zeker als je in tijdnood zit. Super gave winkel waar ze je altijd vriendelijk te woord staan als er wat mis gaat en ze helpen je om het op te lossen
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Bianca, we zijn super blij met jouw bestellingen en vertrouwen. 😊

Marv 10-08-2022

Prima webshop. Veel keus en goede service met betrouwbare leveringen. Ook bij retourneren wordt niet moeilijk gedaan.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Marv!

K de jong 10-08-2022

Snelle levering en precies op tijd van bezorger vriendelijk ga volgende keer weer bestellen

Wees welkom in onze webwinkel, K de Jong! 😊

Andre 10-08-2022

Ik heb eigenlijk altijd een goede ervaring met het bestelproces. Indien er iets is met een 'derde partij' (denk aan langere levertijd) dan blijft Bol op de achtergrond betrokken.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan zeker voor je klaar, Andre!

Willy 10-08-2022

Altijd een goede service. Nog nooit problemen mee ondervonden. Doe zo verder.

We doen zeker zo verder, Willy! 💪

Laurent 10-08-2022

Nooit klachten gehad over bol.com. De beste prijzen tegenover andere webwinkels. Geven ook regelmatig kortingen waardoor het aantrekkelijker is om bij bol iets te bestellen.
De communicatie met medewerkers bij bol.com is top! Als een pakket beschadigd is bij levering of als je een vraag hebt over een product, wordt je onmiddellijk geholpen en op een respectvolle manier.
Doe zo verder team bol.com!

We doen zo verder, Laurent! 💪

Mireille 10-08-2022

Ik ben zeer tevreden klant. Correcte levering. Nooit problemen bij retours.goed geïnformeerd voor de leveringen.

Wij zijn blij met jou als klant, Mireille! 💙

Stefan 09-08-2022

Wij bestellen regelmatig bij Bol.com. Nog nooit teleurgesteld geweest. Alle info vindt je bij elk product. Je kan verschillende reviews lezen over het produkt. Zeer snelle levering. Top!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor dit compliment, Stefan!

PJW 09-08-2022

Soms wat duurder, maar meestal concurerend met andere onbekende sites.
Omdat kopen via Bol.com ons het gevoel geeft dat het artikel zeker wordt ontvangen en bij mogelijke geschillen dit via Bol .com goed wordt opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij met je aankopen en je vertrouwen, PJW!

Esmiralda 09-08-2022

Ik ben een top fan! De keuze is reuze, ze hebben werkelijk zowat alles wat je zoekt. Er worden ook alternatieve prijzen aangeboden en snelle levering!
Super service als een artikel niet goed is of niet bevalt.

We zijn blij met jou als top fan, Esmiralda! 💙

Peter 09-08-2022

goede shop, en eigenlijk gaat alles 9 van de 10 x goed. Als er al iets niet goed gaat wordt je goed geholpen om het probleem op te lossen!!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je positieve reactie, Peter!

Koosje 09-08-2022

Ik had een lichtpen voor diamondpainting gekocht, snel geleverd, goede kwaliteit, maar er was geen gebruiksaanwijzing bij.
Een vriendelijke mijnheer van de klanten service had iemand gevonden die het mij heel goed heeft uitgelegd, ik kan de pen nie meer missen!!!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat je in de pen geklommen bent om deze review door te geven, Koosje!

Fr4nk 09-08-2022

Ruime keuze van bijna alle denkbare produkten. Over het algemeen zeer snelle levering . Geen of lage verzendkosten, alleen jammer dat de levering van sommige externe verkopers soms wat langer duurt
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je feedback, Fr4nk!

Tam81 09-08-2022

Altijd tevreden, als er dan bij uitzondering wat is, dan word je altijd goed geholpen en komt er een oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, Tam81!

Esther 09-08-2022

Waar bol in uitblink: klantenservice is top én mogelijkheid om achteraf (veel later) te betalen én heel gemakkelijk om een artikel retour te sturen (echter heel uitzonderlijk moet je naar een dpd of ups punt gaan om retour te sturen, in plaats van gewoon via bpost). De prijzen zijn heel afwisselend. Soms extreem duur in verhouding met andere online winkels, maar soms juist héél goedkoop. Hangt af van de soort product.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je compliment voor onze klantenservice en je feedback, Esther!

Sandra 09-08-2022

Bol.com is een fijne winkel die heel veel producten verkoopt en het voor de consument makkelijk maakt om naar een product te zoeken die ze willen hebben via de overzichtelijke website met de prijzen erbij.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je reactie, Sandra!

Astrid 09-08-2022

Bol.com daar kun je bijna alles vinden wat je nodig hebt. Het is overzichtelijk.
Communicatie is ook helder. Ik heb een product een aantal keren moeten terug sturen. Het is netjes afgehandeld. Ze houden je goed op de hooogte via de e-mail. Ik heb mjjn geld binnen de termijn terug gekregen. Ik had liever het product gehouden.
Zo nu en dan krijg je een klein kadootje.
Ik ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je reactie, Astrid!

Margot 09-08-2022

Prima webshop met artikelen op elk gebied,levering meestal goed, heb al een paar jaar select en ben daar zeer tevreden over,soms met avondlevering wil het nog wel eens een dag opschuiven maar dat is meer een post- ding dan van bol. com.

Fijn dat je zo'n tevreden Select-klant bent, Margot! 😊

Peter 09-08-2022

Altijd erg tevreden over Bol.com, bestellingen worden snel geleverd en zo niet dan is de communicatie ook meteen duidelijk.
Het is mij één keer gebeurd dat het te leveren product uitverkocht was. Meteen bericht over gekregen en binnen drie dagen mijn geld terug gekregen.
Ze hebben “bijna” alles.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je reactie, Peter!

Gerda Logtenberg 09-08-2022

Bij de Bol.com bestellen is handig en overzichtelijk.
Zeer betrouwbaar en duidelijk.
En over het algemeen worden de bestelde producten accuraat en volgens afspraak afgeleverd
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je review, Gerda!

Mario 09-08-2022

Gemakkelijk zoeken, bestellen en leveren aan huis of ophaalpunt. En goede service, als je die nodig mocht hebben.

We staan voor je klaar, Mario! 💪