Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

g. heesen 02-08-2022

ik heb een windscherm gekocht bij bol .com ,maar ik moet maar met de partner van bol.com om te onderhandelen maar ik ben nu mij geld kwijt.

Mar 02-08-2022

Ik ben een echte bol.com fan, zoals nog een aantal personen van mijn gezin. Als ik iets nodig heb Google ik eerst , maar 9 van de 10 keer kom ik uit bij bol. com.
Ook als de prijs iets meer is kies ik bol.com. moet niet 10-tallen euro's schelen, maar liever bij bol.com !!!
Het gemak en de hoeveelheid aan artikelen en hoe de service is, bevalt me zeer !!!!! Kom er dus vaak !!!!!
Ben en blijf dus zeker fan !!!!!!

We zijn blij met jou als fan, Mar! 💙

Cheryl 02-08-2022

Prima winkel. Groot assortiment en duidelijke informatie. De volgende dag bezorgd! Helemaal goed. En een goede klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je complimenten, Cheryl!

Tejo 02-08-2022

Ben supertevreden. Altijd duidelijkste vinden op de website. Bij bestellen is gelijk duidelijk wanneer de levering plaats zal vinden. ALS really eens iets is, kan dit telefonisch supersnel beantwoord én opgelost zijn. Bestellen van alles en nog wat, ook cadeautjes voor alle (7) kleinkinderen en fietstassen en spiegeltjes voor ons zelf.

Oprecht bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Tejo! 😊

Ivankov 02-08-2022

Ben zeer tevreden bij bolleke,bijna alles te koop en scherpe prijzen ,vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers !!!!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Wat ontzettend leuk om te lezen, Ivankov! Wij zijn ook heel trots op onze toppers van de klantenservice. 💙

Prima service. 02-08-2022

Wij kopen zeer regelmatig bij Bol.com , omdat de prijzen er vaak tot de laagste behoren en alles keurig thuis wordt afgeleverd.
De service wanneer er een enkele keer iets niet helemaal in orde is, is ook zonder gezeur, prima!
Ons enige kritiekpunt is het vaak te overvloedige verpakkingsmateriaal.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We werken er hard aan om zo duurzaam mogelijk te verpakken! Als je hier vragen of opmerkingen over hebt, dan kun je dit melden door een mail te sturen naar klantenservice@bol.com (vergeet niet je bestelnummer te vermelden). 👍

Willem Boe 02-08-2022

Bij Bol com koop ik graag!! Het is het veiligste, snelste en bijna altijd één van de beste prijzen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je keuze voor onze webwinkel, Willem!

Anna 02-08-2022

Bij bol.com kun je alles krijgen tegen heel scherpe prijzen. Er zal altijd meerdere reviews aanwezig, zodat je kunt vergelijken. Bestelling wordt heel snel geleverd. Achteraf betalen en ruimde tijd om te retourneren. Ik ben er erg tevreden over. 👍🏼👍🏼👍🏼
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn oprecht blij dat je zo tevreden bent met ons, Anna. 👍

Agnes 02-08-2022

Ik bestel heel vaak bij bol.com. Echt alles is daar te koop en vaak is de bestelling de volgende dag als in huis. Netjes verpakt en supersnelle levering. Ik vind het vooral fijn dat je met 1 leverancier te maken hebt en dat je toch bij heel veel van de bij bol.com aangesloten bedrijven kunt kopen. Één account, één wachtwoord én heel veel keus.

We zijn blij met jou als klant Agnes! 💙

Makioma 02-08-2022

Ik koop graag bij Bol.com, er is een ruim assortiment, maakt niet uit wat je wilt kopen. Er zijn duidelijke omschrijvingen en afbeeldingen van de producten. Prijstechnisch ook erg interessant.
Na een bestelling, welke altijd op de dag van toezegging wordt geleverd, wordt je op de hoogte gehouden waar het pakket in de route zit. Ik vind dit een zeer betrouwbaar adres.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij dat je graag bij ons winkelt, Makioma! 😊

Pheebs60 02-08-2022

Prima webwinkel die werkelijk alles te koop heeft!
Wel vind ik het jammer dat er ondanks dat ik select member ben, er geen bezorgingen meer op zondag of maandag en soms zelfs op dinsdag meer zijn.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Pheebs60, we werken er hard aan met de bezorgdiensten om je zoveel mogelijk opties te bieden. Als je hier vragen over hebt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com. 👍

Top site bestel er graag een dikke aanrader 02-08-2022

Gewoon super Zoals al eerder door andere gebruikers ok beschreven het is een top bedrijf snelle levering ook door de partners heb zelf ook 1 keer iets met garantie en niet werkend product gehad dat is super snel en zeer netjes opgelost ook door de partner. En als het product bij Bol zelf vandaan komt is de keuze enorm om het te laten verzenden en of afhalen echt geweldig en ook de volgende dag in huis. Eerlijk is eerlijk ze zijn niet altijd de goedkoopste maar dar krijg je weer een dijk van een service voor terug . Kort om gewoon een top site en bestel er graag een dikke aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je complimenten! We zijn ook blij met jou als klant. 😊

Vijge 02-08-2022

Ze hebben van alles met een gedeelte van andere shops , over het algemeen snelle bezorging en als je hulp nodig hebt zijn ze altijd vriendelijk. Gewoon super handig , zo hoef je niet van shop naar shop te gaan.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je complimenten voor onze diensten, Vijge!

Sdb 02-08-2022

Prima webwinkel. Betrouwbaar en altijd super snel in huis.
Ook met partners nooit problemen.
Klachtafhandeling is prima in orde, ook van de partners
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij met je review, Sdb!

Ad 02-08-2022

Ik ben al jaren klant bij Bol. Ik vind het een betrouwbare partner, ook die ene keer dat ik een garantiegeval had ben ik correct en snel geholpen. Ik vind het knap dat ze met de groei die ze hebben doorgemaakt hun sterke kanten hebben behouden. Wel merk ik de laatste tijd dat post.nl het niet meer waar weet te maken. Dat is wel iets voor Bol om in de gaten te houden.
Verder vind ik Bol nog steeds een topbedrijf.

Hartelijk dank voor je feedback, Ad! 😊

Klantvriendelijk bedrijf 02-08-2022

Bestellingen worden bijna altijd correct en vlot geleverd. Mochten er problemen zijn dan worden deze door Bol.com soepel opgelost. Bestel- en betaalproces verlopen gemakkelijk.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor de complimenten!

Marieke Wijnberg 02-08-2022

Ik ben al jaren klant bij Bol.com en bestel er regelmatig iets. Ik vind het een fijn bedrijf, vlotte levering en goede voorwaarden. Als er eens een keer iets niet goed gaat, handelen ze dat snel en correct af. Ook de betalingscondities vind ik prettig, ik ontvang graag eerst de bestelling voor ik betaal.
Het enige kleine minpuntje dat ik heb, is dat ik altijd wel heel goed oplet dat ik bij Bol.com zelf bestel en niet zomaar bij een derde verkoper. Een derde verkoper ga ik altijd eerst Googelen op ervaringen van anderen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je aankopen, Marieke! We hopen dat je vertrouwen in ons gehele platform kan groeien. 😊

MargaM 02-08-2022

Mijn eerste keus als ik iets moet hebben. Pak bijna nooit mis. Grote verscheidenheid en prima aanbod in diverse prijsklassen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn trots om jouw eerste keus te zijn, MargaM!

ES 02-08-2022

Snelle verzending, veel producten op voorraad of via een 3e snel verzonden. Uitgebreide collectie.

Voor ieder wat wils in onze webwinkel, Es! 😀

martin 02-08-2022

Ik bestel vaak bij bol.com omdat ze veel verschillende soorten artikelen hebben en binnen iedere soort ook een groot assortiment. De service is prima en met de select deal betaal je ook geen verzendkosten, tevens vaak ook gratis avondbezorging mogelijk. Snelle levering. Ik beveel deze winkel aan
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onwijs bedankt voor je aanbeveling, Martin!

ans 02-08-2022

Ik koop al jaren bij bol.com goede service vriendelijk personeel als je aan de telefoon hebt en altijd een goede oplossingen als er wil iets fout mocht gaan

We staan voor je klaar, Ans! 💪

Geria 02-08-2022

Prima shop, heerlijk thuis op je gemak.
Snelle levering en door select ook avonds thuis bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Geria!

Stijn 02-08-2022

Ik koop al jarenlang bol.com. Het is een betrouwbare website waar alles goed te vinden is. Duidelijke omschrijving en veel reviews. Ook snelle levering en vaak geen bezorgkosten. Ik ben een tevreden klant en blijf graag via bol.com aankopen doen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Stijn!

Willem 02-08-2022

Bij Bol.com kan je bijna alles bestellen, snelle levering en goede service en met premium alles zonder verzendkosten geleverd
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je aanbeveling, Willem!

SJOUKE DE HAAS 02-08-2022

BIJ ALLES KIJK IK EERST OP BOL.COM, DE LEVERING IS ALTIJD CORRECT EN DE PRIJZEN ZIJN ALTIJD DE LAAGSTE . DE PRODUCTEN ZIJN OOK BETER DAN ELDERS,

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Sjouke! 😊