Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Jacqueline 22-02-2022

Bol.com de webwinkel waar ik altijd voor kies. Meestal de goedkoopste. Laatst een pannenset gekocht. Die was elders 6 euro goedkoper. Toch voor mijn vertrouwde Bol.com gekozen. Hier heb ik alleen goede ervaringen mee. Snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis. Met je persoonlijke account zijn alle bestellingen uit het verleden mooi terug te zoeken. Bestellen gaat probleemloos.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

We zijn je vertrouwen en je aankopen enorm dankbaar, Jacqueline! 😃

Otter1958 22-02-2022

Geweldige site van Bol.com. groot assortiment.
En wij vinden de service,levering of eventuele retournering zo ontzettend goed verlopen. In een woord Klasse!

Onwijs bedankt! 😃

Marij 22-02-2022

Fijne winkel heeft een heel uitgebreid assortiment.
Wordt snel geleverd
Duidelijke prijzen
En retourneren is heel prettig via de site
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Marij! 😃

Silvana 22-02-2022

Op Bol.com kan je voor alles terecht. en er worden verschillende winkels getoond waar je product te koop is dus je kan zo zien wie de goedkoopste is ideaal. Snel geleverd en als iets niet goed is kan je ze snel bereiken.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Silvana! 😃

Ron Smoorenburg 22-02-2022

Ik moet zeggen dat je praktisch alles kunt vinden bij bol.com. Goede produktbeschrijvingen en duidelijke omschrijvingen en klantreacties. Je kunt eigenlijk altijd een verantwoorde keuze maken. Prijzen zijn voor elke portemonee te vinden.
Levering is soms bliksemsnel en soms duurt het iets langer.
Een goede keuze om eerst bij bol.com te gaan kijken.
Deeerzte webshop waar ik ga kijken en bijna altijd kan slagen.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Ron! :)

wrnr p 22-02-2022

allereerst wil ik zeggen, prima winkel met groot assortiment. er is voor elk wat wils. de prijzen zijn transparant. als ik daar een cijfer aan kan verbinden geef ik het een 8- vanwaar dit lage cijfer? nou daar wil ik het volgende over zeggen. als ik iets wil bestellen dan denk ik vrij snel aan bol.com, maar de ervaring leert dat je ook verder moet zoeken want er zitten veel verkopers die via bol.com aan dropshipping doen. ofwel voor veel te hoge prijzen populaire artikelen aanbieden die via andere webshops voor een schijntje worden ingekocht. kijk dus goed naar wat je koopt en vergelijk dit met meerdere pagina's en dan niet alleen via Google. ook het gebruik van de dozen die bol.com verstuurd is wat over te zeggen. soms krijg je iets wat prima in de brievenbus past in een doos waar ongeveer 100 liter lucht inzit. erg zonde maar soms handig als je zelf nog een boel oud papier hebt liggen ;) als ik nog eens een review kan schrijven dan kan die aansluiten op dit verhaal maar dan zou het gaan over de bezorging en die zou ik dan een ander cijfer geven. en dat bedoel ik niet geheel positief. maar dat is dan weer een verhaaltje voor een andere keer.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback! :)

Marian 22-02-2022

Mijn Go To winkel voor alles wat ik nodig heb; huishoudelijk, kados, persoonlijke verzorging. Zou niet weten hoe klachtafhandeling gaat, daar heb ik nog niet mee te maken gehad. Maar bestel elke maand wel iets en dat al jaren lang.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt dat je al zoveel jaren bij ons besteld, Marian! Dat waarderen we enorm.

EK 22-02-2022

Top site, altijd snel geleverd en problemen als ze er zijn worden snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

M Koevoets 22-02-2022

Geweldige online webwinkel.
Er is van alles te verkrijgen en 90 % de volgende dag in huis.
Of omdat ik lid ben van de select club kan ik zelf bepalen gratis wanneer het bezorgd wordt zowel in de avond als op zondag.
Je kan betalen op verschillende mogelijkheden zelfs achteraf zonder gedoe.
Artikelen retour sturen geen probleem en wordt gratis thuis opgehaald. Als er onverhoopt iets mis gaat met de bezorging dan helpt de klantenservice jou gelijk met een oplossing.
Echt super blij met Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

En wij zijn blij met jou! 😃

bol.com 22-02-2022

bestel al jaren op bol.com altijd alles volgens afspraak geleverd en als het wat een keer gebeurd is fout geleverd word het gelijk opgelost door de klanten service blijf zeker klant
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Onze dank is groot dat je al zo lang klant bij ons bent! 😃

Björn 22-02-2022

Zeer ruim assortiment, levertijden zijn over het algemeen erg stipt, zeker als het item door Bol zelf wordt verkocht. Bij externe verkopers is dat minder het geval. Over de klantendienst niets dan lof.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor de complimenten, Björn! :)

Patricia 22-02-2022

ben al jaren klant bij bol com. Steeds snelle levering, goeie feedback over de levering of eventuele wijzigingen hiervan, geen problemen bij retours en eventueel geld terugkrijgen. Super content

Bedankt! 😃

Meriam 22-02-2022

als ik bij bol.com bestel meestal volgende dag in huis goede site als er problemen zijn goed opgelost houd je goed op de hoogte als het verzonden is of als het pakje dag later komt
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Meriam! :)

Leo 22-02-2022

Vrijwel altijd op tijd en als de tijden veranderen wordt dit op tijd aangegeven.
Veel gemakgebruik en ik vind altijd wat ik zoek.
Zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn dat je zo blij met ons bent, Leo! :)

Tine 22-02-2022

Bestel regelmatig en ze leveren bijna altijd binnen de termijn die ervoor staat top!
Ook de klantenservice is perfect heb je iets wat niet goed is regelen ze het direct.
Aanrader om te bestellen

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Tine! 😃

Danielle 22-02-2022

Regelmatig bestel ik bij deze winkel die een groot assortiment heeft en altijd snel levert. Doordat ik Select-lidmaatschap heb heb ik ook nooit verzendkosten en regelmatig kortingen. Dus als ik snel en zonder verzendkosten wil bestellen kijk ik vaak of Bol het heeft. Nadeel is wel dat je als je klachten hebt over een product, je niet altijd in contact kunt komen met de externe verkoper. Hierin ben ik een keer flink teleurgesteld geweest toen ik een oven kocht die veel gebreken had. Ook Bol betekende hierin niks voor mij. Maar afgezien van deze ene ervaring ben ik over het algemeen tevreden over het aanbod, de snelle levering, het vaak ontbreken van verzendkosten als Selectlid en de prijs.

Fijn dat je zo tevreden bent, Danielle! 😃

Rosanna 22-02-2022

Heb je iets nodig? Bol heeft het!
Vanuit je luie stoel zoeken en bestellen. Heel vaak de volgende dag al in huis.
Groot assortiment.
Gratis bezorgen omdat ik boodschappen bij AH laat thuis bezorgen.
Er wordt niet moeilijk gedaan over retourneren.
Ik ben er blij mee!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Rosanna! :)

Gert 22-02-2022

Het is ontzettend prettig om via Bol.com te ‘winkelen’. Door de coronatijd zijn we dat steeds vaker gaan doen. En naar meer dan volle tevredenheid. Zowel qua bestellen, leveren en eventuele nazorg of terugzenden. Het is fijn om via Select nog makkelijker de spullen te laten afleveren. Hulde voor Bol.com!

Onwijs bedankt, Gert! 😃

Louis 22-02-2022

Hun zijn goed en snel. Meestal bezorgen ze de product binnen 1 dag,soms als het kan dezelfde dag. Als ik een product retourneer, zijn ze heel snel met de terugbetaling of als hun product niet meer goed fuctioneert of niet werkt sturen ze me een vervangend product. ECHT een heel goede webshop is dit.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt! :)

Patrick 22-02-2022

Vrijdagochtend een bestelling geplaatst, en met Bol select was het de zelfde dag 's avonds al in huis. (ook al stormde het best, werd het wel geleverd. Dus ook kuddo' s voor de bezorgdienst)

Goede prijzen en altijd klantvriendelijke klanten service (te minste wat mijn ervaring is tot nu toe)
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Heel fijn dat je ondanks de hevige storm je bestelling zo snel hebt ontvangen, Patrick! 😃

M.E.Vahrmeijer 22-02-2022

Ik bestel al jaren bij deze zaak. Als eerste, wanneer ik iets zoek, ga ik naar Bol, en ze hebben me nog nooit in de steek gelaten. Ruime keuze, snelle en goede levering en... mocht het nou toch gebeuren dat er iets is... zeer goede en geduldige klantenbalie. Veel zaken kunnen echt een voorbeeld nemen aan Bol.com. En al jaren weten ze die goede kwaliteiten steeds weer te bereiken en zelfs aan te vullen met nieuwe! Ik ben nog geen andere zaak tegengekomen met datzelfde talent.

Bedankt voor de complimenten! 😃

Willem Dunlop 22-02-2022

Nog nooit een onopgelost probleem gehad bij bol. Sowieso bijna nooit een probleem en levering is altijd heel voorspoedig en duidelijk gecommuniceerd. Top winkel.

Bedankt! 😃

Richard 22-02-2022

Altijd snelle levering en met select abonnement zelfs de kleinste dingen geleverd ook op zondag en met achteraf betalen kan je eerst het product rustig bekijken en als het niet goed is gratis terug sturen!
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Richard! :)

Scania144 22-02-2022

Als er een keer iets niet goed gaat, wordt het meestal toch netjes opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

PaulOostkamp 22-02-2022

Groot aanbod, goede prijzen, ideaal om producten te vergelijken, veel reviews, snel en vlot geleverd, makkelijk terug te sturen ( maar zelden nodig geweest).
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Paul! :)