Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MaartenHoogteijling 06-09-2022

Samsung tv is na een anderhalf jaar kapot. Bol.com zegt: “geen probleem, we sturen hem retour en je krijgt je geld terug”. Aldus medewerkster xxxx van de klantenservice van bol.com. De tv is echter naar een bedrijf gestuurd door bol.com wat niet meer bestaat. Hier komen ze echter pas na meerder weken achter. Na een maand is mijn tv kwijt, ik heb geen geld terug en bol.com weigert garantie te verlenen. Ik heb dus helemaal niks meer. Werkelijk schandalig!

Nancy 06-09-2022

Zeer praktisch in gebruik, vind bijna altijd wat ik wil en goede prijs /kwaliteit. Een aanrader
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor je review, Nancy!

Slowhand1963 06-09-2022

Via bol.com iets bestellen is ALTIJD zekerheid en uitstekend geleverd. Niet voor niets dat ik altijd eerst hun website ga kijken. Is er iets fouts? Stuur je het makkelijk terug en daar maakt men geen problemen over.
Let wel: de prijzen zijn zeker niet altijd het goedkoopste. Maar hier maken zij ook geen reclame over. Maw: ik vermoed dat zij ditzelf ook wel weten. Maar hun service is gewoonweg super !!!!
MaartenHoogteijling 06-09-2022

Geweldige winkel. Maar als er garantie verleend moet worden, zijn ze niet thuis! Ik ben inmiddels een tv en ruim €600,- armer!

Eddy 06-09-2022

Altijd makkelijk thuis je boodschap doen . Bestel en vaak de volgende dag thuis . Mocht het niet goed zijn dan terug sturen en geen probleem om je geld . Ben er zeer tevreden ermee .
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor je review, Eddy!

Leodek 06-09-2022

Altijd op tijd en goede informatie en betalen achteraf is een pre. Ook teruggeven bij een minder product ook snel geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Top dat alles zo soepel gaat bij jou, Leodek!

Judith 06-09-2022

Echt een heel goed bedrijf, klantvriendelijk, ze doen wat ze beloven. Komen hun afspraken na.
Niets op aan te merken.
Ook ben ik klant van Kobo plus via hun, toen ik een probleem had belden ze gelijk terug met de oplossing. Ik raad iedereen aan daar te kopen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij met je aanbeveling en met jou als klant, Judith!

jeffrey 06-09-2022

goede producten en soms niet duur en de volgende dag meestal al geleverd en ze letten op duurzaam zijn
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor je feedback, Jeffrey!

Raymond 06-09-2022

Nette en overzichtelijke site met een zeer uitgebreid assortiment. De aankopen worden zeer snel geleverd en altijd van goede kwaliteit.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je review, Raymond!

jeroen molenschot 06-09-2022

heel attent, begripvol, zo snel mogelijk jou thuis verstuurd en na problemen heb je zo makkie opgelost en aangeboden, behalve bacterien zoals wat niet bedoeling is, verder is heel strak website en keurig aangegeven, groot compliment maar hoop dat niet inflatie die meer problemen zorgen en willen wij niet, i am fan bol.com🙃
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij om jou als fan te hebben, Jeroen!

Retjezo 06-09-2022

Top, makkelijk en snel. Thuis winkelen en de juiste keuzes kunnen maken. Ook als het soms niet goed is wordt het zonder problemen opgelost. Mijn ervaring.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring, Retjezo!

Ton 06-09-2022

Een bijna onbeperkt assortiment; artikelen komen op tijd; bestellingen kloppen; spullen komen onbeschadigd aan.

Bedankt voor deze 10, Ton! 💙

Masa 06-09-2022

Fijne webshop, veel artikelen, acceptabele prijzen, snelle verzending, prima afhandeling.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn oprecht blij met je review, Masa!

ronkez 06-09-2022

Ik bestel al een tijdje voor onze kerk regelmatig bij bol.com, mijn ervaring met bol.com is heel goed, duidelijke omschrijvingen van producten, en kloppende levertijden. ook is het assortiment behoorlijk groot, en mijn ervaringen met de klanten service zijn prima. kortom een aanrader om te kiezen als website om dingen te bestellen
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Top dat je voor je kerk ook bij ons terecht kunt, Ronkez!

Alexander 06-09-2022

bol.com is gewoon heel gemakkelijk winkelen. ik heb ook select dus ik hoef me van verzend kosten geen zorgen te maken, is het artikel niet naar wens dan stuur ik het gewoon terug, ik heb al heel veel bij bol gekocht, en altijd zeer tevreden van geweest. goede verzending en is er eens iets mis dan lossen ze het altijd perfect op.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Alexander, dankjewel voor je complimenten!

Nomi 06-09-2022

Top, alles kunnen jullie leveren en de service is uitstekend. 1 Minpuntje de prijs ligt vaak hoger als ergens anders. Ga zo door Bol
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je feedback, Nomi!

Marian 06-09-2022

Altijd zeer tevreden over Bol.com, alles komt op tijd binnen, goede kwaliteit, gewoon goed
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Gewoon ontzettend bedankt, Marian!

Kees de Ridder 06-09-2022

Bol.com is een uitstekend bedrijf , digitaal op eenzame hoogte. Wij kunnen nergens zo makkelijk een bestelling plaatsen in een webwinkel als bij Bol..com.
Ook is het bedrijf zeer klantvriendelijk.
1 klein puntje wat ik niet zo fijn vond, mijn zoon is ruim 2 jaar geleden overleden aan kanker.
Er stond nog ca € 10,00 open op zijn account.
Toen moest ik als vader een overlijdensakte opsturen,

Hoi Kees,

Bedankt voor deze review en we kunnen ons voorstellen dat je dit niet fijn vond. We hebben een dergelijke akte nodig om een account te kunnen sluiten (in verband met wetgeving omtrent privacy). Als je hier nog vragen over hebt of iets over kwijt wilt kun je contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@bol.com.

vriendelijke groet,

Heleen
bol.com hoofdkantoor

Jan 06-09-2022

Bol.com is voor mij een winkel waarbij ik altijd de kwaliteit krijg die ik vanuit de beschrijving mag verwachten. De service is goed en de prijs zit meestal onder he gemiddelde.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Jan, we waarderen het oprecht dat je je mening deelt in deze review!

Sanne 06-09-2022

Ze hebben een breed assortiment maar het beste ben ik nog te spreken over de service die ze bieden
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor dit compliment, Sanne!

Ralph 06-09-2022

Bol.com is al jaren mijn #1 als het gaat om online aankopen. Dit door het brede assortiment, goede prijzen, prettige en intuïtieve website, snelle schakelen met support, leuke manier van benaderen via persoonlijke e-mails en flexibiliteit van medewerkers in geval er incidenteel iets mis is met een product. Het Select abonnement zorgt er oa voor dat mijn bestellingen zonder verzendkosten geleverd worden; top!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

*om jouw #1 te zijn, Ralph!

Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn trots op jouw #1 te zijn, Ralph!

lissewege 06-09-2022

winkel met grote keuze , snelle bediening, leuke site en meestal goedkoper dan andere shops
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Lissewege, bedankt voor je review!

richard 06-09-2022

Gebruiksvriendelijk app / website, je kunt er zo goed als voor alles terecht, de bezorging is keurig op de aangegeven dag en het betaalgemak is prima, als je vergeet te betalen, dan krijg je een herinnering met een knop zodat je direct met je betaalapp kunt betalen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je feedback, Richard!

Eddy 06-09-2022

Altijd alles duidelijk, op tijd en perfecte informatie over levertijd, maar ook over de bestelde artikelen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij dat je tevreden bent, Eddy!

Eline Goris 06-09-2022

Bol.com is een zeer betrouwbare winkel om te shoppen, ze doen vaak leuke en scherpe prijzen.
Ik winkel hier zeer regelmatig bij en kan alleen maar positief zijn!
De levering verloopt heel vlot en telkens op de uitgekozen datum, handig om te zorgen dat er iemand thuis is.
Als er toch iets niet in orde zou zijn bij de bestelling dan geven ze een heel goede service en opvolging...
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Eline, bedankt voor je positieve review!

Marjon 06-09-2022

Alleen maar lof voor Bol.com.
Goede service, met alles, bestellen, retourneren, wat er ook is altijd een goede oplossing....
Dikke pluim....💪

Bedankt voor de pluim, Marjon! 😊