Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

JaDatIsPeter 20-09-2022

Het is voor mij een fijne online winkel om in te winkelen, vanwege het betaalgemak, het ruime assortiment en de redelijk snelle en tijdige levering van de bestelde artikelen. Wordt een artikel vanwege omstandigheden wat later bezorgd, dan word ik op de hoogte gebracht per email.

Biabia 20-09-2022

Onderwerp van de klacht: Retouren - Niet terugbetalen na retour.
Order- of factuurnummer: 1387206923
Ik heb 3 seresto banden gekocht bij bol van een externe verkoper. We hebben er 1 geopend en deze bleek namaak. We hebben de bestelling terug gestuurd maar tot nu toe wat ik ook doe chat, mail, of telefoon ik moet wachten op de verwerking van de verkooppartner terwijl volgens mij de termijn daarvoor al is verlopen. Zoals in de eigen voorwaarden staat; " Voorwaarden BOL Artikel 7 2. Ter bevordering van de afhandeling van een retourzending zal de klant bol.com, voorafgaand aan de retourzending van de retourzending op de hoogte te stellen door gebruikmaking van de retourbutton naast het artikel in zijn bestelstatus. De Klant spant zich in het artikel binnen 24 uur nadat de Klant de retourzending heeft gemeld bij bol.com, aan de betreffende Andere Verkoper te retourneren. 3.Indien de Klant reeds een bedrag betaald heeft, zal bol.com dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de herroeping, terugbetalen. Tenzij de Andere Verkoper aanbiedt het product zelf af te halen mag bol.com wachten met terugbetalen tot de Andere Verkoper het product heeft ontvangen of tot de Klant heeft aangetoond dat hij het product heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerder valt. 4.Indien een Andere Verkoper, zijnde een rechtspersoon een bestelling drie (3) dagen na de uiterste leverdatum nog niet heeft aanvaard, zal bol.com de Klant laten weten dat zijn bestelling niet is aanvaard en de eventueel door bol.com ter zake reeds ontvangen betaling retourneren " Dit alles is niet gebeurt en ik krijg geen antwoord waarom niet! Alleen hééé'l veel begrip over hoe vervelend men dit wel niet voor mij vindt.
Biabia 28-09-2022

Beste medewerker bol.com, Het klopt dat ik een terugbetaling heb ontvangen. De manier waarop verdiend geen schoonheidsprijs en is om je voor kapot te schamen! Excuses aan mij waren op zijn minst fatsoenoenlijk geweest.

Officiele reactie van Bol.com 26-09-2022

Beste klant,

Bedankt voor jouw bericht.
Inmiddels is dit opgelost met de klantenservice en heb jij een terugbetaling ontvangen.

Fabienne 20-09-2022

Helaas maakt Bol.com veel fouten in hun administratie en kan de klantenservice er niet veel mee. Je moet dus bereid zijn veel tijd te steken in het weer "correct krijgen" van je facturen. Bij andere websites gaat dit stukken makkelijker.
Officiele reactie van Bol.com 26-09-2022

Beste Fabienne,

Bedankt voor jouw bericht.
Omdat ik niet goed weet wat er hier mis is gegaan zal ik contact met jou opnemen.

C. 20-09-2022

Ruime keuzen uit producten. Vaak nog wat goedkoper dan andere websites. Super snel bezorgd.

Jan van Bol 20-09-2022

Een van de eerste sites waar ik kijk als ik iets wil kopen, gewoon om een idee te krijgen van mogelijkheden en alternatieven.
In al die jaren geen probleem gehad met bestellingen of als er een foutje gemaakt was door mij (verkeerd besteld) of Bol.com of de "echte" fysieke leverancier.
dat is altijd goed opgelost (soms in overleg)

P.S. Weet niet wat bedoeld wordt met "datum van aanschaf" = gebruik van Bol.com ? = dus heel langer geleden

Nancy 20-09-2022

Zowel wanneer je rechtstreeks bij bol.com of extern via bol.com een artikel besteld, de klantenservice, die goed bereikbaar is, helpt je altijd erg goed wanneer er problemen zijn. Vertrouwen is daarmee zo groot geworden, dat ik nog maar zelden ergens anders bestel.
En dan zijn dit de uitzonderingsgevallen, meestal loopt alles volgens afspraak en is tussenkomst van klantenservice niet nodig.

Baas 20-09-2022

Prima shop, komt de afspraken na, zie je bij andere aanbieders wel eens anders , koop bijna alles via bol.com zeer tevreden .

M. Bakker 20-09-2022

Ik koop al jaren bij Bol. Weet niet eens hoe lang al. En natuurlijk gaat er soms iets fout. Bezorgd op een verkeerd adres. Of ik ben vergeten te betalen of heb dubbel betaald. Maar waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden. Dat geldt voor mij, voor de bezorgdiensten en voor Bol. Ik maak me er nooit druk om want als het nodig is heb ik ze zo aan de lijn en zoeken we samen naar een oplossing. En die vinden we altijd weer. Petje af voor de manier waarop Bol met zijn klanten omgaat. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

LindaW. 20-09-2022

Ik bestel eigenlijk alles bij Bol.com. Duidelijke communicatie en informatie. Vaak snel in huis. Goede service. Top!

fvdt.sdb 20-09-2022

Erg tevreden over Bol. Service is goed en de bijbehorende communicatie loopt ook altijd goed.

Jen 20-09-2022

Zodra ik mijn eerste salaris ontving was ik al fan van bol.com.
Waarvoor ik koos voor Bol is omdat het assortiment altijd heel groot is geweest, ik kon en kan altijd wel de artikelen vinden die ik nodig heb. Dan heb ik het niet over de standaard huishouden, elektra etc want daar zijn ze sowieso sterk in. Ook de producten die minder goed te vinden zijn vind ik altijd wel. Ze hebben ook een vriendelijke klantenservice die er echt is voor de klant, heel fijn. Ik heb eigenlijk nooit een miskoop gehad, Als bol een winkel zou zijn in een winkelstraat dan zou ik er eindeloos kunnen ronddwalen en shoppen en er zoveel plezier aan beleven als ik nu nog steeds doe.
Jullie zijn mijn nummer 1 dus beter blijven jullie bestaan!

pekelboy 20-09-2022

Bol.com is de beste verkoop site van Nederland steeds de goedkoopste zoek opdrachten mocht er iets niet goed zijn of gaan met bestelling regelt Bol.com alles .

Hans 20-09-2022

Als je iets zoekt, grote kans dat ze het hebben. Iets niet in orde? De klantenservice staat klaar.

Marjolein 20-09-2022

De bestellingen die je plaatst komen heel snel aan maar de laatste tijd zitten ze drukker is worden er gewoon pakketjes vergeten lijkt het wel Sommige dingen komen aan en sommige dingen komen niet aan terwijl ik dat later heb besteld en dat komt eerder aan maar dat andere pakket word ik dan heb besteld komt niet aan dus dat vind ik een beetje slordig Maar goed het is druk daar hou ik ook rekening mee Maar normaal gesproken als ik hier geen last van heb is het echt een top site om dingen te bestellen als je ze snel in huis wilt hebben echt top

Nicoline 20-09-2022

Zeer groot assortiment. Makkelijk navigeren op de website. Levering is ook zeer snel.

Chatty 20-09-2022

Alles was perfect in orde.Een aanrader voor iedereen…
Alles netjes toegekomen.

Judith 20-09-2022

Ik bestel met enig regelmaat bij Bol.com en het bevalt uitstekend. Gebruiksvriendelijk en prima levering.
En super fijn het achteraf betalen.

Goods-V 19-09-2022

een goede, persoonlijke behandeling ( minpuntje: het reageren op de teruggestuurde tandplakverwijderaar duurde wel even), maar e.e.a is goed geregeld. Heel prettige, persoonlijke behandeling van de klacht, en per ommegaande een nieuwe ontvangen.
Ach, ieder nieuw bedrijf kent opstartmoeilijkheden.

Maurice 19-09-2022

Zéér tevreden over Bol.com omdat via de app van Bol.com artikelen makkelijk te zoeken zijn en ook te vergelijken zijn qua prijs maar ook de verschillende aanbieders van de producten waar ik naar opzoek ben!
Snelle levering al vaak de volgende dag bij bijtijds bestellen! 👍
Ik heb ook Select genomen wat mij enorm véél geld scheelt uiteindelijk aan verzendkosten ( ook retour sturen ) en ook gelijk spaar voor cadeautjes etc. etc. !
Daarom kijk ik altijd eerst bij Bol.com ( via de app ) voordat ik elders iets ga aanschaffen. Slim en handig toch!!

Ruud Ketting 18-09-2022

Goede service, komt na wat ze beloven, enorme keuze uit allerlei produkten. Alleen maar goede ervaringen!

Anneke 18-09-2022

Ik vind Bol een webwinkel met een zeer groot assortiment, waardoor je goed kunt kiezen. Belangrijk vind ik ook dat veel kopers een review achter laten over een product, waardoor je een goede keus kunt maken. Ik heb al veel artikelen gekocht bij Bol (op allerlei gebied) en heb goede ervaringen met de snelle levering, de verpakkingen en natuurlijk de gekochte waar! Wanneer er een keer iets niet goed was, en ik een mail stuurde, werd er altijd snel gereageerd en werd ik goed geholpen. Ook toen een verkooppartner van Bol moeilijk deed, heeft Bol ingegrepen en mij goed geholpen.
Mijn laatste aankopen waren een keukenrekje, een wandplank, een kraanopzetstuk en 2 rollende bijzettafeltjes. Alles zeer prima.

acpanther_mst 17-09-2022

Soms is Bol.com duur, soms zijn ze goedkoper, maar het grootste voordeel i gewoon dat je je spullen de volgende dag al in huis hebt

Lydia 17-09-2022

Ik heb een product voor ruim €500 besteld via bol.com en het zou de volgende dag bezorg worden. We zijn nu 2,5 week later en heb nog niets gekregen. Elke keer als ik bel wordt de schuld neergelegd bij PostNL en ze geven aan dat ze erachteraan zullen gaan. Na mijn 4de keer bellen heb ik een mailtje ontvangen met een telefoonnummer die ik moest bellen om de bezorgtijd af te spreken, maar dat nummer is niet in gebruik!! Niemand die verantwoordelijk neemt en niemand die begrip heeft dat ik het product voor een bepaalde datum nodig heb. Erg teleurstellend!
Officiele reactie van Bol.com 19-09-2022

Beste Lydia,

Bedankt voor jouw bericht.
Zojuist heb ik jouw bestelling bekeken en ik zie dat dit inmiddels is terugbetaald. Mijn excuses voor het ongemak.

Ghj 17-09-2022

Snelle levering, klantenservice vriendelijk.
Enige minpuntje: je moet lang wachten op terugstorting als je een artikel retour stuurt
Officiele reactie van Bol.com 28-09-2022

Hoi Ghj, bedankt voor je feedback!

Garfield 70 17-09-2022

Goede zaak. Veel artikelen. Ruime keus. Bij vragen wordt je snel geholpen. Goede garantie bepalingen. Eindoordeel: ik beveel de zaak aan bij anderen.
Officiele reactie van Bol.com 28-09-2022

Hartelijk dank voor je aanbeveling, Garfield 70!