Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Frank 14-09-2022

Alles te vinden. Snel geleverd.
Vooral de producten die door Bol.com worden aangeboden zijn interessant.
Producten van andere aanbieders zijn vaak duurder dan op hun eigen site.

Hoi Frank, bedankt voor je feedback! 👍

Do 14-09-2022

Fijne webwinkel. Makkelijk zoeken en genoeg keuze. Snelle bezorging en je wordt netjes op de hoogte gehouden. Terug sturen is geen probleem. Voor mij een gemakkelijke manier om iets te kopen
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Do, top dat je zo tevreden bent!

Eddy Uitbeijerse 14-09-2022

Goede webwinkel, bijna alles is hier te vinden en wordt ook snel geleverd. Als er onverhoopt iets misgaat wordt dit keurig opgelost.

Kortom dik tevreden met bol. Com
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor het doorgeven van je review, Eddy!

Nicole T. 14-09-2022

Mijn favoriete webshop. Zeer ruime keuze. Over het algemeen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer klantvriendelijke klantenservice, waar je altijd netjes en correct geholpen wordt. Deze webwinkel geeft mij als klant een vertrouwd gevoel. Gekochte artikelen worden keurig ingepakt en volgens afspraak geleverd. Ruime keuze over de bezorg datum en tijd en de meeste artikelen kunnen snel geleverd worden, sommige zelfs dezelfde dag. Bol.com houd je via de mail netjes op de hoogte van je aankoop en vervolg stappen. Wat ikzelf als prettig ervaar. Al met al een top webwinkel met een hart voor de klanten!!

Hoi Nicole, onze klanten zijn dan ook toppers! 💙

Sander 13-09-2022

Ik ben nog nooit teleurgesteld door BOL.COM (en partners). Ik heb bijvoorbeeld weleens een verkeerde accu voor een Samsung Note besteld (heel vervelend versie gedoe met 2/3 mm verschil tussen modellen). Uiteindelijk was dat mijn fout uiteraard, maar zelfs ik die heel erg van de details is (ben software ontwikkelaar) had dus iets gemist. Lang verhaal, en ik had willen betalen voor verzend kosten, maar na aangeven van mijn probleem (accu paste niet in mijn telefoon), accu kosteloos mogen terugsturen. Hulde. Overzichtelijke site om je spullen te zoeken!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Sander, top dat het op deze manier is opgelost! We zijn blij met jou als klant en bedankt voor het geven van deze score. 😊

Rijntje66 13-09-2022

Goede, overzichtelijke website. Enorm uitgebreid aanbod. Goede service en snelle levering. Goede klantenservice. Bij evt klachten wordt er correct gereageerd en gezicht naar een oplossing.

We staan voor je klaar, Rijntje! 💪

Lindhout 13-09-2022

Goeie website, alles overzichtelijk en vindbaar. Met abonnement altijd gratis bezorgen! Snel besteld en snel in huis.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Lindhout, dankjewel voor het delen van je ervaring!

Peter 13-09-2022

De artikelen zijn ruim voorradig worden altijd op tijd afgeleverd met heel veel info track en tracé datum van bezorging .enz enz bellen geeft nooit probleem alles wordt altijd naar tevredenheid opgelost kortom een prima bedrijf die diet wat hij zegt Ga zodoor nogmaals zeeeeeer tevreden over bolcom .

We gaan zo door, Peter! 💪

Armendia 13-09-2022

Ik ben heel tevreden van al mijn aankopen die ik al besteld heb bij Bol.com. Als je iets nodig heeft bol heeft het. Je krijgt ook voldoende tijd om te betalen. Kwaliteit van artikelen ben ik zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Armendia, bedankt voor deze 10! Dat waarderen we enorm!

Knarfsr 13-09-2022

Sinds corona heb ik Bol.com ontdekt. Door omstandigheden doe ik nu nog vrijwel al mijn inkopen online. Bij mij is Bol de hofleverancier. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding goed en ik maak graag gebruik select.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn trots om jouw hofleverancier te zijn! 😊

May de Bruyn Prince 13-09-2022

Bol.com is snel en betrouwbaar en levert goede service, mocht er iets misgaan. Wat zelden het geval is.
Als ik zeker wil weten dat ik een goede aanschaf doe en dat mijn bestelling snel wordt geleverd bestel ik bij bol.com dat voorkomt teleurstellingen en gedoe. Veilig en vertrouwd is voor mij bol.com ;-)

Hoi May, bedankt voor deze complimenten! 😀

Rogier 13-09-2022

Site klopt, service klopt... en prijzen zijn niet de goedkoopste maar je krijgt wel gewoon garantie zonder gezeur!

Erg tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Rogier, top dat je zo tevreden bent!

Majrim 13-09-2022

Ruime keuze aan producten, bijna nooit verzendkosten, keuze in dag/tijdstip van levering, uitstekende service!

Bedankt voor je positieve review, Majrim! 👍

Danny 13-09-2022

Bol.com is een goede vriendelijke en mee denkende verkoopsite en hebben veel partners! Waar daar door er wel eens iets mis gaat met de levering en status dat het product wel leverbaar is! En het dan helaas niet zo is maar dan kan je contact opnemen met de klantenservice van bol.com en die denken wel mee en helpen je waar ze kunnen op alle manieren en denken ook mee in een oplossing! Top! Sommige partners die ze hebben zijn soms niet up-to-date met hun voorraad en dan wil je iets wat in de aanbieding is en dan is het niet meer leverbaar en dat is wel echt vervelend! Tot nu toe heeft bol.com het dan wel netjes voor me opgelost en hoop in de toekomst zo zaken te blijven kunnen doen met bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Danny, bedankt voor het delen van je ervaring!

Kiektijn 13-09-2022

Alles bij een webside. Veel keus. Gratis verzending is ook handig. We zijn erg blij mett deze webwinkel
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

En wij zijn blij met deze review, dankjewel Kiektijn!

Jaap 13-09-2022

Ik bestel graag bij Bol.com omdat er snel wordt geleverd, veel op voorraad is, maar vooral dat in de zeldzame gevallen dat het niet goed gaat, snel en accuraat maar bovenal actief wordt gehandeld. Er wordt exact verteld wat je wanneer en waar moet doen zonder te hoeven zoeken naar formulieren o.i.d. Het is geen 10, want het gaat een enkel keertje niet goed.

Hoi Jaap, we werken er hard aan om alsnog die 10 van jou te krijgen! 😀

AMB 13-09-2022

BOL.COM heeft een zeer ruime keuze aan producten die duidelijk beschreven zijn. "Vandaag besteld, morgen thuis" is een feit. Hun nieuw "select" lidmaatschap bespaart je al de vezendkosten en je kan (meestal) ook nog het product dezelde dag thuis ontvangen. Er is ook een cadeau spaarprogramma waarbij je een (klein) bedrag als korting krijgt bij je volgende bestelling. Ook een artikel terugsturen en terugbetaald worden is mogelijk. Ik ben al vele jaren klant en zal dat blijven.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij met jouw als klant, AMB! We hopen nog vele jaren zo door te gaan!

Krumpie 13-09-2022

ik heb voor nog geen tientje per jaar gratis levering, of je nou voor 3 of 50 euro bestelt. Ook kun je zelf kiezen of je het 's avonds geleverd wil krijgen. Je moet ook andere websites in de gaten houden, want ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar ik vind het een erg betrouwbare site die zijn beloftes nakomt
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Krumpie, bedankt voor je vertrouwen in onze webwinkel!

MacLittle 13-09-2022

Ik zoek vaak als eerste bij Bol, omdat ik gemerkt heb dat ik daar bijna altijd precies kan vinden wat ik zoek en ook nog voor hele goede prijzen. Makkelijk zoeken en snel in huis
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Maclittle, wat prettig dat je zo goed bij ons terecht kunt!

Patries 13-09-2022

Over Het algemeen ben ik zeer tevreden. Je weet nooit welke pakketservice je bestelling komt leveren en dat is niet prettig. Want over sommigen ben ik erg ontevreden. Hierdoor ben ik al vaker een product misgelopen. Deze werd retour gezonden en als ik 'm opnieuw wilde bestellen, was deze niet meer op voorraad. Best frustrerend..
Verder hebben ze werkelijk alles wat je maar kunt bedenken, ideaal!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor je feedback, Patries!

Ad Zonneveld 13-09-2022

Goede en duidelijke site. Ontzettend veel keus.
Goede producten en snelle levertijden
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor het delen van je ervaring, Ad!

Sabrina Forte 13-09-2022

Heel snel duidelijke en handig .Goede afgeprijsde artikelen. En met select verzending gratis en dat is heel handig.

Hoi Sabrina, we waarderen je feedback oprecht! 💙

Kaatje 13-09-2022

Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden met mails, vlotte afhandeling als er iets verkeerd is of je product niet goed, als je acties goed in het oog houdt kan je koopjes doen
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je positieve review, Kaatje!

Arno 13-09-2022

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen, onze favoriete webwinkel. Enorm uitgebreid assortiment.

Dankjewel voor je review, Arno! 😀

SophieTil 13-09-2022

Goede afspraken en snelle levering. Duidelijke en overzichtelijke website. Klantvriendelijk.

Hoi SophieTil, we staan voor je klaar! 💪