Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robin 09-08-2022

Goede webshop met groot assortiment met originele korte mails die je toch weer even leest. 24:7 chat is ook goed. Waar ze zich meer in zouden kunnen onderscheiden is klachtenafhandeling omtrent bezorgdienst (DHL) die bij ons vaak faalt.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je feedback, Robin! Je kunt ons over je vragen altijd een mail sturen via klantenservice@bol.com 😊

Harold 09-08-2022

Betrouwbaar en geen probleem met ruilen. Levering wordt de laatste tijd steeds minder; steeds meer DHL en andere vreemde partijen. Voorheen was het altijd de betrouwbare PostNL.
Toch een aanrader en ik winkel er graag.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je feedback, Harold!

W. Van de berg 09-08-2022

Levering en retourneren van Bol producten uitstekend. Prijzen zijn ook goed.
Het retourneren van producten die bol via een andere klant verkoopt is meestal niet gratis, dat moet duidelijker vermeld worden.
Ook de Select voordelen vallen erg tegen. Hier beloofd Bol meer dan ze bieden. Mag ook duidelijker vermeld worden.

Stephanir 09-08-2022

Tevreden over Bol.com voor dat het pakketje word bezorgd krijg ik bericht het pakketje is onder weg.
Op de web site is het overzichtelijk zo dat je alles snel kan vinden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Top dat je onze website zo waardeert, Stephanir!

Trudy 09-08-2022

Een online winkel met een enorm groot assortiment. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering. Prima service, wanneer er iets mis is met het bestelde artikel.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, Trudy!

Jan 09-08-2022

Gebruiksvriendelijke website groot assortiment bijna alles is er te vinden, altijd netjes op tijd afgeleverd en via track en trace altijd te volgen, zowel via postnl als DHL.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Jan!

Maaike 09-08-2022

Zeer gebruiksvriendelijk, ruime keus met goede info. Komen de afspraken na. Je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens het hele proces. Zeer tevreden over de afhandeling wanneer het een keertje mis is gegaan.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je waardering, Maaike!

Jan 09-08-2022

Altijd op tijd geleverd komen dus hun afspraken na ook al gaat het wel eens fout
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Je kunt op ons rekenen, Jan!

Manne 09-08-2022

Bol.com vind ik heel gebruiksvriendelijk. Er staat altijd een zeer uitgebreide uitleg en specificaties bij de producten. Over de leveringen ben ik tevreden, ook al is het tegenwoordig niet meer de volgende dag in huis maar toch snel genoeg.
De laatst keer was mijn pakket niet extra in een Bol.com doos verpakt en daar kreeg ik van tevoren keurig een mail over dat ze nu letten op minder afval. Goed dat ze mee gaan met de tijd en hier op inspelen!
De service vind ik ook goed: makkelijk bereikbaar en retourneren is ook geen probleem.
Ik gebruik Select bij elke bestelling en dat lijkt verzendkosten te schelen, maar de aanschafprijzen zijn meestal hoger dan bij vergelijkbare producten die op Google te vinden zijn. Dat is het enige nadeel dat ik kan noemen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Duurzaamheid staat hoog in ons vaandel, Manne! Als je vragen hebt over prijzen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com. 👍

Duc 08-08-2022

Aanschaffen van spullen gaat gemakkelijk.

Voor retour prima geregeld.
Terug betalen is het toch minder

Lindsy 08-08-2022

Waardeloos! Bestel airpods Pro en ontvang een nietmachine ( onderkant doosje was opengemaakt en dichtgetaped dus het personeel moeten ze denk ook wat beter screenen )....doen ze er nog lacherig om ook. Of ik de nietmachine wil retourneren, vervolgens wachten op geld terug en dan nieuwe bestellen. Omgekeerde wereld daar !

Jeanet 81412 08-08-2022

Hele ruime keuze, makkelijk bestellen en goede info over bestelling, bezorging ed. Ook goede prijzen en goede producten. Eigenlijk altijd tevreden. Ook bij evt problemen wordt je netjes geholpen en wordt er altijd een prettige oplossing gezocht . Top!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We waarderen je review oprecht, Jeanet!

Narelle 08-08-2022

Ik kan vrijwel alles wat ik zoek vinden op Bol.com. Ook tegen dezelfde prijzen (of goedkoper) dan bij andere webshops. Daarbij is waar nodig de service zeer gericht en netjes. Bij sommige bestellingen mag de levering wel iets sneller, maar dat is denk ik ook iets waar de bezorg-partners van Bol.com nog wel eens stagneren.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We werken er hard aan om alles zo snel mogelijk bij je te leren, Narelle! 💙

Irene 08-08-2022

Ik heb regelmatig iets besteld bij bol.com en ben nog nooit teleurgesteld . Niet wat de leveringen aangaan en ook niet wat de bestelde producten betrof.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Je kunt op ons rekenen, Irene!

Connie 07-08-2022

Zeer tevreden over de producten en service bij Bol.com , ook mochten er artikelen niet goed zijn, contact opnemen en er wordt zeer vriendelijk ook een oplossing voor je gezocht.
Al jaren vaste klant, ik ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je complimenten, Connie!

Marc 07-08-2022

Snel en makkelijk winkelen op de site .
Heb zeer tevreden contact gehad over de service .
Snelle levering en handige leverdatum en tijd gekozen kan worden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je feedback, Marc!

Jane Austen 06-08-2022

Duidelijke bestelinfo, zonder veel verrassingen achteraf, vaak leuke aanbiedingen en veel keus.
Zou wel graag nog zien dat je alles bij een afhaalpunt zou kunnen bezorgen, maar bij de partners kan dat vaak niet.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Het zou natuurlijk veel sense & sensibility hebben dat we in de toekomst je deze optie wel kunnen aanbieden! Bedankt voor je feedback, Jane. 😊

Esther 05-08-2022

Super fijne webshop.
Altijd alles correct geleverd en een super snelle levering waar je van op aan kunt.
Door select ook geen verzendkosten.
Echt een aanrader
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn echt blij met je review, Esther!

peter 05-08-2022

Snel geleverd en stevig verpakt aangekomen het product zoals beschreven klopt.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Peter!

H 05-08-2022

Webshop met veel keuze
En super service ook als er iets niet klopt of of wat mist bij bestelling word t snel opgelost
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, H!

Jac van den Akker 04-08-2022

Prima shop. Winkel er graag en door mijn select abonnement snel en gratis geleverd. Een aanrader voor iedereen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onwijs bedankt voor je aanbeveling, Jac!

Jose 04-08-2022

Heb weer via bol.com besteld de oordopjes van jbl werkt super goed ben er erg tevreden mee
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dat klinkt ons als muziek in de oren, Jose!

Francien Timmermans 04-08-2022

Ik bestel graag bij bol.com de aanbieding voor 9.95 gratis verzenden het hele jaar is mooi meegenomen en je kan bijna alles krijgen
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We waarderen je als klant, Francien!

Ria 04-08-2022

ik vond hier de aanbieding. Ik kon kiezen op welke dag ik het geleverd wilde hebben. ik ben overblijfmoeder en had nog geen schoolvakantie, dus het kwam prima uit dat ik zelf een dag kon kiezen. Bol.com blijft je op de hoogte houden wanneer ze ongeveer aankomen en dat was fijn, daar kon ik rekening mee houden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, Ria!

Joyce 03-08-2022

Fijne website met heel veel producten.
Het is ook makkelijk om iets te zoeken op de site
Kortom ik ben er erg tevreden over.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je complimenten, Joyce!