Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

jenny 01-02-2022

ik ben suuper tevreden van mijn aankopen bij bol.com als er iets niet in orde is kan je het zonder problemen retour sturen en binnen de week heb je je geld terug voor mij een dikke 10 omdat ik geen 11 kan geven

Bedankt voor de complimenten, Jenny! 😃

mamarij 01-02-2022

Altijd alles op tijd. Nooit problemen met retouren. Steeds tevoren bericht over bezorging.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren! 😃

Johan Sjoers 01-02-2022

Ik bestel graag bij Bol.com, gewoon omdat er heel veel te vinden is mar ook omdat de levering altijd correct plaatsvindt.

De enige keer dat er iets niet goed ging is er snel en adequaat gereageerd door medewerkers van Bol. Com.

Kortom, Bol.com is voor mij een fijne partij!

Bedankt! 😃

Louwes 01-02-2022

In deze tijd is bol.com bijna onmisbaar geweest. Veel wat ze hebben en de snelle levering maakt dat we vaak voor ze kiezen. Nog altijd netjes geleverd en bij eventuele retouren ook altijd netjes afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Louwes!

Erik 01-02-2022

Witgoed hier beter niet bestellen.
Bestel je vrijdags en wasmachine met de wens deze op maandag te bezorgen. BOL bevestigt maandag te leveren, maar geheel zonder hier verder over te communiceren krijg je van de vervoerder aan het einde van de dag te horen dat het een dag later wordt. Kan gebeuren zal je denken, maar als dan blijkt dat het dinsdag ook niet gaat lukken zonder met de klant een geschikt bezorgmoment overeen te komen, zijn er inmiddels 2 snipperdagen in rook opgegaan, kortom niet blij

Beste Erik,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Wazaly 01-02-2022

Bol.com doet wat ze zeggen.
Als ik wat nodig heb ga ik bij bol gelijk kijken.
De levering is altijd optijd zo als het wordt aangegeven .
De service zijn zeer goed.
Ik ben zeker een zeer tevreden klant van bol.com .
Ik kan het zeker iedereen aanraden om daar eens te kijken.
Je heb genoeg keuze van bijvoorbeeld een artikel dus de prijs kan je zelf kiezen zo wel duur als voor een lagere prijs het artikel is het zelfde bij een hele hoop spullen dus gewoon even zoeken.
Dat vind ik ook wel een voordeel van bol dat ze medere verkopers hebben van een artikel dus de keuze die je dan maakt is zeker de prijs .
Plus de sevec van bol is heel erg goed.
Dus ik blijf zeker klant bij ze.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Heel fijn dat je zo blij bent met onze service! 😃

Gijsbert 01-02-2022

Snel, efficiënt, komt afspraken na en retourneren geen probleem. Problemen snel en naar tevredenheid opgelost!
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Gijsbert! :)

Henk 01-02-2022

Bol.com kan ik niet wegdenken,tijdens de covid19 was het ideaal dat je online kon bestellen. Erg overzichtelijk en er is niets wat je maar denken kan,voor mij top webwinkel.

Heel fijn om dit te lezen, Henk! Bedankt😃

Liesbeth 01-02-2022

Als ik iets nodig heb , wat dan ook , ga ik altijd eerst naar Bol.Com . Altijd vind ik wat ik zoek . En vele opties van het artikel . Makkelijk te vergelijken met elkaar . Altijd voor een goede prijs . Dus veel en goede keuzes. Ook eenvoudig op mijn telefoon , ga direct naar mijn account en heb snel en binnen no time gevonden wat ik zoek . Ik betaal achteraf en zonder verzend kosten . Ideaal !
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Liesbeth! :)

Fred 01-02-2022

BOL en partners werken hard aan kwaliteit van product en verpakking. Zeer snelle levering en een enorme keuze van producten in talrijke productgroepen
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt!

Paul Vedder 01-02-2022

Uitstekende webshop, niet persé de goedkoopste maar wel heel betrouwbaar en accuraat.
De verzendgegevens zijn ook fantastisch op orde en je weet werkelijk precies hoe laat je thuis moet zijn om je pakket te ontvangen.
Kortom een uitstekende webshop.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Bedankt voor het compliment, Paul! :)

Leendert 01-02-2022

Bij Bol heeft de consument de zekerheid van een betrouwbare leverancier, gecombineerd met vrijwel geen verzendkosten.
Vaak is de prijs ook prima, ook voor kleine aankopen, waar die verzendkosten nog wel eens het verschil kan maken.

Bedankt! 😃

Monique 01-02-2022

Prima site. Alles op te vinden. Duidelijk en helder. Goede info over levering. Altijd terugkoppeling mogelijk. Goede service. Niets op aan te merken. Ga zo door!
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Harstikke bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Monique!

Yolanda 01-02-2022

Gebruiksvriendelijke website, je vindt er altijd wat je zoekt en super snel geleverd wanneer jij dat wilt. Bol.com ga zo door!

Gaan we doen, Yolanda! 💪

Super 01-02-2022

Ik bestel best vaak bij bol.com en ben tot nu toe altijd super goed geholpen. Leveringen komen altijd op tijd en prijzen zijn ook ok. Ik raad zeker bol.com als winkel. Je kan daar alles bestellen. Top winkel!
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Onwijs bedankt voor de complimenten! 😃

Edwin 01-02-2022

Bol.com sluit perfect t aan bij mijn wensen. Breed assortiment, snelle levering, lage kosten (select), goede klantenservice, makkelijk retourneren en achteraf betalen.

Je kan altijd op ons rekenen, Edwin! 😃

Filip 01-02-2022

Ik bestel best wel regelmatig bij Bol.com. Vind de website gebruiksvriendelijk en er is een grote keuze. De bestelafspraken worden ook steeds gerespecteerd en daarom alleen raad ik bol.com zeker aan. Je kan ook vaak prijzen vergelijken, er zijn verschillende manieren van betalen mogelijk en ook hun klantendienst is dik ok. Ben dus heel tevreden van BOL
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Filip!

Paul 01-02-2022

Bij bol.com kan je bijna alles vinden iets duurden dan in de winkel maar meestal wel direct leverbaar.
En het grote voordeel vind ik dat je voor een klein bedrag per jaar alles zonder verzendkosten geleverd krijgt
Dus een hele goede oplossing in deze corona tijd
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Fijn dat we je in deze tijden zo kunnen helpen, Paul! :)

Gerard Van Gelder 01-02-2022

Je kan er bijna alles vinden. Soms een paar euro duurder maar dan weet je wel zeker dat het bezorgd wordt.
Omdat ik voor nog geen €10,- de bezorging ‘afgekocht’ heb, maakt het voor mij super makkelijk.
Scroll, betaal en klaar.

Fijn dat je zo tevreden bent, Gerard! 😃

Leen 01-02-2022

Regelmatig bestel ik wat bij Bol. Tot nu toe ging alles goed maar de laatste keer bestelde ik een speelgoed paardenstal voor onze jarige kleindochter. De pakketpost belde aan en zette een enorme doos in de gang er zat geen paardenstal in maar een echte combimagnetron. De stikkers op de doos klopten met mijn adres. Dus is er in het magazijn iets fout gegaan. Degene die een magnetron besteld had zit met een paardenstal. Gelijk Bol gebeld, ze stuurden een retour stikker en de volgende dag kwam de paardenstal. De magnetron heb ik bij postnl ingeleverd. Petje af voor de snelle vervanging. Het was wel hilarisch!
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Fijn dat de kwestie alsnog zo snel was opgelost, Leen! Hopelijk heeft je kleindochter veel plezier van de speelgoed paardenstal🐎

Pris 01-02-2022

Ik bestel regelmatig via bol.com
En tot vandaag is dat altijd prima verlopen .
Met select betaal ik geen verzendkosten meer en dat scheelt een heleboel
Ik ben uitermate tevreden

Fijn dat je zo blij bent met ons, Pris! 😃

GaJebb 01-02-2022

Ik bestel regelmatig en er wordt door BOL altijd snel geleverd, zowel aan huis als op afhaaladres.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt!

Ronald S. 01-02-2022

Frequent bestel ik bij BOL.com verschillende artikelen voor in huis en verschillende hobby's. Dit voornamelijk om het gemak en tevens snelle levering met de mogelijkheid, leveringen op verschillende adressen. Tot op heden is het goed en soepel verlopen en zijn er geen klachten doch louter complimenten.

Enorm bedankt! 😃

Schaefers 01-02-2022

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Goede prijzen en groot aanbod. Ben al jaren klant en zal zo blijven wat mij betreft.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

vertrouwen 01-02-2022

in deze tijd is het heerlijk om een vertrouwd bedrijf te kunnen bereiken. en daarbij is het altijd heel goed geregeld met bezorgen en het fijne is dat je achteraf kunt betalen.
Daarnaast is het fijn dat dit ook vanuit het buitenland kan en je bij thuiskomst je nieuwe aanschaffen vindt.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Ontzettend bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃