Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Dimitri 30-08-2022

Bijna alles is er te vinden + supersnel geleverd ook.
Niet steeds de goedkoopste maar wel de snelste voor te leveren.
(Met select)
Bestel al jaren en tot nu toe weinig problemen mee gehad en indien wel was het snel opgelost :)
Officiele reactie van Bol.com 13-09-2022

Bedankt voor deze uitgebreide en positieve review, Dimitri!

Scorpio56 30-08-2022

Ik bestel al jaren bij Bol.com omdat het een betrouwbare winkel is met een groot assortiment en zeer goed service.
De kwaliteit is uitstekend en de klantenservice is zeer kundig, vriendelijk, goed bereikbaar en behulpzaam.
De website is ook makkelijk en goed te overzien.
Ik hoop nog jaren klant te blijven bij Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je complimenten voor onze toppers van de klantenservice, Scorpio56! We hopen je nog jaren te mogen verwelkomen. 😀

BL 30-08-2022

Bol.com is mijn favoriete (online) shop. Ik zoek eerst op Bol, en pas in tweede instantie (als Bol het niet heeft) bij een andere webshop. Gebruiksvriendelijk, snel en goedkoop (zeker met de Select abo). In de 8 jaar dat ik reeds klant ben, heb ik geen noemenswaardige problemen ondervonden. Als er al es een hapering was bij een levering of order zelf (dan nog meestal bij een partner van Bol) werd dit snel en zonder zagen rechtgezet.

Op de volgende 8 jaar, BL! 💙

Merlin 30-08-2022

Ik bestel zeer regelmatig om dat er heel veel keus is. De artikelen zijn altijd goed verpakt, sons wel in te grote dozen. De levering us snel en correct. De service is ook super goed mocht er wat zijn met je artikel
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je aankopen bij onze webwinkel, Merlin!

WML 30-08-2022

Bij Bol.com ben je aan het juiste adres voor online bestellingen. Duidelijke afbeeldingen en gemak kelijk te bestellen. Wil je eerst het product zien en dan betalen. Ook dat kan. Heb je betaald en wil je alsnog het product retourneren. Geen probleem. Binnen 3 dagen staat het geld weer op je rekening. Voor ons een TOP Webwinkel.
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je complimenten, WML!

Sjaan 30-08-2022

Super snel in huis als je wat besteld, word goed geïnformeerd over je bezorging .Vind het fijn dat je achteraf kan betalen .

Fijn dat je zo tevreden bent, Sjaan! 🌞

Bauke 30-08-2022

Ruime keus ,snelle levering ,goede kwaliteit achteraf betalen is mogelijk wat je een goed gevoel voor gegarandeerde levering geeft.
gewoon top

Gewoon bedankt, Bauke! 👍

Pedro 30-08-2022

Ik koop geregeld bij bol.com omdat het goed is diverse artikelen goed te vinden en snel wordt geleverd, en als het niet bevalt of door mij zelf niet goed is besteld snel kan worden geroutineerd kan worden.
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Pedro!

CARINE 30-08-2022

Gemakkelijk om iets te vinden, veel keuze van alle artikelen, vlug geleverd
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je positieve bericht, Carine!

Menno 30-08-2022

Perfecte shop voor eigenlijk alles wat je nodig hebt. Snelle levering, goede kwaliteit en nog belangrijker perfecte after service bij ruilen, problemen of geld terug. Alles wat je ooit hebt gekocht snel terug vinden in de geschiedenis. Voor mij een top bedrijf
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Onwijs bedankt voor je review, Menno!

Floran 30-08-2022

Heel vertrouwd om bij Bol te bestellen.
Tot nu toe altijd goed gegaan. Levering op beloofde tijd.
En fijn achteraf betalen.
En zo veel mogelijkheden om iets te bestellen van kattenvoer tot laptops.
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je review, Floran!

H.van de lindt 30-08-2022

Voor ons staat Bol.com op de eerste plaats als het gaat om de meest betrouwbare en veelzijdige online winkel om te shoppen. Menig andere shops kunnen hier nog veel van leren.

Al jaren bestellen wij hier onze artikelen en hebben nog nooit iets "niet" gevonden.

Reparatie Service is ook ronduit geweldig!! Heb 1x een Samsung mobiel en 1x mijn laptop moeten laten repareren wat een verademing is geweest qua service en snelheid!!

Mvgrt van een zeer tevreden klant !

We zijn ook onwijs blij met jouw als klant H. van de Lindt! 💙

Ebie0308 30-08-2022

Als je iets zoekt, 9,9 van 10x is het wel bij Bol.Com te vinden. Hebben ze het zelf niet op de plank, de verkooppartners staan klaar.
Vragen over je bestelling of klachten, worden snel behandelend, eerst via de ChatBott, die je eventueel doorstuurd naar de website van de leverancier, die klacht moet afhandelen
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Hoi Ebie, dank voor je review!

D Ottens 30-08-2022

Ben al sinds 2010 klant bij bol en altijd tevreden geweest natuurlijk zijn er wel eens foutjes geweest maar dat werd altijd netjes opgelost al met al ben ik tevreden met bol en ga ik in de toekomst vast meer hier kopen

Wees welkom D!

Annick 30-08-2022

Ik vind bol.com fantastisch omdat je een cadeautje of voor je zelf altijd kunt kiezen uit een groot assortiment met je gsm. Met een paar klikken heb je het besteld en doen ze al het werk om het te leveren. Ik ga niet meer graag naar een gewone winkel omdat je dan verkopers achter u hebt die dwingen om dingen te kopen en online heb jezelf de tijd om te beslissen wat je wilt.
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Fijn dat je zo kunt genieten van onze app, Annick!

Greg 30-08-2022

De de facto online store. Lekkere navigatie, makkelijk zoeken en filteren. Het enige waar je op moet letten zijn de partners. Die verkopen soms artikelen met een meer dan 200% mark-up. Wat mij betreft zou bol.com daar wel wat strenger op mogen zijn.
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt, Greg! Stuur een mail naar klantenservice@bol.com.

Bartveebee 30-08-2022

Vlotte en handige app, ruim assortiment, prijszetting is gemiddeld , en retour policy is goed. Track and trace is meestal juist, en levering 9/10 op tijd.
Enige uitzondering of lange levertermijn is vaak bij externe partners…
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

We werken er hard aan om je bestellingen op tijd te leveren, Bart!

Harry 30-08-2022

Bestel regelmatig iets bij Bol, het is in 9 van de 10 gevallen perfect. Als iets niet goed gaat is het bij de bezorgdiensten.
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je feedback, Harry!

EMJ 30-08-2022

Ik zou na al die 12 jaar echt niet meer zonder BOL kunnen.. Steeds weer zeer attente call center medewerkers die als er een probleempje is direct helpen en ook werkelijk alles oplossen. Meer dan perfect, ja toch.. Prima bezorging ook in het weekend en ook altijd goede aanbiedingen.
Nee, zoals Bol is er maar 1........

Je laat Billie blozen hoor EMJ! 😉

THEO 30-08-2022

top shop snelle levering pakket goed te volgen en met select altijd gratis verzonden
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

We zijn blij met je complimenten, Theo!

Dido 30-08-2022

Bol is niet meer weg te denken voor mijn zakelijke en prive bestellingen. Ik bestel zeker 2 keer per maand iets. Meestal worden de producten die ik via Bol bestel de volgende dag al geleverd. Soms duurt het langer maar de communicatie is altijd duidelijk. Bijna nooit verzendkosten betalen is ook een groot voordeel!
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je complimenten, Dido!

Maarten 30-08-2022

Ik ben echt een fan van Bol.com Je kunt er werkelijk alles kopen. Hebben ze het zelf niet dan leveren hun partners het. Altijd vind de levering op de afgesproken plaats en tijd plaats. Vooral selectleden kunnen veelal kiezen wanneer de levering (ook 's avonds en in het weekend) plaatsvind. Het prijsniveau is wisselend. Soms laag, maar soms ook (te) hoog.
Retourzendingen zijn evenmin een probleem.
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Wij zijn ook fan van jou, Maarten!

John 30-08-2022

Makkelijk te vinden, groot assortiment en snelle leveringen.
Ook als je de goederen toch retour stuurt, snelle en correcte verwerking
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Bedankt voor je review, John!

Super snel 30-08-2022

Super service denken altijd met me mee als ik ergens mee zit of we zoeken samen naar een oplossing
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Samen staan we sterk! 💪

Harry 30-08-2022

Zeker als producten door Bol zelf worden geleverd is de service prima. Bij anderen gaat het meestal goed soms niet.
Ik vond dat Bol daarin ook zijn verantwoordelijkheid moet benen. Mensen kopen via Bol en dat geeft vertrouwen en dat moeten ze niet schaden nmm. Leveringen altijd zoals afgesproken en goed verpakt.
Na een tweede keer een product te hebben geretourneerd omdat het gewoon niet werkte toch na een jaar mijn volledige aankoopbedrag retour. Misschien moet dat ook wel maar ik vind dat toch klasse
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Je kunt zeker bij onze klantenservice terecht, Harry!