Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bob I 17-05-2022

Normaal gesproken vind ik alles wat ik zou willen bestellen, levering is over het algemeen snel zeker als het via Bol.com zelf komt.
Mocht er iets niet goed zijn dan geen ingewikkelde terugzend acties.
Officiele reactie van Bol.com 18-05-2022

Bedankt voor je review, Bob! :)

Geert MC 17-05-2022

de overall handling van bol.com is zeer correct.
Als je als klant een bestelling doet via Bol.com dan ben je gerust !!
Gerust dat je product zal geleverd worden en meestal nog binnen de vooropgestelde levertermijn ook !
maar ook gerust dat als er dan toch een kink in de kabelzit, dat het probleem snel en correct zal verholpen worden (nalevering of terugbetaling)
als klant is die zekerheid van goudwaarde !!
Officiele reactie van Bol.com 18-05-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zorgeloos kan bestelling. Fijn dat je dit ook zo ervaart. 😃

Maria 17-05-2022

Super goede webwinkel !!! Nooit gedonder met wel of niet ontvangen ! Nooit moeilijk gedoe met terugsturen en alles in 1 klik geregeld ! Kopen er alles van Zeepoeder shampoo tot wasmachine enz 👍
Leuke aanbiedingen en dagdeals 👍
Ik zou zeggen kopen daar !!!!!!

Heel erg bedankt voor de mooie complimenten, Maria! 😃

Arjen 17-05-2022

Altijd betrouwbaar en snelle levering. Groot assortiment. Het is een fijne omgeving om te shoppen.
Officiele reactie van Bol.com 18-05-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Arjen! :)

Janne Goijens 17-05-2022

Fijne en overzichtelijke webwinkel met een enorm aanbod. Meestal vind je hier wel wat je zoekt. Verder is een pluspunt de vlotte levering. Vaak de volgende dag al in huis. Een aandachtspunt vind ik het bieden van concurrerende prijzen. Soms is BOL iets duurder. Maar dat is dus zeker niet altijd zo. Ik ben een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 18-05-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt! 💪

Monique 17-05-2022

Hele prettige webwinkel,met een zeer goed systeem voor de klant m.b.t het op de hoogte houden van je bestelling of eventueel retour zending.

Koop graag bij bol.com omdat ik weet dat et mocht er iets zijn een goed en betrouwbaar bedrijf achter je staat!!

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Monique! 😃

Rahel 17-05-2022

Ik bestel al meer dan 10 jaar bij bol.com en vind het de meest betrouwbare site ever!
Als iets niet bevalt stuur ik het terug, altijd met geld retour vinnen enkele dagen.
De medewerkers van de klantenservice zijn altijd super vriendelijk en behulpzaam.
Gewoon een dikke 10!!
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Ontzettend bedankt voor de 10, Rahel! We zijn blij om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. 😃

ckb 17-05-2022

Een webshop die haar afspraken nakomt. Leveringen kunnen zonder problemen worden geretourneerd
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Hans 17-05-2022

Tijdige levering en fijne website met vermelding of het op voorraad is. Ook de prijs was vergelijkbaar met andere leveranciers
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Hans!

Thaarsen 17-05-2022

Over het algemeen was ik tevreden Nu zich een probleem voordoet met het retourneren van een artikel en terug betalen ben uiterst ontevreden

Beste Thaarsen,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Roy 17-05-2022

Kan snel vinden wat ik wil hebben, levering is ook prima en expres is al zijn geld waard.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Bedankt voor je aankopen, Roy! :)

Juanita 17-05-2022

Zo als bekend heel veel keus, soms ook betaalbaar, geen 10 meer omdat ik als geen commerciële verkoper geen 2e hands mag verkopen. Select dat 10tje per jaar haal je als voordeel wel eruit. Vooral dat bezorgen helemaal te plannen is zonder extra kosten vind ik fijn.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Fijn dat je blij bent met onze Select service, Juanita!

Elly 17-05-2022

Het grote voordeel van Bol.com is dat je vanaf het moment dat je iets besteld hebt, tot het moment van aflevering precies op de hoogte wordt gehouden over de status van je bestelling. Problemen worden adequaat opgelost. De site van Bol.com is uitnodigend en brengt je soms op ideeën waar je zelf niet aan gedacht hebt. Ja ik bestel graag via Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Je kunt zorgeloos bij ons bestellen! 😃

? 17-05-2022

kan meestal vinden wat ik zoek, snelle bezorging en als er sporadisch eens een retour moet word deze snel en naar
wens behandeld
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Oplaoma 17-05-2022

Goede shop snellen levering vooral in corona tijd was het erg makkelijk om wat te bestellen wordt netjes afgeleverd echt top
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt💪

Herman 17-05-2022

Ik bestel al jaren via Bol.com, artikelen worden snel geleverd, de beschrijving klopt en er zijn vaak aanbiedingen.
Daarnaast is er een goede klantenservice mocht er eens iets zijn.
Je ziet ook direct of iets op voorraad is en wanneer je het kunt verwachten.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

We hopen je nog heel wat jaren van dienst te mogen zijn! 😃

Web_Shopper 17-05-2022

Meest complete en overzichtelijke webwinkel van Nederland.
Ook een handige app waarmee je heel snel je producten kunt zoeken, bestellen en/of alvast kunt toevoegen aan je verlanglijstje.
Mocht je vragen hebben of problemen met je bestelling dan staat het team klaar om je te helpen, zowel via een chat of telefoon.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

Enorm bedankt voor de complimenten! 😃

Zenna-02 17-05-2022

Tot heden alleen maar positieve ervaringen met Bol.com. Snelle levering van bijna alles wat mijn hartje begeert.
Producten zijn van goede kwaliteit.
Echter vandaag een retourzending moeten aanmelden omdat het product niet werkte.
Ben benieuwd of ik ook nu met de service tevreden ben
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

We zijn blij om te lezen dat zulke fijne ervaringen hebt! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo positief blijft! 😃

Marjan 17-05-2022

Bestel vaak bij bol.com. Snelle levering, makkelijk retouren, géén verzendkosten.
Dik tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Marjan! :)

Ronald 16-05-2022

Deze Etna afzuigkap gekocht. Kreeg eerst 1 in huis, waar reeds het beschermfolie van af was. En we twijfelde of de inhoud compleet was. Er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Top service, en we zijn very happ met onze aankoop. Ga zo door, met het goede werk.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wat fijn dat onze service helemaal naar wens was!😊

Van Gorp Rudy 14-05-2022

DE BESTE webwinkel. Alles wat ze aanbieden is steeds perfect geleverd. Aanbevelen waard.
Doe zo voort en zal nog lang klant blijven.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te lezen dat onze trouwe klant zo tevreden is! 😋

Hugo 13-05-2022

Bestellingen tijdig geleverd, bij vertraging word bericht gestuurd. Defecte apparatuur na terug sturen voor reparatie word zonder probleem vervangen voor nieuw. Service is zeer goed
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat het zo snel is opgelost, Hugo!

Robert 13-05-2022

Als ik iets nodig heb dan kijk ik ook altijd op de site van Bol. Meestal is het aanwezig en kan het direct geleverd worden voor een goede prijs, goede kwaliteit en een snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor de mooie complimenten!😃

Frozen 13-05-2022

Ze hebben heel veel spullen, je weet altijd wanneer je je pakketje kunt ontvangen. Prijs kwaliteit is prima.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Genoeg leuks om te shoppen zo te horen!😃

Hansonides 13-05-2022

Ik ben blij met Bol.com, omdat zij alles kunnen leveren, wat ik nodig heb, zonder de deur uit te moeten. Snel en adequate levering.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat bol.com zo goed bevalt!😁