Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjon 06-09-2022

Alleen maar lof voor Bol.com.
Goede service, met alles, bestellen, retourneren, wat er ook is altijd een goede oplossing....
Dikke pluim....💪

Bedankt voor de pluim, Marjon! 😊

Jacky 06-09-2022

fijn om te shoppen nooit is er iets teveel en het verzenden/ontvangen via select is heel voordelig en men doet nergens moeilijk over, kortom een ideale manier om te shoppen
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor het delen van je ervaringen, Jacky!

Frank 06-09-2022

Bol.com heeft een zeer uitgebreid assortiment. Er wordt duidelijk aangegeven welke producten op voorraad aanwezig zijn en welke niet. Vervolgens is het zeer transparant wanneer er afgeleverd wordt. Bij het overgrote deel van alle bestellingen die ik geplaatst heb (50) is men de beloofde afleverdatum nagekomen. Men heeft (dus) een goede relatie met de resellers, als die aan de orde zijn. Kortom een zeer fijne en betrouwbare "internet shop" !
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Frank, wat top dat je deze observaties in een review achterlaat! Dat waarderen we oprecht.

weerendonk 06-09-2022

Ik ben altijd voorzichtig met online kopen, maar bij Bol.com koop ik graag. Prima service. Je word goed op de hoogte gehouden over wanneer het pakje geleverd gaat worden. In iedere winkel gaat wel eens iets mis, ook bij Bol.com kan dat. Al is dat heel weinig geweest in al die jaren dat ik daar koop. Maar dan wordt alles naar volle tevredenheid en vlot opgelost. Ruim assortiment, goede prijs/kwaliteitverhouding. Helemaal prima!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Weerendonk, bedankt voor het doorgeven van je positieve review!

Sandra 06-09-2022

Nooit problemen met bol.com. Als er wel wat voorvalt hebben ze altijd supergoede service en denken ze mee met oplossingen
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Sandra, bedankt voor je complimenten!

Wim 06-09-2022

Mijn beoordeling is dat het makkelijk te vinden als je iets wil en snel geleverd en altijd perfect in orde heb nog nooit iets terug hoeven te sturen dus super , een aanrader voor ieder .
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt dat je ons dit laat weten, Wim!

Simon 06-09-2022

Goede ervaringen altijd op tijd bezorgt.
Goede artikelen.
En als er iets is staan de medewerksters meteen voor je klaar aan de telefoon.
Zal Bol zeker aanraden.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij met je aanbeveling, Simon!

D. van Dijk 06-09-2022

Al jaren mijn favoriete webwinkel. Een ongelofelijke keus, inclusief die - via de aangesloten partners. De keus is zo groot, dat het bijna onmogelijk is te kiezen...dat zegt wel wat, dus gewoon DOEN..! Op een enkel product na in al die jaren (meer dan 10) - ALTIJD op tijd geleverd - zodat cadeautjes geven en bijv. verjaardagen toch 'goed' aflopen. Contact over wat dan ook - uitstekend ! Voor ontelbare producten - en zie de makkelijk te gebruiken 'trefwoord artikel-kiezer- mijn website en wat makkelijk dit alles - TOP !!.

Je maakt Billie aan het blozen, D. van Dijk! 😊

Gerard 06-09-2022

Klantvriendelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling tot aflevering. Heb alleen maar positieve berichten over Bol,com Zie daar ook vaak het eerste en slaag altijd bij Bol.com

Dankjewel, Gerard! 👍

Evelien 06-09-2022

De website is duidelijk, makkelijk te zoeken en een enorm groot aanbod.
Levering eigenlijk altijd snel, betalen gaat makkelijk en veel mogelijkheden.
Retourneren gaat ook makkelijk en ze proberen altijd mee te denken en te helpen.
Ook wanneer iets mis gaat.
Ik ben heel tevreden met bol. com
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor het delen van je ervaring, Evelien!

Taco 06-09-2022

Bestel al enige jaren bij bol en ben zeer tevreden. Producten komen altijd op tijd aan je word per mail voldoende op de hoogte gehouden over het product , Ik heb tot op heden nooit iets hoeven terug te sturen is gewoon een top bedrijf. En komen de producten tegenwoordig aan in de originele doos dus er zit geen doos omheen van bol. Ik hoop er nog jaren te kunnen bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Wij hopen je nog vele jaren te mogen verwelkomen in onze webwinkel, Taco!

Linda 06-09-2022

Goede ervaringen altijd op tijd bezorgt.
Goede artikelen echt waar voor je geld.
En als er iets is staan de medewerksters van bol ook meteen voor je klaar aan de telefoon.
Zal bol zeker aanraden aan iedereen.

Bedankt voor je aanbeveling, Linda! 💙

Desley Zwiers 06-09-2022

Heel tevreden! Producten komen goed aan. Ze zijn redelijk optijd. Is het een keer niet geleverd regelen zij het en hoef je zelf niets te doen ideaal!

We staan voor je klaar, Desley! 💪

Willeke139 06-09-2022

Bij Bol.com ben ik heel erg lang klant.
Het zoeken naar een product is echt ruim.
De service als er wat is wordt door Bol.com altijd goed opgelost.. dat heb ik meerdere keren zelf ervaren.
Het zoek systeem mag van mij ook via een afbeelding gedaan worden. Dat heb je eerder bij de hand dan een barcode Aliexpress heeft dat ook en dat vind ik persoonlijk erg fijn.
Heb ook al jaren select vracht en zelf kiezen wanneer het bezorgd wordt ook savonds of op zondag is erg fijn om die keuze te hebben ook al betaal je daar een x bedrag voor..
Dus ben erg blij met Bol.com met wat ze voor je doen als er iets x niet goed gaat..
En met de snelle service van bezorgen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Oprecht bedankt voor deze feedback, Willeke!

cientje 06-09-2022

heel veel keuze en een goede cerviese en goede marsandise maar verder kan ik niets zeggen hoor alleen dat ik heel tevreden ben dank u wel dat u er bent
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

U bedankt voor uw aankopen en uw vertrouwen, Cientje!

Annemiek 06-09-2022

Bij bol.com staat de klant echt op 1....de website is uitermate gebruiksvriendelijk. De levering is over het algemeen erg stipt met heel soms een uitzondering. Maar dan krijg je netjes bericht.
Is er iets niet goed gegaan geen probleem ze lossen het altijd netjes op. Ik kreeg zelfs een keer verse brownies toegestuurd met een excuus briefje erbij .
Nee ik ben uiterst tevreden met Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor je keuze voor bol.com!

Veerle 06-09-2022

Soms loopt het verkeerd maar dit hoort er nu eenmaal bij,anders moet je zelf maar gaan shoppen.
En meestal efficiënt en vrij snel.
Ook een mooie keus.
PostNL doet het ontzettend prima,CHAPEAU voor de jongens die leveren,op leven en dood..
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Via de website van PostNL kun je bezorgers een compliment geven - daar zijn ze vast blij mee! En wij zijn uiteraard enorm blij met je positieve review, Veerle. 😊

Gringo 1 06-09-2022

Grote keuze ,voldoende informatie bij de aangeboden producten , snelle tot zeer snelle levering . Eén maal verkeerde of in aantal niet het juiste toegekregen maar na contact binnen de kortste was dit opgelost . de prijzen mogen ook gezien worden .

We zien deze review ook graag! Bedankt voor je compliment, Gringo. 😊

Natascha 06-09-2022

Als ik iets nodig heb kijk ik eigenlijk altijd eerst op Bol.com om te zien of het daar verkrijgbaar is. Meestal is dat het geval, de keuze is daarnaast ook nog eens enorm. Plus een snelle levering. Ik vind het ideaal!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Oprecht bedankt voor je complimenten, Natascha!

Yalcin 05-09-2022

Als alles goed gaat dan is bol.com je aanspreekpunt maar zodra het verkeerd gaat dan krijg je mails van de leveranciers en kijkt bol.com de andere kant op. Bol.com is waardeloos. Als je dan toch bij calamiteiten ineens mails van leveranciers krijgt, kan je net zo goed direct bij de leverancier bestellen

Gasco 03-09-2022

Mijn eerste webwinkel was bol.com. en kijk altijd eerst op die webside naar een product. Mijn ervaringen zijn goed.Als ik iets om een of andere reden moest terug sturen heeft dat nooi een probleem gegeven. De betaling werd keurig en op tijd terug gestort zonder problemen. ..
Kortom voor mij is het een betrouwbare winkel met veel keus en steeds een tijdige levering.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je vertrouwen, Gasco!

HdeK 03-09-2022

Bol.com is voor mij een uitkomst, ik bestel er regelmatig. Ze hebben gunstige prijzen, artikelen worden snel en goed verzonden. Retouren en terugbetaling wordt niet moeilijk over gedaan . Een fijne en duidelijke site.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je positieve review, H!

Bob L. 02-09-2022

Een van de grote voordelen van Bol.com vind ik dat je een heel groot assortiment ter beschikking hebt om uit te kiezen. Mede dankzij Select heb ik ook -meestal- de producten erg snel in huis, vaak de volgende dag, soms zelfs dezelfde dag al, en ook nog eens gratis verzonden. Ook bij eventuele problemen met een product eigenlijk altijd een goede oplossing gehad. Nadeel is dat de producten soms duurder zijn dan direct bij een leverancier kopen. Maar dat weegt meestal niet op tegen alle voordelen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je keuze voor onze webwinkel, Bob!

Gina 02-09-2022

Zo als ik altijd zeg bol.com is toppie
Maar met de vaatwasser is en mog een probleem
Waar door ik wel tegemoet ben gekomen maar de vaatwasser nog altijd niet goed is
Maar voor de rest super kan makkelijk terug sturen
En alles us er snel
Ook 1 keer een Bijland gehad met de vaatwasser
Dus ben postif
Maar kan niet altijd alles goed lopen
Ik koop al vanaf het begin

Johan 02-09-2022

Al de producten die aangeboden worden zijn van goede kwaliteit en binnen de prijs verhouding knap
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je waardering, Johan!