Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wilma 14-06-2022

Vanalles te koop, snelle levering en vooral goede service als iets kapot gaat of niet naar behoren werkt. Vooral SELECT levert veel voordeel op.
Kortom al jaren er tevreden over en met Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Bedankt dat je al jaren lang kiest voor onze webwinkel. Dat wordt enorm gewaardeerd, Wilma! 😃

Ed 14-06-2022

Zeer eenvoudig producten te vinden en vaak goedkoper dan in de winkel. Levering van gekochte producten is zeer snel.

Bedankt! :)

Niels 14-06-2022

Altijd goede producten tegen een aantrekkelijke prijs.
Komt altijd op de afgesproken datum en tijd.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Niels!

Carla 14-06-2022

Goede app, duidelijke omschrijving en snelle levering. Alleen even op de prijs letten. Een artikel is soms ineens duurder of juist goedkoper (na levering)

Super bedankt! 😃

Fre 14-06-2022

zoals gebruikelijk volledig tevreden. Eenvoudig online kiezen kiezen, bestellen en betallen.
Toezeggingen worden prompt nagekomen. Correcte tijdige levering in juiste verpakking.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Fre!

Wirowr 14-06-2022

Bol.com een winkel waar ik toch vaak weer bij terug komt als ik op zoek bent naar een artikel voor een mooie prijs. Kopen is leuk, surfen naar een koopje is nog beter en daarvoor is voor mij Bol.com heel vaak het eindstation. Inmiddels ook voor Select gekozen.
Heb nog nooit spijt gehad van een aankoop via Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Ontzettend bedankt voor de complimenten! We doen onze uiterste best om je nooit teleur te stellen! 😃

Oma Lida 14-06-2022

Fijne en overzichtelijke webshop, staat bij de producten duidelijk wanneer er een uiterlijke bezorgdatum is.
Soms gaat het weleens mis, dan staat de klantenservice voor je klaar.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Het kan soms voorkomen dat er iets niet goed gaat. Als dit het geval is, dan kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Dennis 14-06-2022

Duidelijke site/app. Als er iets niet goed gaat, helpt de klantenservice altijd snel en duidelijk.

Senâe 14-06-2022

Ik het heel fijn om hier te bestellen. Ze staan altijd klaar voor vragen en zijn heel vriendelijk. Heel sociaal en beleefd is ook een eigenschap dat ik bij de meeste van jullie gemerkt heb. Stel dat het nou mis is gegaan en dan helpt het bol.com team je gerust mee om te kijken wat er is gebeurd en het op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden met ons bent! 😃

Glimmer Twins 14-06-2022

Ik vind Bol een wereldzaak.
Als het even kan bestel ik bij Bol.
Staat vaak in het lijstje goedkoopste winkel.
Snelle levertijd stuur je iets terug binnen 5 dagen geld terug.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Enorm bedankt voor de mooie complimenten! 😃

Dave 14-06-2022

brilliant selection,pricing and service .
the best is their customer service
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Thank you very much, Dave!

ceesba 14-06-2022

vandaag besteld en de volgende dag geleverd. Bol maakt dit waar.
Ook wordt je op de hoogte gehouden wanner je het pakket kunt ontvangen. Prima service

Heidy 14-06-2022

Zeer ruime keuze, goede verpakking en snelle levering. ik heb nooit een klacht ingediend.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

We gaan ervoor zorgen dat je nooit klachten zult hebben, Heidy!

Nico 14-06-2022

Bol.com is top snelle levering en de goederen zijn altijd goed verpakt ik ben tevreden over bol.com

Enorm bedankt! 😃

Eric 14-06-2022

Groot aanbod . Snelle levering . En mocht er iets aan de hand zijn , ze staan meteen klaar en lossen het probleem op. Ook als het aan postnl ligt.
Zeer tevreden

Marja 14-06-2022

De artikelen zijn heel makkelijk te bestellen en de levering is heel snel ben dik tevreden

Fijn dat je zo tevreden bent, Marja. Doet ons goed om dit te lezen! 😃

Jan 14-06-2022

Ben al heel lang klant bij Bol.Com en Select lid voor een klein bedrag per jaar. Snelle service en ook telefonisch goed bereikbaar. Vergelijk natuurlijk ook prijzen met andere aanbieders. Maar ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met Bol.Com. Zelf kies ik altijd voor achteraf betalen omdat ik altijd wil controleren of het product werkt of bezorgd word en daarna betaal ik direct. Zo loop je nooit tegen problemen aan.

Je kan altijd op ons rekenen, Jan! 😃

Ingrid 14-06-2022

Een hele fijne shop is bol.com, besteld altijd daar en je wordt heel goed geholpen mocht er wat zijn (komt zelden voor).ik raad deze echt aan TOP shop.

Enorm bedankt, Ingrid!

A Imming 14-06-2022

's Avonds laat besteld en de volgende dag in huis.
Netjes ingepakt veel beter als de "concurrent"
, daar komt het verkeerde nat en verscheurd aan.
Daarom bestel ik bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😃

Bobbyvg 14-06-2022

Uitgebreid aanbod en doorgaans snelle levering maakt het makkelijk om vanuit de luie zetel zaken te bestellen waarvoor je niet echt naar de fysieke winkel moet.
Overzichtelijke website, gemakkelijk om te betalen.
Bij externe leveranciers kloppen de opgegeven levertermijnen niet altijd.

Enorm bedankt! 😃

rudolf 14-06-2022

Fijne webwinkel , overzichtelijk en een goede prijs / kwaliteit verhouding , over garantie doen ze ook niet moeilijk wat ik zeer belangrijk vind en je factuur is altijd bijdehand in je eigen account .
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Bedankt voor de complimenten, Rudolf!

1954 14-06-2022

Inmiddels ongelofelijk groot aanbod van artikelen. Alles altijd op tijd geleverd, dus winkel er graag!
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! 😃

Ingra 14-06-2022

Duidelijke webshop. Goede omschrijving van de artikelen. Meestal ook duidelijkheid over de levertijd, soms afhankelijk van de leverancier van het artikel.
Vaak scherpe prijzen.

Bedankt! :)

Sven Borne 14-06-2022

Wij kopen al jaren bij Bol.com. Ideaal voor ons is het om een product niet thuis, maar bij een afhaalpunt te laten bezorgen. De levertijd is vaak heel kort en assortiment is enorm groot. Het komt bijna nooit voor dat Bol.com iets niet heeft wat we zoeken.

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Sven. Dat waarderen we! 😃

ieneminie50 14-06-2022

Over het algemeen zeer tevreden, ook telefonisch te bereiken klantenservice en dat zegt veel vandaag de dag.
Alleen de laatste keer bestellen kon ik de dag van levering niet zelf bepalen zodat ik de bestelling in winkelwagen heb laten staan en later verwijderd om te bestellen voor een dag dat ik wel thuis was. En toen was de prijs met 12 euro verhoogt.
Pijnlijk vond ik dit.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Dat is inderdaad niet prettig. Stuur ons even een e-mail naar klantenservice@bol.com. We kijken dan graag met je mee wat we voor je kunnen doen!