Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Hans P. 23-08-2022

Prima assortiment, meestal snelle levering maar DPD en Instabox zijn niet altijd betrouwbaar. Goede communicatie over diverse problemen als die er zijn maar sporadisch.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor deze feedback, Hans!

Biancab 23-08-2022

Hele ruime keuze van het assortiment. Daarnaast vind ik select ook erg fijn, soms kan het nog dezelfde dag geleverd. Als ik iets retour wil sturen dan gaat dat altijd toppie. Service is perfect.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij met jou als klant, Biancab!

Maria 23-08-2022

Ze hebben zo ongeveer alles, al vind ik wel dat de prijzen de laatste jaren niet meer zo concurrerend zijn.

Henry 23-08-2022

Ik heb altijd met volle tevredenheid bij bol besteld,maar mijn laatste bestelling moet nu ineens uit Polen komen. Nou sorry hoor bol,als ik zo lang moet wachten,dan ga ik wel bij Ali expres bestellen,die zijn nog goedkoper ook. Dit valt me vies tegen. Wordt waarschijnlijk een retourtje,en dan nog met dat achterlijke DPD verzenden,nee me broek zakt af van je,bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 25-08-2022

Beste Henry,

Bedankt voor jouw bericht.
Met het doorgegeven e-mailadres kan ik de bestelling niet vinden. Ik wil je vragen om je klacht en een bestelnummer of klantnummer te mailen naar klantenservice@bol.com. Ook kan je ons telefonisch bereiken op telefoonnummer: 030 310 4999. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Natalya van bol.com

Jacques 23-08-2022

Duidelijke website, veel keus, leveringen eigenlijk altijd op tijd. Concurrerende prijzen. Verzendkosten laag of niets. Soms ergens anders iets goedkoper, maar door de verzendkosten, toch weer duurder. Vragen stellen over artikelen makkelijk. ik kijk vaak eerst bij Bol.com, bij zoeken naar items. Makkelijk contact, via chatrobot, email of klantenservice. After sales, dik in orde
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Top dat je dit aan ons laat weten, Jacques!

Jorna 23-08-2022

Snelle levering, veel keus, goede hulp bij niet geleverde producten. Makkelijk en goed te bereiken. Fan van Bol.com! Ideaal.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor deze positieve review, Jorna!

Kayleigj 22-08-2022

Bol.com heeft goede humor in de reclames, ze hebben veel spullen, en de klantenservice is goed bereikbaar.
Wat ik minder goed vind is de hoeveelheid updates die je krijgt van zowel bol.com als de verzender van het pakket. Ik krijg namelijk van de verzender en van bol.com een email maar daarin 'je pakket is verstuurd' en 'de bezorger is onderweg'. Ik weet niet of dit een voorkeursfunctie is, maar dan zou ik dat graag uit willen zetten. Ik vind het fijner als de updates over mijn pakket via 1 bedrijf afkomen.

Wanda 21-08-2022

Geen wanklanken van deze kant. Ooit 1x een item niet ontvangen via de post en dit werd prima opgelost.
Ik vind Bol superhandig. Wat ik ook nodig heb, ik weet dat ik hier terecht kan.
Meestal is het 24uurs levering alleen via derden duurt het soms iets langer maar ik vind dat niet storend omdat de communicatie duidelijk is.
Ik zou het niet weten zonder Bol....
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij dat je zo op ons kunt bouwen, Wanda!

marc 20-08-2022

We hebben een artikel besteld bij bol.com. We kregen het verkeerde artikel.
Gelijk gebeld, maar het juiste artikel was niet meer leverbaar, alternatief is 10 euro duurder, maar dat moeten we zelf betalen!!!
Dus extra kosten en we moeten ook nog naar de winkel om hat verkeerde geleverde artikel retour te zenden.
Bol.com maak je FOUT goed en compenseer gewoon die 10 euro.

Laura 20-08-2022

Al jaren zeer tevreden, leveringen zijn over het algemeen heel snel, hoef bijna nooit iets te retourneren. Ook erg blij met Select, is het geld meer dan waard.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn ook blij met jou als klant, Laura!

Assie76 20-08-2022

Ik bestel sinds jaren bij bol.com
Helaas herinneren ze ondertussen niet meer hoe ze konden groeien door goede service te leveren.
Bij alle bestellingen staat vandaag besteld morgen in huis, totdat je de bestelling plaatst, vervolgens wordt het door post.nl geleverd en wordt de datum nog 3x verschoven.
De klantenservice is niet bereikbaar, want ze hebben het te druk.
Het zou fijn zijn de trouwe klanten de service te geven die ze verdienen en wellicht een betrouwbare partner voor de leveringen te zoeken!
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Beste klant,

Dank voor je review. Met jouw opgegeven e-mailadres kunnen wij helaas geen account terugvinden in ons systeem. Ik wil je vragen om je klacht en een bestelnummer of klantnummer te mailen naar klantenservice@bol.com. Ook kan je ons telefonisch bereiken op telefoonnummer: 030 310 4999. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Natalya van bol.com

Gerda Bosman 19-08-2022

Altijd een snelle levering ,en een goede service. Ik hoef bijna nooit iets terug te sturen omdat het gewoon goed is.

We staan voor je klaar, Gerda! 😊

Robert 19-08-2022

Altijd correct en snel geleverd
Zeer goede klanten service
Vriendelijk behulpzaam
En kennis top
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor deze review, Robert!

Thomas van Hardeveld 19-08-2022

Bol.com heeft voor ieder wat wils. Dit is de reden dat ik altijd eerst daar rond zou neuzen voor dat ik bij andere aanbieders kijk. Verder is de klantenservice erg sterk. Een aantal keer een klein probleempje gehad en altijd netjes opgelost. Top!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je complimenten, Thomas!

Ernavw 19-08-2022

Over het algemeen zeer tevreden. De enige opmerking die ik wil plaatsen is, dat ik "dezelfde dag ontvangen bij select" niet vind kloppen. Al diverse spullen besteld, kon niet 1 x dezelfde dag bezorgd worden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je feedback, Ernavw!

Friso 18-08-2022

Snelle en correcte levering door externe party, correct geleverd volgens verwachting.

Bedankt voor deze review, Friso! 😀

John 18-08-2022

Treurig bedrijf.
Bij het geleverde urinaal ontbreekt de afsluitdop, lekker fris.
Heb extra betaald voor levering tussen 18.30 en 22.00 uur, staan ze om om 13.30 voor je deur.
Officiele reactie van Bol.com 19-08-2022

Beste John,

Dat klinkt niet best, mijn excuus hiervoor. Heb je het reeds met onze klantenservice kunnen oplossen? Anders ontvang ik graag het bestelnummer van je.

Alvast dank en fijn weekend,
Tony van bol.com

Gasloze keukenhulp 18-08-2022

Duidelijk verhaal ,bezorging 100 % goed . BOL top tot voor de deur vriendelijke bezorger
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor deze review, we zijn blij dat je zulke goede ervaringen hebt! 😊

Ammegie 18-08-2022

Je kunt van ze opaan. Netjes op tijd, doen wat ze beweren. Goede service, wat wil een mens nog meer.😄
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor deze review, Ammegie!

Petra 18-08-2022

Ik vind Bol.com geweldig de service prima .Ik kreeg laatst maar steeds geen kattenvoer door Post.nl bezorgd. Belde Bol.com erover. Het pakket kwam uiteindelijk maar ik kreeg van Bol.com een kaart en proefpakketje met voor de kat heerlijk paté. Dat vind ik nou leuk
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat je dit gebaar zo weet te waarderen, Petra! 😊

WvdwZtm 18-08-2022

Gewoon een goede site. Laad snel, goede zoek mogelijkheden, duidelijke terugkoppeling bij bestellen, meestal snelle levering en goed verpakt.

Dankjewel voor deze complimenten, WvdwZtm! 👍

Lely 17-08-2022

Deze shop heeft alles wat ik nodig heb. Dankzij mijn select abonnement geraakt alles tot bij mij thuis en in uitzonderlijke gevallen wordt mijn retour zelfs opgehaald. Dit is een enorm pluspunt gezien winkels afschuimen voor mij geen optie is (minder mobiel)
Door het select abonnement kan ik ook verrassend uit de hoek komen bij verjaardagen ea feesten. Ik laat het geschenk gewoon ter plaatsen brengen.
De keuze in producten is enorm en ik heb het gevoel dat ik beter ingelicht ben bij alle producten door de reviews van andere kopers.
Dit is pas een winkel die zorgt voor mijn dagelijks comfort.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, Lely!

Manon 17-08-2022

Van alles te vinden, altijd snel en meestal gratis bezorgd. Goed op de hoogte van de zaken door alle mailtjes. Een paar keer een probleem gehad en daarbij ook uitstekend geholpen door de klantenservice. Ik weet dat ik altijd goed zit bij bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor deze review, Manon!

HD89 17-08-2022

Bol.com is een zeer uitgebreide webshop waar ik al altijd zeer tevreden van ben geweest.
Je kan makkelijk producten vergelijken, de goedkoopste aanbieder weergeven en producten snel laten bezorgen.
Als er dan toch eens iets misloopt ben ik al steeds zeer goed geholpen geweest en werd het product vervangen of gecompenseerd, van de dienst na verkoop ook geen slecht woord.
Waarom geen 10/10? Bij sommige producten zouden er meer zoekfilters moeten zijn, ook de categorie waaronder de producten staan is niet altijd accuraat. Door het enorme aanbod is het ook soms moeilijk het juiste artikel die je zoekt te vinden. Verder is het jammer dat bij 1 bestelling van meerdere producten je vaak telkens de aparte producten moet afrekenen en dat die apart verstuurd worden. Daar kan het gebruiksgemak nog op verbeteren.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je feedback, HD89!

Toine 17-08-2022

Heldere website. Goede communicatie. Snel telefonisch contact en oplossingen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Toine!