Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Cor 11-01-2022

Ja, ik ben blij dat Bol.com bestaat, zeker om dat ik daardoor toegang heb tot veel artikelen /winkels, die voor mij anders niet bereikbaar zouden zijn.
Ik ben daardoor niet afhankelijk van anderen.
Meestal snelle levertijd en met select ook gratis, jammer is dat verschillende artikelen die gelijk besteld zijn, op verschillende momenten bezorgd worden in soms veel te grote dozen

En wij zijn blij met jou, Cor! 😃

Zeer tevreden. 11-01-2022

Een webwinkel die je mogelijkheden te over geeft. Ben een tevreden klant die graag bij Bol.com winkelt.
Ook het Select is een buitengewoon goed idee.
Voor een klein bedrag krijg je (sommige) artikelen eerder en kosteloos geleverd. Goede service en goede prijzen.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! 😃

D.J..Weeda-Zijlmans 11-01-2022

Bol.com levert snel. Communiceren kan via chat en later per telefoon op een eenvoudige manier. Zijn klantvriendelijk.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Ben 11-01-2022

Perfecte shop waar bijna alles te verkrijgen is . Snelle verzending en goede aftersales door hun geselecteerde partners 👍 Ga zo door Bol !!

Gaan we doen! 💪

H. Nijenhuis 11-01-2022

Ik maak heel vaak gebruik van Bol.com omdat ik het een zeer overzichtelijke, betrouwbare site vind. Bijna alles is wel te leveren door Bol,com en de service is heel goed én ze zijn heel snel met leveren. Ik heb nog nooit klachten gehad en zal dus nog vaak gebruik maken van hun service. Echt een aanrader!
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Bedankt voor al je aankopen en vertrouwen in ons! 😃

H DE Rooy 11-01-2022

Ik vind jullie winkel, SUPER, en dat meen ik echt,
ten eerste, er is niet veel wat jullie "" niet"" verkopen
dat is al geweldig daarnaast is de levering altijd op tijd,
goed verpakt, ziet er goed uit, en het is zo zoals beschreven, dus vandaar mijn review.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Bedankt voor het compliment! Dat waarderen we enorm!😃

Wil Nieuwenhuizen 11-01-2022

Ik weet bol.com goed te vinden ze zijn snel en service gericht en bij retour geen probleem zo geregeld maar dat gebeurt weinig mijn ervaring top gr Wil
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Wil! 😃

Obbe 11-01-2022

Ik koop al jaren bij Bol.com omdat het een vertrouwt adres is, als het eens mis gaat met een product is er geen gedoe met retourneren en terug betaling. Topadres om iets te kopen
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Obbe! :)

Chris 11-01-2022

Bij Bol.com is bijna geen ‘nee’ te koop. Snelle service en accurate levering.

Bedankt! :)

Margriet 11-01-2022

Prima winkelen bij BOL. De keuze is reuze. Wordt op tijd bezorgd en als er iets niet duidelijk is, kun je tercht bij de vriendelijke en behulpzame chatbot.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Onze chatbot staat 24/7 voor je klaar!

marie-louise 11-01-2022

Al jaren zeer tevreden klant ,Mooie aanbiedingen ,goede service ,perfect mail contact .Kortom een dikke welverdiende 10

Onwijs bedankt! 😃

Ruud 11-01-2022

Online winkelen bij Bol.com is overzichtelijk en geeft ruim voldoende informatie over een product, alsmede welke mogelijke alternatieven er zijn voor het door jou geselecteerde product. De bestelprocedure verloopt eenvoudig en snel, evenals de aan te geven mogelijkheden m.b.t. bezorging, bezorgadres en ook voor de betaling zijn er diverse mogelijkheden. Na de bestelling wordt je goed geïnformeerd over de voortgang en tijdstip van de levering
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Bedankt voor de complimenten, Ruud! :)

Birchit 11-01-2022

Levering op tijd, prima klantenservice en goed retourbeleid. Leuke acties en blij met select waardoor ik nooit verzendkosten betaal en zelf vaak de keuze heb wanneer ik de levering wil laten plaats vinden.

Bedankt voor je review! 😃

Anne E Verschuur 11-01-2022

Het belangrijkste van Bol vind ik de betrouwbaarheid. Tegenwoordig moet je bij online aankopen voorzichtig zijn. Bol is voor 100% te vertrouwen, levert altijd en op tijd, geeft voldoende informatie over en tijdens het leveringsproces,. Retoursturen is geen enkel probleem en is heel gemakkelijk. Terugbetaling is vrijwel direct. Keuze in producten is gigantisch. De site is zeer duidelijk en geeft genoeg uitleg over de producten. Het enige minpuntje is dat ze niet altijd de goedkoopste zijn. Ik koop ALLES wat ik nodig heb online, dus eigenlijk winkel ik wekelijks bij Bol en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Er is wel eens iets mis gegaan, zoek geraakt en niet aangekomen. Dit wordt direct opgelost door product opnieuw te zenden of terugbetaling. Ze zijn bij de klantenservice altijd zeer coulant en klantgericht. Zelfs bij dingen waarvan ik dacht dat ze het niet zouden oplossen, werd er meegedacht en werd het probleem tot volle tevredenheid afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Ontzettend bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Anne!

Henny 11-01-2022

Bol is een betrouwbare en goede partner voor alles wat je er besteld.
Alles wordt snel en netjes afgeleverd ook als het via derden gaat .
Ook de service en begeleiding / informatie is uitermate zorgvuldig en correct.
Zelfs met het retourneren wordt er zorgvuldig gehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Henny!

Rennie 11-01-2022

Prima service, snelle levering en wanneer er problemen zijn worden die goed opgelost. Maar er zijn sporadisch problemen!
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar zodra je onze hulp nodig hebt, Rennie! 😃

Theo 11-01-2022

Bol heeft een zeer informatieve website en is zeer snel met het leveren van het bestelde. Ook nuttige informatie over de voortgang van de bestelling en levering van het bestelde. Het naar keuze achteraf betalen tekent het vertrouwen tussen Bol en de klant. Ten slotte zijn de prijzen concurrerend en dat voor het gemak van winkelen thuis vanuit een zeer ruim assortiment.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Yvone 11-01-2022

Goede service en snelle levering. Groot assortiment. Prima winkel.klant vriendelijk. Klantenservice ook goed.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Yvone! :)

bert 11-01-2022

mooi en groot assortiment juiste informatie over het artikel en prima leveringen

Bedankt! 😃

Eric 11-01-2022

Duidelijke website en snelle bediening geen poeha gedoe! Tot hiertoe nog een slechte ervaring gehad
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit slechte ervaringen zult hebben, Eric! 😃

Evelien 11-01-2022

Zoveel te vinden en telkens correcte levering!
Ook bij vragen of problemen telkens goede feedback of oplossing. Dank je wel bol.com voor ook redder in nood te zijn telkens ik nog snel een cadeau nodig heb. Levertijd altijd correct geweest.
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Evelien! :)

LV 11-01-2022

Ik heb al een aantal jaar een Bol.com account, ideaal vind ik het! Erg tevreden over de snelheid waarop bestellingen worden verwerkt en daardoor ook snel geleverd. De keren dat ik een medewerker van de klantenservice sprak, was dit altijd netjes en duidelijk en indien nodig kwam er gauw een goede oplossing. Ik ga binnenkort dan ook over naar Bol.com select!
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2022

Bedankt dat je al zo lang bij ons besteld! Dat waarderen we :)

Willem 11-01-2022

Natuurlijk ook ik koop, zeker onder de huidige omstandigheden, veel online. Maar het is niet de eerste keer, dat ondanks de toezegging “morgen in huis” de volgende dag het bericht van vertraging komt. Jammer genoeg ligt het altijd aan de bezorgdienst.
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2022

Excuses dat we niet altijd de leverbelofte halen. We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt.

Suus. 11-01-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol.com. wordt meestal snel geleverd. Goede website. Ik kan makkelijk vinden wat ik zoek. Ze hadden een leuke actie in de Decembermaand. Ik heb select van Bol.com. ook erg tevreden mee. Dus top.
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Suus!

Edwin Vermeulen 11-01-2022

Met Bol.com weet ik dat bet betrouwbaar is.
Ze hebben veel, en alles wat je besteld wordt heel netjes verstuurd. Daarbij komt ook dat je goed en netjes optijd geïnformeerd wordt waar je bestelling is.
Ook het retour sturen van de goederen is simpel.
En heb je toch een vraag aan de telefonisten dan wordt je heel vriendelijk geholpen.
Zou ik deze online winkel aanbevelen .... ja zeker.
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2022

Ontzettend bedankt, Edwin! :)