Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Meuk is leuk 05-04-2022

Super service, bestellingen snel binnen en goed contact!
Al jaren vaste klant!
Leuke aanbiedingen, fijn om voorraadjes in te slaan! En grote keuze aan producten!
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Carola Colaris 05-04-2022

Bijna iedere maand bestel ik.bij bol.com ik vind dat de artikelen snel word verzonden en problemen snel opgelost ik.ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Ontzettend bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Carola!

Henry 04-04-2022

Zeer slechte service

Ik dacht dat bol.com altijd een goede service had. Nou dat was in het verleden wel. Maar nu? Echt niet meer. Ik bestel bij Bol.com duofresh sticks voor de wc. Deze komen dan via Saniweb.nl. wel in een Bol.com verpakking. Deze duofresh sticks moeten blauw water geven bij het doorspoelen van de wc. Alleen doen ze dat dus niet. Dus het product doet niet wat het moet doen. Nu wordt je door Bol.com doorverwezen naar Saniweb.nl. Daar zegen ze, u heb de verpakking niet meer en kunt u het niet meer terug sturen en krijgt u het geld niet terug. Nu denk je ik ga Bol.com contacten. Het probleem uitgelegd aan een medewerker van Bol.com die je gelijk geven. Ze zeggen we gaan dit oppakken en u hoor binnen 2 dagen van ons. Nou niet terug gebeld. Zelf weer gebeld. Nee we snappen het. Ik ga het voor u regelen/uitzoeken. U hoort vandaag of morgen van ons. Weer niks gehoord. Zelf weer gebeld en weer uitgelegd hoe het zit. Die medewerker gaf me weer gelijk. Meneer dit ga ik door spelen naar het hoofdkantoor. Dit moet opgelost worden. U hoort van ons. Nou dat is vandaag dan gebeurt per mail. Hieronder de mail van Bol.com.

Goedemiddag, goed dat je contact met ons hebt opgenomen.

We hebben het meningsverschil met de jou en de verkoper doorgezet naar het hoofdkantoor.

Helaas staat de verkoper hier in zijn recht, de resterende producten kunnen niet retour gestuurd worden.

Dit vooral omdat de verpakkingen ook niet meer zijn zoals u ze bezorgd heeft ontvangen.

Retouren horen in de orginele verpakkingen te worden teruggestuurd.

Dit is helaas niet mogelijk.

bol.com klantenservice

Maar zoals Bol.com schrijft. Mocht je niet tevreden over het merk zijn is dit natuurlijk niet leuk maar om het dan gedeeltelijk retour te sturen in geen originele verpakking dat kan echt niet.
Het gaat niet over of ik niet tevreden ben. Het product werkt niet. Dus ja dan ben je niet tevreden. Dan moet je gewoon je geld terug krijgen Bol.com.

Er is ook nog iets als wettelijke garantie
Het product dat u kocht, moet goed zijn. Zo niet, dan moet de verkoper het product repareren indien dit mogelijk is, een nieuw product geven of uw geld teruggeven. Dat is uw wettelijke garantie.

Ben al vanaf het eerste uur dus jaren klant bij Bol.com. Maar of ik dat blijf is aan Bol.com.

Gisteren 28 maart een mail van Bol.com gehad.
Bol.com blijft bij hun standpunt dat als je wat koopt en het product doet niet wat het moet doen dat je maar moet accepteren. Met andere woorden. We hebben liever een ontevreden klant dan een tevreden klant.

Vandaag 29 maart op het antwoord van Bol.com contact met Bol.com opgenomen. De klantenservice gaat nogmaals kijken en over 2 dagen krijg ik bericht. De medewerker die ik vandaag aan de telefoon had, snap precies wat ik bedoel en vind dat ik gelijk heb. Maar dat was de vorige keer ook. Alleen zijn er andere bij Bol.com die er anders over denken. Ben benieuwd wat het nu gaat worden.

Vandaag 4 april. En wat denk je wat. Precies geen reactie meer ontvangen van Bol.com. Blijkbaar is het tegenwoordig normaal dat je voor iets betaald wat niet werkt. En doen we daar dan wat mee. Niet dus.

Beste Henry,

Dank voor je review. We hebben je klacht via Trustpilot in behandeling genomen.

Henry1968 05-04-2022

Jullie reactie verbaasd mij Bol.com. Jullie zeggen per mail niks te doen. En nu schijven jullie het is in behandeling. Als jullie een reactie geven op mijn review, wees dan wel eerlijk. Nu laten jullie lezers geloven dat jullie dit willen oplossen. Maar dat is dus niet waar. Maar jullie eigen klantenservice aan de telefoon zeggen zelf dat ik gelijk heb. Maar dat blijkt niks waard te zijn.

rofa 04-04-2022

supersnelle levering, verzegeld product ( dus nieuw ) uiterst correcte klantenservice, scherpe prijs.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Veel plezier met je aankopen, Rofa! :)

Francky 04-04-2022

Ik heb redelijk veel besteld bij Bol.com maar toen ik een film bij hun bestelde wat via een van hunverkoopp partner trendy deals ging ging het fout veel te laat bezorgd en ook nog de verkeerde, na alle bewijsbare mailverkeer doorgestuurd naar bol.com maar zij lossen het probleem niet op

Beste Francky,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Jan Nijmeijer 04-04-2022

Heel eenvoudig alles te bestellen en alles wordt snel en vakkundig afgehandeld
Snelle levering meestal de volgende dag al.
Officiele reactie van Bol.com 04-04-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😃

haans57 02-04-2022

Gisteravond combimagnetron gekocht en vanmiddag al binnen. Netjes afgeleverd voor goede prijs. Had nog vraag over retour defect apparaat en dat verliep gisteravond heel snel. Eerst via robot later via medewerker (binnen 2 minuten als de robot er niet uit komt) werkt ook idd zo!! Klasse!
Officiele reactie van Bol.com 04-04-2022

Veel plezier met je nieuwe combimagnetron! 👨‍🍳

Gerrit 01-04-2022

Bol.com heeft een zeer duidelijke website met een uitgebreid assortiment. Levering vindt voor zover ik het kan beoordelen op basis van tientallen bestellingen, altijd snel en correct plaats. Bol.com geeft ook duidelijke informatie over de bestelling en de aflevering.
Officiele reactie van Bol.com 01-04-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Gerrit! :)

CST 01-04-2022

Ik heb de laatste tijd meer bij Bol.com besteld dan normaal. Niet omdat Bol de goedkoopste is, maar wel omdat de voorraad indicatie altijd klopt. Iets waarbij ik bij andere webwinkels meerdere malen mijn neus heb gestoten.
Officiele reactie van Bol.com 01-04-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

Anne 30-03-2022

Was hier altijd tevreden over, maar nu voor de tweede keer in vrij korte tijd verkeerd product gekregen, retour gezonden en vervolgens heel lang wachten op mn geld. Chat dienst van bol.com gooit het op de webshop en geeft aan hun gemaild te hebben om ze te vragen het binnen drie dagen terug te sturen. Ik vraag Bol.com het voor te schieten. Medewerkster zegt dat ik moet wachten. Ik draag argumenten aan. Ik had de webshop zelf ook al gemaild en ze reageren niet. Ik barst niet van het geld en het geld is naar bol.com overgemaakt, niet naar de webshop. En het is via hun site gekocht. Zou wel zo netjes zijn om gewoon het geld dat ook naar hun rekening is overgemaakt terug te storten en het later te regelen met de webshop. Medewerker herhaalt dat ze de webshop heeft gemaild en eindigt het gesprek.

Beste Anne,

Omar 30-03-2022

Voordeel is dat alles op een plek te vinden is en ook gemakkelijk prijzen kan vergelijken van diverse aanbieders. Meestal is volgende dag leveren.
Officiele reactie van Bol.com 01-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

PeterL 30-03-2022

Wij zijn uiterst tevreden met Bol.com, altijd alles volgens afspraak geleverd, goed verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Peter! :)

Dolfijntje 30-03-2022

Op de site van bol. com kan je alles vinden wat je ook maar wil. Het is zeer gebruik vriendelijk en altijd de beste prijs/kwaliteit. Je kan bij veel producten ook nog prijzen vergelijken zodat je altijd de juiste prijs betaald. Zeer goede service en zo snel mogelijk geleverd. Nergens beter dan bij bol. com! Een echte aanrader! Top!

Enorm bedankt! 😃

Gerrit 30-03-2022

Het blijft toch een gemak en prijs/kwaliteit altijd een website waarnaar ik terugkeer. Levering zijn altijd op tijd (wanneer het product rechtstreeks van bol komt) en geleverd met de glimlach.
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Gerrit!

Lenie de Jong 30-03-2022

Bij Bol.com is het allemaal prima in orde: alles wat je zoekt is er, in no time je product bezorgd waar en wanneer je maar wilt. Ik ben erg tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Peter 29-03-2022

Super service, garantie zonder morren of malen.
Goed bereikbaar, snelle levering. Top online winkel
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

We staan 24/7 voor je klaar, Peter! :)

Jopiewaal60 29-03-2022

Bol.com is de site waar je echt alles kan vinden, de site is zeer gebruiksvriendelijk, snel en je kan ook nog een prijzen vergelijken.
Gratis verzenden vanaf 20 euro, maar als je een premium abonnement neemt van 9,99 euro per jaar heb je nooit verzendkosten, echt super
Je word heel goed op de hoogte gehouden van de verzending via de mail
Verder heeft Bol een fantastische service, mocht er ergens iets aan mankeren, of als een artikel toch niet voldoet, is terugsturen zo geregeld
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Heel fijn dat je zo blij bent met onze Select service! 😃

A van Schie 29-03-2022

Heel tevreden over Bol com,
We kopen er regelmatig en het is er altijd super snel,
Goede service en prijs kwaliteit verhouding.
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Heino 29-03-2022

We zijn heel tevreden over Bol.com. Ze leveren goed en snel. Als iets niet in orde is dan is het geen enkel probleem om iets te retourneren. De meeste partners zijn betrouwbaar, maar helaas komen we een enkele keer ook een partner tegen die niet reageert op reclames.
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback!

Ankie van Daelen-Janssen 29-03-2022

Ik ben heel tevreden over Bol.com omdat de geleverde artikelen prima zijn, de site betrouwbaar is en als terug sturen nodig is gaat dat zonder problemen! Ook het oplossen van problemen wordt heel correct gedaan!
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Ankie! :)

Arjen 29-03-2022

Zeer gebruiksvriendelijke website, altijd keurig en snel geholpen en alles netjes en snel in huis, zeer tevreden!

Bedankt voor de complimenten! 😃

Niko 29-03-2022

Bol.com shop is geweldig. de producten worden snel en goed verpakt geleverd. Als het product toch retour gaat , word het perfect opgelost.
bol.com is gewoon betrouwbaar
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Niko!

S vd B 29-03-2022

Goede klantenservice! Problemen worden steeds adequaat afgehandeld in het teken van de klant!
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Schultz-berben 29-03-2022

Fijne winkel doen ook wat ze zeggen ....koop er haast alles ..zou graag willen dat het ook naar Spanje sturen
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Dank voor je review en je feedback!

John 29-03-2022

Hier vindt je bijna alles. Je kan altijd achteraf betallen en ruilen, retourneren of reparatie is nooit een probleem.
Officiele reactie van Bol.com 30-03-2022

Fijn dat je nooit problemen hebt ervaren. We doen er alles aan om dit zo te houden! 😃