Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Gino 28-06-2022

Altijd alles geleverd volgens de informatie op de website.
Soms lukt dit niet, meestal door de drukte van de vervoerder, dan nemen ze contact met je op.
Bij problemen wordt je goed geholpen door de klantenservice.

Fijne webwinkel 28-06-2022

fijne winkel, kan praktisch alles vindenbij Bol.com, snelle bezorging!Select is ook heel fijn geen verzendkosten en vaak leuke aanbiedingen!!
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Enorm bedankt voor de complimenten! 😃

JMC1964 28-06-2022

Ben altijd tevreden. Leveren op zondag dat gaat wel eens mis, en dan kom je daar samen wel uit voor oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Onze klantenservice staat voor je klaar zodra je ons nodig hebt! 😃

Maata 28-06-2022

Wij zijn altijd super tevreden over de snelle leveringen van Bol.Com wat dat betreft is deze online winkel bij ons favoriet
Je kunt zo gek niet bedenken of ze hebben het.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Enorm bedankt voor je aankopen en vertrouwen! :)

benny 28-06-2022

Altijd alles correct, is er een probleem dan wordt dit mooi snel opgelost. Blij dat we kunnen genieten van bol.com. Je kan er veel vinden en ook meestal aan een hele interessante prijs. Ook hebben ze een hele goede klantenservice.

Je kan altijd op ons rekenen, Benny! 😃

Vincent 28-06-2022

Altijd alles geleverd volgens afspraak.
Snelle levering.
Toont interesse bij zendingen van partners.
Bij problemen wordt je goed geholpen
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je review, Vincent! :)

Truus 28-06-2022

Het is netjes op tijd bezorgt, en is keurig verpakt, en alles zat er bij, en hij doet het prima, dus ik ben erg tevreden
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

We worden er blij van om te lezen dat je zo'n tevreden klant bent, Truus! :)

Carmen 28-06-2022

Altijd snel en goed geleverd. Desgewenst nog dezelfde dag laten bezorgen. Groot assortiment. Je kunt er echt alles vinden.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Erita 28-06-2022

Als er nu eens een heel correcte site is is het wel Bol.com.Op alle vlakken, keuze te over, correct met de betalingen en de terug betalingen, de info die je steeds krijgt gewoonweg teveel om op te noemen en in woord TOP.

Bedankt voor de mooie woorden, Erita! 😃

Top 28-06-2022

Ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben over Bol.com. ik ben nog geen enkel probleem tegengekomen. Soms vind ik de omschrijvingen van de artikelen te summier of niet kloppend. Een jasbeschermer voor een fiets wordt bijv. ineens een spatbord.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je review en je feedback! We doen er alles aan om je zo tevreden te houden! :)

Marianw 28-06-2022

Koop regelmatig bij bol.com. Is makkel te bestellen en ze hebben bijna alles. Ook terug sturen gaat gemakkelijk. De prijs is oke
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je aankopen, Marian! :)

Cps 28-06-2022

De service is prima . Ik koop er graag altijd optijd je bestelde spullen binnen netjes verpakt . lekker makkelijk.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Dank voor je vertrouwen in ons! 😃

Fantastisch 28-06-2022

Snelle levering. Keurig ingepakt.
Als er een cd doosje kapot is krijg je direct een nieuwe.
Als je belt wordt je erg vriendelijk geholpen.
Nooit geen problemen gehad eventuele klachten worden vakkundig verholpen.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

We staan 24/7 voor je klaar! :)

De jong 28-06-2022

Ik vind de het een goed bedrijf goede levering een klacht wordt direct behandelt erg tevreden met bol .com

Bedankt voor de complimenten! 😃

Cas 28-06-2022

goede shop, samen met hun partners vindt je alles op 1 centrale plaats.
met Select nooit bezorgkosten.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Cas! :)

Bianca 28-06-2022

Ideaal shoppen bij bol.com.
De variatie is heel groot. Er staat duidelijk wanneer je een pakket kan verwachten. En als er iets fout gaat wordt het vlot opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je ons nodig hebt, Bianca! 😃

Jo 28-06-2022

ben zeer tevreden met de artikelen die ik via Bolcom heb gekocht,, goede kwaliteit, en snelle correcte bezorging
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Roelof 28-06-2022

Bestelde producten zijn altijd van goede kwaliteit tegen de juiste prijs.
Levering is keurig pp het aangegeven tijdstip en op de juiste datum.
Al met al een prima online shop

Bedankt! 😃

Kim 28-06-2022

Assortiment is heel groot en volledig; ik maak veel gebruik van de beoordelingen van artikelen voor koop afwegingen en zijn in de meeste gevallen correct. Klantenservice van bol.com is ook heel fijn, reageren snel, als ik te lang moet wachten krijg ik een kortingsvoucher etc.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Kim! 😃

Kees 28-06-2022

altijd snel geleverd en niet goed geld terug gewoon zo als het hoort! zelden zo fijne winkel gehad helemaal top
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Nomalanga 28-06-2022

Bij Bol is eigenlijk altijd alles in orde. Ik heb 1 keer iets moeten terugsturen omdat de beschrijving niet klopte.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Gelukkig is dit maar bij één bestelling gebeurd. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Ferrymagic 28-06-2022

Goede communicatie, altijd prompte levering en nooit gezeur over retourzendingen.

Bedankt! 😃

Stephen 28-06-2022

Ik raad Bol.com ten zeerste aan voor mensen die één gemakkelijke webshop zoeken met een enorm groot en divers aanbod. Vaak zijn de producten ook goedkoper dan elders.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Heel erg bedankt voor je review, Stephen!

Dennis 28-06-2022

Zoals altijd levert Bol.com de beste service, tegen de vriendelijkste prijzen en met de hoogste snelheid. Klein aandachtspuntje is dat sommige producten niet helemaal perfect verpakt worden.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je review en je feedback! Dat waarderen we.

Peter 28-06-2022

BOL maakt het shoppen via internet erg makkelijk.
Zij hebben een groot assortiment aan merk producten die zij aanbieden tegen scherpe prijzen.
Het bestellen gaat makkelijk en de reprocess na de bestelling is prima. Levertijden worden nagekomen en de betaling is ook geen enkel probleem.
Met het afkopen van alle transportkosten wordt BOL vaak goedkoper dan alle andere internet verkoop bedrijven. Ik ben een tevreden klant bij BOL en hoop dat nog lang te blijven.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Wij hopen ook dat je nog zo lang mogelijk klant bij ons blijft, Peter! :)