Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Marriefox 03-02-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol soms vind ik dingen iets minder maar over het algemeen zeer betrouwbaar en vlug , gelijk je geld terug als iets niet goed is top

Fijn dat je zo tevreden bent, Marriefox! 😃

Luuk 03-02-2022

Ik vind het aanbod van bol.com heel goed.
Heb ook select , snel terug verdiend.
Ik raad kopen bij bol.com aan

Bedankt, Luuk! 😃

Arabella 02-02-2022

Goede klantenservice. Punctueel in levering en communicatie.
Ruilen, garantie allemaal goed geregeld. Jaren ervaring en als er al een probleem was werd het prima opgepakt.
Officiele reactie van Bol.com 03-02-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Arabella!

Ate 02-02-2022

Heerlijke shop om rond te snuffelen met veel variatie aan producten en ook in verschillende prijsklassen. Levering is altijd netjes op tijd en je word goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling

Dank voor je review! :)

kristina 2050 02-02-2022

steeds op tijd geleverd
stevige verpakking
goede hulp van Billie
Interessante prijzen via select
In feite een prima winkel.

Bedankt! :)

Marthy 02-02-2022

Als ik iets nodig heb, kijk ik meestal op Bol.com
Betrouwbare webshop, snelle levering en je kunt prijs vergelijken.

Je kan altijd op ons rekenen, Marthy! 😃

Fran 02-02-2022

Als ik iets wil kopen is Bol.com de eerste winkel waar ik ga kijken. De service is perfect, de levertijd supersnel en er is een groot aanbod. Ik koop er al sinds 1999 en in al die jaren is het nog nooit gebeurd dat een probleem, iets dat zelden voorgekomen is, niet correct werd afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Ontzettend bedankt voor de complimenten en dat je zo lang klant bij ons bent, Fran! 😃

Lenie Aelen 02-02-2022

Prima winkel, bijna alles voorradig of heel snel leverbaar. Goede service en achteraf betalen.
Ik koop er heel vaak.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Dank voor je aankopen en je vertrouwen in ons, Lenie! :)

Daffy 02-02-2022

Ik bestel heel regelmatig bij Bol en ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen. De klantenservice is zoals een klantenservice moet zijn: correct, snel en klantvriendelijk: als er eens een probleem is, bijvoorbeeld met een externe verkoper, dan hoef je dat niet zelf op te lossen maar regelt de klantenservice dat voor je. Als je eenmaal voorbij Billie bent (de geautomatiseerde klantenservice die je nog wel eens van het kastje naar de muur wil sturen) dan is het contact met een medewerker prima. Eenmaal heb ik een beschadigd product teruggestuurd en ook dat was geen enkel probleem.
Qua assortiment is het af en toe opletten dat de prijzen niet veel hoger zijn dan bij een andere (web)winkel, maar dat komt vaak door externe verkopers. Er zijn ook vaak scherpe aanbiedingen, zeker als er geen verzendkosten zijn.
Ik ben tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Daffy! 😃

Veronica van der Linde 02-02-2022

Goede berichtgeving. Vaak snelle levering. Producten die ik besteld heb voldoen aan de verwachting.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Dank voor je aankopen, Veronica!

HENK 02-02-2022

Alles wat ik bestel komt perfect op tijd en is goed verpakt dus geen beschadiging dus alles is perfect
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Heel veel plezier met je bestellingen, Henk! :)

Leon 02-02-2022

Bol is mijn winkel, alles kun je er bestellen.
De service is top de leveringen zijn top en de levertijd is gewoon geweldig..
Het is zalig winkelen bij Bol en altijd op voorraad..
WIL JE LOL BESTEL BIJ BOL

Onwijs bedankt! 😃

Frank 02-02-2022

Perfect, alles snel en goed geleverd en geen risico door betalen achteraf. Al jaren klant, een tevreden klant!
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Bedankt dat je al zoveel jaren klant bij ons bent, Frank! Dat waarderen we enorm 😃

W. Knop 02-02-2022

Makkelijk kopen. Fantastische radio met onbeperkte mogelijkheden, werd een dag na bestellen geleverd
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Veel plezier met je nieuwe radio! 📻

Elly 02-02-2022

Snelle levering. Groot assortiment, tot nu toe altijd alles goed gegaan met leveringen ed
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Elly! :)

TK 02-02-2022

Al enige jaren bestel ik bij Bol.com. Ik ben erg tevreden over de service van Bol.com. Snelle levering en kosteloos retourneren binnen 30 dagen. Vrijwel alles is verkrijgbaar voor een goede prijs.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Desiree 01-02-2022

Zeer tevreden over Bol.com, snel, altijd op voorraad, op tijd geleverd, snelle reactie bij vragen en vaak bezorgkosten inbegrepen.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Heel erg bedankt, Desiree! :)

Jessy 01-02-2022

Sinds ik lid ben geworden heb ik alleen maar positieve ervaringen. Ook ben ik lid geworden van Select. Dit maakt het shoppen via bol.com nog heerlijker en aangenamer. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Maar ook gegevens over de bezorging. Na het ontvangen wordt er ook nagekeken of alles goed is gegaan. En mocht het niet goed zijn gegaan doen ze er alles aan om het toch goed te maken. Dat vindt ik heel netjes en wordt ook zeer op prijs gesteld. Daarom raad ik ook ieder die mij vraagt bol.com aan.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zulke positieve ervaringen houdt, Jessy! 👍

Kaat 01-02-2022

Correct met een zeer groot aanbod. De app en site zijn gebruiksvriendelijk. Vaak zijn er mooie koopjes maar nu en dan ook eens de prijs vergelijken met andere webwinkels, bol.com is niet altijd de goedkoopste.

Bedankt! :)

H B P 01-02-2022

Een goede service en nog geen problemen ondervonden, als je vragen hebt wordt je netjes geholpen, ook als je artikel later binnen komt wordt er aan hun kant actie onder nomen om je te helpen, bij retour zendingen ook geen probleem, helpen je zonder problemen dat je het retour kan zenden, ik vind het top!!!!!! gr. H B P

Ontzettend bedankt! 😃

Peter 01-02-2022

Goede veelzijdige webwinkel. Als ik iets wil kopen begin ik altijd eerst te kijken of Bol.com het heeft. Prijzen zijn makkelijk te vergelijken van meerdere aanbieders en service is perfect.
Vrijdagavond een warmtepomp wasdroger bij ze besteld, zaterdag gratis geleverd 3 hoog op zolder gebracht, aangesloten en het oude apparaat van 3 hoog voor ons meegenomen, allemaal gratis. Super nette en kundige bezorgers. Dit is waarom je bij Bol.com moet zijn!

Fijn dat je zo tevreden bent, Peter! Veel plezier van je nieuwe warmtepomp! 👍

Mijntje Koster-Koelewijn 01-02-2022

Fijne shop, groot assortiment. Voor elke beurs.
Vlotte bezorging.
Makkelijk te retourneren als product niet naar wens is.
Aanrader!

Bedankt!

YKl 01-02-2022

Zeer veelzijdige webshop met snelle levertijden. Goede communicatie. Door externe leverancier kan je werkelijk alles hier kopen. Alles van klein tot groot.
Officiele reactie van Bol.com 02-02-2022

Dank voor je aankopen en je vertrouwen! :)

Jo 01-02-2022

Snelle levering, gaat bijna altijd goed, en zo niet lossen ze t bij de klantenservice snel voor je op.
Zijn daar heel erg aardig en behulpzaam.
Ik koop veel via Bol.Com
Gemakkelijk en snel. Dus ben erg tevreden.

Je kan altijd op ons rekenen, Jo! 😃

Jolanda 01-02-2022

Fijne site. Ik kan er bijna alles vinden wat ik nodig heb. Snelle levering ook. Er gaat bij mij in elk geval bijna nooit iets fout. Blij met bol!

En wij zijn blij met jou, Jolanda! 😃