Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rick Peeters / Jo Rubens 06-02-2022

Een Nespresso koffiezet besteld: Dit toestel aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag.

Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???)

Oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur Apparaat kwijt / geld weg.
Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug.

Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen.

Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier.

Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak.

Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet.

Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.

Dit apparaat valt binnen de garantietermijn van 2 jaar.
Dus:

= Repareren of -als dat te ingewikkeld blijkt te zijn dan wil ik een commerciële oplossing: Geld terug of een tegoedbon zodat ik =bij Bol.com= een ander apparaat kan bestellen.
De voorgestelde öplossing" die er op neer komt "Bekijk het maar"is Bol.com onwaardig. Ik ben er jarenlange klant maar dit accepteer ik niet.

Beste Rick,

Dank voor je review. Ik neem je klacht via klachtenkompas in behandeling.

Sheriva van bol.com

Annie 05-02-2022

Snelle levering de volgende dag werd het al geleverd. Ik. Kreeg een tijd door maar kreeg hem zelfs eerder.
Officiele reactie van Bol.com 07-02-2022

Veel plezier met je bestelling, Annie! :)

Paulinka 05-02-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol.com.
Er is een enorm assortiment en het is eenvoudig om te bestellen. Ik heb al heel veel besteld en nooit problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 07-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Paulinka! 👍

Pascale 04-02-2022

Altijd goed bij een bestelling via Bol.com. Als er vragen zijn wordt je ook goed geholpen. Duidelijke erg uitgebreide website. Ontzettend uitgebreid assortiment met goeie keuze en vergelijk mogelijkheden. Meestal snelle levering. Zo niet dan wordt je op de hoogte gehouden.

Ontzettend fijn dat je zo tevreden bent, Pascale! 😃

piet 04-02-2022

Bol.com is een kantoortje en verder helemaal niets, die bedrijven ronselen en dan onder hun naam dingen laten verkopen en daar dan natuurlijk ook winst op maken, je krijgt ook bijna altijd de spullen rechtstreeks van die bedrijven de goederen op gestuurd, als er strond aan de knikker is krijg je te horen dat je dan contact moet opnemen met dat bedrijf..... wat een cul...dat hebben ze heel slim gedaan. Mensen we hebben Google gebruik dit en laat je niet belazeren..

Beste Piet,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Cor 04-02-2022

Overzichtelijke webshop. Levering geschied op tijd. Regelmatig mooie aanbiedingen.

René 04-02-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol.Com
Ben al heel lang een trouwe klant
Zijn er problemen dan worden die netjes opgelost
Officiele reactie van Bol.com 07-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, René! 😃

Dris 04-02-2022

Zeer uitgebreide, duidelijke en overzichtelijke webshop. Heel goede klantenservice en vlotte leveringen. Nooit geen klachten over bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 04-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit klachten zult hebben, Dris! 😃

Mw smit 04-02-2022

Het telefoonnummer van bol is erg moeilijk te vinden en die stomme robot kan niet helpen. Ik heb met veel moeite een klacht in gediend krijg ik de helft van het aankoopbedrag aangeboden. Maar het meisje luisterde niet en kon mij ook niet doorverbinden met iemand die wel kon helpen. Ik wil antwoord op mijn klacht zodat er mss voor een volgende klant iets gebeurd. Bol luistert niet eens. Schandalig dat een dergelijk groot bedrijf zo’n asociale leverancier in hun bestand hebben. En vervolgens niet bereikbaar zijn voor mijn vraag, wat daardoor een klacht werd. Ik word trouwens gestalkt door de leverancier, dus ik wil gehoord worden maar bol geeft niet thuis. Schandalig.

Beste Mw. Smit,

Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

Petra 04-02-2022

Alles altijd snel geregeld. Klantvriendelijk.
Ik bestell alles via bol.com
Top!

Onwijs bedankt, Petra! 😃

JvO 04-02-2022

Groot aanbod maar vaak niet de goedkoopste. Bestel doordat ik select heb vaak bij Bol omdat de verzendkosten of minimaal bestelbedrag vaak ergens anders hoog zijn.
Officiele reactie van Bol.com 04-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

Evelien 04-02-2022

Bijna alles is er te vinden, het bestellen en betalen is makkelijk. Leuke acties en de Select optie haal je er altijd uit. En de leuke humor in de reclame-uitingen is een leuke bonus ;)
Officiele reactie van Bol.com 04-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Evelien! :)

Lydia 04-02-2022

Bestellingen verlopen altijd goed, snel, netjes verpakt en mocht er toch iets zijn met een verkoper lost een medewerker van Bol het altijd naar volle tevredenheid op.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest. Lydia! 😃

Andrion 03-02-2022

Een zeer goede shop.
Betrouwbaar,snelle levering en gemakkelijke betalingsvormen.
Ik koop hier graag.
Mocht er iets fout gaan, wordt dit snel en correct opgelost!
Officiele reactie van Bol.com 04-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

Martine M 03-02-2022

Ruime keuze, snelle levering, makkelijke zoekfunctie, meestal is ook de laagste prijs te vinden. Ik ben al enkele jaren klant en heb al veel besteld via bol.com zelden heb ik iets moeten terug sturen, de 2 keer dat er iets fout was ben ik ook heel snel geholpen geweest. De optie achteraf betalen vind ik ook een plus punt zo kan je ook eerst het product goed bekijken of er niets stuk is of zo. Ik ben dus een tevreden en terugkerende klant. :)
Officiele reactie van Bol.com 03-02-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Martine! :)

lp 03-02-2022

Mooie shop, goede zoekfuncties en snelle verzending. WErken ook met andere leveranciers wat ook heel prettig is.

Bettina 03-02-2022

Waiting 3 hours for an answer many times through a chat. Bol hold you accountable for your actions, but they are not taking responsibility for their owns.

Hello Bettina,

Thank you for your review. We will contact you as soon as possible.

Kind regards,
Chantal from bol.com

SuCa 03-02-2022

I'm buying stuff from bol.com since I moved to the Netherlands and I'm also a user of "Select". I bought tens of products so far ranging from simple books to gaming computers. Lastly, I made an order trusting their words with "same-day delivery with Select" to buy a gift for someone, and instead of "same-day" it's been 4 days and we get nothing. They keep postponing and have no idea when it can be delivered.

A couple of months ago I bought an Airpods as a gift to my wife, they sent an Airpods Pro. As my wife had no idea what I bought for her, she immediately started using it till I came from work and realize they sent the wrong product, I contacted them immediately and asked to pay the difference, despite my all good intentions to pay the difference they blamed me for using the wrong product and replied me to keep the product like they are doing me a favor(at least that was the attitude of customer services representatives).

I'm aware it's busy times for online shops but they got to be more careful with their operations and customer services.

Hi SuCa,

Thank you for your review. I would like to ask you to send an email to@bol.com with the customer service of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by phone on: 030 310 4999.

Kind regards,
Chantal from bol.com

Zeker een aanbeveling 03-02-2022

Zeer ruim aanbod en altijd snelle afhandeling van bestellingen en eventuele vragen. Ik maak ook gebruik van Select en dit bevalt uitermate goed.
Officiele reactie van Bol.com 03-02-2022

Goed om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service! 😃

Marriefox 03-02-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol soms vind ik dingen iets minder maar over het algemeen zeer betrouwbaar en vlug , gelijk je geld terug als iets niet goed is top

Fijn dat je zo tevreden bent, Marriefox! 😃

Luuk 03-02-2022

Ik vind het aanbod van bol.com heel goed.
Heb ook select , snel terug verdiend.
Ik raad kopen bij bol.com aan

Bedankt, Luuk! 😃

Arabella 02-02-2022

Goede klantenservice. Punctueel in levering en communicatie.
Ruilen, garantie allemaal goed geregeld. Jaren ervaring en als er al een probleem was werd het prima opgepakt.
Officiele reactie van Bol.com 03-02-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Arabella!

Ate 02-02-2022

Heerlijke shop om rond te snuffelen met veel variatie aan producten en ook in verschillende prijsklassen. Levering is altijd netjes op tijd en je word goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling

Dank voor je review! :)

kristina 2050 02-02-2022

steeds op tijd geleverd
stevige verpakking
goede hulp van Billie
Interessante prijzen via select
In feite een prima winkel.

Marthy 02-02-2022

Als ik iets nodig heb, kijk ik meestal op Bol.com
Betrouwbare webshop, snelle levering en je kunt prijs vergelijken.

Je kan altijd op ons rekenen, Marthy! 😃