Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter Heckers 28-01-2022

Al zo vaak mee gemaakt dat Bol.com altijd alles heeft terwijl je in de winkel het niet vind of ze het niet hebben. Bij Bol.com slaan ze niet snel de plank mis. Levering is altijd snel en verpakkingen zijn stevig.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2022

Bedankt, Peter! :)

Liesbeth van Heteren - van der Velden 28-01-2022

Bij Bol.com is bijna alles verkrijgbaar. De service en levering zijn heel goed. Als er iets onverhoopt toch mis gaat, lossen zij dat meteen op. Zij houden de vinger aan de pols tot alles opgelost is. En dit alles met een simpele mailtje via de Bol.com app.
Als ik bij hen bestel weet ik zeker dat mijn producten in goede staat aankomen. Zij vragen ook na of de producten bezorgd zijn. Zij krijgen mij een dikke 10+
Officiele reactie van Bol.com 28-01-2022

Ontzettend bedankt voor je complimenten, Liesbeth! Doet ons goed om dit te lezen😃

Alexander 28-01-2022

Laten we eerlijk zijn, iedereen kent bolcom... Klantenservice top verzend beleid top, prijzen (als verkoper bolcom is) top.

Enorm bedankt! 😃

Elies 28-01-2022

Ik ben al jaren heel tevreden over bol.com snelle levering en uitstekende service.
Officiele reactie van Bol.com 28-01-2022

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Elies!

Ronald 27-01-2022

Mijn favorieten winkel, kopen wanneer het mij uit komt, leveren wanneer het uit komt en retour zonder problemen.
Inductie plaat gekocht, netjes geleverd.
Winkel altijd goed bereikbaar en je wordt netjes geholpen.

Bedankt voor het compliment, Ronald! 😃

Y 27-01-2022

snelle leveringen en goede service, ook wanneer de verkopende partij een derde betreft.
Officiele reactie van Bol.com 28-01-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Hans 27-01-2022

De organisatie achter Bol.com is uitstekend. Duidelijk in wat ze doen en informeren de klant goed. Als er iets fout gaat, bijvoorbeeld qua levering, wordt dit altijd correct opgelost. In sommige gevallen zelfs proactief! Helaas kan dit niet altijd gezegd worden van de partners, hier wil het nog wel eens spaak lopen met leveringen. Maar ook hier komt het altijd wel in orde, mede door inmengen van Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 28-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Hans! Als er iets aan de hand is met je bestelling, kan je altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Augusta 27-01-2022

Heb een groot vertrouwen in Bol.com vanwege de goede service en ben blij met de uitgebreide keuze mogelijkheden.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Augusta! :)

Jerko 26-01-2022

Bol.com is een groot voorbeeld voor andere bedrijven mbt productaankopen, (eerlijke) reviews per product, levering en klantenservice.
Bij problemen denken ze graag met je mee naar een oplossing. Voor mij een dikke 10, snel retourbeleid met gemak voor de klant (die lijkt echt voorop te staan bij bol.com), veel productkeuze en vaak ook voor een scherpe prijs.
Van mij mag bol in de app wel wat vernieuwingen toevoegen (zoals VR) voor een productaankoop.

Bedankt voor je review en je feedback, Jerko! Dat waarderen we! 😃

Henk 26-01-2022

Nog nooit problemen gehad bij bestellen of retourneren, altijd grote klasse, houden zo, en vooral Doorgaan op de zelfde weg. bedankt voor alle goede zorgen. Gr Henk

Gaan we doen, Henk! 💪

R. 26-01-2022

Veel keus, vaak aanbiedingen, snelle levering, geen problemen met evt. retourneren en problemen worden snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar :)

Malou 26-01-2022

Wij bestellen het allerliefst bij Bol, ze hebben super snelle service zowel bij versturen als dat er iets mis gaat. In beide gevallen wordt t super opgelost
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Malou! :)

Mirco 26-01-2022

Correcte leveringen, snel en goed verzorgd. Redelijke prijzen en ruime sortering. Prima shop.

Bedankt! 😃

Nab JF 26-01-2022

Snell en correcte levering , tegen concurerende prijzen, enorme grote keuze
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt! :)

ED 26-01-2022

Levering is correct
Service goed
communicatie ook snel en correct
producten zijn altijd in uitstekende staat
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent! :)

Wika 26-01-2022

Geweldige shop.
Altijd aanbiedingen.
Geweldige service.
Zeer prettig om online te bestellen.

Bedankt voor de complimenten, Wika! 😃

Hanneke 26-01-2022

Bol heeft een super service. Als er bij een bestelling een keer iets mis gaat lossen ze het meestal meteen goed op. ook bijna altijd een vlugge en goede aflevering met een duidelijke tijdsindicatie.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je blij bent met onze service, Hanneke! 😃

Wendy 26-01-2022

Goede site en app. Lijstjes maken en delen met anderen. Snelle leveringen. Veel keuze. En een zeer goede naservice. Zelfs al een aantal maal iets moeten terug sturen maar steeds zonder problemen goede afhandeling. Ik koop graag bij Bol

Ontzettend bedankt dat je voor onze winkel kiest, Wendy! 😃

Ruud 1111 26-01-2022

Goede webshop je kunt het zo gek niet bedenken of je vindt het hier wel te koop, goede prijzen en snelle levering en bezorging op datum wat het jou beste uitkomt, retourneren gaat ook gemakkelijk en je kunt ook achteraf betalen zonder bijkomende kosten.
Ik bestel hier vaak en naar tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Ruud! :)

Linda 26-01-2022

Goede acties ook bij het versturen door derde.
Normaal snelle levering deze keer was er wat mis bij DHL maar door goed contact via service en derde partij pakket na 2dagen geleverd.
Voor mij alleen maar positieve resultaten
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo positief blijft, Linda! 😃

Jeroen 26-01-2022

Alles aan deze shop is goed. Goede aanbiedingen, altijd een scherpe prijs. Vooral met Select. Dan altijd gratis verzending en soms zelfs dezelfde dag nog bezorgd. Als er vragen zijn is de chatbot ongelooflijk goed en heeft mij in alle gevallen perfect geholpen. Leuke en grappige e-mails tussendoor ook. Mijn favoriete webshop!

Bedankt, Jeroen! Doet ons goed om dit te lezen 😃

eric 26-01-2022

Steeds een vlotte afhandeling van wat besteld wordt. Is dat niet zo, dan ligt het steevast aan de pakjesdienst die in gebreke blijft. Bij eventuele beschadigde zending kan je steeds terecht bij Bol.com om tot een vergelijk te komen. We hebben al zeer veel gebruik gemaakt van de diensten van Bol.com en tot heden enkel maar positieve ervaringen.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je alleen maar positieve ervaringen zult houden, Eric! 😃

Gisela 26-01-2022

alles goed te vinden, levering op tijd, bij problemen goed geholpen, aan de telefon altijd vriendelijk
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Gisela!

T.H. 26-01-2022

Prima webshop, altijd snel geleverd en goed contact over bezorging. Ruim assortiment.

Bedankt! 😃

Eline Waanders 26-01-2022

Altijd goede en snelle service. Ik bestel bijna alles op bol.com. Het assortiment is erg breed.

Bedankt dat je voor onze winkel kiest, Eline! 😃