Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Harry 06-05-2020

Reeds mijn tweede aankoop bij kamera-express en dit tot grote tevredenheid. Supersnelle levering (1 dag) en zeer goede verpakking. Alleen de telefoonservice viel een beetje tegen wegens de zeer lange wachttijd. Ik was nummer 48 met als gevolg mijn batterij bijna leeg en mijn belkrediet bijna op. Voor de rest geen klagen. Topwinkel.

Fam. De Groot 06-05-2020

Nieuwe tv besteld bij Kamera Express.
Duidelijke site, goede communicatie, juiste prijs en snel geleverd.
Verder nog geen gebruik hoeven maken van de service maar dat zit waarschijnlijk ook wel goed.

Jeanette 06-05-2020

Het is een mooie winkel met vriendelijk personeel en een hele goede service! Netjes en op tijd bezorgd aan huis!

Wilco Pijnenburg 06-05-2020

TOP geholpen door mensen met kennis van zaken.
Misschien een leuke tip om de prijzen te noteren in de winkel bij de artikelen

Willem uit Zandvoort 06-05-2020

Alles snel geregeld en verzonden. Zeer goede prijs voor de camera. Ook nog eens 5 jaar extra garantie gratis

Ron 06-05-2020

Precies als bij mijn vorige aankopen liep alles ook deze keer weer op rolletjes. Maandag jl. Canon objectief besteld en vanmiddag, conform opgave, via Post.nl geleverd. Degelijk verpakt.
Heb nog wat attributen op mijn wenslijstje staan en die zal ik ook zeker bij Kamera-Express aankopen.

Jos 06-05-2020

Goede uitleg over het product en een goede prijs. De extra garantie die je bij kunt kopen is super. Geeft een veilig gevoel.

J. Mes 06-05-2020

Altijd goed persoonlijk advies, vriendelijke bediening. Al jaren prima ervaring mee!

Wim Reulink 06-05-2020

Ik vind Kamera Express een geweldige winkel, altijd vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt, en goede service.

m.Steggink 05-05-2020

Nette vlotte bediening. Concurerende prijzen van de artikelen. Nieuwe winkel die modern is ingericht. Goede parkeergelegenheid voor de deur en ook nog eens gratis.

Arie Verhoef 05-05-2020

De medewerkers van deze winkel weten waar ze het over hebben. Ze geven een eerlijk advies. Als dat tot verkoop leidt, maar ook als je een advies vraagt dat misschien pas later tot een aankoop zal leiden. Ik ging met een goed gevoel de winkel uit. En met een mooie 4K-camera.

Annemarie 05-05-2020

Na contact gehad te hebben via de mail, over welke camera het beste bij mijn wensen zou passen, een goede beslissing kunnen maken en een camera besteld. Zaterdag besteld en maandag in huis; goede service en snel geleverd, zoals op de website vermeld staat.
Camera goed ontvangen, alles was netjes verpakt zodat er onderweg weinig mee kan gebeuren.
Inmiddels zijn de eerste foto's genomen en er zullen snel meer volgen!
Zeer tevreden!

Fred 05-05-2020

Een van de weinige winkels waar verkopers nog verstand van zaken hebben en de tijd voor je nemen ook als het druk is in de winkel.
Kamera gekocht maar extra batterij niet op voorraad, geen probleem, volgende dag met de post in huis, dat heet dus service.

Eric 05-05-2020

doet perfect wat ervan verwacht wordt - kleurechte weergave - overtreft de verwachtingen

Tinus 05-05-2020

Ik ben goed geholpen door de verkoper. Hij heeft me op een positieve manier ook verteld hoe hij privé omgaat met bepaalde zaken zoals geheugenkaarten, dit heeft me wel op andere gedachten gebracht. Prima shop ook, ik kom hier zeker terug

Gijs 04-05-2020

Vriendelijk personeel. Goede service. En de covid 19 maatregelen werden goed nageleefd. top!!!

Bart Kelderman 04-05-2020

Vorig jaar al prettig geholpen bij het uitzoeken van mijn systeemcamera en ook mijn macrolens bij Kamera Express in Arnhem, waar ik heel vriendelijk werd geholpen.
Vandaar dus terug naar Kamera Express in Arnhem, omdat ik een telelens wilde aanschaffen voor mijn Sony a7iii.
Binnen werd ik zeer vriendelijk ontvangen en uitstekend geholpen door een medewerkster om de juiste keuze te maken. Ik heb nog geen dag spijt gehad van mijn aankoop in deze winkel.

J.Hammer 04-05-2020

Hier een Canon EOS M50 camera gekocht. Goed geholpen en goed advies over de geheugenkaart.

Meindert 04-05-2020

zeer prettig geholpen. verkoper was bezig met besluiteloze klanten, maar wist ons toch te helpen, ook met het transport naar de auto.

H. 04-05-2020

Op een zondag namiddag langs gegaan, maar toch werd er alle tijd genomen om me te helpen. Hoewel ik al dacht te weten welke TV ik wou hebben, ben ik op basis van mijn wensen en het deskundige advies van de medewerker uiteindelijk met een andere TV thuisgekomen. Tot nu toe geen spijt met de aankoop. Integendeel!

Jan Kranenburg 03-05-2020

Ik koop al mijn camera spullen bij Kamera-Express omdat ik dit een hele prettige winkel vind waar de mensen je heel vriendelijk en persoonlijk helpen, ook in deze coronatijd. Ik wilde een nieuw objectief hebben en werd daarbij heel goed geholpen door een medewerker die begreep direct wat ik bedoelde en hij lag de werking ervan uit.

Peter 03-05-2020

Het was voor mij de eerste keer dat ik in een winkel van Kamera express kwam. De ervaring was zeer positief. Ik mocht ondanks Corona zonder probleem al mijn oude objectieven rustig uitproberen. De prijs van de camera is scherp en krijg ook nog eens 5 jaar garantie! Als kers op de taart heeft de verkoper zonder iets te rekenen ook nog mijn lens gemaakt!!

A.Moret 03-05-2020

Mijn eerste aanschaf gedaan van een TV via Kamera-Express.

punt 1. Belangrijkste punt, de prijs. Was niks mis mee.
punt 2: Service. naar mijn gevoel is ook dit in orde. Als je al vriendelijk te woord wordt gestaan door de externe vervoerder bij vragen voor de aflevering is al het halve gevoel dat die service wel goed zit.
punt3: 5 jaar garantie bij deze aankoop. Hopen er geen gebruik van hoeven te maken.

Bas 03-05-2020

Vrijdagmiddag Kamera-Express gemaild voor een goede aanbieding, zaterdagochtend de koerier voor de deur met m'n nieuwe LG Oled55C9!!!
Suppersnelle, prettige en duidelijke service van KE.
Dank!

Sunita 03-05-2020

Voor goedkope producten moet je zeker weten bij kamera express zijn! Ik heb zojuist een tv gekocht voor maarliefst €479 en dat voor een 55inch Samsung tv!! Ik heb van te voren gebeld om te informeren en het persoon is echt super vriendelijk echt een top winkel en zeker weten een aanrader!