Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hans 10-01-2022

Kamera Express heeft mij goed geholpen om tot de keus van de Canon EOS 5D Mark IV te komen

Rob R 10-01-2022

Bij Kamera Express een Fujifilm X-T4 met XF 18-55mm en Sandisk extreme pro SCXC UHS-I card gekocht. Meest belangrijke motivatie voor keuze bij Kamera Express: grote webshop met fysieke winkels, goede prijs vergeleken met concurrentie, garantie van 5 jaar. Al eerder advies ingewonnen bij Kamera Express in Den Haag en dat was nuchter en behulpzaam. Het pakket werd in één keer geleverd in een goede omverpakking. Begeleidende papieren kloppen en zijn netjes. Ik was vergeten het bedrag dat op te nemen is op één dag te verhogen en kon dat pas na een paar uren doen. Na contact met de helpdesk bleek dat ik gewoon opnieuw kon bestellen. Dat ging ook daadwerkelijk goed. Betaald per iDeal. Al met al keurig geholpen.

tbeekman 10-01-2022

Prima webshop. Snelle reacties op vragen per email. Hanteren prima prijzen t.o.v. de concurentie. Daarbij komt een snelle levering door vriendelijke bezorger(s).

Queeste 10-01-2022

Als jaren koop ik mijn camera's en lenzen bij Kamera-express Arnhem. Altijd prettig en deskundig personeel. En...goed advies. Onlangs de geavanceerde compactcamera Sony RX100 VII gekocht. Wederom zeer tevreden.

Ger 10-01-2022

Kamera-express heeft een ruim aanbod geeft duidelijke omschrijvingen bij de produkten.
Bovendien houden ze zich aan de beloofde levertijd.
ik ben zeer tevreden.

Law 10-01-2022

Op zoek naar een specifiek onderdeel terecht gekomen bij Kamera-Express via internet. Besteld bij de winkel in Den Bosch, binnen enkele seconden bevestiging en afspraak voor afhaalmoment. In winkel lag bestelling al klaar, deskundig personeel en snelle afhandeling. Helemaal top.

Frans 10-01-2022

Fijne winkel, breed assortiment!
Ook in de lockdown prima bereikbaar.
Kundig, behulpzaam en correct personeel.
Goed advies en prima service; over retourneren wordt in het geheel niet moeilijk over gedaan.
Aanrader!!

Eva 09-01-2022

Top winkel. Snelle reactie via de mail, snelle levering en goede prijs. De medewerkers zijn zeer deskundig

Rick 09-01-2022

Ondanks covid maatregelen, de kwaliteit en service die je hoopt en ook eigenlijk gewend bent van Kamera-express, bij mijn aankoop van een full-frame en accesoires Bedankt weer voor deze fijne deal

Jos 09-01-2022

De werknemers beantwoorden je vragen correct en zijn zeer deskundig. De verkoopprijzen zijn concurrerend. Een hele goede en volledige shop voor al je fotospullen. Ook de service na verkoop is erg goed. En als bonus kan je nog verschillende online cursussen volgen over fotografie. Welk ander bedrijf geeft zoveel om zijn klanten?

ton 09-01-2022

Vanwege corona-maatregelen kon ik alleen het product ophalen en niet verder rondkijken in de winkel. Jammer, maar niets aan te doen. Mijn keuze voor deze camera was dus voornamelijk gebaseerd op reviews en eerdere ervaringen met dit merk.

Frank 09-01-2022

Een van de goedkoopste met dit product (Sony OLED TV). De TV stond op de afgesproken tijd klaar en pas betalen bij ophalen.
Zonder kosten verlengen van de garantie naar 5 jaar.

Ton van Galen 09-01-2022

Klant vriendelijk en deskundig personeel alles is vaak op voorraad en in de winkel aanwezig.

Marco 09-01-2022

Ik ga naar de locatie in Capelle aan den IJssel. Goed te woord gestaan en vriendelijk. Ze weten waar ze over spreken en denken mee. Bv is er een tweedehands aanwezig. Ook de snelheid met online gesprekken verloopt goed. Zeer tevreden over Camera Express.

Jef 08-01-2022

Gisteren een opvolger voor mijn Fujifilm camera XT100 aangekocht bij Kamera Express Turnhout. Lang getwijfeld tussen de XT-3 en XT-4, maar uiteindelijk toch gevallen voor de XT-4. Dankzij... en met de deskundige hulp van Yoshi ben ik na meerdere consults gezwicht voor de XT-4. Toegegeven dat het een moeilijke bevalling was, maar het geduld van Yoshi en de bereidheid om al mijn vragen zo gedetailleerd te beantwoorden hebben mij enorm geholpen om deze keuze te maken. Momenteel is het nog te vroeg om een echte beoordeling te geven over de camera zelf, maar de eerste testfoto's zijn veelbelovend.
Als fervent natuurliefhebber hoop ik dat de snelle autofocus mij zal helpen bij het maken van actiefoto's vb vliegende vogels, motorrace beelden enz...
Heel tevreden over het team van Turnhout dat mij altijd vriendelijk en geduldig te woord stond.

L. 08-01-2022

Alle keren dat ik hier kwam heel vriendelijk en netjes geholpen.
Bij oriënterende gesprekken werd me niets aangesmeerd, maar werd er vriendelijk en geduldig meegedacht. Het was makkelijk om verschillende modellen te bekijken en vast te houden. En bij de aankoop werd ook de tijd genomen.
Personeel is erg vriendelijk, vakkundig, geduldig en gezellig. 't Is dat ik het geld er niet voor heb, maar anders kwam ik hier wekelijks.

Tino Karunding 08-01-2022

Weer een objectief van Nikon ingeruild voor een Fujinon. Natuurlijk weer bij KE in Capelle gedaan. Weer met dank voor de goede zorgen van Thom die daar over tweedehands gaat. Ik kom er al jaren en blijf er toch komen. Het blijft een Topzaak!!!

Stefan Straat 08-01-2022

Fijne winkel met veel lenzen op voorraad. Hierdoor is het vergelijken van verschillende mensen makkelijk. Daarnaast krijg je goede adviezen van de " oudere " verkoop medewerkers.

Theo. 08-01-2022

Ondanks Corona sluiting telefonisch en aan de afhaalbalie toch nog gelukt om een mooie 14-24 mm nikkor te scoren ,lag keurig gereed en betaald in de winkel

Ronald Bosua 08-01-2022

Zonder twijfel de shop waar ik al mijn camera-gear koop. Goede, vriendelijke service en snelle levering. Ook in Corona tijd bestelling gedaan via de webshop. Voor 23:00 uur op woensdagavond besteld en geheel volgens afspraak de volgende dag rond 17:00 uur mijn nieuwe canon camera in mijn handen om de eerst shots te maken.

Gert du Bois 08-01-2022

Heb een zoomobjectief (Tamron) ingeruild voor een nieuw zoomobjectief van Sony. Het nieuwe objectief kon ik de volgende dag al ophalen waarbij het in te ruilen objectief getaxeerd werd tegen een hele goede prijs. Kortom: ik ben heel tevreden over de service van Kamera Express

Ruben van Rijn Fotografie 08-01-2022

Prima geregeld, ondanks de Corona perikelen. 🦠
In de ochtend besteld, uurtje later in filiaal opgehaald. Lag keurig klaar en aldaar betaald. Factuurtje in de e-mail.

Waar iedereen helaas last van heeft, zijn de lage voorraden. Zo wacht ik nog op de Nikon grip MB-N11 en de FTZ-2 adapter.

Martie 07-01-2022

Netjes geholpen ondanks de beperkingen die er op t moment gelden. Heb een Lumix 100-400 ingeruild op een nieuwe 50-200. Het ingeplande what's app gesprek was goed, er werd snel en duidelijk geantwoord en de mails erna om de deal te sluiten werden netjes en snel beantwoord. Ook bij t afhalen netjes geholpen. Top.

Hans 07-01-2022

Fantastisch dat je ondanks de lockdown toch nog terecht kunt al is het beperkt.
En uiteraard alle lof voor het personeel zowel aan de telefoon en in de winkel
Top zaak!!!!

Lotte 07-01-2022

Via de helpdesk heb ik om advies gevraagd, daar ben ik goed geholpen. Vervolgens heb ik mijn bestelling online geplaatst en kon ik het binnen een half uur halen. Zaken die ze niet op voorraad hadden, worden nageleverd. Zo kon ik gelijk aan de slag met mijn nieuwe camera!