Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Goes, Maastricht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2493 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 15-09-2021

Prima winkel met een dienstbare verkoper. Wel zorgen dat je zelf je vragen duidelijk hebt. Dan kun je ook goed geholpen worden.

Marcel Steketee 15-09-2021

Na meer dan 10 jaar geleden mijn spiegelreflex camera daar te hebben aangeschaft nu tijd voor een compactcamera. Na vooraf wat informatie te hebben gezocht kwam de de werknemer van kameraexpress met de Panasonic DMC-TZ100. Na uitvoerig uitleg van de door mij gekozen camera en de Panasonic heeft men duidelijk uitgelegd wat de voor en tegens waren. Uiteindelijk de Panasonic gekocht en na een vakantie vol experimenteren met de camera super blij. Ook met de kwaliteit van de foto,s. Precies wat ik zocht.

Timmer 14-09-2021

Fijne shop met een goede klantenservice die snel reageert en een duidelijk antwoord geeft.
Ik heb hier prettig zaken gedaan en een mooie TV gekocht voor een goede prijs met 5 jaar garantie.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Bedankt voor jouw compliment, daar doen we hard ons best voor. Vergeet je de garantie niet aan te vragen?

Maarten 14-09-2021

Vriendelijk, goed en deskundig geholpen bij bepalen welke kamera het meest geschikt was gezien mijn voorkeuren.

Rom 14-09-2021

Vandaag naar de Kamera-express vestiging Den Haag geweest om mijn Tamron 18-400 in te gaan ruilen voor een prime lens. Het was rustig in de winkel (dinsdagochtend). De ontvangst was prettig en ik werd prettig geholpen. Helaas was de door mij beoogde lens op dat moment niet voorradig in deze vestiging, maar hij wordt gratis naar mijn huis toegestuurd. De beoordeling van mijn inruilobjectief was helder en eerlijk. Navraag naar een zonnekap leverde me op advies van hen merkeigen zonnekap op, die helaas ook nog niet direct leverbaar was. Die duurt wellicht wat langer, zoals zoveel spul uit het verdere oosten. Maar service en benadering waren uiterst correct en professioneel.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Goed dat je gebruik maakt van de inruilmogelijkheid! Balen dat je lens niet direct op voorraad was, we snappen wel dat je hem het liefst gelijk wilt uittesten. Gelukkig ben je verder tevreden en mocht je nog vragen hebben, kun je ons natuurlijk altijd even contacten.

J.Jonas 14-09-2021

Buitengewoon veel aandacht voor de klant. Technisch informatie TOP. Uiteindelijk is men doorgegaan met zoeken naar datgene waar ik op zoek naar was. Ben heel blij mee. De vaste prijzen van geluidsapparatuur - wekker zijn conform de allerlaatste prijzen van de markt. We zijn al heel lang klant geweest van FOKA, waar we het zelfde hebben ervaren.
vriendelijke groet,
J.Jonas
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Superleuk om te lezen dat je zowel bij FOKA als Kamera Express dezelfde service ervaart. We streven er natuurlijk altijd naar de klant het beste te helpen. Bedankt dat je bent aangesloten bij de Kamera Express familie!

Rick Hooijschuur 13-09-2021

Ik ben heel erg goed geholpen in de winkel en heb zo de juiste camera kunnen kopen. Ik ben er ook erg blij mee.

Gonnie 13-09-2021

In mijn geval is een camera aanschaffen niet iets wat je spontaan doet. Na een aantal jaren gefotografeerd te hebben met de 80D ben ik overgestapt naar een Canon 6D mark II.
Mijn oude camera heb ik hierop ingeruild. Prettig geholpen en advies ontvangen.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Konden we dat maar altijd spontaan doen, dat lijkt ons fantastisch! Mooie upgrade heb je gedaan en slim om gebruik te maken van onze inruilmogelijkheid. Veel plezier met je nieuwe camera!

LBS 13-09-2021

Kamera-express is een geweldige winkel om te kopen. Snelle reactie, goed verzendbeleid en uitstekende prijzen. Garanties zijn ook erg goed

Tino Karunding 13-09-2021

Al jaren mijn vaste winkel (Capelle) voor camera objectieven en camera bodies. Voor klein spul ga ik hier in de buurt naar KE (Breda). Dus nu weer. Voor inruil altijd een inruilprijs waar ik mee door 1 deur kan en de koffie staat klaar. Als ik kom weet ik meestal precies wat ik wil hebben, en ondanks dat zetten hun nog steeds de puntjes op de i!
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Leuk dat je meerdere winkels van ons bezoekt Tino! Je bent natuurlijk van harte welkom. Top dat dat de inruilprijzen en onze koffie je bevalt ;)

CastellG 13-09-2021

Vriendelijk ontvangst en goed uitleg over de aangeschafte apparatuur. Inruilen van een apparatuur tegen een redelijke prijs geen probleem.

Ilse 12-09-2021

Fijne service! Mijn verkeerd aangekochte product kon zonder problemen worden geruild, daarbij is geholpen om een goede keuze te maken in de aanschaf van een nieuwe lens!
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Binnen 14 dagen is dat in originele staat en verpakking geen enkel probleem. Fijn dat je nu een goede keuze hebt kunnen maken Ilse!

WouterC 12-09-2021

Vriendelijke en deskundige uitleg. Verkoper nam alle tijd en deed moeite om alles uitgebreid te tonen.

Benny Bon 12-09-2021

Goed bedrijf! Snel geleverd komt hun afspraken na!
Als we weer wat nodig hebben kopen we zeker weer bij kamera Express
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Zo lezen we het graag Benny!

Marcel 12-09-2021

Bij aanschaf van tv en Surroundbar prima uitleg en advies gekregen van personeel

BeFe 12-09-2021

Gekozen voor de goeie prijs en de 5 jaar garantie. Levering 1 dagje later dan gehoopt, maar verder alles top geleverd

Erik Peeters 12-09-2021

De medewerker die me heeft geholpen was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kon duidelijk merken dat hij wist waar hij het over had, ergo vakkennis was in ruime mate aanwezig. Laatst in een andere vestiging ook iets gekocht en ook daar tevreden over. Als je goed advies nodig hebt dan kun je hier prima terecht. Ik kom dan ook graag terug als ik nog iets nodig heb.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

We geven onze medewerkers diverse trainingen om de kennis zo breed mogelijk en up to date te houden. Het is natuurlijk super om te lezen dat dit door jou ook zo ervaren wordt!

Arjan 12-09-2021

Heel goede service , snelle levering en goede prijs. Ik zou deze winkel aanbevelen.

Els W 12-09-2021

Ben voor de derde keer naar de winkel in Dilbeek (België) geweest. Altijd even vriendelijk, behulpzaam, professioneel. Er zouden meer winkels als deze moeten zijn. Een aanrader én een grote troef om voor fotomateriaal een fysieke winkel in de buurt te hebben.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Leuk dat je onze winkel in Dilbeek al een paar keer hebt bezocht Els.

JEAN 12-09-2021

Zeer zeer goede shop, men is zeer behulpzaam en eerlijk. Goede raadgevers. perfect dus

EB 11-09-2021

Al vaker wat besteld bij kamera express, snelle levering, prima producten

Gerrit .v.G 11-09-2021

daar ik al eerder een tv voor mijzelf had gekocht via de webshop ,heb ik er nu een TV voor mijn Neef gekocht daar hij in een verzorgingshuis is

Anneke 11-09-2021

Goed bereikbaar met parkeergelegenheid die betaalbaar is. Deskundig en vriendelijk personeel. Men denkt mee in oplossingen. Geen gehaast: men neemt de tijd voor je. Er is nauwelijks wachttijd omdat er voldoende personeel aanwezig is om je te helpen. Hoewel mijn lens niet in deze winkel op voorraad was, ben ik toch tevreden, want daags na bezoek van de winkel kwam de nabestelling per post binnen.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Fijn dat de lens wel in ons centrale magazijn op voorraad was, dan kunnen we hem inderdaad vaak de volgende dag al leveren. We zijn blij dat we je konden helpen met jouw vragen. Veel plezier van de nieuwe lens!

A.Vos 11-09-2021

Superstore van Kamera Express in Groningen, alwaar ik een Panasonic GH5M2 heb aangeschaft met bijbehorend objektief, etc.
Ben erg tevreden over de voorlichting en de afhandeling van de medewerkers aldaar. Vakkundig geholpen door medewerker Michiel. Kan deze winkel zonder meer aanraden!
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Top dat je ons aanraadt, daar worden we blij van! Veel plezier met jouw nieuwe camera.

Jet 11-09-2021

super vriendelijk personeel
Ze geven een eerlijk uitleg
je gaat met een goed gevoel de deur uit

Arja 11-09-2021

Goed geholpen, meerdere opties voor een camera besproken. Duidelijke uitleg en advies

Frans 11-09-2021

Ik had al de de Panasonic Lumix G7, maar was op zoek naar een camera die compact en kwalitatief vergelijkbaar was met de G7. Na veel onderzoek naar mogelijkheden, ben ik toch weer bij Panasonic uitgekomen. Nu de lumix DC-TZ95 met 30 x optische zoom en veel mogelijkheden, en een goede lens en! 4K mogelijkheden. Ik heb ook winkels vergeleken, en de reviews gelezen, en ben bij KAMERAEXPRESS uitgekomen. Laat besteld, en toch de volgende dag binnen, Top! 5 jaar garantie actie! En een gratis cursus! KameraExpress is telefonisch goed bereikbaar voor hulp bij keuze maken of andere zaken. De Kamera voelt vertrouwd door mijn G7 klein min puntje is het klepje HDMI/micro usb is zeer dun plastic en voelt aan alsof het snel zou kunnen afbreken. Verder alles Top Camera 📷. Mooie foto’s, ook bij weinig licht. En goede software.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Wat fijn dat je bij ons bent uitgekomen Frans. Vergeet je de vijf jaar garantie niet even aan te vragen?
Veel plezier tijdens het volgen van de cursu

Aad 10-09-2021

Ik vind het een fijne winkel makkelijk parkeren en gratis ook belangrijk, goed geholpen we moesten even wachten, maar kon wel een lekker bak koffie in de tussentijd drinken.
Je kan gezellig zitten met wat leesgerei.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Fijn dat het bezoek aan de winkel je is bevallen Aad.

Nora 10-09-2021

Werd netjes en adequaat geholpen, apparaat wat ik van te voren had uitgezocht was Vlg Kamera-express heel goed apparaat, het beste in dit sigment. Hij heeft nog enkele dingen uitgelegd en heeft me gewoon heel goed geholpen.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Blij dat we je konden helpen Nora!

erica 10-09-2021

heerlijk om alles te kunnen bekijken en dat iemand je al en voordelen en nadelen kan vertellen over de verschillende televisies die er zijn en daar ook nog alle tijd voor neemt.

Maurice 10-09-2021

Nieuwe systeemcamera gekocht in de winkel in Breda. Oude DSLR camera gelijk ingeruild. Werd goed geholpen (uitleg over de camera en de verschillen), product is start klaar gemaakt zodat ik gelijk aan de slag kon.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Slim om gebruik te maken van onze inruilmogelijkheid. Zo heb je een leuke korting op je nieuwe camera. Veel plezier met je nieuwe camera!

the wiac 10-09-2021

Zeer degelijke georganiseerde winkel. Behulpzaamheid/bereidheid tot ontleding van een product ( technisch ) is een meerwaarde dan elders.

jacco 09-09-2021

Ik ben in de winkel netjes te woord gestaan. De verkoper heeft mij netjes geholpen met de tv die ik wilde hebben.
En de tv kon ik ook gelijk meenemen uit de winkel.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Fijn dat we deze direct op voorraad hadden! Veel plezier met je nieuwe televisie.

Jean 09-09-2021

Deskundig personeel dat zeer klantminded is. De verkoper verdiept zich in de noden en vragen van klant zodat die met een goed gevoel zijn aankoop doet. De verkoper maakt het toestel volledig gebruiksklaar voor de klant en dit is toch wel een sterk punt. Kortom knap!
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Bedankt dat je onze service waardeert, daar doen we ons uiterste beste voor!

Wendy 09-09-2021

mooie ruim opgezette winkel met vriendelijk en deskundig personeel.
ik heb hier een Canon G7X camera gekocht, de verkoper nam alle tijd om de camera en accessoires samen te stellen

Manon 09-09-2021

Na een vriendin om advies te hebben gevraagd over de aanschaf van een camera, terechtgekomen bij kamera-express. Bij binnenkomst zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg goed advies over waar ik op moest letten bij het aanschaffen van een camera. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en wat ik nodig had. Ik kreeg hier zeer uitgebreid advies over, waardoor ik een weloverwegen beslissing kon maken. De camera was echter niet op voorraad, dus werd deze voor mij gereserveerd. Toen deze binnen was gekomen ben ik wederom zeer goed geholpen, ook in het aanschaffen van alle accessoires. Zeer positieve ervaring en een aanrader voor een ieder die een camera wil kopen.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Wat goed dat je daarvoor even langs de winkel bent gekomen. We helpen je graag aan de beste keuze voor jou. Heel veel plezier met de nieuwe camera en mocht je nog vragen hebben, kan je altijd even langs komen of contact opnemen met onze klantenservice.

Nico 09-09-2021

Goede service, snelle afhandeling, scherpe prijs, uitgebreide garantie. Aan te raden voor prijsbewuste klanten.
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Kort maar bondig, bedankt voor jouw review Nico!

wiel 09-09-2021

deze winkel biedt 5 jaar garantie,wat voor mij de doorslag heeft gegeven.
Ben zeer tevreden met het contact via telefoon en de behandeling in de winkel.
Website is ook prima en duidelijk.
Volgende aankoop weer hier😃
Officiele reactie van Kamera Express 15-09-2021

Goed om te lezen dat het contact naar tevredenheid is geweest, daar streven we natuurlijk naar! Onze 5 jaar garantie is natuurlijk een hele fijne bijkomstigheid. Vergeet je jouw product niet nog even te registreren na aankoop?

Kamera express 08-09-2021

Een heleboel moeite gedaan om contact te krijgen voor mijn bestelling, aangemeld voor de nieuwsbrief waardoor ik een 5 euro kortingsbon ontving. Na een halve dag wil ik eindelijk mijn bestelling doen van boven de 100 euro, werkt de kortingscode niet. Weer 10 minuten in de wachtrij, ze kunnen me niet verder helpen of het duurt 2 dagen. Ik wil het graag morgen in huis want ik kan nu niet verder, dus helaas Kamera express, slechte service. Sowieso is jullie bereikbaarheid ontzettend slecht, totaal vandaag meer als 45 minuten gewacht.
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

Wat vervelend dat je ons niet te pakken kreeg, sorry daarvoor! We zijn momenteel inderdaad wat slechter te bereiken door vakanties van collega's. Ook zijn we nog hard op zoek naar nieuwe collega's!

Ik hoop dat het inmiddels is gelukt met jouw orde. Zo niet, zou je even contact op kunnen nemen met reviews@kamera-express.nl met jouw gegevens? Dan kijken we daar graag hoe we je verder kunnen helpen.

Jacques Henneken 08-09-2021

Ik probeer herhaalde keren te bellen, helaas zonder resultaat, ik krijg de indruk dat de medewerkers liever de telefoon niet meer opnemen. Als je belt krijg eerst een stem die zegt dat je zo spoedig geholpen zal worden en dat dit gesprek wordt opgenomen voor kwaliteit doeleinden. Daarna een non-stop muziekje, geen mededeling de hoeveelste beller je bent, dit gaat minutenlang door, telefoon wordt niet opgenomen, ik bel daarom maar niet meer. J.N. Henneken.
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

Sorry dat je ons niet aan de lijn kan krijgen! Het is momenteel erg druk en er zijn veel collega's op vakantie. Ook zijn we nog hard op zoek naar nieuwe collega's. We proberen de bereikbaarheid zo snel mogelijk te verbeteren!

A, van der Lee 08-09-2021

Ik ben geweest in de winkel Capelle a/d IJssel. De winkel is goed bereikbaar, overzichtelijk en coronaproef ingericht.
De website is ook overzichtelijk en duidelijk zodat je alvast wat informatie kan vinden. Mijn product was in de winkel niet voorradig maar werd binnen 2 werkdagen goed verpakt aan huis afgeleverd.
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

We zijn blij dat we je goed hebben geholpen. Veel plezier met je bestelling!

Huub Timmermans 08-09-2021

Heb Canon Powershot G5X mark ii gekocht in Den Bosch. Thuis gekomen doosje geopend blijkt er geen camera in te zitten. Dit is dus heel slecht hoor. Is totaal geen aanbeveling voor de service in deze zaak. Ga zo meteen terug. Hoop dat men mij niet voor oplichter aanziet.
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

Jeetje Huub, we kunnen ons voorstellen dat dat even schrikken is. Ik hoop dat je direct contact hebt opgenomen en dat het inmiddels is opgelost. Zo niet, laat je het ons even weten met jouw gegevens via reviews@kamera-express.nl ?

Ram 08-09-2021

Maak goede foto's ook met weinig licht, ook de mogelijkheden zijn enorm, ideaal voor nemen van vakantie en reportage foto's

Joseph 08-09-2021

Overzichtelijke website, mooie winkel met bekwaam personeel! Op de site het objectief bekeken, voorraad gecheckt en opgehaald in Almelo. Nog over ditjes en datjes gehad over combinatie lens/camera, voor en nadelen, en binnen no time sta ik blij buiten met mijn nieuwe objectief! Top!!
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

Heel veel plezier met je nieuwe lens. Fijn dat we je zo snel hebben geholpen.

Marianne 07-09-2021

Vakkennis straalt van enthousiaste Kamera Express medewerker af. Echt top.
Eerste keer bij deze geweldige winkel in Maastricht geweest, maar absoluut niet de laatste keer.
Voor al je vragen en of opmerkingen staan ze hier voor je klaar.
Ditmaal onze vierde Canon gekocht, maar nog nooit zo uitvoerig geïnformeerd .
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

Wat leuk dat jouw winkelbezoek zo goed is bevallen Marianne. Onze medewerkers krijgen aldoor trainingen om up-to-date te blijven. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom in de winkel of via onze klantenservice.

Mr. uit Balen 07-09-2021

De winkel was veraf voor mij maar ik wilde mij goed laten informeren vooralleer een duurdere fotocamera aan te schaffen. Men heeft mij zeer goed geholpen en tijd genomen om een juiste fotocamera te kiezen voor mijn toepassingen. Ik ben zeer tevreden over de camera en ik kreeg gratis toegang tot een online cursus fotografie.
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

Goed dat je toch even langs de winkel bent gekomen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Veel plezier met je nieuwe camera en het volgen van de cursus!

Ruud 07-09-2021

Prima geholpen. Gezamenlijk tot de juiste keuze gekomen voor een zoom-objectief. Alternatieven doorgenomen en op basis van persoonlijke vookeur gekozen. Mogelijkheid tot even proberen. Goede begeleiding.

Piet 07-09-2021

Ik ben een tevreden klant. Winkel bezocht voor een tv en kreeg daar goede uitleg zonder sturing naar een bepaald merk of type. Vervolgens via de website een tv gekocht. Ook dat proces verliep prima.

Kees. 07-09-2021

Kamera Express Breda is mijn "huisleverancier" van fotospulletjes. Zeer uitgebreid assortiment, concurrerend op prijs en deskundig personeel. Men neemt rustig de tijd om dingen uit te leggen en te demonstreren. KE Breda is dicht bij mijn woonplaats, dus eventjes binnenwippen is geen probleem. Ook na jaren ervaring met KE een zeer tevreden klant!
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

We zijn graag je huisleverancier Kees ;) Je bent altijd van harte welkom even langs te komen in de winkel.

wiel 06-09-2021

5 jaar garantie heeft ervoor gezorgd dat ik de tv bij kamera-express gekocht heb,en de ervaring was uitstekend.De winkel was een beetje rommelig,er werd volop gewerkt hieraan.De volgende aankoop wordt hier weer gedaan.
Officiele reactie van Kamera Express 09-09-2021

Bedankt voor je aankoop! Vergeet je niet de vijf jaar garantie nog even aan te vragen?