Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

8,6 Lees 20102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Goes, Maastricht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3356 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jan 14-10-2019

Goede site en zeer ruim aanbod, in de superstore nemen ze de tijd voor je,
als je vragen hebt en informatie gegeven. Prettige medewerker en leuk ingerichte store.
Als je even moet wachten, neem je alvast een bakkie.

Loes 14-10-2019

We zijn erg goed geholpen bij kamera express in 's-Hertogenbosch. Er is goed geluisterd naar onze wensen en we mochten de camera in de winkel uitproberen. Het is een top camera!

Bent 14-10-2019

Winkel heeft een grote assortiment met vaak scherpe prijzen. Vriendelijk personeel met goede kennis van zaken. Ben hier altijd goed en snel geholpen.

Marc 14-10-2019

Prima service in de winkel met veel kennis en geduld. Alle vragen werden professioneel beantwoord en men had een camera voorradig om te testen. Ook uitleg over de mogelijke garantie en de verlenging tot 5 jaar garantie.

Erica 14-10-2019

Goede site en in de winkels vakkundig personeel. Lage prijs, snelle service en 5 jaar garantie zonder extra kosten.

EAP 14-10-2019

Koop altijd in de winkel, maar daar was het toestel niet voorradig. Daarom gekozen voor de webshop. Prima optie. Snel en makkelijk en de volgende dag netjes bezorgd.

Ton 14-10-2019

In de winkel van KameraEpress te Maastricht vriendelijk en deskundig geholpen bij aankoop compact camera. Goede uitleg en demonstratie van verschillende modellen. Camera meegenomen , tasje werd nageleverd. Bij nalevering ging het fout: eerst geheel in scherven fotolijst geleverd(niet besteld), Veel discussie over wel/dan niet terugsturen.Dagen later niet één maar twee tasjes geleverd.

Gerie den Boer 14-10-2019

Verkoper wel aardig , maar summiere uitleg en maar vergat de extra aanbiedingen te vermelden

Marcelis Meihuizen 13-10-2019

Kundige en vriendelijke medewerkers. Aangezien ik van een DSLR (Nikon D500/D3) overstapte op een systeemcamera (Nikon Z6) waren er natuurlijk wat vragen, deze zijn goed beantwoord en er zijn ook een aantal tips gegeven. Ook de inruil van mijn oudere apparatuur ging gemakkelijk en de inruil waarde was hoger dan verwacht.

A.G Visser 13-10-2019

Al een keer een Harman kardon set gekocht bij Kamera Express, zat een storing in, ben toen prima geholpen. De TV die ik nu wilde kopen was bij een webshop winkel in de aanbieding maar ik wil de TV liever in een winkel kopen waarbij je gewoon terug kan gaan naar de winkel mocht er iets niet goed zijn. Contact gezocht met Kamera Express en ik kon de TV voor de zelfde prijs mee krijgen als de webshop winkel als ik hem kwam ophalen... en ik kreeg nog eens 5 jaar garantie! Helemaal Top!

raz 13-10-2019

Ontzettend bekwaam en vriendelijk personeel bij kameraexpress in Den Haag. Een keer langsgeweest met algemene vragen over systeemcamera's veel tips gekregen om mij verder te oriënteren. Erna terugkomen met specifieke vragen. Er werd tijd genomen voor al mijn vragen, welke meer dan adequaat beantwoord werden. Ik heb het gevoel dat ik precies gekocht heb wat ik nodig heb, niet meer en niet minder dan nodig. Ik kom hier zeker terug.

Cyrillo Spruit Bleeker 13-10-2019

Kwam binnen als een leek wat betreft fotograferen, na tekst en uitleg over welke camera het beste voor mij is en wat je er allemaal mee kan doen, heb nu nog meer zin in om aan de slag te gaan.
Hier nemen ze echt de tijd voor, voelde me echt een klant en niet een nummer.

Nel 13-10-2019

We hebben een mooie compact camera gekocht. Daarbij zijn we goed geholpen in Goes, maar ook telefonisch hebben we goede info gekregen.

Marco 12-10-2019

Ontzettend vakkundig geholpen en advies op maat gekregen!
We hadden een ander merk op het oog maar deze camera de sony alpha 6000 is precies wat we zochten en zelfs goedkoper!
Dat is altijd fijn! ;)

Hein H. 12-10-2019

Het is een winkel waar je als fotograaf of filmer graag komt. Prettig ontvangst altijd weer. Maakt niet uit welke winkel. Ga zo door met jullie concept.

G. 12-10-2019

Vlotte Service! Geven spontaan uitleg en nemen de tijd om te antwoorden op je vragen. Personeel heeft duidelijk kennis van zaken. Ook helemaal niet opdringerig!

Freek Voorwinden 12-10-2019

Dit is nu de tweede keer binnen korte tijd dat ik iets bij deze club bestel. (FOKA/Kamera Express) En ook nu voor de tweede keer geldt:

-Laagste prijs
-Voorraadstatus is "vandaag besteld, morgen in huis"
-Direct na bestellen een mail:

"Beste Klant,

Bedankt voor uw bestelling.

Helaas zijn niet alle artikelen van uw bestelling direct uit voorraad leverbaar.
U kunt ervan uit gaan dat wij er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Ordernummer : XXXXXXX
Product niet op voorraad : 1 x Samsung UE40NU7190

De verwachte levertijd is opgevraagd, hierover ontvangt u zo spoedig mogelijk bericht.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
XXXX | Customer Service
Kamera Express
e. info@kamera-express.nl
w. www.kamera-express.nl"

1) Ik bestel bij FOKA. Stom dat ik een mail retour krijg van Kamera Express. IK weet dat de clubs samen gaan, maar toch.
2) Die voorraadstatus klopt van geen kant.

Het heeft er alle schijn van dat Kamera Express Foka willens en wetens spullen verkoopt die men niet op voorraad heeft, maar ondertussen wel vooraadstatus "op voorrraad" gebruikt.

Nu zal ik wel weer een mail terug krijgen waarin men mij een alternatief aanbiedt. (Net als de laatste keer. (draagbare JBL DAB+ radio)

Als de klant daar op in gaat heeft men toch weer wat verkocht, is dat niet het geval dan heeft men toch weer enkele weken op de klant's centen kunnen zitten.

Bah! Irritante praktijken. Voor mij nu echt wel de laatste keer. De vorige keer was vervelend maar kon nog toeval zijn, twee keer is wel heel toevallig.

Jaak Beckers 12-10-2019

Snelle en correcte levering.
Steeds voordelige prijzen.
Ook in het verleden reeds gebruik gemaakt van deze shop.

Jelke 12-10-2019

Wij, mijn vriend en ik, volgen avondonderwijs fotografie en hadden hierdoor een professioneler model nodig. Wij zijn zeer goed geholpen om een goed toestel aan een aanvaardbare prijs te kunnen kopen. De verkoper hielp ons goed, probeerde ons geen te duur toestel te verkopen, maar door de juiste vragen te stellen, wist hij welke modellen het best bij ons pasten en hebben wij hieruit datgene genomen dat voor ons het beste leek. Wij hebben het toestel 10dagen en zijn nog steeds enthousiast over onze aankoop! Wij raden deze winkel zeker al aan aan personen met interesse in fotografie.

Jan en Ellen van Rees 12-10-2019

Een compleet assortiment, ruim voldoende, en zeer deskundige medewerkers.
Faciliteit in de winkel om te wachten zoals een tafel met stoelen, gratis koffie of thee, uit een kwalitatief goede automaat en vrij toegankelijk net sanitair.
Ook is er ruim voldoende parkeergelegenheid.
Een duidelijk systeem wanneer je aan de beurt bent.
Wij zijn geholpen door een vriendelijke medewerker.
Hij was zeer beleefd en behulpzaam, had veel kennis van zaken.
Hij heeft alle vragen duidelijk en naar tevredenheid beantwoord.
Ook heeft hij ons goed geholpen met een kamera die software problemen heeft,
En een kamera met vochtproblemen, ingenomen voor onderzoek.
Verders heeft hij ons netjes geholpen met de aankoop van een compact kamera en verrekijker.
En zonodig vroeg hij ook andere medewerkers om extra informatie.

G.W.Westerhof 12-10-2019

Fantastische service, open en eerlijk, geen "slimme" verkooppraatjes maar recht voor z'n raap. Rotterdamser kan bijna niet.
Ik koop er graag en laat me voorlichten.

Gerard 12-10-2019

Je wordt er super vriendelijk geholpen kreeg goede uitleg over het product aantrekkelijke prijs
En het product werd ook nog in de auto gezet en totaal 5 jaar garantie TOPPIE

Superior 12-10-2019

Netjes ontvangen en uitstekende service. Verder gebruik kunnen maken van de laagste prijs garantie, waar ze niet moeilijk om deden. Kom voortaan vaker camera apparatuur halen bij kameraexpress.

Dennis 11-10-2019

Eergisteravond rond middennacht een mooie Canon 24-70 l 4.0 occasion lens aangeschaft en tot mijn vreugde vandaag al geleverd.
Overzichtelijke site, groot gebruiksgemak. Ook fijn dat de verschillende occasion lenzen een rapport cijfer krijgen zodat je ook begrijpt waar het prijsverschil zit. Bestelde lens had een 9, werd ook in de originele doos, met pouch en zonnekap geleverd.
Enige ongemakkelijke is dat als je de lens besteld hebt niet weet welke lens er uiteindelijk naar je wordt opgestuurd. Misschien het serienummer toevoegen bij de beoordeling?

Tom 11-10-2019

Ik vind het niet kunnen dat ik voor een retourzendig voor het laten herstellen van een externe harde schijf de retourkosten niet vergoed krijg. Volgens zowel de Europese als de Nederlandse wetgeving moet het retourneren binnen de 6 maand na aankoop (tijdens dewelke de bewijslast bij de verkoper ligt) volledig kosteloos zijn. Ik licht hierover de bevoegde instanties in en deel dit zoveel mogelijk op sociale media, zodat anderen gewaarschuwd zijn.

Winfried 11-10-2019

Tot nu toe steeds een prettige service en goed luisterend naar wat ik vraag en to the point.
Mijn opbouw van een nieuwe fotocamera set zal volledig bij Kamera Express plaatsvinden.

Frans 11-10-2019

Zeer professionele steun in de winkel bij aanschaf van nieuwe apparatuur. De wekelijkse (mail)nieuwsbrief neem ik altijd met interesse door, ook voor aanbiedingen. Recent maakte ik een fout bij een aanbieding maar via de chat-functie op de Kamera-Express website werd dit zeer snel en soepel opgelost. Chapeau !!

J. Grinwis 11-10-2019

Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers in de winkel in Rotterdam. Ik ben goed geadviseerd over de verschillende TV's.

SZ 11-10-2019

Nergens een lagere prijs kunnen vinden voor de vlog camera die ik heb gekocht. De bestelling geplaatst rond 23:00 uur en de volgende dag al in huis. Super netjes verpakt. Alles tot nu toe helemaal top geregeld!

PhilippeDp 11-10-2019

Ik ben reeds meerdere jaren klant en steeds een perfecte en correcte afhandeling van de bestellingen. Bij vragen via de online dienst is er steeds binnen een aanvaardbare termijn een reactie en of passende oplossing

Annette 11-10-2019

de winkel is heel overzichtelijk en vriendelijk deskundig personeel. de verkoper nam alle tijd en gaf goede tips. camera was niet op voorraad maar werd snel via mail op de hoogte gehouden van de levertijd. Zou er zeker weer naar toe gaan.

Bart 11-10-2019

De medewerker s namen rustig de tijd om alles uit te leggen. Toen ik een week later terug kwam kon ik weer al mijn vragen stellen. Uiteindelijk een prima kamera gekocht waar ik veel plezier van hoop te krijgen.

Jim Kuikman 11-10-2019

Camera gekocht bij Kamera Express in Amsterdam. Top service, verstand van zaken en een goede voorlichting. Al jaren een vertrouwd adres.

I. H. 11-10-2019

Vlotte bestelling, via facebook. Snel betaald via persoonlijke link en met 1 werkdag tussen was alles geleverd en geïnstalleerd.

John Starre 10-10-2019

Zoals altijd, via internet of in de winkel, een geweldige plek om te shoppen. De webshop is duidelijk en werkt intuïtief, makkelijk en de winkel is alsof je binnenkomt in je eigen clubhuis.

RR 10-10-2019

Beloften niet waargemaakt.
Naar de winkel gegaan om camera's te kunnen vergelijken. Op zich goed geholpen tot de koop was gesloten (een kit met Fuji X T30 en lens). De lens was niet op voorraad, maar zou de volgende dag thuis worden bezorgd en ik zou een track-and-trace code krijgen. Kan gebeuren. Maar tot 2 keer toe leveringsbelofte niet nagekomen. Terug naar de winkel en het kon nog wel 3 of 4 dagen duren. Gezegd dat ik nog 1 dag geduld zou hebben en dan de koop ongedaan zou maken. Toen kreeg ik ineens dezelfde avond een mail met t+t code en werd de lens de volgende dag afgeleverd. Slechte service: verkeerde informatie en geen informatie over vertraging van de levering.
Helaas is de laagste prijsgarantie ook makkelijk gemaakt. De prijs is bijna overal hetzelfde.
Officiele reactie van Kamera Express 11-10-2019

Beste R. R., bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat de lens later arriveerde. Excuses hiervoor. Wij zien inderdaad dat de aanvraag voor verzending op vrijdag (de dag van aankoop) is ingediend en op maandag verzonden. Excuses hiervoor. Helaas zie ik hier de reden niet van, dus het is enkel giswerk wat de vertraging kan hebben doen ontstaan. Wij hopen dat de lens uiteraard wel bevalt en dat u er inmiddels ook al leuk mee aan de slag bent geweest.
De laagste prijsgarantie is voor deze camera set wellicht niet van toepassing, echter zijn er vele andere producten waarbij de prijs niet altijd hetzelfde is bij de concurrent. Dan kan het toch weleens flink schelen met de laagste prijsgarantie.

Julia 10-10-2019

Geweldige winkel! aardige werknemers die goed advies geven. Ik raad iedereen deze winkel aan.

René 10-10-2019

Wat een mooie ruime winkel met vriendelijke en professionele medewerkers. De medewerker die mij hielp was geduldig, begripvol en nam alle tijd om antwoord te geven op vragen en liet alles zien om meteen de ervaring van het toestel te beleven. Geen moeite was te veel. Daar hoopte ik op en dat kreeg ik dus ook. Betrokken en betrouwbaar advies.
Als tip zou ik willen meegeven dat het fijn is om bij een dure aankoop iets te krijgen. Bijvoorbeeld een lensdoekje of ander gadget voor fotografen. Maar dat is een minor issue. Ik ging blij de deur uit.

Greet Sterkman 09-10-2019

Ik ben zeer tevreden over de winkel. Het personeel is hulpvaardig en bekwaam. Zij weten waar ze over praten en als je iets niet weet of begrijpt kan je terug komen en nemen zij de moeite om het probleem voor je op te lossen. Ik beveel deze winkel van harte aan

Annelie Tuinman 09-10-2019

Geholpen door een vriendelijke dame in de Superstore in Utrecht. Ze nam alle tijd om dingen uit te leggen over de verschillende camera's, de voor- en nadelen van verschillende merken en typen. Ze hield rekening met mijn budget en de lens die ik al had en daardoor heb ik een mooie nieuwe camera kunnen kopen die bij me past. Ook kon ik rustig verschillende draagtassen met haar uitproberen om te kijken welke tas het beste paste bij de nieuwe camera. Heel fijne service!

Kees 09-10-2019

Ik koop graag mijn fotoapparatuur omdat ik bij Kamera Express kan rekenen op vriendelijke en deskundige medewerkers die mij van alle gevraagde informatie kunnen voorzien en daarnaast waardevolle tips geven!

Kameratti 09-10-2019

Prima geholpen, nemen de tijd en vrijblijvend advies. Fijne manier om dergelijke aankopen te doen. Camera zelf A7 bevalt tot nu toe goed.

Tobias 09-10-2019

- tweedehands camera opgestuurd gekregen (doos was al open geweest, vette vingers er op en kras op de lens)
- naar fysieke winkel terug gebracht. Volgende dag zou ik daar een nieuwe op kunne halen, ze zouden me mailen als hij binnen is.
- 2 dagen niks gehoord. Gaan bellen: konden mijn gegevens niet vinden. Via facebook benaderd, die zijn met Tilburg kan bellen, konden mijn gegevens niet vinden.
- Ik moest zelf per mail contact op gaan nemen met Tilburg, zodat ze me terug konden vinden. Bellen naar een filiaal is bij dit bedrijf NIET mogelijk, dus alles gaat over meerdere schijven. Nu in afwachting van beantwoording van de mail.
- Al met al zeer teleurstellend.
Officiele reactie van Kamera Express 11-10-2019

Beste Tobias, dat is niet de ervaring die we mee willen geven aan de klant natuurlijk! Wat vervelend! Graag wil ik dit voor u uitzoeken. Hiervoor ontvang ik graag uw emailadres en achternaam, dan ga ik dit voor u uitzoeken. U mag dit doorbellen (u zult mij niet aan de telefoon krijgen maar doorgeven naar aanleiding van de review is voldoende) U mag dit ook doormailen tav reviewteam. info@kamera-express.nl

Megan

Negakinu 09-10-2019

Ik heb bij Kamera Express twee LG OLED65C9PLA's besteld en deze zijn snel en goed verpakt geleverd. In het verleden vaker bij deze shop besteld en nog nooit problemen ondervonden. Altijd vriendelijk en scherp geprijsd. Overzichtelijke website ook!

Frans van deurssen 08-10-2019

Ik dacht dat de reparatie aan mijn camera niet goed was want bij inzoomen stelde camera niet scherp, maar ter plaatse bleek dat toch alles prima werkte. De persoon die me geholpen heeft was erg geduldig en behulpzaam. Top.

Jelke 08-10-2019

Wij hebben ons fototoestel gekocht bij Kamera Express Herentals en wij waren zeer enthousiast over:
- de tijd die genomen werd om de mogelijke toestellen uit te leggen
- dat er gekeken werd welk toestel wij nodig hadden met onze kennis en waarvoor we het toestel gingen gebruiken
- de uitleg over het toestel dat je uiteindelijk kiest
- de uitleg wat interessant is om in de nabije toekomst erbij te kopen

We waren na afloop content over de aankoop en overtuigd dat we het juiste toestel gekocht hadden.

Rik 07-10-2019

Prettige ontvangst in de winkel. Mooie prijs gekregen voor ingeruild materiaal en prima advies bij aankoop van nieuwe camera.

Lieke 07-10-2019

In de winkel geweest in Leeuwarden, en daar is alle tijd genomen om op alle vragen antwoord te geven. Ook later in Den Haag heb ik deze ervaring. Er loopt daar goed en kundig personeel rond.
Klantenservice is daar in tegen een stuk stugger. Maar wederom met behulp van Leeuwarden is het netjes geregeld

M 07-10-2019

Prettige winkel met veel op voorraad. Je wordt rustig geholpen. Laagste prijs garantie kon ik benutten, daarna was er geen extra pakketkorting meer mogelijk

Loedie 07-10-2019

Een week geleden heb ik een Nikon D500 met een Tamron lens 24-70 F2.8 bij Kamera-express in filiaal Arnhem gekocht. Dit was de tweede keer binnen 1.5 jaar dat ik bij deze vestiging kwam. De ontvangst en informatie over diverse camera's en lenzen waren beide keren TOP. Genoemde camera en lens waren niet voorradig en werden mij vanuit Capelle de volgende dag thuis gestuurd. Ook werd naderhand nog een luxe leren camera riem gratis opgestuurd. Door Fred en Anne-Marie werd alle tijd genomen om mij eerlijk en correct goede informatie en hun mening omtrent diverse camera's en lenzen te geven. Mijn gevoel de eerste keer, was voor mij de reden om daar mijn aankoop te doen. Ook bij de tweede keer was mijn gevoel erg goed en ging ik weer tevreden naar huis met een erg goede aankoop.