Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3154 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

jos vd ven 20-11-2017 In de winkel gekocht
groningen

goede service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

bij binnenkomst vriendelijk begroet, kopje koffie werd aangeboden vriendelijk personeel die het product goed uitlegt

Ilonka 20-11-2017 In de winkel gekocht
Zwolle

meedenkend en vriendelijk

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Kamera Express Zwolle heeft vriendelijk personeel. Ze denken graag mee over mogelijkheden binnen je budget. Leuk dat er ook tijd is voor humor en tips buiten de geijkte paden!

Kees 20-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Kamera Express Capelle aan den IJSSEL: TOPZAAK

Je wordt ontvangen met koffie.
Je wens wordt gehoord.
Daar kom ik graag!

patrick 20-11-2017 In de winkel gekocht
camera express den haag

nikon d500 bij camera express den haag

camera express in den haag is een goede winkel waar de mensen de juiste kennis hebben en alle tijd voor je nemen , ik kreeg er ook nog een lekker bakkie koffie bij.
Nikon d500 gekocht super camera
veel tijd gestoken in de keuze voor een lens bij de camera met goede adviezen.

top winkel met goede prijzen en actie pakketen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sabine Langhout 20-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Kronenburg

Nooit meer ergens anders naar toe

Al langere tijd bezoek ik de Kamera Express XL winkel in Arnhem (nabij Kronenburg) als ik weer iets nodig heb (of eigenlijk meestal wil hebben) voor mijn semi-professionele fotografie hobby. Zo ook vorige week, toen ik de winkel bezocht met de intentie om de Canon 5D Mark IV body, 17-40mm F/4.0 L USM + EW-83E (zonnekap) lens, grijs-filter en nieuw statief aan te schaffen.

Als je al een paar keer aankopen hebt gedaan bij dezelfde winkel, ontwikkel je op een gegeven moment toch altijd een voorkeur voor een verkoper. Zo heb ik de voorkeur voor XX, een vriendelijke en vlotte jongeman die ontzettend veel verstand heeft van zijn vak. Als je door hem geholpen wordt, weet je dat je (binnen je budget) met de voor jou beste producten de winkel verlaat.

Als je een grote aankoop wilt doen - zoals die 5D Mark IV met 17-40mm lens - neemt hij alle tijd voor je. Daardoor voelde ik me volledig op mijn gemak. Het was een gezellig gesprek waarin XXX vertelde wat er was op het gebied van filters/ statieven etc., en legde vervolgens de keuze bij mij neer. Heerlijk om niet dat gevoel te hebben dat je iets duurs wordt aangesmeerd alleen maar voor de prijs. Nee XXX snapt dat er altijd iets als budget is, en laat iedereen op zijn eigen tempo keuzes maken. Gelukkig voor XXX kon ik snel kiezen ;).

Zoals de titel van deze review al verklapt, ga ik nooit meer naar een andere winkel dan Kamera Express in Arnhem Kronenburg om aankopen te doen als het op fotografie aankomt. Overigens, als XXX er niet is, word je ook door alle andere medewerkers allervriendelijkst behandeld. Wij voelen ons er thuis, en komen er graag weer! (Maar eerst weer even sparen..)

Michelle 20-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed geholpen en vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen die me goed hebben geholpen met mijn beginnende hobby.
Nadat er iets mis was gegaan met de betaling hebben ze het super netjes opgelost voor mij!
Ik ben tevreden en kom graag terug!

Lonny 20-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goed verzorgde levering

De prijs was op moment van aankoop hier het goedkoopst. De winkel stond goed aangeschreven en de review die geschreven zijn gaven me het vertrouwen om de camera hier te bestellen. Het ging zeer snel en was keurig verpakt.

Ruben 20-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en deskundig personeel

Het personeel wist precies waar we het over hadden toen we binnen kwamen, bij een vraag over zoomlenzen. We mochten uiteindelijk ook de lens uitproberen op onze eigen camera. Deze hadden we daarom ook meegenomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jamie 19-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Bedankt

Ik wil de winkel graag bedanken voor de goede sirves. Omdat dit de eerste keer is dat ik een professionele camera ging kopen. Ze hebben goed uitgelegd wat elke camera doet en welke ze bij mij vonden passen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joke 19-11-2017 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Super geholpen !

Duidelijke uitleg , tips en advies. Er wordt alle tijd genomen om dingen uit te leggen . Ook de tips wat je aan hulpmiddelen kunt gebruiken bij macro fotografie is erg fijn geweest!

Juul 19-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

deskundig personeel

prijs\kwaliteit verhouding is goed, website is helder en telefonisch contact prettig maar bovenal deskundig, vriendelijk, behulpzaam en geduldig personeel in de winkel. Daarnaast is de winkel zeer praktisch, naast parkeergarage, gelegen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan J 19-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Zijn echt geweldig geholpen

We hebben in de winkel in Arnhem een ter zake doende en duidelijke uitleg gekregen over de diverse toestellen. We zochten een toestel dat tegen een stootje en slecht weer kan. We maken lange fietstochten en onze vorige kamera is daarbij gesneuveld. De Nikon Coolpix W300 is het geworden. Daar hebben we beslist geen spijt van. Hij is inmiddels bijna 4.000 km mee geweest op de fiets en de foto’s zijn goed.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

wendy v.d. akker 19-11-2017 In de winkel gekocht

een ochtendje bij Kamera Expres

zaterdagochtend lekker op tijd naar Kamera Expres geweest. Er werd alle tijd voor mijn nichtje en mij genomen, en zijn weer geslaagd. Mijn nichtje voor een nikon camera met extra lens, en ik deze keer voor een lensfilter die ik bij het vorige bezoek was vergeten!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Coen 19-11-2017 Via de website gekocht

Top

Snelle levering van de door mij bestelde objectieven. Prima communicatie met de webwinkel en zeer goede kwaliteit!

Frank M 18-11-2017 In de winkel gekocht

5 jaar garantie!

Keuze is reuze en met de 5 jaar garantie is er een extra reden om mijn nieuwe Tamron 18-400 mm aan te schaffen bij Kamera Express.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joop 18-11-2017 In de winkel gekocht

Veel persoonlijke aandacht

Het was niet druk toen ik de winkel binnenliep. Het viel dus tegen dat het zo lang duurde voordat ik aan de beurt was. Reden? Het personeel neemt de tijd voor iedere klant. En ook voor mij: wat ik wilde inruilen, werd heel zorgvuldig en precies bekeken en er werd een bedrag voor geboden dat de aankoop van een nieuwe camera mogelijk maakte. Heel prettige, rustige gang van zaken. Van harte aanbevolen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ilva 18-11-2017 In de winkel gekocht
Superstore Arnhem

Een echte aanrader

Ik heb vandaag mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht bij de Superstore in Arnhem op de Kronenburgsingel. Ik ben echt geweldig geholpen door het personeel daar. Iedereen is heel vriendelijk en vooral eerlijk. Er wordt niet geprobeerd om je dingen te verkopen, ze zijn heel eerlijk daar. Ik heb een super goed gevoel over gehouden aan mijn ervaring in deze winkel en zou iedereen aanraden hier heen te gaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carl 18-11-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch

Duidelijke uitleg van aankoop

De aankoop in de winkel gedaan voor een persoonlijke uitleg. Deze was voor mij duidelijk nog, ondanks de drukte in de winkel.

DeniseGabrielle 18-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Ik was opzoek naar een goed geprijsde maar goede spiegelreflex camera. Ik ben bij Kamerexpress terecht gekomen omdat ze erg goede aanbiedingen hebben.
Hier heb ik een leuke set kunnen kopen met alles erbij! De volgende dag was hij al in huis, een snelle levering en goede service.
Ik zal hier zeker vaker wat bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simpeltje 18-11-2017 Via de website gekocht

Snel in huis

De winkel nog niet gezien, maar een veilig idee dat je daar altijd langs kan voor advies.5 jaar garantie is ook mooi om te hebben op een complex apparaat zoals een Nikon D610

Vincent van Adrichem 18-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goed geholpen bij het maken van een keuze

Ik was op zoek naar een accessoire die mijn flitslicht verzacht. Bij Kamera express hadden ze diverse opties. Uiteindeijk ben ik voor de Magmod serie gegaan. Licht maar sterk materiaal. Wat precies het licht geeft waar ik op zoek naar was. Nog geen moment spijt gehad van mijn keuze!

1 van de producten lag niet in de winkel. Ik had de keuze om 15 minuten te wachten tot het uit het centraal magezijn kwam of het kon nagestuurd worden naar mijn huis. Ik heb voor het laatste gekozen en had het een dag later in huis.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harry 18-11-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Vakkundig advies zeer groot assortiment en goede overzichtelijke website met veel product informatie. Men neemt in de winkel alle tijd voor je.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.I.Bakker-Wuite 18-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ik kende de winkel alleen van naam en hoorde van anderen dat ze zo geschikt waren. Nou dat bleek te kloppen, ze namen alle tijd en waren zeer behulpzaam

Kellyds 18-11-2017 In de winkel gekocht
Antweropen

geweldige service + beste prijzen

Eerste maal bij kamera express aangekocht mijn artikel via de website opgezocht en laten opzij leggen in de winkel. Had de beste prijzen voor de camera die ik gekozen heb. Goede en aangename service in de winkel en een ruim assortiment.

Jeroen Vroegop 18-11-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreid assortiment

Ruime winkel, met een uitgebreid assortiment. Service is prima, en kennis geweldig. Nemen alle tijd voor het uitlegen van je camera, en geven tips om het e.e.a. beter te laten werken

Denise van den eshof 17-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle ad ijssel

Fijne service

Ik heb vorige week mijn eerste spiegelreflex camera gekocht bij kamera express in Rotterdam. Ik werd heel vriendelijk geholpen door het personeel. Er werd de tijd genomen om mij een aantal dingen uit te leggen en te adviseren. Kortom een top Service, ik zal in het vervolg zeker terug komen in de winkel. ( maar eerst even sparen haha)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aldrik 17-11-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

Super goed geholpen

vandaag een apparaatje voor mijn vrouw gekocht, ik zelf heb totaal 0 verstand van fotografie. ik hoefde maar een paar worden te zeggen en ze wisten gelijk waar ik het over had. Heel professioneel en zeer vriendelijk met humor.
wat ik ook super vond, ik kon daar koffie pakken, ik had de hele dag buiten gewerkt en had daar net veel zin in. dus dat was even heel lekker.

een top winkel. als ik nog iets moet hebben voor fotografie is dit mijn winkel nu

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick 17-11-2017 In de winkel gekocht

Top service

Duidelijke uitleg, geen moment het gevoel gehad dat ik snel moest beslissen. Niet naar één enkel product toe gepraat, maar diverse mogelijkheden de revue laten passeren. Tijd voor een grap; gewoon heel plezierig winkelen. De sfeer slaat ook over op andere kopers en verkopers. Mooi om dat te zien!

Gerard 17-11-2017 In de winkel gekocht
capelle aan den Dijssel

Heel jammer

Ben persoonlijk naar KameraExpress in Capelle gereden omdat ik 100% zeker wilde zijn dat ik kocht wat ik nodig had.

Mij goed voor laten lichten en het juiste product uitgekozen. Omdat mijn camera niet over een synchronisatie aansluiting beschikt had ik ook een X-Hotshoe adapter nodig. Deze had de verkoper snel gevonden.

Thuis aangekomen bleek dat dus niet de juiste te zijn. Contact met de klantenservice gehad en die vertelde mij dat ik een andere kreeg als ik de oude terug stuurde of ik moest maar een nieuwe bestellen.

Het gaat mij niet om het geld (12,95) maar om het principe dat ik om problemen te voorkomen naar de winkel gaat en dan de fout van de verkoper niet uit coulance opgelost wordt. Slechte zaak

C. van Roon 17-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Snelle beantwoording van de vragen via de mail.
Afspraken voor de inruil van apparatuur gemaakt via de website worden in de winkel nagekomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick 17-11-2017 In de winkel gekocht

Topservice

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jesse 17-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Vriendelijk, hulpzaam & heel veel productkennis!

Uitstekend professioneel personeel! Het personeel is zeer vriendelijk, hulpzaam en meedenkend. Er is zeker sprake van passie voor het vak.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

FujiAdam 17-11-2017 In de winkel gekocht
amsterdam

Gweldige Sevice!

Beste fotowinkel van Nederland! Super service, en je wordt super goed geholpen in de zaak. Al het personeel is vakkundig en weten waar ze over praten.

Wim Blom 17-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan de IJssel

Geweldige ontvangst. Werd minstens 4x aangesproken

Mijn vorige leveranciers is failliet gegaan en had nu spullen nodig. Jullie kwamen op internet heel snel boven. Dus adres zoeken en hop naar de winkel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rosmulder 17-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem kronenburgsingel

Kamera-express....Groot in service en deskundigheid... TOP!

Wat betreft deskundigheid, service en klantvriendelijke benadering voor mij DE winkel!!
En alles voor een scherpe prijs!
. TOP!!

Johnny 16-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam megastore

Mooie nieuwe camera

Nieuwe D3300 nikon camera aangeschaft in megastore kamerexpress in Amsterdam. Fijne winkel, alle spullen op voorraad, goede service. Tevreden met camera!!

Patrick 16-11-2017 In de winkel gekocht

Deskundig personeel

Ik wilde mijn oude lenzen inruilen en een nieuwe camera met lens kopen en dus ben ik vanwege ervaringen in het verleden terug gegaan naar Kamera express. Ik kreeg een goed advies betreffende het aanschaffen van mijn nieuwe camera. Het inruilen van mijn oude lenzen ging ook soepel, geen rare verrassingen en een nette inruilprijs met een goed verhaal hoe ze tot die prijs waren gekomen. Kortom goede service en goede communicatie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H de Wit 16-11-2017 In de winkel gekocht
groningen

top alles geregeld

verrassende winkel met kennis van zaken,, goede correcte uitleg ,niets was teveel gevraagd , als ik bv iets niet direct begreep , kortom top

Jessica Helaskoski 16-11-2017 In de winkel gekocht

Very good service!

I went to buy my first mirrorless camera and the staff was very helpful and gave information which I did not know before, such as about the plus and minus sides of the product.

Jaspers 16-11-2017 In de winkel gekocht

geweldige service

mooie winkel goed personeel dat de tijd neemt en alles goed uitlegt.
De verschillende camera's laat zien en er goede uitleg bij geeft en wat de verschillen zijn per camera.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marja 16-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Komen afspraken niet na. Uiteindelijk wel goed afgerond.

Voorraad magazijn komt overeen met winkel voorrraad. Dus werd het artikel niet verstuurd maar bellen ze ook niet met de klant. Zelf gebeld en andere kleur besteld. Zou de volgende dag geleverd worden. Helaas weer gebeld, we gaan het regelen. Wederom weer niet verstuurd. Na een heel boos telefoontje kwam de regio manager het zelf brengen. Ondertussen waren we 4 dagen verder. Jammer dat je iedere keer zelf moet bellen om het geregeld te krijgen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Kamera Express 17-11-2017

Beste Marja Kupers,

Dank voor uw feedback!

Ik heb alles voor u nagekeken en zal het verloop van deze aankoop hieronder omschrijven.

U heeft op 11-11-2017 een bestelling gedaan in onze winkel Breda. Het door u gewenste product was daar niet op voorraad, maar wél in ons webshop magazijn. Om die reden is er vanuit de winkel een nazending aangemaakt, zodat u de volgende dag via PostNL het statief zou gaan ontvangen. Helaas bleek het product niet gevonden te kunnen worden in ons magazijn en hebben we dit product afgeboekt, zodat het niet door andere klanten besteld zou kunnen worden. Op de dag dat wij een voorraadcorrectie uitvoeren krijgt u automatisch een e-mail vanuit onze klantenservice om u hierover te informeren. Dit gebeurd 3 maal per dag. U was ons in dit geval voor. Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt en u kunt zich voorstellen dat in een magazijn met ruim 75.000 producten in voorraad een voorraadverschil niet 100% uitgesloten kan worden.

Telefonisch hebben we direct met u naar een oplossing gekeken en het door u bestelde statief omgezet naar een andere kleur. Deze is direct verwerkt en verzonden naar u.

Gelukkig is het netjes opgelost en wens ik u veel plezier van deze aankoop!

Groeten,

Bryan | Manager klantenservice

Marja 17-11-2017

Beste Bryan,
Bedankt voor je snelle reactie.
In grote lijnen klopt het verhaal.
Zaterdag zijn we in de winkel geweest.
Word maandag of dinsdag bezorgd, de verkoper hield al een slager om de arm wat logisch is omdat het verstuurd moet worden. Al adverteren jullie voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis. ( wat natuurlijk niet geld voor de zondag). Als ik dan dinsdag om 16.30 uur nog niks heb gehoord ga ik bellen. De klantenservice heeft overleg met de winkel en ik word zo door hun terug gebeld.
Bellen niet terug. Ik maar weer gebeld in het begin van de avond. Dan gaat de klantenservice kijken op mijn bestelling. Hij ziet dat de besteld kleur niet meer op voorraad is, we komen samen tot de oplossing om een andere kleur op te sturen. Dit gaat hij direct voor mijn regelen zodat het nog dezelfde avond verwerkt word en opgestuurd kan worden. (Voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis) woensdagavond kom ik thuis uit mijn werk. Geen pakket bezorgd. Weer bellen, nee mevrouw uw pakket staat op vanavond verzenden..... oké kan nog ik moet het donderdag voor 17.00 uur hebben. De klantenservice zegt dat ik een mail krijg als het pakket verzonden is en dat gaat vanavond echt gebeuren. Donderdagochtend geen mail gehad. Dus weer bellen..... ben er nu wel klaar mee. Nee helaas het pakket is nog niet verstuurd. Hij snapt ook niet waarom, gaat dit uitzoeken en belt me later terug. Gelukkig komt hij zijn belofte na. En zegt we maken er een spoed opdracht van en je krijgt mail hoelaat het bezorgd word.
Om 14.00 uur nog geen mail maar weer bellen ( in dit geval mijn man,ik was aan het werk) nu lag het aan de pakketdienst en wisten ze niet wanneer het bezorgd zou worden. Nadat we heel boos geworden zijn aan de telefoon omdat jullie beloftes niet nakomen. Toen kwam er een oplossing en kwam de regio manager het persoonlijk afgeven. En netjes voor 17.00 uur.
Dus uiteindelijk opgelost. Maar wel 2 dagen te laat en 5 telefoontjes verder en een hoop fustratie. Verder heel tevreden met het artikel. Dit hele verhaal had voorkomen kunnen worden als jullie eerder reageren als een artikel niet meer voorradig blijkt te zijn. Jullie adverteren ten slotte dat het de dag erop geleverd kan worden dus had ik maandag al mail van jullie moeten hebben dat de kleur er niet meer was. En als het dan aangepast is op dinsdagavond kan het toch niet zo zijn dat ik het dan pas vrijdag thuis zou hebben als ik niet boos gebeld had.
Mvg Marja

blije camerabezitter 16-11-2017 In de winkel gekocht
capelle aan de ijsel

Personeel die weet waar ze het over hebben

We vinden kamera express een hele fijne winkel, we gaan speciaal naar hun als we een camera willen, ze nemen de tijd voor je en weten er veel vanaf, dat is zeker fijn voor leken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

sjaak 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd

Ik heb een camera gekocht, die werd snel bezorgd met 5 jaar garantie. Jammer dat je daarom verplicht wordt een review te schrijven.
Verder heb ik nog geen ervaring met deze winkel.

DutchAce 16-11-2017 In de winkel gekocht

Top geholpen!

Na op de zeer gebruikersvriendelijke site gekeken te hebben mijn -voor-keuze gemaakt en naar de winkel gereden. Ik werd vriendelijk ontvangen en heb heb het Monopod statief gekocht dat ik gezien had. Al de keren dat ik er was waren er klanten in de winkel. Dat is natuurlijk voor Kamera Express heel prettig, echter het bevestigt mij iedere keer weer in mijn keuze juist naar deze zaak te gaan.

Melissa 16-11-2017 In de winkel gekocht

Top service en klantvriendelijkheid

De reden waarom ik voor Kamera Express heb gekozen is omdat ik hun winkel zelf al persoonlijk kende en wist dat de mensen daar veel kennis en kwaliteit leveren. De service was zeer goed. Ik had een gimbal gereserveerd en kon die de volgende dag gelijk ophalen. Ook werden al mijn andere vragen uitgebreid beantwoord. Erg klantvriendelijk en zeer tevreden

Lpvermij 16-11-2017 In de winkel gekocht

Goed advies.

Kwam naar de winkel om wat meer inzicht te krijgen in nd-filters. Geluisterd na de verkoper doe uit eigen ervaring tevreden was over een wat onbekend merk. Thuis uitgeprobeerd en erg blij met de filters.

jeroen 16-11-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service!!!

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe camera kwam ik natuurlijk bij Kamera Express terecht. Ondanks dat de site wel heel veel info bevat is het goed te doen om de relevante zaken te vinden met goede aanbiedingen. Bij een gepland bezoek eerst nog even gebeld voor de beschikbaar in een filiaal, wat ik achteraf ook zelf had kunnen checken, werd ik allervriendelijkst geholpen en werd me aan gegeven dat hetgeen ik zocht bij aankomst in de winkel voor me klaar zou liggen om te bekijken! Zelfs de eventuele moeilijkheden met parkeren werden me aangegeven ....... Bij binnenkomst winkel wist men al dat ik er aan kwam en lag hetgeen ik wilde hebben keurig klaar + koffie. Uiterst rustig en vakbekwaam geholpen wat heeft geresulteerd in de koop van mijn nieuwe camera. Echt een aanrader!!! TOP

Roelof 15-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Overzichtelijke website en goede service

Onlangs heb ik een nieuwe professionele camera aangeschaft bij Kamera Express. Op de website had ik al de nodige informatie gevonden en mijn overige vragen kon ik kwijt op de chat van Kamera Express. Ik heb de camera in de winkel gekocht waarbij ik geïnformeerd werd over het afsluiten van een verzekering. Tevens had ik nog een andere camera meegenomen voor een sensorreiniging. De verkoper heeft gekeken en gaf aan dat dit niet nodig was. Kortom een top service!

Harry Timmerman 15-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan de ijssel

Prima winkel

Groot aanbod,vakkundig en vriendelijke verkoper die de tijd neemt om je alles uit te leggen,en mee te denken over nuttige extra’s.

A 15-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem, Kronenburg

Uitstekende voorlichting

Omdat mijn Nikon camera (D7100) op vakantie ontvreemd was moest er een andere komen. Ik had mijn zinnen gezet op de D550. Gevraagd in de winkel wie er de Nikon-expert was. Dat waren ze bijna allemaal, maar uiteraard heeft één iemand mij geholpen. Die informeerde eerst naar wat ik wou en kon het toestel goed uitleggen. ook goed advies gegeven over een bijbehorende lens. Het gesprek verliep bijzonder prettig. Nu ben ik vaker in deze winkel in Arnhem geweest en wederom ben ik bijzonder prettig geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -