Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3346 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Ed Smi 15-11-2018 In de winkel gekocht
Kamera express Utrecht

Goede service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Shop ziet er goed verzorgd uit, je wordt netjes geholpen en zijn er toch problemen dan worden ze op gelost

Fabienne 15-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig, ook wanneer een aankoop niet vlekkenloos verloopt!

Ik plaatste in het verleden al een bestelling bij Kamera Express, zonder problemen, dus een tweedehands camera bestellen leek me een goed idee. De bestelling liet echter langer op zich wachten dan gepland, dus nam ik contact op met de klantenservice. Daar stelden ze me vriendelijk en uitgebreid te woord. Uiteindelijk werd de aankoop zonder problemen terugbetaald.

Super klantenservice dus, ook wanneer niet alles zo vlekkenloos verloopt als je zou willen!

Klinkenberg Zaanstad B.V. 15-11-2018 Via de website gekocht

Perfect geholpen

Een erg gebruiksvriendelijke web shop.
Top klanten service, goed advies. en de laagste prijs.
Snelle levering

Vera 15-11-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den Ijssel/ Rotterdam

Goed advies, service perfect

Toen ik na een operatie nog met 1 kruk de winkel binnen kwam werd er meteen een stoel gehaald. Top! Verder uitstekend advies en uitleg ook voor produkten die ik niet meteen wilde aanschaffen.

Bart 14-11-2018 In de winkel gekocht

Super service

Zonder dat de medewerker van de winkel wist of ik het wel of niet zou kopen pakte hij beide dozen van de Zhiyun gimbal V2 en 2 en kon ik de verschillen zien. De uitleg van de verkoopmedewerker en de koffie waren dik in orde. De verkoopmedewerker nam rustig de tijd om dingen uit te leggen en een aantal zaken na te kijken. Ondanks dat de gimbal al scherp geprijsd was kreeg ik toch een mooi bod voor gimbal en handheld systeem. Kortom service dik in orde vakkundig personeel en kwaliteit van de producten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

draakrat 14-11-2018 In de winkel gekocht
kamera express capelle aan de ijssel

goede service

goede uitleg en nam rustig de tijd voor ons om diverse opties te laten zien en te testen. daarna zijn we tot een goed besluit gekomen en zijn zeer blij met onze aankoop

Lucas 14-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Super service en deskundige hulp

Ik heb hier op advies en deskundige hulp een lamp gekocht en had nog een vraag over een filterhouder systeem. Die wordt besteld om te proberen en kijken of het past. Werd direct in de winkel geregeld dus super.

Blokpoel 14-11-2018 In de winkel gekocht

Geweldige zaak

In de winkel staat kundig en vriendelijk personeel. Tevens is de winkel prima bereikbaar met voldoende parkeer gelegenheid. De prijs is prima

Renate 13-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

vriendelijk personeel met kennis van zaken

vriendelijk personeel met kennis van zaken:
mooie aanbieding vanuit de nieuwsbrief, goede eerlijke informatie in de winkel, tevreden met mijn net in gebruik genomen foto-printer, scanner en kopieerapparaat... te gebruiken vanuit de luie stoel via de Wifi-verbinding

Norbert 13-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed en deskundig geholpen in de winkel

Goed geholpen, professionals die van fotograferen weten. Ordelijke winkel met goed assortiment. Goed bereikbaar doordat ze in P-garage Paardenveld te Utrecht zitten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

karin 13-11-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Ik kom altijd in het filiaal in Utrecht en wordt daar vriendelijk geholpen. Toen ik een week geleden een filmrolletje kocht voor een middenformaat Hasselblad heeft degene die mij hielp mij ook geholpen om het rolletje in de camera te doen.

Hans 13-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekend met kennis van zaken geholpen.

Shop gekozen vanwege de ligging op loopafstand van Utrecht CS. Uitvoerig de camera besproken. Ze weten waar ze over praten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 13-11-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen.

Het is een mooie winkel met alles op het gebied van camera en film apparatuur.
Een snoep winkel voor iedere foto /video graaf.
Met goede vriendelijke professionele service.

Mike Hermes 13-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Kamera-express Den Bosch is fantastisch !

Ik heb vandaag een ( dure ) telezoom lens gekocht bij Kamera Express Den Bosch en het team ( *&* ) zijn altijd super vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ze hedden genoemde lens binnen laten komen ( geheel vrijblijvend ) en ik mocht langskomen om hem te proberen. Wilde ik hem niet ? Ook goed, geen probleem :-) Waar zie je dat soort service nog in Nederland ?

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John Verhoek 13-11-2018 Via de website gekocht

Snellere levering en telefonisch goed bereikbaar

Ik bestelde een nieuwe Canon EOS 800D en had hier één vraag over. Belde op zaterdagmorgen en werd direct telefonisch te woord gestaan. Ook kreeg ik binnen 1 minuut antwoord op mijn vraag. Levering van de camera was stipt op tijd en goed breukvrij verpakt. Compliment aan Kamera Express voor de wijze waarop men vragen beantwoord en de snelle levering. Top.

mafra 13-11-2018 Via de website gekocht

site met bug ?

shop is ok maar site vertoont bugs... bij invullen van de accountgegevens wijzigt de site het "land" steevast in: Nederland...
Hoewel in de accountgegevens mijn juist huisnummer staat wordt steevast naar een ander huisnummer verzonden... Dit moet toch beter kunnen???

Arijan van Alphen 12-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

winkel echt een aanrader. deskundige service

Ruim assortiment in de winkel maar zeker op de site, deskundige medewerkers in de winkel, goede prijs/ kwaliteitverhoudingen

Ton 12-11-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Begin november heb ik bij Kamera Express in Zwolle een prachtige Canon 200D gekocht en ik was blij verrast met de tijd en aandacht die de verkoper voor mij had. Hij had goede adviezen en tips. Blij met de camera dus, maar ook met de manier waarop ik werd geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hatice 12-11-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Medewerkers denken goed mee en helpen je. Als je binnenkomt staat er gelijk iemand voor je klaar. De winkel zag er ook goed uit.

dave 12-11-2018 In de winkel gekocht
eindhoven

Super Store met vriendelijk personeel !

Heel vriendelijk personeel die je echt willen helpen ik had ook nog wat oude Camara spullen in te ruilen daar heb ik nette prijs voor terug gekregen .Super blij met mijn nieuw full frame .De volgende x ga ik zeker weer naar kamara-expres :)

H.Hoekzema 12-11-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Een geweldige winkel, met bekwaam en vriendelijk personeel, ik kwam voor een rugzak en had wat vragen over objectieven. Ondanks de drukte in de winkel, nam het personeel (onder het genot van een lekker kopje koffie) uitgebreid de tijd om me van de juiste info te voorzien.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Reneeke 12-11-2018 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Altijd met aandacht!

Het was druk in de winkel van Kamera-express in Capelle afgelopen zaterdag... maar wat een genot om dan toch gewoon uitgebreid geholpen te worden door de verkoper. Vakkundig advies, producten op voorraad en dus met een voldaan gevoel de winkel weer verlaten!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JW 11-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd

De volgende morgen stond de koerier al aan de deur.
Bovendien 5 jaar garantie en een lespakket als bonus.

Thijs 11-11-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment, goede service!

Goede en professionele camerawinkel. Zeer groot en breed assortiment. Ook voor de profs interessant. In de webwinkel ook alles te krijgen. Goed bereikbaar voor deskundig advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jenny 11-11-2018 Via de website gekocht

Super snel en overzichtelijk!

Het is zeer overzichtelijk en makkelijk en snel te bestellen .
Snelle levering.
Mooie overzichtelijke website .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rocoen 11-11-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen en Gent

Kamera Express = goede service, breed gamma, goede prijs

Iedere week heel sterke promoties, bestellingen gemakkelijk te plaatsen op de overzichtelijke site. Nu nog betere service met een winkel in Gent met vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Henk 11-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Fantastisch advies over aankoop camera.

bij aankoop van een compact camera werdt ik zeer vakkundig en proffesioneel geholpen waardoor mijn keus op een ander toestel tw een canon G&X markII.De rustige manier van werken en advies op mijn vragen waren meer dan voortreffelijk ,de camera beantwoord werkelijk aan mijn gestelde eisen. mijn dank daarvoor.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M&M 11-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Parnassusweg

Hele fijne service

Vanmorgen zijn we op pad gegaan voor onze eerste spiegelreflexcamera. In haarlem was helaas het model dat wij wilden uitverkocht, Jammer want wij wilde de camera meteen meenemen...maar de vriendelijke verkoopster wees ons erop dat deze in amsterdam nog wel voorradig was, 1 telefoontje door haar naar amsterdam en de camera lag voor ons gereserveerd. Op naar amsterdam, daar ook weer uiterst vriendelijk te woord gestaan en voldoende informatie gekregen om de camera direct te kopen. Al met al erg prettig te woord gestaan door de medewerkers zijn wij nu in bezit van een prachtige camera :o)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jan laurensen 11-11-2018 Via de website gekocht

goede service

Goede overzichtelijke shop. en als je belt vriendelijke medewerker staat je dan te woord.
product netjes en goed, geen klachten

Thijs Geuze 11-11-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

Geweldige service

Ze nemen echt de tijd voor je en luisteren wat je wensen zijn en geven een professioneel niet opdringerig advies

Lelie Design 10-11-2018 In de winkel gekocht

Gaaf!

Geweldige service bij Kamera Express Zwolle!
Met veel aandacht en een luisterend oor wordt ik iedere keer weer goed geholpen. Nooit spijt van mijn aankopen omdat er goed gekeken wordt wat bij mij past en wat ik op dat moment nodig heb.
Dit heeft mij enorm geholpen in mijn persoonlijke ontwikkeling als fotograaf. Gaaf!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eva 10-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed geadviseerd en fijne service!

Perfect geadviseerd bij Kamera Express te Utrecht door Robbert. Ik was op zoek naar een nieuwe fullframe camera en Robbert heeft me meerdere camera's laten zien en ook diverse objectieven. Hierdoor heb ik een weloverwogen keuze gemaakt.

Bedankt daarvoor en bedankt voor de goede service!

Peter 10-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service en zeer deskundig geholpen

Snel geholpen door een deskundige medewerker, die precies aanvoelde wat ik wilde hebben. Een verademing vergeleken met andere winkels.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Spekmuis 10-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

deskundig personeel die alle vragen beantwoorden!

Kamera express is betrouwbaar en heeft deskundig personeel die al je vragen kunnen beantwoorden, ben erg tevreden!

Ellen 10-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem Superstore

Klantvriendelijk

Prettig en deskundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe camera. Voor mijn oude camera kreeg ik een goede inruilprijs.

Suzanne 10-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Wat een klantvriendelijke medewerkers

Eigenlijk zomaar op een dinsdag laat in de middag, de winkel in Breda binnen gelopen. Ik had een spiegelreflex camera met een hele berg accessoires bij me. Door medische klachten kan ik die helaas niet meer gebruiken. Te zwaar! De medewerker heeft mij aangehoord en geadviseerd. Hij kon op dat moment kiezen, voor het duurste, maar het heeft, naar mijn gevoel, gekozen voor het beste. Wij zijn super tevreden over de nieuwe camera, de inruil en over de medewerker.

B. Dijkstra 10-11-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en vakkundig

De verkoper wist direct wat ik nodig had. Binnen 10 minuten was alles geregeld en kon ik de winkel verlaten met een fantastische lens.

lorenzo muscari 10-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam megastore

The worst delivery ever

5 days after buying a camera (6/11) has not yet been delivered and every day, from 2 days to this part, I am told that it will be delivered the next day and that they have a large quantity in stock. Urgently needing it and having pointed it out, I start feeling teased

GH 10-11-2018 In de winkel gekocht

Hele goede service

Prettige en vakkundig uitleg in de shop. Geen opdringerigheid, Blij met de aankoop. En de prijs is heel redelijk.

Marianne 10-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Super winkel, met top service!

Wij komen al een aantal jaar in deze winkel. Ik ga altijd met mijn wensen naar het personeel en hun zijn dan open over alle voor en tegens van het product waar ik in geïnteresseerd ben. Ze dragen voor het budget wat ik benoem ook andere opties aan die goed bij onze wensen passen. wat wij ook als zeer prettig ervaren is dat we de producten binnen en buiten de winkel altijd even mogen testen, dan houd ik van!! Ik ben een zeer tevreden klant en blijf zeker terug komen :)

fsf 10-11-2018 Via de website gekocht

Niet meer wat het ooit was...

Ik ben al vanaf het prille begin klant bij Kamera Express en besteed jaarlijks voor een zeer behoorlijk bedrag bij deze winkel. Als men mij begin dit jaar gevraagd had om KE te beoordelen dan had ik ze een dikke 10 gegeven! U zult begrijpen: dat is nu duidelijk anders!

Enkele maanden een zeer ‘ zakelijk’ gesprek gehad via de chat over een prijsverschil van een artikel. Dit artikel was bij een concurrent € 20,- euro goedkoper. Toen ik dit aankaartte kreeg ik te horen dat dit artikel bij de concurrent op dat moment niet voorradig was. Dat dit artikel de volgende dag wel op voorraad was bij die concurrent maakte niet uit. Die € 20,- euro is het probleem niet, dat overleef ik wel, maar de extreme zakelijkheid waarmee ik als vaste klant benaderd werd viel mij tegen.

Begin oktober een fototas besteld (Peak Design Sling 10L zwart) via de site. Diezelfde avond kreeg ik, zoals wel gebruikelijk, geen track & Trace code. Iets wat al vreemd was. De volgende dag werd de tas ook niet geleverd. Contact gehad met de klantenservice. Bleek dat er verschil was tussen de online voorraadstatus en de werkelijke voorraadstatus. Bestelling geannuleerd en na enige tijd het geld retour ontvangen. Ik zag dat de status op de site ook aangepast was naar ‘niet op voorraad’.

Kort hierna (omstreeks 16 oktober) zag ik dat de tas weer op voorraad was. Voor de zekerheid toch vooraf even contact opgenomen met de klantenservice. Hen verteld van mijn eerdere -mislukte- bestelling van deze tas en hen gevraagd om te controleren of deze tas ook echt op voorraad was. Ik gaf aan dat ik de tas enkele dagen later mee wilde nemen op vakantie. Kort hierna kreeg ik de bevestiging: de tas was op voorraad! Direct de tas besteld en betaald! Dat was op een vrijdag. Echter… ook nu kreeg ik geen track & trace code diezelfde avond. Dus op zaterdag direct contact opgenomen met de klantenservice. Bleek dat er een storing was geweest aan een rolluik van het magazijn waardoor de tas niet diezelfde dag verzonden was (?!?!?). Maar men zou nog diezelfde zaterdag de tas verzenden zodat ik hem op zondag alsnog zou ontvangen en ik hem mee kon nemen op vakantie. Zondag ervoor gezorgd dat er iemand de hele thuis was om de zending in ontvangst te nemen. Maar ook nu geen Track & Trace code ontvangen dus gezien mijn eerdere ervaringen vreesde ik het ergste. Die zondag geen fototas, geen bericht van KE… helemaal niets. Ook de dagen erna niets.

Vervolgens via de klantenservice de bestelling geannuleerd en het geld terug gevraagd. Zou geregeld worden binnen 5 tot 10 werkdagen. U raadt het al…. ik wacht nog altijd op mijn geld!

Nogmaals: ik ben al van het prille begin klant bij Kamera Express. Niet dat dat iets uit moet maken. Als je iets koopt, of het nu iets van € 10,- is of een veelvoud hiervan, je zult de zaken netjes af moeten handelen. Een van de winkels van KE ligt op 10 minuten rijden van mijn woning. Wanneer een artikel daar op voorraad was reed ik daar even heen. Anders bestelde ik het via hun site. De afgelopen weken al weer diverse artikelen besteld, alleen niet bij KE maar bij een concurrent wiens winkel op 20 minuten afstand van mijn woning ligt. Hun voorraadstatus klopt tot nu toe wel en zij komen hun afspraken wel na. En dat voor dezelfde prijs!

Naar aanleiding van mijn klacht zal er wel een reactie komen met zinsneden als ‘wat vervelend om te lezen…’ ‘wat jammer voor u..’ ‘wat een vervelend verhaal’ e.d. maar daar heeft een klant niets aan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Co 10-11-2018 In de winkel gekocht
den Bosch

Rustig en zeer professioneel advies

De verkoper luisterde heel goed naar mijn ervaringen en wensen en kwam zonder aan te dringen met een oplossing die ik niet bedacht had en waar ik heel blij mee ben

Dick Kooper 09-11-2018 In de winkel gekocht

Prettige winkel

Kom er al jaren. Prima kennis en vriendelijk personeel. Goede voorraad. Ruimte om eerst zelf te kijken en dan te vragen om advies.

Peet 09-11-2018 Via de website gekocht

Bestelling tv via webshop

Ik heb een TV aangekocht. geinstalleerd en staat nu reeds een paar uurtjes aan.
SUPER BEELD. Via de webshop uitgezocht en via de chat in de webshop een goede deal gesloten. De volgende keer overweeg ik zeker FOKA weer bij een aankoop.
Dank jullie en ik hoop er veel plezier van te hebben. Omdat de TV zo goed in de smaak is gevallen heeft een familie lid deze TV vandaag ook bij FOKA aangekocht.

Jol 09-11-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Fantastisch geholpen

Ik kon iets niet vinden op mijn camera en twee medewerkers van kamera express zijn net zo lang gaan zoeken totdat ik geholpen was. Daarna nam een medewerkster geduldig de tijd om iets te laten zien waarvan ik had gezegd dat ik het misschien interessant vond.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Timo Cornet 09-11-2018 In de winkel gekocht
Superstore Amsterdam

Supercalifragilisticexpialidocious

Wat een geweldige winkel en de medewerkers zijn zeer kundig. Zeer goed geholpen met mijn upgrade van de Canon 750D naar Canon 7D Mark II. Zelfs mijn "oude" apparatuur werd zonder pardon ingeruild tegen een gunstige prijs. Zo kon ik toch nog een extra uitbreiding aan mijn setup toevoegen. Vorig jaar mijn eerste aankoop gedaan in deze winkel en ben wederom met een voldaan en warm gevoel de winkel uitgelopen.

kawesc 09-11-2018 Via de website gekocht

Slechte levering / service

Besteld voor 10:00 voor levering andere dag. Andere dag geen track en trace, geen levering. Wel geld afgeschreven. Gebeld. Commentaar : Sorry?????

Monique & Bart 09-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Super klantvriendelijk en deskundig.

we vinden het een supershop. We zijn er twee weken geleden zonder enige kennis van camera's binnengestapt en gisteren, na ons derde bezoek, tevreden met onze nieuwe camera naar buiten gestapt. We hebben het gevoel dat we nu de camera gekocht hebben die bij ons past. Bij elk bezoek werden we vriendelijk ontvangen en kregen we geduldig en deskundig veel zaken uitgelegd. Geen enkele moeite was te veel. Wat we belangrijk vinden is dat we het gevoel hebben dat we altijd met vragen en verzoeken om uitleg terecht kunnen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 09-11-2018 In de winkel gekocht
Kamera-Express in Capelle a/d IJssel

Uitstekende voorlichting en prettig geholpen

Ik kom al jaren bij Kamera-Express in Capelle a/d IJssel en ben daar altijd tevreden weggegaan.
Prima en prettige voorlichting en een enorm assortiment.
NEE is daar eigenlijk niet te koop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.M.J. 08-11-2018 In de winkel gekocht
Kamera express Groningen

Uitstekende service

Uitstekende en geduldige uitleg over compactcamera, en ook over de daarbij benodigde andere producten. Ook prima meedenken over aanbiedingen, combikortingen en dergelijke.