Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 851 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Fons en Pauline 15-03-2024

Goed en deskundig geholpen met de aankoop van ons harnas, en dan loop je daar in de snoepwinkel dus opnieuw vakkundig geholpen met de aankoop van n nieuwe tas en regenkappen. Er staat een automaat waar je n lekker bakkie koffie kan pakken tijdens het wachten en ook fijn dat er klantentoiletten zijn.
facebook-8 18-03-2024

Wat fijn dat we jullie mochten helpen bij het uitzoeken van een tas en de regenkappen. Fijn dat het gewaardeerd wordt dat je een kopje koffie kunt pakken, we weten dat het soms even kan duren, maar we nemen graag ruim te tijd voor iedereen.

Heel veel plezier met jullie aankopen!

Elsa 13-03-2024

Fijn geholpen in de winkel met het uitzoeken van een camera en bijbehorende gadgets!
facebook-8 14-03-2024

Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben geholpen!

Elsa 13-03-2024

Onlangs in de winkel in utrecht geweest om een camera aan te schaffen. Super goed geholpen door het personeel aldaar!
Nu trotse eigenaar van een R50 :)
facebook-8 14-03-2024

Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je keuze voor de R50, heel veel plezier met deze mooie camera!

Denise 12-03-2024

Ik koos voor de shop in Mechelen omdat hij enerzijds op loopafstand van mijn woning ligt en anderzijds omdat ik al jaren mijn aankopen doe op dit adres (voorheen Foto Nelissen). Ik word er nog steeds vriendelijk en behulpzaam bediend en vind er exact het fototoestel dat ik zoek nl. Panasonic met Leica lens.
facebook-8 13-03-2024

Bedankt voor het compliment Denise.

Fijn dat je ondertussen een vaste klant bent geworden. Bedankt voor het vertrouwen.

Wim 11-03-2024

Afgelopen week een nieuwe camera gekocht bij Kamera Express. Ondanks dat dit product overal te koop is. Als klant wil ik door een specialist geholpen worden. Dit biedt voor mij meerwaarde. Kamera Express heeft allemaal specialisten in dienst je van A tot Z kunnen adviseren als je het nog niet helemaal weet. Iedere keer sta ik weer versteld van de klantgerichtheid die Kamera Express waarmaakt. Klant staat op 1. Alles voor een goede klant beleving. Zelfs tot na sluitingstijd. Voor zn bedrijf zou ik zelfs wel voor willen werken! Nu nog iets over mijn nieuwe camera. Ik heb dus een spiegel reflex camera ingeruild voor een Sony A6700 systeemcamera. Hier kan ik weer jaren mee vooruit. Apparaat is veelzijdig en geeft voor mij een flinke kwaliteitsboost. Kortom, erg blij mee!
facebook-8 12-03-2024

Wat een ontzettend mooi compliment Wim, hele erg leuk om dit terug te lenzen! Heel erg bedankt voor de mooie review!

Gerard 11-03-2024

ik heb vandaag een aankoop gedaan in de winkel
ik heb mijn oude fototoestel ingeleverd en er nog een bedrag voor terug gekregen
ik ben perfect geholpen ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam

Juan 11-03-2024

De winkel heeft lekker veel balies waardoor je snel geholpen kunt worden. Ondanks dat ik voor een klein onderdeel kwam, werd ik met geduld en aandacht behandeld.
In deze moderne tijd waarbij alles bijna geautomatiseerd is, vind ik het heerlijk als je in een winkel persoonlijke aandacht krijgt en dat is bij dit filiaal zeker van toepassing.

Larisse 11-03-2024

Verzenden van een bestelling mag wel wat sneller. En retour zending van producten betaal je zelf dat is jammer. Antwoord op je vraag krijg je via contantformulier en email wel snel dat is fijn. Terugbellen over een vraag werd bij mij niet gedaan helaas.
facebook-8 11-03-2024

Bedankt voor je feedback! Sorry dat we je niet terug gebeld hebben, dit proberen we altijd wel te doen. Ik wens je natuurlijk wel veel plezier met je bestelling!

Bart 10-03-2024

Alles in goede orde ontvangen, origineel en verzegeld. Niks op aan te merken.
facebook-8 11-03-2024

Bedankt voor je mooie review!

Yannick 10-03-2024

Op locatie in Utrecht enorm goed geholpen in de keuze van mijn Camera (Sony A7c). Vriendelijk en deskundig personeel. Vervolgens online mijn bestelling geheel naar wens verkregen. Hartelijk dank!

Dries Zwikker 09-03-2024

Heb de Sigma Multi Coating Protector 95 mm online op 8 Maart besteld volgende dag 9 maart om 11.00 uur in huis. Bij aanschaf van mijn Sony A7 Mark lV bij de winkel in Groningen, werd mij aanbevolen om deze Protector op de G lens te plaatsen om beschadiging van mijn G Lens te voorkomen. Blij dat ik het heb aangeschaft. Gisteren soorten ik ergens tegenaan en kapot. Was de Protector , maar niet mijn lens. De Protector beschermde de lens

Febe 09-03-2024

Godox flits voor mijn Canon camera gekocht in de Kamera Express Gent winkel.
Veel expertise in de winkel en duidelijke deskundige uitleg.
facebook-8 11-03-2024

Wat fijn om te lezen, ik wens je veel plezier met de flitser!

Anton Lemmers 08-03-2024

Zeer makkelijk te vinden en toegankelijke winkel aan de rand van Den Bosch. Zeer kundig en vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam in mijn geval omdat de daglimiet van mijn betaalpas niet hoog genoeg was. (Eigen schuld natuurlijk) Maar met veel behulpzaamheid en vooral geruststelling is alles goed gekomen en kon ik mijn Canon RF 100-500mm F/4.5-7.1L IS USM en Canon Extender RF 1.4x meenemen. Erg goede uitleg over de systemen alle tijd nemend door de uiterst deskundige verkoper. Het is niet de eerste keer dat ik hier een lens en camera gekocht heb en ik beveel eenieder aan: Mocht je geïnteresseerd zijn in camera en/of lenzen, "ga eens langs bij deze winkel!!!"

Jacques 07-03-2024

Ik heb mijn complete Nikon set ingeleverd en een nieuwe Sony a7 iv camera met lens gekocht.
De Nikon D750 en lenzen werden zorgvuldig bekeken en in overleg is een redelijke prijs vastgesteld.
Ik wilde een lichtere full frame camera. Stap voor stap kreeg ik een vakkundig advies en kon ik de verschillende camera’s en lenzen proberen. Er werd zelfs een Excel sheet gemaakt om ze te kunnen vergelijken!
Uiteindelijk kwam na twee uur wikken en wegen de Sony als winnaar uit de bus. Omdat er naar verwachting eind dit jaar een nieuwe versie uitkomt, was er een aanbieding met €600 korting!

Perfecte service, bedankt.
facebook-8 08-03-2024

Bedankt voor het achterlaten van je ervaring bij Kamera-Express! Goed dat mijn collega's zo de tijd voor je hebben genomen, en dat we je van goede service hebben kunnen voorzien. Ik wil je heel veel plezier met je nieuwe camera wensen en bedanken voor de aanbeveling!

Wouter 05-03-2024

KameraExpress doet wel erg lang over het thuisbezorgen van (in dit geval) een uv-filter. Week geleden besteld en nog steeds is het niet verstuurd.
facebook-8 06-03-2024

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.

Wat vervelend dat je het nog niet ontvangen heeft. Ik zie dat mijn collega 1 maart een email heeft gestuurd, dat het 1 tot 4 werkdagen ging duren, omdat het item opgevraagd moest worden vanuit onze winkels.

Ik zal contact met je opnemen via email.

Arianne 05-03-2024

Camera met adapter gekocht. Adapter was uiteindelijk niet leverbaar. Geholpen voor een alternatief via de klantenservice. Daarnaast ook nog langs geweest voor extra informatie bij de winkel, prima geholpen. Tevreden.
facebook-8 05-03-2024

Bedankt voor je mooie review Arianne, fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice en in de winkel! Ik wens je veel plezier met je bestelling.

Joyce 03-03-2024

Twee dagen voor mijn vakantie heb ik bij Kamera Express in Almelo mijn Sony RX10IV gekocht. Wat ben ik blij met de eerlijke adviezen in mijn afweging voor deze aankoop. Ik heb zoveel mooie foto’s kunnen maken met deze camera. En zo scherp! Precies zoals ik wilde.
Niet alleen ik ben enthousiast over de foto’s. Ik heb al twee vrienden die dezelfde camera willen kopen omdat ze mijn foto’s op insta en Polarsteps zo prachtig vinden.
facebook-8 04-03-2024

Wat een mooie review, bedankt! Leuk om te lezen dat je zulke complimenten hebt gekregen op je foto's. Ik wens je heel veel plezier met de camera!

Marcel 01-03-2024

Via de website een mooie telelens als occasion gereserveerd die ik de volgende dag al in de winkel van Maastricht kon afhalen. Hij werd gewaardeerd met een 9/10, het bleek gewoon een smetteloze nieuwe lens te zijn. Alleen de verpakking had minimale gebruikssporen, dus geen twijfel en na er een faire prijs voor betaald te hebben ging ik ook deze keer weer als een tevreden klant naar huis.

Eveline 29-02-2024

Ik kwam om mijn oude camera met lenzen in te ruilen en wilde een andere camera kopen. Natuurlijk wilde ik realistische prijs voor de oude spullen.
Ik werd zeer correct geholpen en geadviseerd. Hoewel ik dacht dat mijn oude apparatuur nog wel meer waard was, vertelde de medewerker waarom en waaruit hij zijn prijs had opgebouwd. We kwamen tot een goede overeenkomst en ik ging tevreden met mijn nieuwe camera de deur uit! Top dus👍
facebook-8 01-03-2024

Bedankt voor de mooie, maar ook vooral eerlijke review, Eveline! Heel veel plezier met je mooie nieuwe camera!

Matthijs Geuze 29-02-2024

Had gisteren een occassion objectief gereserveerd en kon hem vandaag ophalen. De service was geweldig! De lens was eigenlijk gewoon nog nieuw en mocht ik even bekijken en vasthouden. Het objectief toen maar gekocht. De medewerker attendeerde me erop dat een uv-filter slim was als bescherming. Die er toen ook maar bij gedaan. Bedankt voor de service!
facebook-8 01-03-2024

Fijn om te horen dat we je van goede service hebben mogen voorzien, Matthijs! Heel veel plezier met je nieuwe objectief!

Pol 28-02-2024

Assortiment is groot. Bestellen gaat gemakkelijk. Prijzen zijn scherp. Omdat ik een verkeerd artikel had besteld, moest er 1 artikel retour. Ook dat ging eenvoudig en snel.
facebook-8 29-02-2024

Bedankt voor het compliment!

Fijn dat, ondanks iets mis, het toch snel en eenvoudig ging.

John van der Heijden 28-02-2024

Ik heb online een 2e hands lens gekocht. Deze laten bezorgen in de winkel in Eindhoven. Daar bleek helaas dat de zonnekap er niet bij zat. Hiervan heb ik een opmerking gemaakt en men zou e.e.a. verifiëren. Want in de advertentie waarop ik had gereageerd stond deze kap wel als aanwezig vermeld. Na ongeveer een week kreeg ik bericht dat men deze (2e hands) lens opnieuw voor mij had besteld en nu inclusief zonnekap. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat de lens aanwezig was en ik de eerste lens kon komen omruilen in Eindhoven. Topservice en er wordt niet moeilijk gedaan. Hier is de klant nog koning.
facebook-8 29-02-2024

Bedankt voor het compliment John.

Fijn dat mijn collega's dit zo makkelijk konden oplossen voor je.

Run Forest Dogservice 27-02-2024

Ik wilde graag advies over welke apparatuur ik het beste kan gebruiken bij outdoor hondenfotografie. De medewerker van Kamera express in Den Bosch nam echt alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en door zijn deskundigheid heb ik nu een fantastische camera en objectief waarmee ik al prachtige plaatjes geschoten heb! Zeer behulpzaam en vriendelijk zijn ze bij Kamera Express
facebook-8 28-02-2024

Wat fijn dat mijn collega je goed kon helpen hierbij.

Bedankt voor het vertrouwen en heel veel plezier met de nieuwe camera!

Eugene 26-02-2024

Mijn laatste aankoop, een fototas voldeed 100% aan de verwachtingen. Buiten het feit dat je bij Kamera-express topartikelen kunt kopen vind ik vooral de service een grote toegevoegde waarde. Vooral de gratis cursussen via de Kamera-express academy stelden mij in staat om mijn gekochte apparaten beter te leren kennen. Klasse!
facebook-8 27-02-2024

Heel erg bedankt voor de mooie review, de academy is zeker leuk om onze cursussen te volgen en als je nog vragen hebt helpen we je via de academy gewoon verder! Veel plezier van de tas!

Tony Piepers 23-02-2024

Super vriendelijke verkopers , maken ruime tijd en denken mee voor de best mogelijke oplossing voor men behoeften .
Heel tevreden klant 10/10
facebook-8 26-02-2024

Bedankt voor het mooie compliment Tony!
Fijn te lezen dat je goed geholpen bent.