Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Goes, Maastricht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2917 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daphne 02-03-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

In Zwolle mijn nieuwe kindje aangeschaft... Nikon Z5 met de 50mm 1.8 S lens. Na een online video-call om advies en informatie in te winnen alles laten reserveren in de winkel. Op de afgesproken dag werd ik hartelijk onthaald door de medewerkers aanwezig. Mijn oude camera werd grondig getaxeerd en met een zeer aantrekkelijke inruilwaarde was de koop rond. Alles werd gecontroleerd op aanwezigheid met de nodige uitleg en advies. Zo fijn geregeld allemaal! Ik kan dit filiaal zeker aanraden.

Sharona 02-03-2021

Via de chat (gezien corona tijd) zeer uitgebreide informatie en tips gekregen voor de aanschaf van een nieuwe camera. Hele fijne service!

Barbara Brehme 02-03-2021

uitstekender hulpverlening , juiste informatie , fijne ervaring , zeer klantvriendelijk

Jan 02-03-2021

Uitstekende keuze en goede volledige beschrijvingen op de website en uitleg over diverse onderwerpen. Als je een vraag stelt, oa per mail, wordt deze prima en binnen 24 uur op een prettige manier beantwoord. Levering is ook razendsnel en keurig verzorgd. Klein puntje van mogelijke verbetering is de zoek-/filterfunctie. Het is bv makkelijk als je zou kunnen zoeken op specifiek passende accessoires voor een bepaalde camera en/of merk.

Jan van Raan 02-03-2021

In deze Corona tijd tijd toch nog een Panasonic Leica DG Vario Elmarit 8-18mm f/2.8-4.0 ASPH MFT-mount lens kunnen kopen en opgehaald in de winkel in Zwolle. Daar snel, keurig, correct en vakkundig geholpen. Er was helaas geen enkele ruimte om te onderhandelen over de prijs.

Jeffrey 02-03-2021

Na 4 jaar werd het tijd om weer eens een nieuwe audio aan te schaffen... en net als 4 jaar geleden geslaagd kamera express gekocht .. nooit problemen snel geleverd en keurige klantenservice die snel reactie geeft op vragen en bij emailen. Dikke pluim weer, en zo blijf je toch een winkel trouw. Volgende aankoop word zeker weer hier. Een zeer tevreden klant

Hans Huisman 01-03-2021

Reflecta Super 8 en Normal 8 scanner. Prima aankoop. Na een aantal keren scannen kwam er een resultaat dat nergens op leek. Klantenservice gebeld, bijzonder vriendelijk en voorkomend te woord gestaan door yyy. Waarschijnlijk het filmpje niet goed achter de nokjes in het filmkanaal gedaan. Volgende keer scannen goed opgelet, alles functioneerde weer zoals het hoort.

Stefanija 01-03-2021

Ik kocht een camera en had advies nodig over de accessoires. Ik stuurde ze een e-mail en kreeg snel en zeer redelijk advies. Zeer aan te bevelen!

G.Arac 01-03-2021

de site is gebruiksvriendelijk en de klantenservice heeft mijn probleem snel opgelost.

Jeffrey 01-03-2021

Goede service en TOP prijzen!
De werknemers geven er professioneel antwoord op al je vragen en de prijzen zijn zeer concurentieel, zeker aan te raden!

Flyingdutchman 28-02-2021

De service is absoluut inkompetent en de medewerkers hebben geen interesse je ook maar een beetje te helpen, eerst na een paar keer navragen komt er beweging in de zaak. De levering duurde drie weken, snel gaat echt anders.
Officiele reactie van Kamera Express 02-03-2021

Beste, bedankt voor uw review.

Wat vervelend te lezen dat uw pakket zo lang onderweg is geweest. Ik begreep dat er vanuit UPS een missortering is geweest, waardoor deze niet snel genoeg is verzonden. Excuses voor het ongemak.

Steven2021 02-03-2021

Nou het was niet alleen UPS, ook met het maken van een fatsoenlijke rekening was het erg moeilijk voor jullie. Het is mooi dat jullie graag internationaal willen zijn, maar als je niet weet hoe Europa op dit gebied werkt, dan kan je of het beter laten zitten of jullie accounting eerst een cursus laten volgen.

Elly van Doorn 28-02-2021

Supersnel werd ik ingel;icht hoe ik mijn toestel geleverd kreeg tijdens deze Corona Lock down en de volgende dag kon ik hem al ophalen. Heel eenvoudig en meteen gebruiksklaar. Meteen het toestel uitgeprobeerd en ben dik tevreden

Celia 28-02-2021

Kamera Express levert snel en de prijzen zijn goed. Verder kun je veel informatie over de camera's vinden en zijn er genoeg selectiemogelijkheden om de juiste camera te kiezen. En je krijgt er nog een leuke tutorial bij!

David B. 28-02-2021

I ben zo blij dat er een Kamera-Express winkel recentelijk geopend is in mijn buurt...
Ze hebben de meeste fototoestellen en lensen in de winkel zelf ! Dit is heel handig als je het artikel eerst wil bekijken en dan direct kopen ;)
Verkopers zijn hier vriendelijk en kunnen interressante advies geven op foto producten.
En dit was perfect in lijn met mijn verwachtingen op het ogenblik dat ik mijn volledige verouderende foto-materieel wou vervangen door brandnieuwe.
Prijs is gunstig genoeg om in deze shop te kopen.
Bovendien kan je ook oude toestellen/lensen inruilen en ze bieden ook een 5-jaar garantie.
Bedankt Kamera-Express voor de perfecte service en de goede ervaringen zover !

Bart 28-02-2021

Ben erg tevreden over Kamera Express. Ik ben een trouwe klant vanwege de goede prijs / kwaliteitverhouding, de prima website, het grote aanbod en de altijd snelle levering.

Goed, goedkoop en prima service ! 27-02-2021

Fijne ervaring met het bestellen en afhalen van mijn LG 55nano866 televisie.
Deze tv was de afgelopen weken niet op voorraad, maar het werd keurig door Kamera Express gemeld toen deze weer op voorraad was en kon worden uitgeleverd. ( prima service )
Keuze was gratis laten bezorgen of ophalen. Ik heb voor het laatste gekozen en werd vriendelijk en netjes (Capelle a/d IJssel) geholpen. Heel blij met fijne tv en hele fijne prijs !

Gerrit ter Harmsel 27-02-2021

Zeer goed geholpen bij een bestelling van een Tamron 100-400 mm lens Canon. Medewerker Mike van het service centre heeft Supersnel geregeld dat de bestelling handmatig is ingelegd, en een IDeal link is gestuurd voor betaling. 10.00 uur eerste contact --11.30 alles geregeld. Top service van deze afdeling en medewerker Mike.

Keeskp 27-02-2021

Ik vindt deze shop geweldig en medewerker Jorg in Arnhem gronigersingel verdient een pluimpje !
Heb De ziekte ops (Schildersziekte )wil zeggen geheugenproblemen en zo ,hij heeft mij geholpen om toch dingen te kunnen bestellen en had goed luisterend oor voor m’n problemen die ik ondervond met online bestellen ,en coronaregels.
Topple

Jimmy Kok 27-02-2021

Ik heb voor Kamera Express gekozen omdat de website het meest overzichtelijk en professioneel is opgesteld vergeleken met andere camerawinkels. Ik kan snel producten vinden en de informatie bij de producten lezen. Ook de studentencashbacks en combideals waren voor mij een reden om mijn camera, lens en accessoires aan te schaffen bij Kamera Express.

WILLEM 27-02-2021

prima service de tv werd de volgende dag al netjes boven gebracht en de nl gebruiksaanwijzing nog nagestuurd PRIMA SEVICE

Dees 27-02-2021

Na een foutje in mijn bestelling heb ik de dag erna meteen contact opgenomen. Het was binnen 1 minuut opgelost.
De bestelde artikelen waren ook heel snel binnen. Dus al met al een geweldige service

Amber 27-02-2021

Het is zeer overzichtelijk en makkelijk en snel te bestellen .
Snelle levering.
Mooie overzichtelijke website .

Sieb 27-02-2021

Een perfect geregeld bedrijf die producten aanbiedt tegen een reële prijs. Als je ergens vragen over hebt kun je de klantenservice benaderen en die reageren gelijk en duidelijk. Ik heb ondertussen al een hoop producten bij Kamera-Express gekocht, top bedrijf!

Fred Nijenes 26-02-2021

Kamera-expresss werd mij aanbevolen door een kennis en zij was zeer te spreken over de kwaliteit, garantie en leveringsvoorwaarden. Aangezien ik op zoek was naar een nieuwe TV ben ook ik bij deze winkel uitgekomen. Een scherpe prijs t.o.v. andere aanbieders en prima leveringsvoorwaarden die nagekomen werden. Vrijdag besteld, die maandag daarop in goede staat in huis.

Antonio 26-02-2021

Snelle levering, duidelijke site en een goede prijs. Gekochte tv is naar wens.

chantal 25-02-2021

Mooie stevig maar lichte camera, duidelijk helder foto's ook in donker. Met vele mogelijkheden. Zeker een leuke camera voor een hobbynist

Rik Dillen 25-02-2021

Perfecte opvolging van de dossiers, zeer vriendelijke ontvangst in de winkel. Na een paar jaar nog geen enkele keer teleurgesteld geweest in de service!

Miranda 25-02-2021

Klein maandje geleden voor het eerst een videocamera gekocht bij Kamera-Express. Verwachte levertijd lag iets hoger vanwege vertraging bij de postbezorger, maar desondanks kwam de camera toch op de verwachte dag aan, super fijn! Alles netjes verpakt en de camera werkt fantastisch.

Sanne 25-02-2021

Hele fijne camera gekocht die goed is voor beginners! Op de website staat alles uitgebreid uitgelegd waardoor de keuze iets gemakkelijker werd!

Ravi 25-02-2021

Gekocht 12249577 Canon EOS M50 zwart + 15-45 IS STM + 50mm F/1.8 + M-Mount Adapter

Goede en duidelijke klantenserive, product snel geleverd!

Peter Goes 24-02-2021

Heldere informatie over het product op de site inclusief een pdf van de handleiding en een prima afhandeling van de bestelling.

Sjoerd Brinkers 24-02-2021

Klantenservice van Kamera-express neemt alle tijd voor je, denkt mee én komt met een juiste, passende oplossing. Erg tevreden over kamera-express!

Joris 24-02-2021

Aanschaf 55"Oled tv + muurbeugel

Goede prijs (tv €200 goedkoper dan de concurrenten) en zeer snel geleverd. Zondagavond laat besteld, dinsdag aan huis afgeleverd door de koerier.

De beugel werd echter niet meegeleverd. Middels een korte chat sessie echter kwam ik er achter dat deze een dag later geleverd werd via postnl (moest uit een buitenlands filiaal komen). En inderdaad was de beugel woensdag binnen.

Kortom: goede prijzen, snelle levering en snel contact bij vragen

Hans H 23-02-2021

Ondanks de Corona-perikelen ben ik door Kamera-Express uitstekend geïnformeerd en geholpen bij de aanschaf van een fotokit: NIKON Z5 + FTZ-adapter + Nikkor 24-200mm. Daarnaast coulant geweest bij de aanspraken op een kortingsactie. Als vaste klant van K-E heb ik een goede ervaring met de dienst- c.q. serviceverlening van K-E.

van der Vegt 23-02-2021

Super webshop!
Heb eerder al eens een camera op hun locatie in Groningen gekocht, hier werd ik heel goed te woord gestaan en dachten ze goed met mij mee.
Heb onlangs een camera via hun webshop besteld. Wat een snelle levering!
Had de camera om 23:00 besteld en de volgende ochtend al in huis, en dat met de corona drukte.
Voor de rest heeft de webshop een mooi en divers aanbod.

Johan 23-02-2021

Ik ben zeer goed en vlot geholpen door de medewerkers van Kamera-Expres in Utrecht.
Ik beveel dit bedrijf aan.

Hans 23-02-2021

Ondanks de corona crisis duidelijk antwoord. Kon reserveren zonder betaling.
Bij het afhalen in Rotterdam verliep alles correct.

Fouad Zekhnini 23-02-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege zijn uitstekende service en een mooie prijs die ik aangeboden heb gekregen om de tv aan te schaffen. Vele familie leden hebben hier hun TV gekocht in de winkel in Rotterdam Centrum. Zoals de LG tv bij mijn ouders van 12 jaar geleden die nog steeds werkt! kortom zeer fijne winkel.

Jasper 22-02-2021

Overzichtelijk website met uitgebreide info over de producten. Na eerlijk en duidelijk advies via een belafspraak (i.v.m. corona), de Canon EOS D90 + 18-135mm F/3.5-5.6 iS USM NANO lens aangekocht. Niet de eerste keer dat ik hier camera apparatuur aangeschaft hebt. Ook bij deze aankoop weer super geholpen door de medewerkers van de vestiging Capelle aan den IJssel. Beveel kamera-express bij iedereen aan!

Sisi 22-02-2021

De prijs was goed. Laag geprijst. DE levering was snel. Ook in deze coronatijd.

AR 22-02-2021

Koop hier graag. Groot assortiment foto EN videoapparatuur. Geen enkele foto leverancier heeft een groot aanbod videoapparatuur. Als je je met beide bezig houdt is dat erg makkelijk en gewenst. Prijzen zijn ook scherp.

Arie 22-02-2021

Het product is voor een scherpe prijs geleverd. Er zijn veel producten op voorraad en het product was snel binnen.

Remco 22-02-2021

Snelle service en overzichtelijke website. Producten zijn goed omschreven en voorzien van duidelijke afbeeldingen

Ann 22-02-2021

+ Online shop is gebruiksvriendelijk & overzichtelijk
+ beloofde leverdatum werd aangehouden

- bij het product geen handleiding - moet zelf afgeprint te worden

Theo 21-02-2021

Weer een top aanschaf gedaan via KamerExpress. Uitstekend telefonisch advies door deskundige medewerker. Dus geen reden om te wachten tot de winkels weer open zijn. Straks weer op pad met de prachtige kamera!

NielsH 21-02-2021

Altijd een fijne ervaring, zakendoen met Kamera Express. Ze hebben veel kennis en kunnen goed informeren over lenzen en dergelijke. Al jaren koop ik uitsluitend mijn camera en accessoires uitsluitend bij Kamera express. Ook de nieuwe aankoop, een Sigma 17-70mm f2.8-4 macro lens Ben ik erg tevreden over. Snelle en goede service met click en collect.

Jakke 21-02-2021

Heel goed service gehad aan telefoon . Zeer vriendelijk en correcte handeling .
Snelle levering . Zeer blij met de aankoop van mijn Canon 800 D toestel

Kamera Express: een aanrader ! 21-02-2021

Wegens goede ervaringen in het verleden met Kamera Express, vestiging Capelle a/d IJssel, heb ik niet lang hoeven nadenken over waar ik mijn volgende camera zou kopen.
Het is de Sony RX10 mark IV geworden mede doordat deze camera in de aanbieding is:

€ 200,-- kassakorting + gratis originele Sony NP-FW50 accu ter waarde van € 69,--.
Onder normale omstandigheden zou ik persoonlijk naar de winkel zijn gegaan.
Nu is dat door de corona perikelen niet mogelijk dus daarom online besteld en de volgende dag zelf afgehaald.
Het bestelproces en vervolgens het afhalen (met tijdslot afspraak) verliep soepel en zonder problemen. Ik kan deze winkel/webshop aan iedereen aanraden.

Rien 21-02-2021

Ik heb ervoor gekozen om mijn nieuwe TV bij KameraExpress te kopen gekozen vanwege de geboden aanbieding, de prijs was scherp, later bleek de aanbieding toch niet zo scherp te zijn als gedacht omdat er een fout op de website bleek te zijn geslopen. Dat was best jammer maar ik heb contact gezocht en ze hebben mij uiteindelijk een voorstel gedaan waarmee ik wel akkoord kon gaan. Omdat ik heb gemerkt dat zij er ook een hekel aan hadden heb toch wel een goed gevoel overgehouden!

Robert 20-02-2021

Na een flinke zoekactie (ik zocht helaas iets wat niet overal verkrijgbaar was!) ben ik bij Kamera Express terecht gekomen en daar hebben wij geen spijt van. Snelle reactie op de vragen, kreeg tot 2x toe de kans om toch van het aanbod gebruik te maken, een eerlijke deal gekregen, levering was goed en compleet, kortom helemaal top! ik heb geen negatieve dingen kunnen ontdekken en zodoende ga ik bij een volgende aankoop eerst even bij Kamera Express kijken voor de mogelijkheden.