Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Goes, Maastricht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3347 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

petro 26-04-2019

snelle en goede chatservice medewerkers, bij twijfel over het product wordt elders informatie ingewonnen zodat de informatie goed is. snelle levering en afspraak is afspraak

H.Weijsters 26-04-2019

Ik ben uiterst tevreden over XXX werkzaam bij Kamera-Express te Capelle a/d IJssel die mij zeer goed geholpen heeft, met veel geduld, zonder zich op te dringen met goede adviezen!
Bij deze zaak hebben ze kennis van zaken.

Hoogenboom 25-04-2019

Alle aanbieders ontlopen elkaar niet veel, maar het verschil zit hem net in dat beetje extra service die wordt geboden.
Zelf online mijn aankoop gedaan en aldaar vind ik prima overal op hun site alle informatie die ik nodig heb. Na aankoop in mijn account alles netjes terug te vinden.
Toen ik na aankoop er achter kwam dat ik het afleveradres aan wilde passen alwaar de bestelling bezorgt zou gaan worden, toen was dat geen enkel probleem. De bestelling zou dan enkel één dag later worden geleverd (geen probleem). Wat schetste echter mijn verbazing - dezelfde dag nog werd mijn bestelling alsnog op het nieuwe adres afgeleverd (zonder extra kosten)! Kijk dat is nog eens service en daarom kan ik Camera Express van harte aanbevelen.

Emmanuel 25-04-2019

Zeer deskundige medewerker vandaag in de superstore Antwerpen - geeft op een rustige, duidelijke en aangename manier, antwoord op alle vragen

JANSIETSE 25-04-2019

Na urenlang kijken op websites kwam ik er niet uit welke zoom-camera voor mij geschikt was. Deze winkel deed echt wat ik nodig had: goed advies over de keuze tussen twee zoom-camera's op basis van mijn wensen en mogelijkheden. Het werd de Sony Cybershot DSC-HX400V . Na enkele dagen ben ik super tevreden: voor mij zitten alle wensen in één camera: super-zoom, macro, lichtgevoelig en vriendelijk bedieningsgemak.

Evelyn 25-04-2019

Tien dagen geleden een occasion body besteld en betaald. Tot op heden nog niets geleverd terwijl de belofte 2-4 dagen was. Nu drie telefoontjes met klantenservice verder en nog steeds geen zicht op levering. Schandalig slecht.

Bert 25-04-2019

Op advies van een vriend mijn camera (Lumix FZ1000 II) hier gekocht vanwege de kwaliteit van de winkel. Ik ben uitermate tevreden, vooral nadat ik de verzekering in no-time had geregeld. Die had ik aanvankelijk afgewezen omdat ik dacht dat ik al verzekerd was. Snel geholpen, noodzakelijk ook met het oog op een voorgenomen vakantie.

Romma 24-04-2019

Dit was de eerste keer dat ik een aankoop heb gedaan bij kamera express en ik ben wel tevreden. Ik had voor kamera express gekozen nadat ze mij een hele mooie aanbieding deden voor de LG C8, ook vond ik de website heel overzichtelijk. Ik had er voor gekozen om de TV op de halen in de superstore in Amsterdam en het zou een paar dagen duren voordat ik de tv kon ophalen. Helaas was de berichtgeving niet helemaal correct en heeft het in totaal 9 dagen geduurd voordat de TV op te halen was in Amsterdam. Maar uiteindelijk ben ik toch tevreden over mijn aankoop door onder andere de klantenservice die snel reageerde en de prijs die ze aanboden.

B. Kunnen 24-04-2019

Prima geholpen in de winkel door vriendelijke medewerker en goede uitleg over het product ontvangen.

Nico Nooij 24-04-2019

Zeer vriendelijke en geduldige bediening in de winkel in Amsterdam.
Duidelijke uitleg over een advies, compleet met voorbeelden.
Aantrekkelijke korting.

Thessa 24-04-2019

In de Superstore in Arnhem geweest voor de aankoop van mijn camera en daar prima en deskundig geholpen. Fijn is het systeem van een nummertje trekken bij binnenkomst zodat ondertussen tot je geholpen wordt rustig rond kunt kijken.

R.A. van Gelder 24-04-2019

Op 15 april 2019 de enkele dagen eerder aldaar aangeschafte Fuji X-T 20/Fuji 18-55 moeiteloos alsnog omgeruild voor de Fuji X-T3 met Fujifilm 18-135 objectief. Beide bezoeken aan de Super Store te Arnhem verliepen zeer klantvriendelijk en deskundig, ook gezien mijn twijfels over de meest passende aankoop. Ook de inruil van mijn oude fotoapparatuur werd prima afgehandeld. Ik ben zeer tevreden over het gehele aankoopproces, met dank aan Dhr. ******

René 23-04-2019

Grote keuze en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik had al vaker online besteld, maar ben deze keer naar de winkel geweest en ben daar zeer prettig geholpen.

Barbara 23-04-2019

Goed geholpen met deskundig advies en een mooi en breed assortiment.
Prima winkel om je aankopen te doen.

Jefspeetjens 23-04-2019

Ben in de locatie geweest, goede voorlichting. De site is overzichtelijk en erg compleet

Goedemiddag!

Fijn dat u tevreden bent met zowel winkel als webshop! We werken er altijd hard aan om ervoor te zorgen dat dit allemaal in orde is, dus om zulke reviews te lezen, doet ons goed!

Han de Graaf 23-04-2019

2de paasdag naar Kamera-express in Breda geweest. We werden er zeer vakkundig en vriendelijk te woord gestaan. Alle vragen m.b.t. videocamera's werden naar tevredenheid beantwoord. E.e.a. resulteerde in een aankoop van de videocamera Sony FDR-AX53 4K.

Goedemiddag Han!

Bedankt voor uw positieve review!

Wat fijn dat mijn collega in Breda u zo goed geholpen heeft. Zo te zien heeft hij u ook nog een prachtcamera verkocht, waar u ongetwijfeld veel plezier aan gaat beleven!

Dat plezier wens ik u ook uiteraard toe!

fred Kanters 23-04-2019

Op 8 april 2019 , in de winkel geweest op de Parnassusweg in Amsterdam geweest.
Zocht een goede compact camera , met redelijk wat zoom , en een grote censor .

Had al veel reviews gelezen , had dan ook vier camera's in gedachte .

Nadat ik mijn wensen aan de verkoper had bekend gemaakt , naam hij uitgebreid de tijd, om mij advies te geven .

Ben heel te vrede met dit advies .
Heb de Panasonic tz 100 gekocht , en deze camera voldoet aan mijn eisen .

Goedemiddag Fred!

Bedankt voor de review.

Wat goed om te lezen dat u goed geholpen bent in onze winkel te Amsterdam. Daar doen we het natuurlijk voor!

U heeft dan ook een erg mooie camera gekocht, waar ik u veel plezier mee wens!

Hans Bijleveld 22-04-2019

Gebruiksvriendelijke website met goede productinformatie.
Winkel (in Arnhem) goed bereikbaar en gratis parkeren.
Klantvriendelijk personeel. Vlotte bediening.
Onjuiste aanbiedingsprijs van combi camerabody en objectief werd snel gecorrigeerd.

Hi Hans!

Bedankt voor de lovende woorden.

Wat fijn dat u zowel website als winkel als goed beschouwt! Dat is voor ons het belangrijkst, en dan is het natuurlijk fijn om te lezen dat ons werk zich loont.

Hopelijk zien we u snel weer!

rob 22-04-2019

ik wordt altijd op en top geholpen! zowel in de winkel als online en telefonische! geen vraag is te gek of te moeilijk! want als de vraag moeilijk is gaan ze dit ook gewoon hoe druk het ook is voor je uitzoeken!

waar ik ook altijd heel blij van wordt als ik in een kamera-express winkel ben is dat de medewerkers altijd met je mee denken en je tips geven van hoe je een bepaald iets kan aanpakken in welke situatie je staat met je camera!

bij deze winkel staat de klant voorop en is de beleving uitermate goed! ook door de goed webwinkel durf ik voor bijna 100% te zeggen dat dit een winkelketen is die we nog lang in de winkelstraten zullen zien!

Beste Rob,

Bedankt voor uw review en de mooie woorden!

Het doet ons heel goed te lezen dat u er blij van wordt om in een Kamera Express winkel te zijn. Uiteraard zijn onze deuren altijd voor u open en is de koffie altijd warm.

Natuurlijk hopen wij zelf de winkelstraten ook nog lang te sieren, en u in de toekomst nog vaak te zien.

Annette van der Wegen 22-04-2019

Afgelopen vrijdag een Sony A6500 gekocht in Tilburg. Ik ben daar ontzettend goed geholpen en de verkoper heeft veel tijd aan mij besteed. Niets was teveel. Kreeg enorm goed advies om tot een juiste keuze te komen zonder dat het was opgelegd. Voor mij een tien met een griffel!!!

Hi Annette!

Bedankt voor de tien met een griffel!

Wat super dat uw bezoek aan de vestiging Tilburg zo goed is verlopen, en dat u zo ontzettend enthousiast bent geworden van zowel de camera als de service.

We hopen u graag weer eens te zien, dan gaan we voor een tien met tien griffels!

a miltenburg 21-04-2019

Afgelopen vrijdag hebben wij bij Kamera-Express een Sigma 105mm F/2.8 ex dg macro OS HSM Canon gekocht. Wij werden door enthousiaste verkoper vakkundig geadviseerd over de mogelijkheden van deze lens en dat het een goed alternatief is voor de Canon 100 mm F/2.8 .
Ook werden wij gewezen op de voorwaarden voor het verlengen van de 2 jaar fabrieksgarantie naar 5 jaar. Ook werden gewezen op de gunstige nieuwwaarde verzekering die Kamera-Express verleent tegen een premie van 4% per jaar over de aanschafprijs met een klein eigen risico. Kortom we zijn goed geholpen.

Bedankt voor uw review.

Wat fijn om te vernemen dat u goed bent geadviseerd in de winkel, en dat mijn collega de tijd nam om alle mogelijkheden met u te bespreken.

We hopen u uiteraard weer eens te zien! Dan gaan we voor de 10 ;)

Inke Mulder 21-04-2019

Camera Nikon Coolpix B600 gekocht in Leeuwarden
Ben goed voorgelicht over de mogelijkheden van deze camera.
Ook gesproken over de eventuele een andere camera met gelijkwaardige mogelijkheden.
maar voorkeur ging toch uit naar deze kamera
Handige camera met vele mogelijkheden en een schitterend zoom bereik.
Bovendien behulpzaam en vakbekwame medewerkers in de winkel

Beste Inke,

Bedankt voor de review!

Wat leuk om te lezen dat de B600 u zo goed bevalt! En dan is het natuurlijk altijd heel leuk om daarbij te horen dat u goed geholpen bent in de winkel, en er ook tijd voor u genomen is.

Baris 21-04-2019

ik koop al jaren mijn lenzen/objectieven- camera bij Kamera-Express. Ik ben zeer tevreden over de producten en de service die zij leveren, persoonlijk advies & uitleg. Top winkel.

Beste Baris,

Bedankt voor de positieve review!

Wat goed om te lezen dat de service u zo goed bevalt, daar doen we het natuurlijk voor. Voor ons is het heel belangrijk dat het voor u altijd zo prettig verloopt.

Zien we u binnenkort weer?

Jan Willem van der Heijden 21-04-2019

Nadat ik diverse reviews van de Panasonic LUMIX DMC-TZ90 had gelezen heb ik deze camera gekocht bij Kamera Express in Zwolle. Er stonden meerdere klanten te wachten om geholpen te worden. Beide verkopers namen alle tijd voor zorgvuldige advisering van de klanten m.b.t. de camera informatie, bijpassende camera-tassen en verlenging van de garantieperiode.

Beste Jan-Willem,

Bedankt voor het bericht.

Wat fijn om te vernemen dat u vriendelijk en goed geholpen bent in Zwolle! Daar doen we het immers voor. Ik hoop dat u niet té lang heeft moeten wachten ;)

Wellicht tot een volgende keer!

Heuz 21-04-2019

Prima winkel in Rotterdam; eigenlijk oude FOKA die al een hele goede reputatie had.... Webwinkel doet wat 'tie moet doen: keurig heel en snel bezorgd

Goedemiddag!

Bedankt voor de positieve woorden.

Goed om te horen dat u nog altijd tevreden bent met onze vestiging in Rotterdam Centrum. Daar staat natuurlijk nog altijd hetzelfde personeel als in de tijd dat zij nog het blauw-geel droegen.

Zien we u in de toekomst weer? U bent van harte welkom.

D.A. Groen 20-04-2019

Ik heb gekozen voor Kamera Express vanwege de eerdere goeie ervaringen en de nu zeer concurrenrende prijs die ze me konden bieden op een LG televisie (maar liefst 600 euro goedkoper dan in andere winkels.

Goedemiddag!

Bedankt voor de positieve review.

Fijn om te lezen dat uw eerdere ervaringen met onze service al prettig waren. Kers op de taart is dan natuurlijk dat u uw nieuwe tv voor een mooie prijs heeft kunnen aanschaffen.

Ik wens u ontzettend veel kijkplezier!

Marleen 20-04-2019

Zo'n beetje de enig overgebleven winkel waar je nog een fototoestel kan kopen. Prijzen van de toestellen zijn scherp, accessoires koop je (qua prijs) beter elders. Deskundig advies, ze vertellen niet meer dan wat je vraagt. Als je wat meer wilt weten, moet je blijven vragen. Enige voorbereiding (bv het opstellen van een wensenlijst en kennis van eventuele opties) kan dus geen kwaad.

Hi Marleen!

Bedankt voor de review.

Heel jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de service in onze winkel. Uiteraard staat klanttevredenheid bij ons voorop en is het dus belangrijk dat u met een goed gevoel naar huis gaat. Excuses hiervoor! We hopen u uiteraard terug te zien, dan zorgen we er zeker voor dat u perfect geholpen wordt.

Luc 19-04-2019

Goed dat er eindelijk een superstore is in Antwerpen, goed advies, kennisniveau van de medewerkers is prima.

Hi Luc!

Goed om te lezen dat u zo blij bent met de vestiging Antwerpen! Uiteraard is het voor ons belangrijk dat we voor ieder van onze klanten een vestiging in de buurt hebben, waar u langs kunt gaan voor advies.

Divewise 19-04-2019

Perfecte klant ervaring. Altijd super advies en tijd voor de klant om hem/haar te helpen met alle vragen.

Goedemiddag!

Wat fijn om te horen dat onze service u zo bevalt! Daar doen we het immers voor. Graag zien we u in de toekomst weer terug, dan gaan we voor die 10! :)

Jan Dijkhof 19-04-2019

Deskundig geholpen. Moets wel even wachten, maar dan neemt men ook wel de tijd.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Bedankt voor de fijne review, Jan. Wij nemen zeker graag de tijd voor onze klanten. Dat houdt in dat u zelf soms wat langer staat de wachten, maar eenmaal aan de beurt wordt er niet afgeraffeld.

Jos Holterhues 19-04-2019

Kamera Express is de winkel waar ik mijn eerste digitale Nikon camera kocht tw. de D100, daarna de D200, D300S en uiteindelijk de D750. Nu als laatste de Nikon Coolpix A900 aangeschaft. Altijd prettig geholpen en veel adviezen ontvangen tijdens mijn bezoeken aan de winkel in Capelle a/d IJssel. Kortom voor mij altijd de motivatie geweest dit bedrijf te bezoeken voor mijn nieuwe aankopen!
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Zo dat is een mooie en leuke lijst aan camera's! Wat leuk dat u al zo lang bij ons klant bent en wij hopen dat u dat ook nog heel lang blijft!

Graag tot ziens!

Henk 19-04-2019

Kom al jaren in deze winkel, voorheen Verschoore en nu Kamera Express. Maar gelukkig nog steeds met de kundige en vriendelijke medewerkers. Duidelijke uitleg en uitstekend advies bij mijn aankoop van een Sony HX400V.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Wat een fijne nieuwe ervaring met bestaand personeel! Nieuwe gevel, maar het vertrouwde personeel. Wel zo prettig als vaste klant natuurlijk.

Sylvie 19-04-2019

Jaren geleden kocht ik mijn camera bij deze winkel en ik was toen erg tevreden over hoe ik in de winkel was geholpen. Goed advies en prettige mensen. Toen ik dit keer terug kwam voor een nieuwe camera, was de eerdere winkel overgenomen. Balen dacht ik. Maar eenmaal binnen, bleek wederom prettig contact. Remon was heel geduldig, dacht mee, gaf me het advies om nog na te denken en dan terug te komen, dacht daarna weer mee en daarom besloot ik de camera daar te kopen. Erg prettig contact en hij zei het ook als hij iets niet wist. Een andere collega was mogelijk technischer, maar die gooide meer met kreten dan dat hij daadwerkelijk iets uitlegde, luisterde of meedacht. Ik ga dus graag de volgende keer weer voor xxxx; geduldig, meedenkend en oprecht.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Beste Sylvia, bedankt voor uw review. Elke verkoper heeft wel wat en de een heeft een betere klik met de klant dan de andere. U heeft de juiste voor u getroffen! En dat blijkt zeker door de manier waarop u het verteld. Heel fijn en heel graag tot de volgende keer.

daddy 19-04-2019

Prettig personeel neemt ruim de tijd om uitleg te geven over alle aspecten van het gewenste artikel.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Wat een fijne review. Bedankt hiervoor! Fijn dat u goed geholpen bent en prima uitleg heeft gekregen.

stefan 19-04-2019

Gekozen voor Kamer-express vanwege de combinatie camera/lens die ik zocht en de voordelige prijs die daarbij gepaard ging. Levering was supersnel met leuke extra's zoals basiscursus fotografie en careplan. Gewoon goed, zeker aan te bevelen
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Beste Stefan, bedankt voor uw review! Erg leuk om te deze te krijgen. Heel graag tot de volgende keer!

Gino Cornelis 18-04-2019

Gebruik gemaakt van de omruilactie en overgegaan tot de aankoop van een Fuji X-H1 fototoestel. De omruiling gebeurde in het filiaal te Antwerpen. De omruiling verloopt vlot en aan een eerlijke prijs. De bediening en behandeling van heel de omruiling verliep voorbeeldig. Puike service, vakkundige bediening met liefde voor het vak. als fotograaf een plezier om zaken mee te doen !!
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Dat is nog eens een mooie deal! Heel fijn en veel plezier van de nieuwe aanwinst!

Graag tot de volgende keer.

de Rooij 18-04-2019

Namen ruim de tijd voor al onze vragen. De verkopers dachten echt met ons mee.
Erg vriendelijk. Hier kom ik zeker terug.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Dat horen we graag! We staan graag klaar voor onze klanten en geven hen de tijd die nodig is. Geen enkel probleem, daarvoor komt u ten slotte ook naar de winkel.

Mels Kooijman 18-04-2019

Op vrijdagavond de BenQ SW2700PT monitor besteld en op zaterdag in huis, TOP!
Was helaas de code voor de cursus vergeten in te vuilen, 1 mailtje en nog dezelfde avond laat antwoord met code. TOP service!
Al vaker besteld en ook afgehaald in Arnhem, zonder problemen en vriendelijke service.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Zo dat is lekker snel aan de slag kunnen! jammer dat de cursus er niet direct bij zat, maar fijn dat dat achteraf nog gestuurd kon worden. Heel veel plezier van de monitor!

JurjenF 18-04-2019

Ik bestel vaker bij Kamer Express omdat deze zaak heel veel zaken op voorraad heeft en zeer snel levert tegen goede prijs.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Wat goed! Bedankt voor deze review! Graag tot de volgende keer!

Elisabeth 18-04-2019

Uitstekend advies bij het kopen van een Sony A6000. Uitleg gekregen bij het gebruik van de camera en ze namen echt de tijd voor me. Super camera overigens!
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Wat een goede ervaring! Dat mag u zeker elke keer weer van ons verwachten. fijn dat u zo'n mooie keuze heeft kunnen maken.

GerardH 18-04-2019

Medewerker in Utrecht hielp mij geduldig om de juiste keus te kunnen maken.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Wat fijn! Dat mag u zeker de volgende keer ook weer van ons verwachten.. Graag tot ziens!

Jan Kieft 17-04-2019

Deskundig, vriendelijk personeel. Prettige winkel met koffie voor wachtenden. Prijzen zijn marktconform.

Bedankt voor uw review!

Heel graag tot de volgende keer. De koffie staat voor u klaar!

Lucie 17-04-2019

Deskundig advies. Verkoper nam alle tijd.
In verband met de laagste prijsgarantie kreeg ik nog extra korting omdat de camera ergens anders goedkoper was.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Bij ons maakt het niets uit of u voor een grote of kleine aankoop komt. U krijgt de tijd en het advies die nodig is. Graag tot de volgende keer!

Rudi 17-04-2019

Snelle levering, goede klantenservice (vraag gesteld op zondag en binnen een uur antwoord), prima prijs/kwaliteitverhouding
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Bedankt voor uw review! Wij staan graag 7 dagen per week voor onze klanten klaar. Daar heeft u mooi de vruchten van kunnen plukken. Graag gedaan en graag tot ziens!

Peter 17-04-2019

Mooie deal kunnen maken met een Panasonic OLED TV.
Snelle reacties van de medewerkers per mail op alle vragen, goed geholpen.
Ook goed op de hoogte gehouden over de levering.
Ik koop regelmatig bij Foka/Kamera-express, nooit spijt gehad, al jaren een prima zaak!!
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Wat goed om te horen! Bedankt voor deze review!

Graag tot de volgende keer

Max 16-04-2019

Afgelopen weekend mijn eerste camera gekocht, na lang op internet speuren besloten ook maar eens in de winkel te informeren gezien het grote aanbod. Van te voren was al duidelijk dat het een systeemcamera moest worden, ik twijfelde nog sterk tussen 2 modellen. De verkoper was objectief, eerlijk en behulpzaam. Zelfde dag nog gefotografeerd met mijn Sony A6400 en ben zeer tevreden. Ik zal voor overige accessoires zeker terug gaan voor advies.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Soms zie je door de vele camera's de camera's niet meer ;)
Goed dat u bent langsgekomen. Het zien van de camera's kan al wonderen doen in het maken van de juiste en persoonlijke keuze.
Fijn dat de camera goed bevalt, veel plezier ervan!

Lele 16-04-2019

Snel binnen na de bestelling. Bovendien is de bestelling goed verpakt tegen stoten! Zal hier vaker mijn producten bestellen.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Wat fijn dat alles goed verpakt en beschermd is binnen gekomen. Dat is ook zeker zoals wij het graag willen.
Heel graag tot de volgende keer!

Ton 16-04-2019

Goede uitleg over werking camera, vergelijking met andere camera's en vorig (ouder) model. Men neemt de tijd voor de klant.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Beste Ton, bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij het maken van de keuze! Heel veel plezier ervan en graag tot ziens!

Hans Gloudemans 16-04-2019

Gisteren een bestelling gedaan die vandaag geleverd zou worden en op voorraad was. Vandaag helaas niets mogen ontvangen. Er was gemeld dat ik een email zou ontvangen voor een track en trace code. Deze email is niet verstuurd noch ontvangen. Vandaag gebeld met Kamera Express. Blijkt dat het product niet op voorraad is en ook voorlopig niet leverbaar. Wanneer ik mijn geld terug krijg konden ze niet vertellen. Conclusie: informatie op de site komt niet overeen met de werkelijke voorraad en levertijd.
Officiele reactie van Kamera Express 17-04-2019

Beste Hans Gloudemans, dank voor uw review. Wij zijn blij met alle reviews omdat het ons helpt de dienstverlening te verbeteren. Ik heb u inmiddels een mail met een uitleg gestuurd.

Marjolijn 16-04-2019

Ik heb na online onderzoek waarbij ik tussen 2 fotocamera's bleef aarzelen gekozen om naar een fysieke winkel van Kameraexpress te gaan. In eerste instantie ingegeven door de prijs in combinatie met de mogelijkheid naar een fysieke winkel te gaan. Daar aangekomen werd ik geholpen door een uiterst vriendelijke, geduldige en deskundige verkoper die uitgebreid de tijd nam om me voor te lichten, eerlijk was in zijn informatie en uitnodigend mocht ik na mijn aankoop nog vragen hebben. Ik ging met een uiterst tevreden gevoel met mijn aankoop weg en zal niet schromen terug te gaan mocht ik nog op dingen stuiten waar ik verduidelijking over wil.
Officiele reactie van Kamera Express 19-04-2019

Wat een fine ervaring heeft u met ons gehad! Dat mag u zeker bij elke bezoek van ons verwachten. We nemen graag de tijd voor onze klanten hoe groot of klein de aankoop ook is! Graag tot de volgende keer!