Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3229 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Niels 19-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service, goed geholpen!

Was op zoek naar eennieuwe camera. Begin zelf met fotografie, dus had nog geen idee wat voor camera ik wilde kopen.

Na het uitproberen en goed advies voor een Canon 200D gekozen.

Rakesh Singh 19-04-2018 In de winkel gekocht
Endhioven

Excellent Service

I really like the service as they explain me about the product and help me to buy the right product. As I am staring in photography, They have guided me to list of option and explain about service.

I am happy with service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 18-04-2018 Via de website gekocht

Blij met Kamera Express

Prima website. Producten makkelijk te vinden. K-E telefonisch goed te bereiken voor een vraag die ik had. Snel geholpen. Producten in goede orde ontvangen op de dag als afgesproken.

Arthur 18-04-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Vakkundige raad zonder druk om snel een verkoop te maken.

Een prima help voor de keuze uit meerdere lenzen. Vakkundig pro en cons gegeven door de verkoper; ik heb de tijd gekregen om een en ander te proberen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kloris en Roosje 18-04-2018 In de winkel gekocht
Parnassusweg

prima service

duidelijk en aardig goed met vergelijken van diverse producten en vriendelijke personeel
blij met mijn nieuwe camera

W. van Dorst 18-04-2018 In de winkel gekocht
Breda

uitstekende bediening!

Kamera Express in Breda is een mooie, prettige winkel, waar het personeel erg behulpzaam en vriendelijk is. Het kopje koffie is ook fijn. We hebben deze winkel gekozen wegens de duidelijke informatie op internet en de mogelijkheid om de scanner fysiek te bekijken (i.p.v. internet-verkoop). De site is uitstekend, evenals de levering in de winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W. Wolf 18-04-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Een fantastische winkel met deskundig personeel.

In de eerste plaats is de website van Kamera-express.nl zeer volledig. De producten worden uitgebreid beschreven. In de tweede plaats hebben we het personeel van de vestigingen in Arnhem leren kennen als deskundig en klantvriendelijk. Ze luisteren goed naar de vraag, denken desgevraagd mee en komen vervolgens met goed advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Veel keuze op de website tussen camera's, lenzen en andere assesoires. Dankzij de chat heb je heel snel een antwoord op de site. Meteen de volgende heb je de camera in huis!
Een verbeterpuntje zou zijn dat de specificaties wat duidelijker en overzichtelijker op de site staan en dat je kan vergelijken. Voor de rest een uitstekende webwinkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

hbt 17-04-2018 In de winkel gekocht

Een zeer tevreden klant

Voor de aankoop van een Nikon 7200 body was ik onlangs in de winkel in Utrecht. Ik heb bewust gekozen voor een face-to-face contact en ben achteraf zeer tevreden over de service van de verkoopmedewerker. Heel profressioneel advies en de verkoopmedewerker nam de tijd om allerlei dingen uit te leggen.

Loe 17-04-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Scherpe prijzen voor de camera's en ook leuke extra's. Ik kreeg een online cursus macrofotografie bij mijn aankoop kado. De camera werd zoals beloofd de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Cok 17-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Vriendelijke salesmanagers, met een goede uitleg en service

De winkel in Utrecht is overzichtelijk en na op het internet gekeken te hebben is mijn keus gevallen op Utrecht, ik werd op een nette correcte manier geholpen met een goede uitleg over de Canon lens die ik daar heb gekocht, men ging zonder moeilijk te doen mee op de prijzen op het internet en dat vond ik netjes.ook mijn oude lens inruilen was geen probleem

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Christa Berghuis 17-04-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Heel prettig, deskundig en geduldig geholpen.

Gisteren mijn Pandasonic Lumix DMC-FZ1000, gekocht bij de Kamera Express winkel in Zwolle. De aardig jongeman had alle tijd en geduld. Gaf deskundige uitleg en ook nog een kopje koffie, wat wil een mens nog meer.

Swissmade 17-04-2018 Via de website gekocht

Wat een te gekke Service

Gezocht naar een goed product om schermen schoon te maken.
Gekozen voor jullie i.v.m. de goed en snel werkende website en ook dat jullie het goede product op voorraad hadden.
Top goed gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ubaldo 17-04-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Deskundige service

Fijne zaak waar vriendelijkheid en deskundigheid voorop staat. De uitleg was duidelijk met veel geduld.

PB 17-04-2018 Via de website gekocht

Prachtig product, service zoals het hoort

Ik kocht een occasion lens voor mijn Nikon-camera en deze zag er werkelijk als nieuw uit. Fijn was ook dat de prijs zeer redelijk was voor een lens in deze staat en dat ik hem de volgende dag al in huis had. Dat bevestigt mijn eerdere ervaringen met Kamera Express, die allemaal positief zijn.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Peter 17-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Fijne verkoper met goede service.

Verkoper heeft veel kennis van de producten en weet op een gezellige manier met de klant om te gaan.

JokeCop 17-04-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Vlotte en snelle service, info op de site is duidelijk en betrouwbaar. Er is veel keuze, soms wat veel waardoor kiezen moeilijk wordt en je een te groot aanbod krijgt maar alles is voor een eerlijke prijs dus ik koop hier zeker nog eens.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pieter 16-04-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Zeer tevreden

Ik bezocht de winkel op zoek naar een goede verrekijker. Ik kreeg daar goed advies en kon ook nog profiteren van een mooie aanbieding. Zeer tevreden over deze aankoop!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton Apon 16-04-2018 Via de website gekocht

Fijne persoonlijke benadering

Product was niet voorradig in winkel (Haarlem). Via site besteld; makkelijk. Gekozen voor bezorgdatum 17 april. Toch vandaag (16 april) aangeboden terwijl ik niet thuis was. Komt nu morgen, zoals ik had gevraagd. Hieraan even aandacht besteden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Badmeester96 16-04-2018 Via de website gekocht

Super geregeld! Aanrader

Na lang zoeken, de goedkoopste met gratis verzenden en een online cursus. Ik kan niet klagen!! Eerst even kijken in de winkel om het uit te testen en vervolgens zelf makkelijk kunnen bestellen incl wat andere spullen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nelson 16-04-2018 Via de website gekocht

Super en Snel geregeld

Een aantal keer naar de winkel gegaan voor informatie over deze lens. Ontzettend goed geholpen. Een aantal dagen erna de lens via de website besteld. Dit ging erg gemakkelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. Thomas 16-04-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Fijn advies en dito camera

De beste mensen hadden veel tijd en aandacht voor het uitleggen van de camera's. Na veel verschillende opties uiteindelijk de Sony A6000 gekocht. En nu met veel plezier fotografen.

Tadeusz de Ruijter 16-04-2018 Via de website gekocht

Slecht! ik zou hier niet gaan kopen!

Helaas gaat het wel eens fout bij een retour zending maar de manier waarop het afgehandeld wordt is het wel erg triest bij Kamera Express. Bij het retour zenden van mijn product is Kamera Express hem kwijt geraakt. Ze geven via hun support systeem de schuld aan Post NL terwijl ze het pakje wel hebben aangenomen. Mijn track and trace liegt er niet om. Ik krijg uiteindelijk het geld niet terug terwijl ze zelf het pakje intern zijn verloren. Ik heb nu geen geld en ook geen product. Ik ga hier niet meer bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Kamera Express 16-04-2018

Beste Tadeusz, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat er iets mis is gegaan met uw retourzending. Ik zie dat er inmiddels al contact is geweest met mijn collega per mail en dat het voor u wordt uitgezocht.
Met vriendelijke groet, Megan

Inge 15-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede service

Fijne winkel. Ik zocht een mooie kleine camera en goed advies gekregen de eerste keer. Toen ik de camera 2 weken later ging kopen ook goed geholpen door een andere verkoper. Het enige is dat deze verkoper niet vertelde dat ik een review moest schrijven voor 3 jaar extra garantie wat dan wel jammer is (gelukkig wist mijn man ervan). Verder wel tevreden.

Franke de Ruiter 15-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte hulp

Na eerder een Canon zoomlens 100-400mm te hebben gekocht, was het nu de beurt aan een nieuwe camera EOS 7D Mark2.
De jonge verkoper nam een week geleden op zaterdag morgen alle tijd om ons de werking van het nieuwe toestel uit te leggen...
Voorlopig ben ik voorzien...., maar mocht ik weer wat nodig zijn dan zal ik zeker voor KAMERAEXPRES Leeuwarden kiezen!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

WS 15-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede winkel, deskundige medewerkers en super service

Een nieuwe fotocamera gekocht en daarbij zeer deskundig geinformeerd. Toen ik de volgende dag besefte dat ik nét iets anders nodig had, was het geen enkel probleem om de bundel om te ruilen. Terwijl ik moest wachten, kon ik gratis een kop koffie drinken en daarna was het geregeld, echt super.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank.C 15-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en zeer aardige Medewerkers

Ga zo Door Kamera Expres dan zullen jullie alleen maar goede reviews krijgen .
Het enige wat ik minder vond dat er geen prijzen bij de Occasions Lenzen stonden want ik heb niet altijd een Medewerker nodig als ik even aan het kijken ben en wel ongeveer de prijs wil weten

Hans Luijt 15-04-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Vlotte en vakkundige verkoper. Het winkelinterieur in Rotterdam is beter ingericht met een separate servicebalie.

Henriette 15-04-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Super service

Heel leuk geholpen bij de aankoop van mijn eerste spiegelreflex camera. Nemen alle tijd voor je en als je later terugkomt omdat je iets niet weet van de camera dan helpen ze je ook graag. Geven naar mijn idee eerlijk advies. Je merkt dat er enthousiaste mensen werken met een passie voor fotografie!

Bob L. 15-04-2018 In de winkel gekocht
Superstore Amsterdam

Goede persoonlijke service

Kamera-express is een winkel met merkbaar veel ervaring, alle vragen worden meteen beantwoord op een duidelijke manier!
Ook, hoewel de keten erg groot is, voelt het in de winkel erg hecht. Erg fijn dat ook alles even getest mag worden, uitgebreide uitleg & demonstratie over mirrorless body's gekregen, zelfs wanneer geen interesse word getoond in het aanschaffen hiervan.

Ik spreek hier alleen over de superstore in Amsterdam, de andere filialen heb ik nog niet bezocht.

Frank 15-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Blij met advies en aankoop.

Bij Kamera-Express in Utrecht een nieuwe Canon 80D body gekocht en mijn oude 50D ingeruild. De verkoper nam alle tijd en gaf me een mooie prijs voor de oude camera terug. Ook maakte hij de goedkoopste prijs garantie waar. Precies de dag ervoor was een concurrent met de prijs omlaag gegaan en hij ging netjes mee.

Sjaak Beijer 15-04-2018 In de winkel gekocht

Medewerker Kamera Express, uitstekende adviezen en uitleg

De shop is goed georganiseerd en je wordt snel geholpen op een goede een profesionelemanier. De medewerker geeft goede adviezen en uitleg

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eenhuismanauto 15-04-2018 Via de website gekocht

Vlotte bediening, goede klantenservice!!

Vanmiddag een uitgebreide chatsessie gehad met betrekking tot de aanschaf van een camera tbv fotografie van de auto’s. Er werd duidelijke en eerlijke informatie verstrekt en veel uitleg gegeven. Uiteindelijk heb ik nog geen camera gekocht, maar dat gaat niet lang meer duren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 15-04-2018 In de winkel gekocht

Super service

Gewoon naar de shop en op een vriendelijke en duidelijke manier worden geholpen worden met de selectie van het product en meer dan genoeg artikelen op voorraad.

Karin 14-04-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldig geholpen !

Netjes en vriendelijk geholpen door iemand die verstand heeft van fotografie en ook geholpen heeft bij een probleem waar ik tegenaan liep.
Zeer geduldig en goed advies.

roland 14-04-2018 In de winkel gekocht
antwerpen

goede service

dicht bij, en ik was verrast door de vriendelijke ontvangst van de verkoopster. Maar ik had niets anders verwacht in 2018

Kennis delen. 14-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Aanbieding. Laat ik niet lopen.Goede lens voor betrekkelijk weinig geld. ik verwacht er veel van.
Licht sterk en scherp!!!

Jeroen 14-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Denken met de klant mee!

De winkel heeft goed met mij nagedacht over welk pakket ik nodig had en heeft hier een mooie prijs voor opgesteld. Al met al een geweldige service voor een betaalbare prijs!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 14-04-2018 In de winkel gekocht
Haarlem

Top service bij camera aankoop

Na eerst op de website te hebben gekeken, vandaag naar de winkel in Haarlem gegaan.
Heel vriendelijk geholpen, goed advies, prettig om meerdere camera’s te kunnen bekijken en dan een wel overwogen beslissing te kunnen nemen.
Kortom een echte aanrader om hier een camera aan te schaffen.

Edith 14-04-2018 In de winkel gekocht
Arnhem Beekstraat.

Goed advies.

Fijn dat er nog een echte winkel is ,waar je goed advies krijgt en terug kan komen als je vragen hebt.

Herman 14-04-2018 In de winkel gekocht
Kamera Express Zwolle

Prima service!

Wij hebben onze camera gekocht bij Kamera Express Zwolle. Toegankelijke winkel met kundig personeel. Wij zijn blij met onze aankoop!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jozef 14-04-2018 In de winkel gekocht
Capelle d Ijsel

Super winkel met vriendelijk personeel

Geweldige service en super advies bij je aankopen. Wijzen je zelfs op speciale acties waardoor je goedkoper uit bent. Zelfs nog prima hulp bij aankoop terwijl de winkel al aan het sluiten was. je wordt er dus niet uitgekeken. Ook online bestellingen worden snel en goed geleverd.

R. Bosua 13-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Warm ontvangst vlak voor sluitingstijd, en goed geholpen.

Vlak voor sluitingstijd bij winkel gearriveerd om mijn bestelling op te halen. Vriendelijke ontvangen, en na uitleg van camera, geheel tevreden met aankoop huiswaarts gekeerd. Maar ik kom zeker terug...

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van der stoep 13-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en betrokken medewerkers

Wij hadden al goede ervaringen met deze winkel met het kopen van fotoapperatuur. En een familielid van ons was ook heel erg tevreden

Robert 13-04-2018 In de winkel gekocht
's Hertogenbosch

Deskundige en prettige service

Na lange tijd besloten om weer te gaan fotograferen. Eerst uitgebreidt informatie ingewonnen via het internet en vervolgens heeft Kamera express in 's Hertogenbosch heeft mij uitstekend verder geadviseerd in de aanschaf van de juiste camera en lens. Ze nemen alle tijd voor je zodat je zelf de juiste keuze kunt maken. Heb een Sony A7ii met lens FE 4/24-105G OSS aangeschaft. Zeer deskundig en vriendelijke service.

Wim de Koning 13-04-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan de Ijssel

Deskundige medewerkers

Ik kom hier al jaren. Deskundige medewerkers en een hoop keus. Ook niet de duurste winkel. In de winkel doe je ook nieuwe ideeen op voor je hobby.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Remco 13-04-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Canon EOS 1300D / Goed geholpen!

We waren al eerder geweest om wat opties te verkennen en over onze keuze na te kunnen denken.
Vandaag met de medewerker besloten dat het bovenstaande camera moest worden. We zijn erg goed geholpen en ontzettend blij met onze aankoop!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marleen 13-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Een gebruiksvriendelijke site. Een snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

joop van daalen 13-04-2018 In de winkel gekocht
den bosch

goede en begrijpelijke uitleg over mijn nieuwe kamera .

in de winkel zeer deskundig geïnformeerd over mijn nieuwe kamera , alle vragen werden tot volle tevredenheid beantwoord ,

M. Wollenberg 13-04-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Goed geholpen, personeel zeer vriendelijk en deskundig. Onderdeel dat niet op voorraad werdt netjes besteld en naar huis adres gestuurd.