Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

8,6 Lees 20856 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Goes, Maastricht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2898 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

E Martens 27-01-2020

Prima geholpen in Zwolle. Verkoper had alle tijd.
Luisterde naar de wensen die ik had en sloot daar goed op aan met tips en adviezen!
Ik kreeg de mogelijkheid om de camera's te proberen.
Zeker de moeite waard om naar de winkel toe te gaan i.p.v. via internet te bestellen.
Door de tips/adviezen voor de 100% een keuze kunnen maken. Geen enkele aarzeling meer!

Koos 27-01-2020

De winkel biedt een voldoende ruim assortiment. Je wordt goed geadviseerd, en de prijzen zijn erg aantrekkelijk.

van den Velden 27-01-2020

Prima service, ook bij reparaties.
niet te lange wachttijden, en tijdens het wachten een lekker bakkie koffie

hugo Teng 27-01-2020

ik vind Kamera Express hele goeie en snelle sevice heeft, de medewerker heeft mij heel goed geholpen de tv naar de auto te brengen.

Anja 27-01-2020

Na telefonisch advies Kamera-Express eindelijk een beslissing genomen welke camera ik wilde.
Online besteld en volgende dag camera al binnen. :-)
Helaas zat de gratis batterij er niet bij, waar op de site mee geadverteerd werd. Die werd echter na 1 telefoontje opgestuurd.
Ook de gratis fotocursus zat er niet bij, die werd pas na het telefoontje en een mailtje toegestuurd.
Al met al, tevreden over de service van Kamera-Express maar jammer dat ik zelf achter de gratis cursus en batterij aanmoest.

Johanna 27-01-2020

Ik bestelde in de webshop een item een levertijd had van 1-2 werkdagen, toen ik deze na een paar dagen ontving was ik niet helemaal tevreden ivm kleine beschadiging aan verpakking. Daarover gemaild en daarop kreeg ik later keurig een vriendelijke en correcte reactie terug dat ik deze zonder probleem om mocht ruilen. De prijsgarantie is ook een prima service. Verder is het fijn dat er door het hele land filialen zitten dus je kunt voor service in de buurt terecht bij een echte winkel.

Gert 27-01-2020

Ik heb onlangs bewust een televisie gekocht bij Kamera-Express. Bewust, omdat ik in de winkel te Rotterdam in een rustige omgeving de diverse merken televisies met elkaar kon vergelijken. Daarnaast adviseerde het personeel mij ter zake kundig en objectief en was het bijzonder servicegericht. Kortom, een prettige en fijne winkel.

H. op den Dries 27-01-2020

Makkelijk toegankelijke website en goede services. Binnen 2 dagen in huis. Het product Sony 4K camcorder bevalt heel hoed.

Staf Schoeters 27-01-2020

Veel keuze , vriendelijke en uitstekende info aangaande de te verkrijgen en/of gekochte producten .

D.Cuperus 27-01-2020

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Alle tijd voor uitleg van de camera.
Ruime keus en bestelling wordt apart gehouden.

Goed bereikbaar en ruime parkeergelegenheid.

Aad 27-01-2020

Ik ben zeer content over de informatie die mij is verstrekt en het ingaan op mijn persoonlijke wensen. Tevens heel blij met mijn aanschaf en ik kijk er naar uit om ermee op stap te gaan. Bedankt Kamera Express!

Jacqueline 26-01-2020

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop van mijn camera Sony a7ii met lens 24-240mm, die mij geadviseerd werd door het deskundig personeel van de winkel in Den Bosch.
De uitleg was heel duidelijk en maakte de keuze daardoor niet moeilijk.

Miss 26-01-2020

Ik heb de Nikon D3500 gekocht bij Kamera Express in de winkel. Twee keer geweest om me te laten adviseren en beide mannen gaven hetzelfde advies. Fijne winkel om te zijn, goed en professioneel advies. Ook namen ze de tijd om mij een keuze te laten maken.
Fijn om te weten dat ze een aparte verzekering bieden die de eerste drie jaar geldt (volledig aankoopbedrag). Al met al, tevreden!

Steven 26-01-2020

Zeer vriendelijk geholpen, erg behulpzaam. Er werd alle tijd genomen voor het vergelijken van de verschillende modellen.

Janine Jager 26-01-2020

Ze konden mij goed helpen met juiste keuzes. Goede kennis van. Fotograferen zodat ik de camera met veel vertrouwen heb gekocht

Bob de Jonge 26-01-2020

Deskundige assistentie bij aankoop van de camera. Er werd voldoende moeite genomen om accessoires te laten zien en daarover te adviseren inclusief alternatieven.

Jeannet 26-01-2020

Wij zijn geholpen door een zeer vriendelijke, deskundige medewerker, die alle tijd heeft genomen om onze vragen te beantwoorden. Hij heeft ons ook nog advies gegeven over bepaalde toebehoren. De door ons gekochte camera heeft hij nog met ons doorgenomen en gelijk gekeken of deze helemaal compleet was. Ondanks dat het erg druk was in de winkel, nam hij alle tijd.

Andre 26-01-2020

Kamera -Express Arnhem is voor mij een goed adres om mijn fotografie spullen aan te schaffen.
Goede service,goed assortiment en kennis over de producten.Geven ook reele prijzen voor inruil opnieuwe apperatuur. Ook aftersales zijn dik in orde.Kortom een fijne zaak.

wim beukers 26-01-2020

Camera probleem naar 100% tevredenheid opgelost, men nam rustig de tijd om het op te lossen en uit te leggen en ze zijn zeer deskundig

Marc Vandenhaute 26-01-2020

Was op zoek naar een fototoestel en via facebook ben ik terecht gekomen bij kameraexpress shop Dilbeek. Prachtige winkel met een grote keuze van fototoestellen en toebehoren.
De verkopers waren zeer vriendelijk en gaven goede uitleg over de werking en de mogelijkheden van het apparaat (Nikon P900). Ook na de verkoop mochten we indien nodig nog contact opnemen voor verdere inlichtingen via Email waarvoor dank.

Olga 25-01-2020

Thank you very much for a very quick delivery, good price and excellent service! We are very satisfied with choosing your store! Wish you all the best!

Edu Hoogervorst 25-01-2020

ik ben snel geholpen, en geven een goede uitleg.
ben er tevreden met de aankoop.de medewerkers waren vriendelijk.

jan 25-01-2020

goede service en vriendelijk personeel weten waar ze over hebben en goede uitleg over alles

Henk Blom 25-01-2020

Ben vandaag (25 januari) in de winkel in Den Haag geweest voor aankoop van een GoPro Hero 8. Omdat deze op mijn motor mee gaat was ik wat onzeker of deze goed vast zou blijven zitten. De man die mij hielp kon mij haarfijn uitleggen hoed of ik dit het beste kon doen, moet zeggen dat geen moeite teveel was voor hem. Echt een zaak waar het personeel weet waar ze over praten en waar ik dan ook zeker nog een keer terug zal komen.

Ben 25-01-2020

Prettige manier van helpen, goede productkennis, personeel denkt met je mee.

Overdijk 25-01-2020

Goede uitleg over voor en nadelen van de camera Panasonic dml-fz2000 ten opzichte van de spiegelreflex. Handige compacte camera met 1 lens.
Op extra batterij na was alles op voorraad. Extra batterij wordt direct nagestuurd.

Rene Pijnenburg 25-01-2020

Ik was op zoek naar een objectief en had er een paar op het oog. Met de door mij verzamelde informatie ben ik naar Kamera Express te Capelle aan de IJssel gegaan. Daar uiterst vriendelijk en kundig geholpen. Er werd alle tijd genomen om mij de voor- en nadelen uit te leggen. Nadat ik een keus had gemaakt moest er een onderdeel (polarisatiefilter) uit een ander magazijn komen. Ik had de keus om het kosteloos na te laten sturen of ik kon er even op wachten. Ik heb er onder het genot van een kopje koffie op gewacht en binnen een kwartier was het onderdeel binnen. Ik ben blij met deze service en voor mij is het de volgende keer weer naar Kamera Express te Cappele aan de IJssel.

René 24-01-2020

Bij Kamera Express in Den Bosch heb ik een vakkundig advies gekregen voor aankoop van een Sony a6000 camera. De volgende dag ben ik tot aankoop van deze camera overgegaan.
Het is een prima aankoop.

Ed 24-01-2020

super goed geholpen door rustige medewerker, kamera express ging mee in de laagste garantie prijs + last but not least 5 jaar garantie!!!!!!!

Marion van den Hoeven 24-01-2020

Ik zocht een nieuwe lens voor mijn Nikon camera. Dankzij het advies van de medewerker van Kamera-express koos ik de perfecte lens voor mijn doel.

Willibrordus de Boer 24-01-2020

Het was woensdagmiddag 22 januari 2020 nogal druk in de winkel in Capelle ad IJssel. Na enige tijd wachten, met een kop koffie, werd ik geholpen door een vriendelijke en zeer terzake deskundige medewerkster. Uiteindelijk heb ik een fraaie Olympus camera aangeschaft, waarbij ook nog beens een acceptabele inruilprijs voor twee oudere digitale camera's werd gegeven. Al met al een zeer positieve ervaring.

G.van der Mee 24-01-2020

Goed en deskundig geholpen door de verkoper. Daarom kwamen we naar deze winkel.

Peter 24-01-2020

Bij het vervangen van mijn Nikon D3100 ben ik uitstekend en professioneel geholpen. Er is ruimschoots de tijd genomen om te praten over mijn doelen en ambities en een daarbij horende nieuwe systeemcamera. Ik ben extreem tevreden met de geadviseerde Nikon Z6 - kit.

Raymond 24-01-2020

Duidelijke webshop en goeie SALE aanbiedingen. Afhandeling bestelling keurig en de volgende dag het bestelde in huis.

J.kunnen 24-01-2020

een top winkel , ik belde voor een drone die in haarlem niet aanwezig was maar wel in kappelle a/d ijsel en dat was om 17:30
de volgende dag om 9:00 uur stond in de mail dat ik hem kon afhalen in haarlem
dat was ,snel en in de winkel werd ik supper goed geholpen

Rik 24-01-2020

Vriendelijk en bekwaam personeel. Had een lens gereserveerd in de winkel en moest mij hiervoor uiteraard verplaatsen. Gebruikte mijn motorfiets maar het was in feite iets te koud om te rijden hiermee. Kwam verkleumd aan en de verkoper stelde mij een koffie voor. Gaf mij alle tijd om rond te kijken en wat op te warmen. Bewuste lens stond klaar en kreeg nog wat nuttig advies. Leuk gesprek met kennis van zaken. Stelde nog een UV filter voor die in een combi-deal zat. Heel tevreden en super lens gekoch

Frank 23-01-2020

Heb in filiaal den Bosch een Sony A6000 gekocht
Goed geholpen
Men luistert goed wat je wilt en wat je budget is
Nemen alle tijd en laten diverse camera's zien zodat je ze ook vast kunt houden
Uiteindelijk een geweldig advies en camera gekocht
Vakmensen met liefde voor fotografie

Aad 23-01-2020

Voor mijn Pentax K3II zocht ik nog een macrolens. Tijdens de promotie van 100 jaar Pentax zag ik op de website een mooie macrolens de Pentax SMC DFA 100mm F/2.8 WR tegen een gereduceerde prijs. Echter toen ik de lens wilde bestellen was het artikel helaas niet voorradig. Ik stuurde een mail en mocht deze lens toch tegen de actieprijs bestellen wat ik zeer waardeer daar de actie periode al was verlopen. Dank hier voor. Grt Aad

Remi 23-01-2020

Ik zocht speciale handschoenen. Hiermee zou ik perfect mijn camera apparatuur schoon kunnen maken en schoon kunnen houden. Deze waren allen niet makkelijk te vinden. Veel winkels hadden niet wat ik zocht. Gelukkig kon ik ze wel vinden bij het online assortiment van KameraExpress. Ik kon ze daar makkelijk bestelling via de website en de volgende dag had ik ze gelijk in huis. Ik heb ze nu een paar keer gebruikt en het werkt perfect.

L.Erne 22-01-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe camera en bij kamera-express.nl superstorm in Amsterdam ben ik op een zeer professionele manier en heel vriendelijk geholpen.

Bart 22-01-2020

Vriendelijk personeel en professionele uitleg. Ik werd onmiddellijk geholpen en ze waren zo vriendelijk om mijn boodschappen mee tot aan de wagen te brengen.

Rick 22-01-2020

Kamera-express te Breda
Ben goed geholpen door de verkoper in dit filiaal.
Er wordt voor de klant nog tijd genomen.
Goede uitleg en advies gekregen om de juiste keuze te maken Voor de aanschaf van een reiscamera.

Renzo 22-01-2020

Fantastische winkel. Personeel dat verstand heeft van zaken en ze nemen de tijd voor je. Je mag en kan alles uitproberen en ze zullen je nooit iets aansmeren wat je niet nodig hebt.

Ferry43 22-01-2020

Ik ben naar de winkel in Utrecht gegaan om wat uitleg te krijgen van de verschillen in de door mij uitgezochte camera’s.
Ik kreeg van de medewerker voldoende uitleg om tot een goede keuze te komen.
De winkel had deze camera niet op voorraad, maar werd ter plekke besteld via de website.
De volgende dag had ik hem al in huis.

Desley 22-01-2020

Artikelen gereserveerd. Lagen onmiddellijk klaar. Een artikel was niet op voorraad. Dit word gratis nagezonden.

Eddy 22-01-2020

Onmiddellijk en correct geholpen door het personeel.
Geen wachttijden.
Goed gelegen winkel te Gent.

Jan Van de Ven 22-01-2020

Heel snelle levering en heel tevreden van mijn nieuwe Nikon D7500. Ik zal mijn volgende bestelling zeker bij Kamera Express plaatsen.

Hveijk 21-01-2020

Voor de aanschaf van een nieuw fototoestel hebben wij ons eerst georiënteerd via de website. De aanschaf via de superstore Utrecht gedaan: onze vragen werden deskundig beantwoord en wij zijn zeer vriendelijk te woord gestaan. Fijn dat je in de winkel het toestel even kunt zien/ vasthouden. Zo weet je wat je koopt.

C. Kock 20-01-2020

Deskundige en klantvriendelijke medewerkers.
Alle hulp om een goede keuze te kunnen maken.
Kan ook altijd terug komen als iets niet duidelijk is.
Net zo'n scherpe prijs als bij concurrenten die met lokkertjes tegen misleiden aanzitten.

Tonny Postma 20-01-2020

Tijdens mijn aankoop van mijn D5600 camera bij Kamera Express Almelo ben ik perfect geholpen door kundig personeel. Ik twijfelde tussen 2 camera's. De verkoopster printte voor mij alle gegevens van beide camera's uit en aan een een tafel voor klanten kon ik onder het genot van een lekkere cappuccino beide camera's in alle rust vergelijken. Vragen van mij werden direct professioneel beantwoord. Uiteindelijk heb ik dus gekozen voor de Nikon D5600. Dit was voor mij de eerste kennismaking met Kamera Express. Een volgende keer ga ik direct weer na Kamera Express. Voor mij een topbedrijf voor camera's.