Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3536 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Rudi 25-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Vriendelijk, deskundig en uitstekende service

Uitstekende website. Zeer uitgebreid en toegankelijk. Hiermee bereid ik me voor om een bepaald product in de winkel te gaan kopen. Bijzonder handig dat je kan zien welke winkel het op voorraad heeft. Telefonisch een LG IPS monitor bij het filiaal in Rotterdam gereserveerd, zodat het laatste exemplaar niet net voor je neus verkocht is. Vragen worden deskundig en enthousiast, persoonlijk beantwoord en je kan altijd nog even met plezier rondkijken. Laagste prijsgarantie wordt in praktijk gebracht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerriet 25-09-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Het filiaal in Groningen is een ruim gesorteerde winkel, met vriendelijke medewerkers die goede voorlichting gaven, en ik heb naar aanleiding van een goede aanbieding een prima camera gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mat 25-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Advies over een produkt is ook hier wat teveel gevraagd

Op zoek naar een foto printer me goed ingelezen maar had toch nog mn twijfels.
Op mijn vragen kon de uiterst vriendelijke verkoper slechts oplezen wat er op de eigen website stond.Advies blijkt war teveel gevraagd.
Een uiterst vriendelijke dozenschuiver dus.
Nu maar hopen dat mijn keuze de juiste is geweest.
Voordeel van in de winkel kopen vergeleken met de website is er dus niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Dora 24-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Cappelle

Super goed geholpen!

Ik ben langsgeweest met een defect statief. Verkoper deed er alles aan om het probleem op te lossen. Heeft nog een collega geraadpleegd . Uiteindelijk is het probleem zonder kosten opgelost, geen gedoe, gewoon heel klantvriendelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacob Koedoot Fotografie 24-09-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Goede service waarbij men uitgebreid de tijd neemt om mee te denken om zo een goed advies te kunnen geven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Walter 24-09-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Geweldige service!!

Erg vriendelijk geholpen, alles uitgelegd, voorgedaan aan een klant die er niet zoveel verstand van heeft. Winkel dichtbij huisadres.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kees uit Frankrijk 24-09-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Kamera-Express in Utrecht heeft ons uitstekend advies gegeven zonder druk uit te oefenen om toch vooral maar iets te kopen, wat we dus wel gedaan hebben. Juist hierdoor. Naar ons gevoel ook deskundig personeel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martin 24-09-2018 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Top-bedrijf!

Enorme collectie en dito voorraad!
Zeer deskundig personeel.
Fijne plek om een dagdeel door te brengen (Superstore Rotterdam).
Uitgebreide info-verstrekking via website.

Shortyhoef 24-09-2018 In de winkel gekocht
KameraExpress Amsterdam

Super Service

Geweldige service. We waren op zoek naar een spiegelreflexcamera. Bij KameraExpress in Amsterdam hebben we deze uiteindelijk gekocht doordat de medewerker erg enthousiast vertelde over het product! Goede uitleg en wist waarover hij sprak!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton Keijzer 24-09-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Prima en geduldige verkoper. Goed assortiment. Prijstechnisch OK. Goede service. Goede voorlichting.

Kitty 23-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam/Capelle a/d IJssel

Top service

Ik vind Kamera-express een prima winkel ik ben een beginner wat fotografie betreft en had enkele zonnekappen en een lens gereserveerd (natuurlijk de verkeerde) toen ik in de winkel kwam met mijn camera en de bestelling werd gepakt werd er meteen vervanging gezocht en prima advies geleverd wat er niet voorradig is word gratis nagezonden.Men heeft daar alle tijd voor de klant en is niet opdringerig. mij zien ze daar zeker terug!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 23-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed en professioneel advies.

Desgevraagd geeft het personeel goed en deskundig advies. Ik kom hier al vaak en ook eerdere aankopen zijn bijzonder goed bevallen.

koos van iperen 23-09-2018 Via de website gekocht

Echt goede service

Voor de service. online iets gekocht maar niet tevreden. Snel opgelost in de winkel en tevreden naar huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ron 23-09-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Supergoed geholpen door Sander in Utrecht!

Duidelijke uitleg van wat ik zocht. Camera die bij mijn wensen paste. Geen gepush voor een duurdere camera. Mijn oude camera ter plaatse gefikst. Kortom alles supergoed.

Moniek 23-09-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Goede service en heel klantvriendelijk

Goede service bij het kopen van een nieuwe camera, goede welgemeende uitleg gehad en als ik er niet uitkom mag ik altijd weer even langskomen TOPservice. Daarnaast een uitgebreid assortiment.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet Mulder 23-09-2018 In de winkel gekocht

Top Zaak

Ondanks drukte in de winkel snel en vriendelijk geholpen. Personeel komt keurig en deskundig over en hebben mij prima advies gegeven, top zaak.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 23-09-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Hele leuke shop, had gezocht op internet naar een camera. De site van Kamera Express kwam er heel duidelijk uit.
In de winkel in Zwolle gekeken naar de camera, dankzij de deskundige adviezen toch een andere camera gekozen (was wel duurder dan wat ik begroot had). Ben ontzettend blij met mijn camera. De goede deskundige service heeft mij enorm geholpen bij mijn keus.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 23-09-2018 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Perfect geholpen

Vanwege de goede kritieken en eerdere ervaring gingen wij naar Kamera Expres voor voorlichting. Deze goede voorlichting leidde tot aankoop van een nieuwe camera.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

re van rhijn 23-09-2018 In de winkel gekocht
rotterdam/capelle

zeer goed geholpen mensen met verstand van fotocamera's

de mensen bij kamera express rotterdam hebben verstand van foto kamera,s ben zeer goed geholpen en ging blij naar huis met een nieuwe superlens voor mijn nikon d3000

Jack Schopman 23-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

De klant is hier koning.

Hoewel ik in Naaldwijk woon, koop al sinds jaren al mijn foto- en video-artikelen bij Kamera Express in Rotterdam. Dat doe ik omdat ik Kamera Express een uitstekende zaak met deskundig personeel vind. Ze hebben een uitgebreid assortiment aan apparatuur, waarvan sommige artikelen vaak niet te koop zijn in andere fotozaken. Als je iets over een al dan niet geplande aankoop wilt weten of iets niet helemaal begrijpt, neemt het personeel naar mijn ervaring altijd de tijd om geduldig en vriendelijk gedetailleerde uitleg te geven. Verder vind ik de website van Kamera Express duidelijk en overzichtelijk. Je ziet ook direct wat wel of niet in het assortiment op voorraad is en mijn telefonische contacten met de klantenservice waren steeds prettig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wil van Dijk 22-09-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden. Dat mijn Nikon p1000 Snel mag komen...

Fijne winkel met een ruim assortiment. Personeel is uitstekend op de hoogte van de producten die ze verkopen en kunnen daarom goed advies geven.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 22-09-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

goede service

Vriendelijke bediening en deskundige advies.
Hetgeen niet in voorraad was werd meteen opgestuurd.
Gemakkelijk te bereiken net buiten Antwerpen-centrum en geen probleem om te parkeren

Bennie 22-09-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Verkoper erg ter zake kundig. Geen verkoop voor de € maar om een klant te vreden te maken en houden.

Bert D 22-09-2018 In de winkel gekocht
kamera express eindhoven

Vakkundig en goed luisteren

Wij zijn heel goed , vakkundig en snel geholpen. Wij hebben gekregen wat bij ons paste en hebben ons ook een geweldige prijs gegeven

Peter de Geus 21-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Store

Wat een verademing bij KameraExpress.nl een echte aanrader!

Top voorraad. Zeer goede aftersales bij defect aan Nikon Coolpix P900 die ik als compact camera in maart had aangeschaft en een defect aan optische zoeker had en onder garantie gerepareerd is door Nikon . Bij de aankoop van een nieuwe Canon body in augustus ben ik uitgebreid voorgelicht en ging voor de EOS 6D Full Frame maar na degelijk advies heb ik gekozen voor Canon D70 uit de outlet store met diverse lenzen. Ik ben blij met mijn spullen en de Kamera-Express.nl , waar ik al jaren klant bij ben. AANRADER

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jens 21-09-2018 Via de website gekocht

alles keuig op tijd geleverd

Ze doen wat ze beleven, gewoon goed. Vlotte levering, geen gedoe, en een prima prijs. Zou er zeker weer iets kopen.

Gertw 21-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Superstore

Fuji X-T3

Al jaren klant en ook nu, zoals altijd, goed en vlot geholpen en alle medewerking op mijn wensen en vragen

Winfried 21-09-2018 In de winkel gekocht
Spuistraat

prettige bediening en gedegen vakmanschap

Personeel met verstand van zaken luistert goed naar je wensen, en weet dan precies de voor jou juiste camera('s) aan te raden. Sinds 1998 heb ik al een aantal foto- en video-camera's in de Spuistraat en Beneluxbaan gekocht, en telkens was ik zeer tevreden met mijn aankoop.
Constant hoge kwaliteit en service. Persoonlijke aandacht van deze mensen, daar kan geen Internet-shop tegenop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monica93 20-09-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Professionele service!

Ik werd perfect geadviseerd wat betreft de aanschaf van een macro lens, alle specificaties werden duidelijk uitgelegd en ik kon de verschillen testen van verschillende lenzen, om zo een keuze te kunnen maken.
De eerst volgende keer dat ik een lens of iets dergelijks ga halen, dan sta ik zeer zeker weer bij jullie, kortom: Aanrader!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martha 20-09-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekend advies, op maat, bij het kiezen van een camera

Er wordt goed geluisterd naar je wensen, samen kom je tot een uitstekende keuze. Prettig , omdat het altijd een compromis van wensen is.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

China 19-09-2018 In de winkel gekocht
Breda

Leuke acties. Vriendelijk en deskundig personeel.

Deskundig advies en leuke acties bij aankoop zoals onder andere, een fotografie cursus en ook nog eens 5 jaar garantie op de apparatuur die je koopt.

Maya Timmer 19-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

uitstekende service

Ik ben in de winkel geweest in Den Haag, omdat ik toch graag persoonlijk laat voorlichten.
Dit is uitstekend bevallen: een goede, professionele, klantvriendelijke voorlichting/advies

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joop Molendijk 19-09-2018 In de winkel gekocht
capelle a/d ijssel

superieure begeleiding voor aankoop en reparatie.

een zeer vertrouwde shop, met een zeer professionele en persoonlijke benadering. Op een prettige manier werd mij uitgelegd de procedure v.w.b een niet goed werkende lens, die ik ter reparatie aanbood, zodat ik direkt de indruk kreeg dat ik niet voor verrassingen kwam te staan. Een zeer goede en eerlijke uitleg over de aanschaf van een Olympus full frame camera.

Jaro 19-09-2018 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Klantvriendelijk en deskundige service.

In de winkel werd ruim de tijd genomen om een en ander uit te leggen. Met de te downloaden uitgebreide handleiding was het een fluitje van een cent om met de camcorder te werken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim Penneman 19-09-2018 In de winkel gekocht
Kamera Express Antwerpen

Kamera Express:Klantvriendelijke service en kennis van zaken

De service bij Kamera Express Antwerpen vind ik uitstekend. De medewerkster, die mij geholpen heeft, kent de producten, geeft duidelijke uitleg en info, toont de mogelijkheden op de pc en geeft antwoord op alle vragen. Ik kan deze winkel dan ook enkel aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar vriendelijke, uitgebreide en correcte service en klantvriendelijkheid.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Heika 19-09-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Fantastische service

Kamera Express luisterde goed naar mijn wensen en eisen wat betreft een nieuwe camera. Hun advies sloot vervolgens naadloos aan bij mijn wensen. Helemaal top!

Hamide 19-09-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service

Winkel makkelijk te vinden. Meteen geholpen in de winkel. Snel. Ze proberen niet om te kopen maar te helpen om een goeie keuze te maken.

Eva 19-09-2018 Via de website gekocht

Super snel!

Deze shop bood mijn gekochte camera het goedkoopst aan en had een duidelijke omschrijving van wat mijn camera mij zou bieden. Daarbij kreeg ik ook nog een gratis fotoworkshop en werd de camera snel geleverd!

Jane 19-09-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Heerlijk ruime winkel met veel behulpzaam personeel.

Je komt binnen, pakt een nummertje en je wordt onmiddellijk vriendelijk aangesproken en prima geholpen.

Annelies V 19-09-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Geweldige snelle service, vriendelijk personeel.TOPPIE

Geweldige service. Goed geholpen met een lens die weigerde. Interesse getoond in een occasion 90m lens. Moest van ander filiaal komen, maar was de volgende dag al in filiaal Tilburg. Ben er super blij mee. Goed en vriendelijk personeel👍👍👍

Cor de Keijzer 18-09-2018 In de winkel gekocht
Capelle

Ongekend goede service

Bij een filiaal in het westen van het land heb ik een gebruikte Nikon D7100 aangeschaft.
De verkoper vertelde, dat de camera was gereinigd (dus ook de sensor).
Helaas bleek dat niet het geval, waarop ik een mailtje heb gezonden aan de klantenservice.
Binnen 24 uur kreeg ik bericht met de excuses en het aanbod de camera alsnog kosteloos te laten reinigen bij een vestiging bij mij in de buurt.
Onder het genot van een kop koffie kon ik wachten en de camera bleek volledig te worden gereinigd (inc 2 lenzen).
Vriendelijk mensen in het filiaal Zwolle, die ook nog even een voucher meegaf van de nieuwste cursus :).

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michiel Everts 18-09-2018 Via de website gekocht

Prima adviezen en gewoon goede service

Omdat ik omhoog zat met m'n colorchecker-pasport ivm met een fotoshoot beloofde de verkoopster een mail te sturen wanneer ik kon komen, zodat ik met m'n laptop dit kan laten uitleggen. Ook voor het wegvallen van een kleur bij mijn Epson R3000 printer kreeg ik een prima advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pierre 18-09-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk

Top Produkt

sony DSC-HX60V zeer compact toestel met veel mogelijkheden. winkel zeer behulpzaam en goede service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ET 18-09-2018 Via de website gekocht

Twijfelachtig gebeuren

Heb bij Kamera Express een (nieuwe) kit met camera en lens gekocht. De body zat apart in een verpakking van de fabrikant, maar de lens zat slechts gehuld in een plastic zakje los in de verzenddoos zonder enige verdere bescherming. Ik had een betere verpakking verwacht met wat meer bescherming voor een relatief kwetsbaar artikel als een lens.

De losse body zat in een verpakking waarvan de (fabrieks) verzegeling was verbroken. Deze verpakking was dan ook van een andere kit met twee lenzen. Nieuwsgierig geworden heb ik de shutter count van de camera bekeken, en die bleek te staan op 32. Dit alles geeft toch twijfel of het wel een volledig fabrieksnieuwe body betrof. Was het misschien een demo, of "tweede kans" product?

Ik heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice maar er nooit iets op gehoord.

GinoQ 18-09-2018 Via de website gekocht

Prima service, ook bij een klacht

ik bestelde een artikel uit de outlet. kreeg alles prima toegestuurd, echter er ontbraken twee items. Even gemeld, en wat denk je? de dag erna netjes thuis geleverd. Bedankt!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hendrik 17-09-2018 In de winkel gekocht
superstore utrecht

super goed geholpen met kundig personeel

wederom een dure aankoop gedaan bij KE en super goed geholpen met passend advies. zeker 5 jaar garantie op een camera van meer dan 2000 euro is helemaal top.

arno 17-09-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Top winkel

Ik kom hier al vele, wordt altijd netjes en correct geholpen. Ondanks dat het er druk kan zijn neemt men alle tyd voor je.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

mientje 17-09-2018 In de winkel gekocht
eindhoven

vriendelijke en vakkundige mensen

Kamer Express heeft een groot assortiment met een bijbehorend perfect advies.
Als extra bonus geven ze verschillende tips over gebruik etc.

FS 17-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam / Capelle

Vriendelijk en zeer deskundig.

Altijd vriendelijk en deskundige medewerkers. Niks opdringerigs.
Vandaag door een jongedame die er pas drie weken werkt Prima!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Manon 17-09-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Top service

Vriendelijk personeel, mooie nette winkel, wordt goed geholpen. Ze helpen je met de juiste keuze maken voor je camera, welke lenzen bij jou als fotograaf passen e.d.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -