Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3579 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Pieter 18-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Laagste prijs garantie... perfect geregeld

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik zocht een calibratieset en zag dat hij bij Kamera-express iets duurder was. 1 mailtje was genoeg om hem voor het zelfde geld in de winkel te kunnen halen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T. de L. 18-06-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Geweldig, snelle service. Daarnaast een fijne webshop waar alles duidelijk en overzichtelijk te vinden is. Service is snel en fijn, alles wordt direct afgehandeld en hoefde niet lang te wachten op bevestiging en ontvangst...! Zeker voor herhaling vatbaar.
Gekozen voor deze webshop na positieve berichten van anderen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.A DE BOER 18-06-2018 In de winkel gekocht
leeuwarden

Geweldig geholpen met de aankoop van de lens

Ben vriendelijk geholpen en de uitleg was goed,was mijn 2e keer dat ik in de winkel geweest ben en is voor herhaling zeker aan te bevelen.
Tot de volgende keer

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 18-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Via de site eenvoudig de juiste camera gevonden en besteld, in de combinatie pakket bleek een te kleine tas te zitten waarna wij naar de winkel gegaan zijn en heel goed geholpen zijn. Een tas op juiste grootte voor dezelfde kortingsactie mogen ruilen. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe camera!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anja 18-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Top service!

Normaal gesproken ga ik naar Kamera Express Amsterdam. Maar omdat het dit keer handiger was om mijn bestelde items in Rotterdam op te halen, kon ik mooi deze winkel eens bezoeken. Het was erg druk op zaterdagmiddag, maar ik heb niet lang hoeven wachten. De service was top en ik ben heel blij met mijn nieuwe aankopen. Opbouw van mijn studio achtergrond (voor op locatie) gaat nu stukken sneller!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JeroenBerendsFotografie 18-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service voor normale klanten en professionals

Je wordt altijd vriendelijk geholpen, mensen hebben verstand van zaken en denken met je mee. Daarnaast wordt er de tijd genomen voor jou als klant.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pieter Steegstra 18-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering na prettig shoppen op de website.

Een overzichtelijke website met veel keuze en top beschrijvingen van de producten. Ook het bestellen en de betaling werken perfect.
Wie iets met fotografie of filmen zoekt is hier op de juiste plaats, ook qua prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

anouk 18-06-2018 In de winkel gekocht

Professionele service

Goede en heldere uitleg, de dame wist veel over verschillende soorten camera's in verschillende segmenten en kwam erg professioneel over.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter van Hoek 18-06-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Prachtige fotozaak, zowel via internet en als winkel.

Ik koop al jaren hier mijn fotospullen, via internet en via de winkel. Een fantastische service en uitstekend en eerlijk advies.

Michiel 18-06-2018 Via de website gekocht

Beroerde site: inconsequente database

Wel een compleet aanbod maar de database achter de site is beroerd: inconsequente categorie-indeling, doublures, inconsequente namen en dus soms gemiste artikelen in een zoekopdracht. Bestelling loopt soms ook vast om onduidelijke reden

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Merijn 18-06-2018 In de winkel gekocht
Kamera Express Superstore Breda

Servicegericht en toegankelijk

De Kamera-Express Superstore in Breda is gemakkelijk bereikbaar en er is meer dan genoeg parkeerruimte in de omgeving. De verkoper in de winkel was heel duidelijk en eerlijk in zijn uitleg en schroomde er niet voor om voor- en nadelen van bepaalde camera's te benoemen. Wat wel spijtig was, is dat er bij de aangeschafte camerabody (Nikon D610) geen handleiding in het Nederlands beschikbaar was. Dit was, naar men zei, vanwege het beperkte aanbod van deze body.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vd Putten 17-06-2018 In de winkel gekocht
In Haarlem

Prima service en uitleg

Ik heb een Panasonic camera gekocht, kreeg goede service en uitleg. Winkel is niet groot maar wel groot assortiment aanwezig. Heel vriendelijk personeel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 17-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Deskundig advies, goede prijs

Prima winkel, deskundig advies bij aankoop van een Nikon D7500; mensen met verstand van zaken in de winkel waarvan je merkt dat ze zelf ook fotograferen en niet alleen verkopen. Bovendien ook nog eens de laagste prijs én 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wil Spaetjens 17-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super service vakkundig personeel

Nadat ik eens op internet gekeken had bij Camera Express voor de aankoop van een systeemcamera, ben ik de volgende dag naar de superstore in Eindhoven gegaan omdat ik twijfelde welke camera ik zou gaan kiezen ik werd geholpen door Lars een leuke jonge verkoper die al mijn vragen keurig beantwoorde en mijn twijfel gelijk wegnam waarna ik besloten heb de systeemcamera te kopen, ik zal zeker nog een keer bij jullie langskomen, bedankt Lars.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rosalie 17-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer goede service en verstand van zaken!

Ik heb gekozen voor Kamera-express omdat ik zeer goede reviews heb gelezen online, en zelf daarna goed ben geholpen.
Ik was op zoek naar een foto camera en ben goed geïnformeerd en geholpen waarna ik uiteindelijk naar de winkel zelf ben gereden om hem hier op te halen en te bekijken.
Service is erg goed en alles word duidelijk uitgelegd, alles word netjes dubbel gecheckt in de doos voor je je aankoop mee naar huis neemt!
Vriendelijke werknemers aan de balie (filiaal utrecht) en snel geholpen.

Martin 17-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Super service

Gewoon goede service! Ik ben daar goed geholpen, inruil is mogelijk met redelijke prijs en snelle levering. Eigenlijk gewoon zoals het hoort...

Geert 17-06-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Wist wat ik wilde, maar wilde apparaat toch graag in handen hebben. Daarom naar de winkel van kameraexpress gegaan. Goed en snel geholpen. Ook nog (beperkt) bedrag terug gehad voor mijn oude camera.

Sytze 17-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede winkel met vriendelijk personeel

Ik koop vaker bij Kamera Express. Ze hebben niet altijd alles op voorraad dus het i goed om altijd even online te checken, maar het zijn aardige mensen en goede service, waar het mogelijk is om over de prijs te onderhandelen. Een fysieke winkel is altijd fijner dan online.

Martin 17-06-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Geweldige service

Zeer deskundig en persoonlijk advies goed uit leg hoe het werkt. En hoe je de website van hét artikel kunt gebruiken.

Ton v H 17-06-2018 In de winkel gekocht

Professionele service.

Ik kwam bij KameraExpress terecht omdat ik naar de laagste prijs zocht. Vooraf aan de telefoon contact gehad met de klantenservice. Zij waren deskundig en vriendelijk. Zij gaven mij goede informatie over de camera die ik van plan was te kopen. Ik wilde de camera in een filiaal kopen, normaal kan je dan de camera 1 dag reserveren, het was geen probleem om hier meer dagen van te maken. Ik wist dus zeker dat mijn camera er zou zijn! Super! In de winkel werd alle tijd genomen om uitleg te geven over de camera. De verkoper liet alles rustig zien en kon goed al mijn vragen beantwoorden. Ook werd ik geïnformeerd over het CarePlan. Kortom, ik ben zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en de deskundigheid van KamerExpress en kom daar een volgende keer graag terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ada 17-06-2018 In de winkel gekocht
Kamera Expres cityshop Arnhem

Super service

We gaan altijd met veel plezier naar deze winkel omdat er altijd tijd wordt gemaakt voor een gedegen uitleg van de producten, ook als we niet op dat moment iets willen kopen maar alleen ter orientatie binnen lopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Antoinette 16-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Parnassusweg

Geweldige service

Overzichtelijke winkel, ruime keuze, zeer deskundige en uiterst vriendelijke medewerkers. Goed advies gekregen, blij met de aankoop.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

eb 16-06-2018 In de winkel gekocht
camera expres XL arnhem

goed geholpen

goed geholpen, dacht dat er niet goed was in camera, meteen vergeleken met een ander. geen probleem gevonden. Wist al welke camera ik wilde en kende het apparaat al dus hoefde geen uitleg meer te krijgen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 16-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima geholpen, snel en klantvriendelijk

De verkoper heft mij prima geadviseerd.
hij heeft verschillende lenzen met elkaar vergeleken en gaf mij de vrije keuze, Prima!

Carbozan 16-06-2018 Via de website gekocht

Leugenaars

Heb dit nog nooit meegemaakt, tot vier maal toe voorgelogen dat mijn bestelling wordt bezorgt..en nog steeds niets ontvangen! Liever betaal ik meer bij een andere winkel dan dit..het kwetst gewoon dat mensen straalhard kunnen liegen, voor een beetje geld..vreselijk! Ze laten je naar de winkel lopen en thuis de hele avond wachten, schandelijk!

Mabel Amber 15-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam, Parnassusweg

Geen enkele aanmerking

ALLES is HELEMAAL oké bij het filiaam aan de Amsterdamse Parnassusweg.
Duidelijker kan ik niet zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elke 15-06-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk

Super service

Zeer goed geholpen door de winkelmedewerker, hier kan je terecht van hobby, amateur tot professional

Mirjam 15-06-2018 In de winkel gekocht
Arnhem XL

Geweldige service!!!

Klantvriendelijk en personeel neemt ruim de tijd voor je. Goede en eerlijke uitleg en advies waar je echt iets aan hebt!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rinco 15-06-2018 In de winkel gekocht

Erg behulpzaam!

Ik kwam met een oude camera waarvan de accu niet zo goed meer is, de medewerker zocht net zo lang tot hij de juiste vervanger had gevonden. Uiteindelijk heb ik een nieuwe camera gekocht, vergelijkbaar. Verkoper probeerde me niets aan te smeren. Eerlijke en prima service.

De Jongh Fotografie 15-06-2018 In de winkel gekocht
Kamera Express Superstore Amsterdam Parnassusweg

Vakkundig, rustig en uiterst vriendelijk!

Vakkundige en zeer vriendelijke hulp bij Kamera Express aan de Parnussusweg in Amsterdam bij aanschaf van een Sony A7RMIII en een prachtig 24-70 GM objectief. Ze nemen daar echt de tijd voor je (je voelt de volgende klant niet in je nek hijgen) en lopen alles heel secuur na. Ook wat onduidelijkheden over de cashback actie werden telefonisch uitstekend opgelost door Marjolein van de klantenservice. Keurig teruggebeld en met raad en daad bijgestaan. Chapeau voor balie en klantenservice!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jos 15-06-2018 In de winkel gekocht
arnhem kronenburgsingel

Zeer goede service en meedenkende verkoper

Ik zocht een stabilisatiestatief om te filmen. Kreeg een uitstekend advies en werd bijzonder goed geholpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robert 15-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geweldige service

Ik had eerst een tweedehands exemplaar van deze lens besteld. Eenmaal in de winkel heb ik getwijfeld of ik niet beter nieuw zou kopen. De medewerkers hebben uitstekend advies gegeven, waardoor ik besloot om het toch nieuw te kopen. Geen moment spijt van gehad. Ze nemen de tijd voor de klanten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Samvorst 15-06-2018 In de winkel gekocht
Den bosch

Top service en goedkoop

Echt een super winkel ook dat ik een videografie voucher kreeg ter waarde van €79!
Super!!! Zelf was het product €55 dus dat is top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem 15-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede service!

Mooie winkel, personeel erg behulpzaam en weet waarover zij het hebben. Heel fijn dat ze goed de tijd nemen voor de klant.

Geerty 15-06-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk , behulpzaam en hebben kennis van zaken

Direct geholpen geweest omdat ikzelf gemist heb in bestelling internet .... helpen met woord en daad ..zonder morren / probleem

Suzy Calluy 15-06-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Inderdaad, geweldige service

Misschien een minpuntje dat je niet rechtstreeks telefonisch terecht kan in de winkel in Antwerpen. Maar daarom is het ook zeer handig dat je kan chatten om alsnog iets te bespreken.

Maria 15-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam superstore

Deskundige service

Dichtstbijzijnde locatie gekozen die makkelijk te bereiken is,zowel met openbaar vervoer als auto. Deskundige hulp gekregen bij de aankoop van mijn producten ,er wordt goed meegedacht over jouw aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carlijn 15-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Top service!

Super vriendelijke jongen en super advies. Ook eerlijk over wat het beste voor mij is i.p.v. het duurste aan willen smeren. Ben super tevreden!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jos 14-06-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Uitstekend advies en service

Hier kies je voor kwaliteit, goed en gevarieerd aanbod, overzichtelijke winkel en uitstekende verkopers.

Jean-Pierre Swirko 14-06-2018 Via de website gekocht

Leica M 28 f2,8, Nikon D850 en upgrade Leica M 18mm

Heb er nog altijd vragen erbij, Leica M 28 f2,8 ... nieuw (?) is terug moeten gaan voor herstel (1 maand) nooit verwittigt van de herstelling !!! (Wilrijk) - (Ondertussen opgelost)
Ombouw van Leica 18mm naar Leica 18mm 6 bits, alles ging daar verkeert (3 maand). Idem veel mails !!! Nooit verwittig van de herstelling. - (Ondertussen opgelost)
Aankoop nieuwe Nikon D850 ... was die echt nieuw of demo? De verpakking die zeker niet ? Camera met veel problemen, terug bij Nikon (Procirep Belux) voor controle - GELUKKIG heb ik de camera kunnen verkopen :-)
Pech kan je hebben. Daarom heb via onze beroepsvereniging gevraagd welke ervaring ze hebben met Kamera Express. Hoop binnenkort artikel met historiek te kunne publiceren.
Nog zo eentje ... Promo Hasselblad ... X1D demo duurder dan nieuwe X1D ??? Hoe kan je nog vertrouwen hebben als je die camera besteld ?

cis 14-06-2018 In de winkel gekocht
leeuwarden kameraexpres

super vriendelijke en snelle service

super vriendelijk personeel ik kom hier zeker nog een keertje terug en adviseer de winkel zeker aan collega fotografen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marian 14-06-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Goede service en kennis van apperatuur

De winkel is goed bereikbaar, vriendelijk personeel en ik heb goed advies ontvangen over accessoires

Rene 14-06-2018 Via de website gekocht

Ben dik tevreden.

Duidelijke site, met grote voorraad, snelle levering, vandaag besteld de volgende in huis en leuke aanbiedingen, Top !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hilde 14-06-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Prima service

Kamera-Express heeft een groot aanbod aan scherpe prijzen. De website is heel overzichtelijk en het personeel in de winkel is vriendelijk en vakkundig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ericdek 14-06-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ik was op zoek naar een rugzak/cameratas en heb deze gevonden in de winkel in Antwerpen. Ik werd er vriendelijk geholpen door uw verkoper. Niets was te veel om op mijn vragen te beantwoorden en een aantal tassen te demonstreren. Ik kon de tas die ik gekozen heb niet meenemen die dag. Op zondag dan besteld met een mooie korting die juist liep via de webshop en op maandag werd die geleverd. Bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Niels 14-06-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie

Aanbod zeer divers. Tot laat bestellen en toch zorgen voor een snelle levering de volgende dag. Top. Heldere emails en voorraad online te bekijken, kortom een fijn systeem en goede communicatie over de levering of eventuele vertragingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

karin van der Lem 13-06-2018 In de winkel gekocht
spui 4

accuraat, snel en behulpzaam

Ik werd zeer fijn geholpen door een medewerker van Kamera Express op het Spui in Amsterdam. Hij nam de tijd, was geduldig en dacht erg goed mee met mijn wensen.

Yorick everts 13-06-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Ze weten meer van camera's dan het internet

Ik zocht naar een Nikon d5300 omdat ik las dat die wel goed is. Dus ik kijk op het internet en zie op andere site's . maar allemaal kreeg ik geen goeie informatie dus ik zie kamera express en lees alles wat ik nodig heb. Dus ik ga naar een andere winkel ( mediamarkt ) en vraag wat over de Nikon d5300 maar die wisten helemaal niks van camera's zucht... En toen las ik dat kamera express ook een winkel in Groningen had en ging daar heen vroeg wat over de Nikon d5300 en ik was echt verkocht. Dus heb hem gelijk mee genomen! Echt top !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EmKa 13-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Persoonlijke aandacht en goed advies

Bij Kamera Express krijg je de volle aandacht en goed advies bij het uitzoeken van je camera. Ik kom er al jaren en word steeds naar volle tevredenheid geholpen. Het is prettig dat er diverse modellen op voorraad aanwezig zijn, zodat je deze naast elkaar kunt zien en in je hand kunt houden.

Boeykens Ronny 13-06-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk (Antwerpen), Boomsesteenweg

Fantastisch!

Het personeel was erg vriendelijk en je werd meteen geholpen. Zij weten waar ze mee bezig zijn en begrijpen meteen wat je probleem is. Ze bieden alsook per direct een oplossing aan. Je kan hen telefonisch bereiken en de tevredenheid over het product van de klant staat centraal. Je verlaat de winkel met het gevoel dat je echt vooruit geholpen werd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -