Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2837 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Paul Volckerick 24-02-2018 In de winkel gekocht
Kamera Express Antwerpen (Wilrijk)

Hiermee kon ik echt niet tevreden met zijn

Bij de aankoop van het fototoestel Nikon Coolpix A 900 bleek geen batterij in de verpakking mee ingesloten te zijn!

Margaret Brugel 24-02-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goed advies en professioneel personeel

Heb een camera die niet in het filiaal Breda aanwezig was laten versturen naar deze locatie en kreeg een mailtje toen de camera binnen was. Wilde de camera eerst even in handen hebben voordat ik tot aankoop over zou gaan. De info die mij in de chat eerder gegeven was en de service in de winkel zijn op hoog niveau en vriendelijk, wat ook altijd fijn is bij een aankoop die je niet iedere week doet! Prima service zowel on line als in de winkel. Een aanrader!

michel stienstra 24-02-2018 In de winkel gekocht
leeuwarden

zeer tevreden over aankoop van product

de medewerker die mij geholpen heeft, heeft mij zeer goed advies gegeven in de winkel. heb nu het product wat ik graag wou hebben. zeer tevreden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jack 24-02-2018 Via de website gekocht

Slechte rommelzaak

Artikelen worden niet tijdig geleverd. Zelfs na telefonisch contact vond geen levering plaats. Wederom gebeld en toen kwam de bestelling wel. Echter wat bleek ipv een nieuw besteld artikel kreeg ik een tweedehands artikel dat met divers plakband bij elkaar werd gehouden.
Bij een vorige bestelling zat een aangekochte camera niet in de originele doos. Krijg sterk de indruk dat bij Kamera Express wat bij elkaar wordt gerommeld.

Fam.Janssen 24-02-2018 In de winkel gekocht
Sweelinckplein Den Bosch

Service en kennis zoals het hoort

Kundig vriendelijk personeel. De winkel op het Sweelinckplein op 23&24 febr.2018 bezocht. Bestelling in Den Bosch was andere dag te bekijken in winkel. Verschillende cameralenzen uitgeprobeerd met deskundige uitleg. Diverse filters aangeschaft en de Tamron lens. Ook met veel geduld en uitleg een Gimbal voor mijn videocamera proberen in te stellen, welke na lang proberen helaas niet geschikt was. Ruim assortiment en mooie locatie met gratis parkeren. De 2 verkopers en verkoopster zijn echt met hun vak begaan. Op beide dagen was er koffie en thee....voor mij wil dat zeggen..." We nemen de tijd voor u". We zijn méér dan tevreden over Kamera-express Den Bosch en zullen zéker teruggaan als we een volgende aankoop overwegen. Persoonlijk advies, kennis en geduld scoren heel hoog. Alles dus wat een koop prettig maakt vonden we hier.
Fam.Janssen Oosterhout

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. de Bruin 24-02-2018 In de winkel gekocht
Kamera express

Top

Goede service, vriendelijk te woord gestaan. Goede aansluitende adviezen. Nu maar ontdekken hoe fijn het toestel is.

Ron Damstra 24-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Altijd deskundig en eerlijk advies

Ondanks de drukte word je altijd netjes geholpen en wordt er zeker de tijd genomen voor iedere individuele klant.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

? 24-02-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Relatief dichtbij en een grote voorraad. Deze winkel werd mij aangeraden. Mond tot mond reclame is de beste reclame die jullie kunnen krijgen.
Het is mij goed bevallen.

Gérard Cl. 23-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle

Super zaak!!!!!

Het is een super zaak met vakkundige en super aardige mensen!!!!!
En ze verkopen top spullen.
Was er voor een sensorcleaning en super snel geholpen!!!

F. Welbedacht 23-02-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Deskundig advies

Goede en klantvriendelijke ontvangst. Terwijl ik genoot van een kop koffie nam de verkoper alle tijd om mij te helpen en van advies te dienen.

Ton van de Blaak 23-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed geholpen in de winkel

Heb in de winkel in Utrecht uitleg gevraagd onder het genot van een bak koffie voor de sony cybershot DSC-RX10 mark IV en werd daar goed te woord gestaan . Had nog wat in te ruilen en dat ging ook heel netjes . Ben ook over gegaan tot de koop .

Josephine 23-02-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site!

Snelle levering, overzichtelijke website met goede zoekfunctie, perfecte informatie voorziening over de producten.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zoltan Acs 23-02-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Geweldige Service!

I buy many things from Kamera-Express. I am happy that they have opened their new shop in Groningen few months ago, where they are very close to me, I can go there any time is need something. Recently I have bought a new camera and I absolutely satisfied with product and the shop service. Thank you

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 23-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den ijssel

Goede service

Vandaag een camera gekocht samen met mijn dochter. We werden vrolijk en vriendelijk te woord gestaan en konden met al onze vragen terecht.

rick 23-02-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

bejegening als vanouds, sympathiek !

sympathieke bejegening, geduldig bij de uitleg - op mijn leeftijd niet onbelangrijk - en ter zake deskundig. Eerder in deze shop te Eindhoven aankopen gedaan en telkens met plezierig gevoel winkel verlaten en tevreden met de aankopen. Ze nemen rustig tijd voor je en bij inruil apparatuuredelijk aanbod ontvangen. Aftersales gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken, maar ook daar alle vertrouwen in.

Said 23-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super winkel super prijzen super service

Ik heb er een hele goede ervaring mee personeel denkt goed en voordelig mee en geeft goed advies is zeker een aanrader!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

chris 23-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede service

Omdat ik van plan was over te stappen van een DSLR naar een Systeemcamera, heb ik voor meer informatie de winkel in Amsterdam bezocht. Ik was onder de indruk van de deskundige uitleg van de medewerker en besloot ter plekke de camera te bestellen. Helaas was deze niet op voorraad in de winkel, maar de medewerker beloofde te regelen dat mijn bestelling de volgende dag zou klaarliggen in de winkel. De volgende dag de camera opgehaald waarbij nog eens alles werd uitgelegd en gedemonstreerd. Ik was echt onder de indruk van deze goede service en ik zal zeker voor evt. uitbreidingen deze winkel weer bezoeken!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sjuul van Bakel 23-02-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven.

Met recht een superstore genoemd.

Ik heb voor deze winkel gekozen voor hun deskundigheid, hun voorraad en hun aantrekkelijke prijzen. Ik word altijd keurig en naar alle tevredenheid geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RB 23-02-2018 In de winkel gekocht

Top advies en product

Als het rustig is in de winkel kan je prima 1.5u bespreken wat je wensen zijn en welk product daar het beste bij past. Ze nemen de tijd en pushen je niet tot een aankoop.

Personeel heeft veel parate kennis over de producten.

Kom er graag en adviseer je is langs te gaan in de winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ton 23-02-2018 In de winkel gekocht

Meedenkende professionals

Vriendelijk en vakkundig personeel dat uitgebreid de tijd neemt om met je mee te denken .
k had een combinatie van een Metabones Speedbooster en een Sigma lens, die veel vignettering gaf. In de winkel zijn er verschillende combinaties van van lenzen met en zonder Speedbooster uitgeprobeerd. Daaruit werd duidelijk dat alle onderdelen apart prima werkten, maar de combinatie niet.
Ik had de oorspronkelijke verpakkingen nog, waardoor ik onder goede voorwaarden kon inruilen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald 23-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Superstore

Prima service en ruime voorraad

De Amsterdam vestiging is makkelijk bereikbaar en heeft prima (betaalde) parkeer voorziening. Lekker grote winkel met veel uitgestalde fotospullen. Prima om rons te snuffelen en uit te proberen. Daarnaast gekwalificeerd personeel die gelukkig niet te opdringerig zijn. Je kan dus rustig winkelen. Diverse balies dus ook als het druk is, genoeg plek voor advies en afrekenen.

Hans 22-02-2018 In de winkel gekocht
Superstore Utrecht

Rustige en vriendelijke aankoopbegeleiding. Top!

Ik was de eerste klant van de dag. De winkel ging stipt op tijd open. Ondanks het vroege tijdstip waren de verkopers er klaar voor. Ik werd vriendelijk en goed geholpen. De camera's kwamen uit de vitrines en uit de doos en ik kon ze rustig in werking bekijken en uitproberen. De uitleg was vakkundig. Gewoon een fijne ouderwetse winkelervaring zoals het hoort bij de aankoop van een camera.

fietser57 22-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service, scherpe prijs

Bij een bestelling lukte het mij niet om mijn korting in te voeren. Via contact met de klantenservice was dit snel opgelost.
Handig dat je bij de bestelling in de webshop aan kunt geven wanneer je de bestelling afgeleverd wilt hebben.
Op het outlet model dat ik besteld heb kreeg ook nog eens korting. Dubbel blij.

Yana 22-02-2018 In de winkel gekocht

Helpvolle service!

Ik werd zeer goed geholpen door een vriendelijk medewerker, die mij adviseerde een andere camera te nemen dan degene die ik in eerste instantie wilde aanschaffen. Hierdoor heb ik voor zelfs een goedkopere prijs betere kwaliteit foto's, zeker tevreden dus!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 22-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service bij aankoop camera

Door de vakbekwaamheid van de verkoper die op de meeste vragen direct een antwoord had een nieuwe Olympus Tough 5 camera gekocht.

Gerrie 22-02-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Fijn ongedwongen behandeld

Voor de uiteidelijke aanschaf van een nieuwe camera al een paar keer netjes behandeld in de winkel zonder eventuele verplichtingen.
Een zeer fijne ervaring wat zeker tot terugkeer naar deze winkel zal leiden.
Een duidelijke aanrader dus.

John de Haan 22-02-2018 In de winkel gekocht
Nieuwerkerk aan den Ijssel

Prima winkel en personeel

prima winkel en voorraad en geweldig personeel. Zoeken een oplossing en denken prima met de klant mee.

dennisv 22-02-2018 In de winkel gekocht
antwerpen

goed, normaal, geen probleem

goede prijs/kwaliteit. service is prima. geen enkel probleem. een vlotte aankoop wetende dat de service na verkoop ook wel snor zit

Jan Klingenberg 21-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Al diverse artikelen gekocht, zowel via de webwinkel als direct in de in Rotterdam. Deskundig personeel vriendelijke bediening en geweldige service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bonne 21-02-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Prima service

Goed geholpen met de aankoop van een bridge camera. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Geen overdreven verkooppraatjes :-) kortom: prettige winkel.

Marieke 21-02-2018 Via de website gekocht

Super product!

Prachtige Jinbei lamp besteld, overal vele malen duurder, hier echt voor een prikkie! Levertijd zou 3 weken zijn, dat werd nog geen eens 1 week. GEWELDIG!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilfried 21-02-2018 Via de website gekocht

Advies

Zojuist weer eens advies gevraagd over een product via de chat.
Kreeg snel antwoord op mijn vraag van de Klantenservice.
Daarna gelijk de GODOX BDR-W550 BEAUTY DISH REFLECTOR WHITE 55CM besteld.

Altijd fijn om bij een zaak te kopen waar je nog deskundig en onafhankelijk advies krijgt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

yentl 21-02-2018 Via de website gekocht

goed geholpen

Ik had een trigger besteld maar ik kreeg hem thuis niet aan de praat. Meteen ben ik naar de winkel gegaan waar zij me goed konden helpen. Ik moest helaas nog een ontvanger erbij kopen, maar het werkt allemaal wel nu.

J.Schuurmans van den Broek 21-02-2018 In de winkel gekocht
FILIAAL AAN DE kRONENBURGSINGEL IN arnhem

Vriendelijke bediening en juiste informatie

Heb voor deze shop gekozen omdat de winkel goed bereikbaar is.Ook omdat er eem goede prijs voor de producten is.

Manon Simons 21-02-2018 In de winkel gekocht

Goede service

De site is overzichtelijk en bestellen is simpel. Geweldige helpdesk voor vragen en andere problemen. Kwaliteit van de producten tot nu toe geen problemen mee, alleen in een store verkeerd geadviseerd over een type statief, waar ik nu helaas aan vast zit. Het grondstatief zou stevig genoeg zijn om mijn kleine flitskopje te dragen, maar de praktijk leert dat dit niet het geval is.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Stef 21-02-2018 Via de website gekocht

Goede hulp

Bij vragen kan je bellen krijg dan goede uitleg.
Bij bestellingen is alles goed geregeld geen probleem, en heb je vragen over je product wordt je ook goed geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter 20-02-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Geweldige service

Vorig jaar heb ik een Sony Cybershot DSC HX 90V camera gekocht. Vandaag laten vallen. De lens opende niet meer. Ik ben vakkundig en snel geholpen en het probleem werd gratis opgelost. De hele camera is nog even gecontroleerd. Een grote pluim!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Smartie 20-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service en ruime keuze

Parkeren in de parkeergarage is het eerste uur gratis bij Kamera Express Utrecht. Goede service, ruim assortiment en gratis koffie

Rinus 20-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Snelle service en lekker bakje koffie

Voor een snelle sensorreiniging als eerste klant s 'morgens snel geholpen onder het genot van een heerlijk bakje koffie.
Goede service, kundige mensen...ook voor een gezellig praatje.
Altijd een plezier om er te winkelen

shotsbycar 20-02-2018 Via de website gekocht

Goede tweedehands producten

Goede prijzen voor goede tweedehands producten! Veel keuze en variatie in het assortiment en ideaal voor beginnende fotografen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Edwin 20-02-2018 Via de website gekocht

Super snel en keurige levering

Bij Kamera-express.nl leveren ze top service. Via de chat mijn spullen gevonden, helemaal top.

Daarna leverden ze super snel en heel erg netjes de bestelde spullen.

En tot slot, door de juiste hulp vioa de chat kreeg ik wat ik nodig had. Helemaal top Kamera-express.nl !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frenk 20-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede service en personeel met verstand van zaken.

Geweldige en grootte camera winkel. Kwam hier naartoe om een cameratas te kopen. De winkel stond me aan omdat het een grootte winkel was en hierdoor ook redelijk breed assortiment voert.

Mirjam 20-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den Ijssel

Prima

Locatie Rotterdam : prima geholpen en duidelijke uitleg.
Medewerkster nam uitgebreid de tijd en pakte er diverse producten bij.
Vind het alleen raar dat ik bij mijn winkelaankoop geen gratis studiofotografie cursus heb ontvangen terwijl dit online wel het geval is?

Officiele reactie van Kamera Express 22-02-2018

Hi Mirjam,
Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Bij elke aankoop vanaf €50 zou een voucher moeten worden meegegeven met code. helaas komt het een enkele keer voor dat ze in de winkel deze vergeten mee te geven. Stuur even een mailtje tav IrisD met uw verkoopnummer, dan zorg ik dat de voucher code alsnog uw kant op komt.

met vriendelijke groet,
Iris

Tinka Bosgraaf 20-02-2018 In de winkel gekocht
Arnhem Kroonenburg

GOEDE SERVICE

KON ALLES VRAGEN, daardoor een goede keus kunnen maken. De verkoper nam alle tijd om een en ander uit te leggen.

Henk 20-02-2018 In de winkel gekocht
Breda

Kamera-express Breda buitengewoon netjes en correct geholpen

Het aanwezige personeel goed advies en begeleiding van de aanschaf van een nieuwe foto tas waar alle spulletjes passen.

C Boot 19-02-2018 Via de website gekocht

Fijne klantenservice goede uitleg

Ik twijfelde nog over mijn camera welke lens. Ze hebben me vakkundig geholpen en mij geholpen de keuze te maken die voor mij persoonlijk de beste was. Echt een aanrader. Bij twijfel gewoon bellen want je word er netjes en goed geholpen. Netjes en snel geleverd. Prima service zoals het hoort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jean Aretz 19-02-2018 Via de website gekocht

Aanschaf nieuwe kamera Fujifilm X-E3

Het is niet het eerste product en zeker ook niet het laatste dat ik bij Kamera-express heb aangeschaft. Kamera-express levert zoals afgesproken. Telefonisch goed bereikbaar. snelle en vriendelijke service.

K.....i 19-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel, betrouwbaar en laagste prijs garantie

De camera welke ik gekocht heb is zeer goedkoop hier invergelijking met andere sites. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wolbert Poelmann 19-02-2018 Via de website gekocht

Snel, goed verpakt en voordelig!

Duidelijke website, goede aanbieding, snel geregeld en, snel in huis! Zelfs hier op het eiland Texel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan van Dort 19-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Puike verhuur service

Ik had een lens besteld via mail om te huren voor een dag. Mail werd behandeld door winkel Amsterdam echter wilde ik graag de lens in Capelle aan de IJssel huren vanwege fotografie locatie. Ik ben daarin zeer goed an adequaat geholpen door Yee Tak die lens heeft gereserveerd in Capelle an een back-up plan heeft gemaakt als die lens niet beschikbaar zou zijn! Kijk dát is nou pro-actief meedenken met de klant! Klasse!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -