Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2985 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Smit 26-09-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Top service ! Altijd tijd voor advies, Vaste klant!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Leveringen en producten altijd in orde , altijd goed advies , en snelle service voor mij erg belangrijk

Helen 26-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede service en behulpzaam personeel

Ik ga graag naar Kamera Express omdat het personeel vakkundig is en altijd geduldig uitlegt wat je wilt weten over bvb een camera of een statief. Ik ging weer tevreden weg met meer kennis en koop zeker mijn volgende camera, die ik nu gezien en vastgehouden heb, bij Kamera Express!

Ingrid 26-09-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch

Super service

Bij de aanschaf van een schommelkop twijfelde ik of het wel zou gaan passen, ik heb telefonisch contact opgenomen met de klantenservice voor advies. Er is echt meegedacht voor me. Uiteindelijk werd er aangeboden om de schommelkop naar het dichts bijzijnde filiaal te sturen, zodat ik het zelf kon gaan bekijken. Een dag later kreeg ik een mail dat de kop binnen was. Vandaag de kop opgehaald en ook nu heeft de verkoper mij uitstekend geholpen om te kijken hoe het bevestigd moest worden. Hier word ik helemaal blij van!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carel 26-09-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

veel op voorraad; duidelijke informatie; redelijke prijzen

kamera-express is een echte speciaalzaak waar veel artikelen op voorraad zijn en de prijzen heel concurrerend!

Hatice 26-09-2017 In de winkel gekocht

Echt een aanrader!

Altijd alles hier komen halen en bestellen voor mijn fotografie.. altijd top serviece gehad, zeer behulpzaam, verschillende soorten en modellen mogen uittesten, telkens een brede uitleg! Voel me altijd goed wanneer ik bij jullie iets kom halen! Zeker nog eens tot de volgende!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Robin 26-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Waar vindt je dit nog?

Nadat mijn Nikon objectief gevallen was, en ik deze bij Kamera express aanbood voor reparatie werd al snel duidelijk dat dit lang ging duren. Kameraexpress bood aan om mij een leenobjectief mee te geven die ongeveer dezelfde kwaliteit had. Dit vind ik ( objectief niet bij kamera express gekocht) voor deze tijd zeer bijzonder. Ook de hulp in de winkel en de deskundige en vriendelijke mensen voelde voor mij als een warm bad.

BaBro 26-09-2017 In de winkel gekocht

Top service

Ben in Rotterdam in de winkel geweest voor advies over de aanschaf van een systeemcamera. De service was perfect, ik ben goed geadviseerd en ben blij met de geode camera voor een geode prijs!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R de bruin 26-09-2017 In de winkel gekocht
antwerpen

goede informatie over alles

vlotte bereikbaarheid, goede prijs en goede informatie en professioneel advies , volledig assortiment.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C. Hoeke 25-09-2017 Via de website gekocht

Super service, snel in huis en mooie lens

Via Bol.com gekocht bij Kamera -express . Binnen 24 uur in huis. Echt super! Kan nu met mijn fototoestel nog mooiere foto's maken.

simone 25-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige expertise

Al jaren gaan wij naar Kamera Express wanneer wij fotobenodigdheden nodig hebben. Die jongens hebben er echt verstand van... Uitgebreide info ook op technische gebied.. Veel know-how dus ik ga alleen nog maar naar dit gespecialiseerde bedrijf voor camera's benodigdheden voor camera's maar ook voor printers, selfiesticks...

anjakarel 25-09-2017 In de winkel gekocht

Erg prettige zaak

Veel kennis van zaken, groot aanbod. Gedegen advies en je kunt alles ff vasthouden. Un een maand toestel in bezit en zeeën tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jaleesa Derksen 25-09-2017 In de winkel gekocht
Arnhem XL

Altijd goede service (ArnhemXL)!

Alweer super geholpen. Nu voor de vierde keer bij Kevin geweest, onlangs voor wat reportage flitsers, ik ging eigenlijk voor een ander merk (Yongnuo) maar kwam terug met het geweldige systeem van Nissin. Normaal ben ik niet zo van de verkooppraatjes maar ik kreeg echt het gevoel dat ik er beter aan zou doen. Afgelopen week een bruiloft mee gefotografeerd en het systeem werk perfect (ook na een goede valpartij, het werkt nog steeds) en paar weekjes terug voor een nieuwe objectief, Sigma 35mm 1.4 art. ook een hele fijne aankoop. Hoewel ik nooit zo'n merk ''overloper'' ben, heb ik deze keer toch gekozen voor de 35mm van Sigma in plaats van Nikon en wauw, onwijs blij mee. Geen moment van spijt. Veel fotografen denken dat ze ''gewoon'' naar een winkel gaan om wat te kopen want zo'n verkoper heeft geen verstand, klopt in de meeste gevallen is dat ook zo maar hier in Arnhem, wellicht ook andere KE vestigingen, totaal niet het geval. Ze leggen duidelijk uit wat de voor- en nadelen zijn en ik als eigenwijs persoon die denkt ''Ja maar...'', ze snappen hier wel van wat ze verkopen. Lieve KE, ik zal nooit meer overlopen, heb mijn favo shop gevonden!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Laura 25-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Parnassusweg

Geweldige service en gezellig

Bij binnenkomst werd ik vrijwel meteen gezien en aangesproken van achter de toonbank in de ruim opgezette winkel van Kamera Express. De medewerker had een open en informele houding wat ik zelf heel prettig vind. Ik had best veel vragen en kwam voor een aantal producten. Er werd me op een gegeven moment thee of koffie aangeboden want er ging best wat tijd zitten in het verkoopgesprek. Ik had een goede klik met de deskundige verkoper en hij begreep goed waar ik naar opzoek was. Dit is waarom ik liever fysiek naar een winkel ga ipv online kopen. De producten kon ik nog niet direct meenemen maar werden zonder moeite voor mij apart gezet. Ik heb mijn aankopen vandaag opgehaald en ben wederom zeer vriendelijk geholpen. De printer wordt nagezonden omdat ik die niet op de fiets mee kon nemen.
Ik kom heel graag terug bij Kamera Express. Je gaat namelijk óók naar een winkel voor de beleving. En dat zit zeker goed bij Kamera Express.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tiel op de Kiel 25-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Speciaal winkel met kennis over zijn specialiteit.

Kamera express is een speciaal zaak die zich ook daadwerkelijk specialiseert in zijn vak. Een goed verzorgde zaak met een duidelijk overzicht over diens producten. Echter het grootste punt waarmee Kamera Express boven diens concurrenten uitsteekt is de klant gerichten personeel die oprecht veel over de producten die ze verkopen afweten en de klanten het best mogelijke advies meegeven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

TekjGG 25-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Realistisch geprijsd en bijzonder vriendelijk personeel

Door goede ervaringen van vrienden ben ik terecht gekomen bij de webshop van Kamera Express. De webshop ziet er prima en betrouwbaar uit, mij was duidelijk hoe en wat. Ik keek voor een nieuwe camera met daarbij een batterygrip, wat via een combideal weer iets voordeliger uitpakte. Echter toch besloten om naar de Superstore te gaan. Niets ten nadele van de shop, maar ik haal de spullen toch liever zelf op. Het is immers al kostbaar genoeg, dat wil ik graag zelf veilig naar huis brengen. De claim 'Laagste prijs garantie' is niet uit de lucht gegrepen, want ook bij wat ik gekocht heb was het bij Kamera Express inderdaad het voordeligst.

De Superstore (Den Haag) zag er van binnen netjes uit, personeel was erg vriendelijk. Van te voren wist ik al wat ik wilde, dus in de winkel verliep het vlot. De verkoper liet mij de camera met bijbehorende zien, en probeerde verder ook geen onnodige zaken er bij te verkopen. Mijn inziens sterk, het was duidelijk waar ik voor kwam. Super afgehandeld en met een goed gevoel de winkel verlaten!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. Kuiken 25-09-2017 In de winkel gekocht

canon ixus177

canon ixus 177 (outlet ) was niet op voorraad, was tegen 18.00 uur in de store in Leeuwarden, andere morgen 10.00 uur bezorgd. Bedankt.

Coen 25-09-2017 In de winkel gekocht
amsterdam

Een vriendelijken en ervaren winkel

Groot assortiment, Veel kennis, vriendelijke personeel en staan altijd voor je klaar.
Vrijdag middag is een drukkere dag dan ik dacht. 14:00 en toch wachten op je beurt, niet lang dus waar hebben we het over. 5 man in de winkel en als je aan de beurt bent nemen ze ook echt de tijd voor je. Ze leggen graag uit, je kan materiaal uitproberen en als er iets mis is kijken ze er naar.
Top Winkel!!

Robert 25-09-2017 In de winkel gekocht
den bosch

Top store om de hoek :)

Al wel eerder online besteld maar nog nooit in een van de winkels geweest. Die bleek 15 minuten vandaan te zitten in mijn geval, fijn :) Ruim assortiment, fijn geholpen en snel weer naar huis met de nieuwe goodies!

Harold 24-09-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service en levering

Vragen over het product (tv-steun) werden snel en duidelijk beantwoord.
Omdat ik de speciale wens via de website niet aan kon geven en betalen werd me een aparte link doorgestuurd om dit veilig, snel en goed af te handelen.
Daarna werd het de volgende dag al geleverd.
Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Verhagen 24-09-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den Ijssel

Top Service

We kwamen voor een upgrade van onze oude camera. Wij hadden zelf geen ervaringen in nieuwere toestellen en lieten ons professioneel inlichten over welke keus bij ons past. Samen kwamen we eruit en zijn super blij met onze nieuwe aanschaf! Ze hebben veel kennis en de prijs sluit daar goed bij aan, dus ik zeg zeker een aanrader.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ingrid 24-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service.

De medewerker van de winkel heeft mijn wens gehoord en een goed product aanbevolen waarbij rekening gehouden werd met het budget en mijn ervaring.
Het assortiment in de winkel is erg groot en was boven mij verwachtingen.
De medewerker had ervaring en veel kennis van de producten.
Hij nam tijd voor mij en mijn vragen en was geduldig.
Tevens kreeg ik nog een presentje om de gekochte camera goed schoon te houden.

Engel Kromhout van der Meer 24-09-2017 In de winkel gekocht

Fantastische service en bediening

Ik had een gimbal gekocht waar ik achteraf spijt van had, het geluid van de motortjes in de gimbal resoneerde heet irritant op het geluid wat opgenomen werd door de Gopro.
Nadat de vriendelijke verkoper dit ook hoorde zou de gimbal naar de leverancier worden teruggestuurd en kon ik een andere uitzoeken. Ik heb nu een Removu S1 en daar ben ik na 2 dagen zeer tevreden over. Ook over het feit dat er absoluut niet moeilijk gedaan werd over de oude gimbal (10 dagen) .
Het is zeker een winkel waar ik terug ga komen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. Melis 24-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Een hoge mate van Klantvriendelijkheid en Vakkennis !

Bij binnenkomst eerst even op mijn beurt wachten. Verkoper vroeg waar ik voor kwam. Een flitser zei ik. Ik had er wel wat verstand van maar wilde een eerlijk en betrouwbaar advies. En die kreeg ik zeker. Zonder te pushen naar een dure prijs o.i.d. kwamen we er samen achter welke flitser het meest voor mij geschikt was. Een poging om nog wat bij te verkopen ( logisch) was zeker niet opdringerig. Ook de afhandeling aan de kassa was prima. nog een oplader met batterijen bij gekocht. Het werd een duurdere dan dat de verkoper me in eerste instantie aan bood. Kortom, een winkel om naar terug te gaan. Online kopen is makkelijk en soms goedkoper als je goed zoekt, maar een betrouwbaar advies van iemand met verstand van zaken is veel beter. Deze fotozaak heeft er zeker een klant bij.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

René 24-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige online winkel

Reeds 2x een tv besteld via online winkel, komen afspraken na !! ook de laatste prijsgarantie.
en 5 jaar garantie, welke winkel geeft dit.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Annelize van Dijk 23-09-2017 In de winkel gekocht
UTRECHT

Geweldige service!

Ik kwam bij de Kamera-express omdat ik op internet niet vond wat ik zocht. Een vriend (fotograaf) wees me op Kamera-express. Daar kreeg ik prima uitleg van de mogelijkheden om foto's van mijn camera zonder interface-kabel en zonder wifi in de mac te importeren. Dat er een reader bestond wist ik niet. Het werkt als een tierelier en ik ben heel blij met de reader.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan George Blok 23-09-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod en goedkoop.

Omdat Kamera Express zo'n groot aanbod heeft en bovendien goedkoop is, is voor mij de reden dat ik bij Kamera Express bestel. Bovendien is het uit ervaring een betrouwbare winkel omdat ik er goede ervaringen heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JolandaB 23-09-2017 In de winkel gekocht

Kennis van zaken

KameraExpress is een een servicegerichte shop.
Goede kennis van zaken van het personeel en ze nemen de tijd voor je.
Uitgebreide sortering en scherp geprijsd

WG Hazelaar 23-09-2017 In de winkel gekocht
capella a/d yssel

Professionele benadering

Was op zoek naar een digitale camera met mogelijkheden om tijd/diafragma/beeld-beïnvloeding zelf te beheren. Via een algemene advertentie in de Volkskrant kwam ik op de site van Kamera-Express en vond een secondhand Leica. 'kProbeer 'm nu uit; 't Is een genoegen om in zo'n klein apparaat zoveel mogelijkheden te ontdekken !

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Shanna 23-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service!

Goede service in de winkel. Ze waren heel klantvriendelijk. Heel blij met de camera die ik in de winkel heb gekocht.

Sjuul van Bakel 23-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven.

Superfijn, serviceverlenend personeel.

Altijd als ik iets nodig heb voor mijn camera, ga ik naar kameraexpress. Een ruime keuze aan artikelen. Altijd het beste, dus niet perse het duurdere. Het personeel heeft verstand van zaken, en bij kameraexpress is laag geprijsd.
Ik heb de winkel 3 jaar geleden ontdekt dankzij mijn zoon, en zou iedereen aanraden om hier eerst eens te kijken. Ik weet dan haast zeker dat je net als ik een vaste klant wordt.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Remmeld 23-09-2017 In de winkel gekocht
zwolle

vriendelijke verkopers

We wilden een camera niet te zwaar niet te duur hebben de keuze gemaakt door de verkoper die ons vertelde dat de eos200d een zeer geschikte kamera is voor ons.
Een goede uitleg gekregen van de verkoper niks mis mee. Hij had een 10 gekregen als hij ook nog ff enkele accessoires had genoemd die we erbij konden kopen maar die vond mijn man zelf wij zouden het prettig gevonden hebben om te horen wat er extra allemaal nog bij kon.
We zijn zeer tevereden over de koop.

Ubbo P. 22-09-2017 In de winkel gekocht

Kamera-Express veel keuze

Heb de webshop geraadpleegd en toen besloten de winkel in mijn geval te Leeuwarden te bezoeken. Vriendelijke bediening en bijzonder hulpvaardig.

Kim 22-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

In een woord weer geweldig

Ik kwam naar Eindhoven om mijn ''oude'' camera, de LumixGX80 ( een jaartje oud ongeveer ) incl lenzen in te ruilen voor een nieuw exemplaar. Totaal een ander merk. Na navraag wat ik zocht en wat mijn budget was raden ze in eerste instantie een Olympus aan, deze heb ik in even bekeken en goed naar de specificaties gevraagd. Toen zij begreep dat ik toch iets anders wilde, een echte goeie upgrade, goede scherptediepte, klein formaat, makkelijk in gebruik, kwamen ze met de Fuij XT 20 aan. Deze had ik al bekeken op hun site en veel overgelezen. ( en daarbij nog een aantal andere merken en modelen )

Na wat uitleg en natuurlijk mocht ik de XT 20 even uitproberen was ik overstag.
Ik heb deze incl 35 mm 1.4 lens gekocht ( + extra batterij en een hoya protector. )
Zeer mooie prijs, ruim binnen het budget ben ik zeer tevreden weer naar buiten gegaan.

Het overdragen van mijn oude camera ging vlot. Ook nu heb ik weer het care plan van Kamera express erbij afgesloten ( jammer dat deze niet omgezet kon worden naar mijn nieuwe, aangezien deze nog maar een jaartje oud was. )

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

David Garcia Munoz 22-09-2017 In de winkel gekocht
Kamera Express Superstore Rotterdam

Uitmuntend

Kreeg in zeer korte tijd reactie op mijn e-mail voor een inruilaanvraag vanwege een actie 'Inruilweken'. In de winkel perfect geholpen door een professionele medewerker! Voor ik het wist liep ik content weer met mijn nieuwe Kamera ;-) de deur uit.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Berggeit 22-09-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service en voorlichting

De keuze is reuze in deze winkel, groot assortiment.
Je wordt fijn geholpen en men neemt daar ruimschoots de tijd voor.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eline 22-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Voor een camera-leek als ik is Kamera Express een topzaak. Geduldig leggen de medewerkers je uit welke opties er zijn wat betreft lenzen, camera's, etc. Echt een aanrader als je advies wil over een product.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ackerman 22-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service.

Ook nu weer op een vriendelijke manier geholpen.
De kennis van, de uitleg en het advies over de aankoop was prima.

H Vrijsen 22-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service en klantvriendelijkheid

De klant staat duidelijk voorop bij de medewerkers van deze winkel. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om het gewenste product uit te leggen en dit voor de klant in te stellen. Ik voelde me erg goed geholpen door Norbert die mij vele uren zoek en leeswerk heeft bespaart zodat ik eigenlijk meteen aan de slag kon met mijn fotocamera. Complimenten !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

catsfan 22-09-2017 In de winkel gekocht

Deskundig personeel

Ik ging er als nieuwe klant naar binnen in Eindhoven en werd er direct als een oude bekende behandeld. Niet opdringerig maar zeer deskundig. Ik wist niet precies welk merk camera ik zou kiezen en werd objectief ingelicht zonder me een bepaalde richting uit te sturen. Toen ik mijn keus gemaakt had ging ik tevreden en voldaan de winkel uit. En ik heb nog steeds geen spijt van mijn aankoop bij kamera express.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sardha 21-09-2017 In de winkel gekocht

uitstekende service

wij hadden online gekeken naar een camera en Kamera Express was in de buurt en was ook nog de goedkoopste. wij warden heel vriendelijk en vakkundig geholpen.
wij zouden daar terug gaan als we nog iets anders nodig hebben en bevelen het een ieder aan.

Maria 21-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige en eerlijke service

Gebruik makend van de inruilweken heb ik 'n paar lenzen ingeruild voor een nieuwe Canon lens. Ondanks dat ik de ingeruilde lenzen niet bij Kamera Express had gekocht kreeg ik toch een zeer faire prijs waardoor ik blij met mijn nieuwe lens de winkel uitstapte. Lof❣

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

eek 21-09-2017 In de winkel gekocht
breda

geweldige "echte winkel"

Winkel is ruim opgezet. Veel keuze mogelijkheden. Voldoende vriendelijk personeel en geweldige service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ihsan Eken 21-09-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Geweldig personeel

Geweldig personeel, staan altijd klaar om verder te helpen! de verkopers verdienen een pluim van mij voor hun uitstekende uitleg en enorme hulp bij het uitkiezen van het juiste product.

Goed 21-09-2017 In de winkel gekocht
Capelle

Super service

Super geholpen. Ik voelde me eerst niet op me plek als huisvrouw tussen alle apparatuur waar ik geen idee van heb hoe het werkt ( profecionele winkel ). Maar ze wisten me heel goed te helpen en hele goede uitleg te geven. Dit gaf me een goed gevoel. Kan het zeker aanbevelen aan een voor iedereen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ruud 21-09-2017 In de winkel gekocht
leeuwarden

goede voorlichting

fijn en geduldig personeel, heeft goed geholpen, en ga zeker terug als ik weer wat materiaal wilt kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Trip 21-09-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Kronenburg

Prima geholpen

Had nieuwe camerabody nodig.
Ruime keus en voordelig ook.
Snel en goed geholpen met voldoende deskundigheid.

Jacques 21-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

keurige inruilprijs en nette afhandeling

Ik kom graag bij Kamera Express in Den Haag. De medewerkers zijn erg vriendelijk en nemen alle tijd om informatie te verstrekken. Of je nu voor een kleine of grote aankoop komt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bennie Krajenbrink 21-09-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Prima service. Aardig personeel.

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij Kamera Express en het bevalt mij prima. Ten eerste is het niet ver van Goes en ben steeds zeer vriendelijk geholpen. Ook de vraag en antwoord optie op de website is mij goed bevallen. Ook al verschillende artikelen gekocht via de website zonder problemen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Een ontevreden klant 20-09-2017 Via de website gekocht

Verwacht geen service van Kamera Express

Helaas heb ik vandaag het gebrek aan service ervaren bij de kamera Express. Mijn objectief, die ik via Internet had gekocht, beviel me niet. Omdat ik niet veel tijd had gehad m uit te testen, waren helaas de wettelijke 14 dagen al verstreken. Internet support verwees mij daarom naar de fysieke winkel om te kijken naar een oplossing. Helaas werd er absoluut niet creatief nagedacht over een oplossing, maar verwezen naar de regels dat een artikel binnen 14 dgn terug gebracht had moet worden. Ik ben al jaren een vaste klant bij Kamera Express en heb nu voor het eerst een probleem waar ik hun service bij nodig had. Om te ervaren dat ze die dus niet bieden, alleen recht toe recht aan dozen schuiven. Helaas hebben ze nu een zeer ontevreden klant!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Lydia 20-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service

Ik ben hartstikke goed geholpen in het fililaal in Utrecht. Voor mijn opleiding voor de Fotovakschool was ik op zoek naar een goed statief. Dit is de eerste statief die ik koop dus ik had er zelf nog geen ervaring mee, waar je op moet letten ect. Ik werd zeer goed geholpen,meneer liet mij een paar opties zien en hier uit heb ik een mooi en betaalbaar statief uitgekozen.