Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Goes, Maastricht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 1553 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Barbara Bal 27-09-2022

Erg netjes en professioneel geholpen. De medewerker dacht erg mee met mijn wensen en vertelde duidelijk wat de verschillende opties waren. Ook stuurde hij niet aan op een duurder product, maar liet de keus echt bij mij.
Officiele reactie van Kamera Express 28-09-2022

Dat is ons streven, soms is een duurdere optie niet per se de beste optie voor iemand. Fijn dat je dit ook zo hebt ervaren.

FWe 27-09-2022

Bij de aankoop van een nieuw fototoestel heb ik op een vriendelijke en professionele manier informatie gekregen en werd me een onderbouwd advies gegeven waardoor ik met een gerust gemoed een beslissing heb kunnen nemen.
De ruime en ordelijke winkel biedt je de kans om, tijdens het wachten, een blik te werpen op het ruime aanbod.
Officiele reactie van Kamera Express 28-09-2022

Fijn dat het advies je heeft geholpen in jouw keuze. Mocht je alsnog vragen hebben, horen we het natuurlijk graag!

Gerrit 27-09-2022

Bij kamera expres in Almelo goed en vriendelijk geholpen. Uitstekende winkel.

Zo lezen we het graag!

Freddy van der Wal 26-09-2022

Ik was iets naar de sluiting tijd bij de winkel ,maar de deur was nog los ondanks de sluiting tijd ben ik geweldig nog geholpen door de medewerker *** en zijn collega en ze gaven mij duidelijk uitleg over aanschaf een nieuwe systeemcamera. En dat zij na de sluiting tijd daar tijd voornemen .
En ik kreeg boven verwachting voor mijn eigen spiegelreflex die ik inruilde een goede prijs . Bij voorbaat mijn dank top service Kamera Express te Groningen.
Officiele reactie van Kamera Express 28-09-2022

Dat is een gelukstreffer en kan inderdaad niet altijd. Heel veel plezier van je nieuwe camera!

Officiele reactie van Kamera Express 28-09-2022

Dat is een gelukstreffer en kan zeker niet altijd. Heel veel plezier met je nieuwe camera!

Dinah 26-09-2022

Onlangs verkocht ik een oude camera. Ik kon eenvoudig online een taxatie aanvragen en ging vervolgens langs in de winkel waar alles gecontroleerd werd en vlot werd afgehandeld. Omdat ik nog niet meteen nieuw materiaal op het oog had, kreeg ik een cadeaukaart die onbeperkt geldig is, zodat ik in alle rust mijn volgende aankoop kan uitzoeken. Top service!
Officiele reactie van Kamera Express 28-09-2022

Klopt, je kunt je gear wel alvast inleveren, ook al weet je nog niet wat je ervoor terug wilt. We zijn benieuwd naar je uiteindelijke keuze!

Renate 26-09-2022

Ik ben heel enthousiast geholpen bij de aanschaf van mijn Sony Cybershot DSC-RX10. We hadden eerst een andere camera aan willen schaffen (goedkoper) Gelukkig vroegen ze wat mijn bedoelingen waren met de camera. Ze adviseerden mij een andere camera waarmee ik jaren vooruit zou kunnen. Dus een week later alsnog eerder genoemde camera opgehaald. Hierbij werd ik deskundig geholpen en werd de camera mij piekfijn uitgelegd. Een mooie opbergtas erbij en ik kan beginnen aan mijn nieuwe hobby!! Ook zal ik de via de site te volgen cursussen gaan bekijken. Bedankt voor de tip!!
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Mooie allround camera, waar je zeker nog een hele tijd mee vooruit kan! Succes met de cursussen en veel plezier.

jan 26-09-2022

goede service ,en uitleg van de camera die ik wou kopen, heb al meerdere keren bij kamera express wat gekocht altijd goede service,
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Bedankt dat je bij ons terugkomt Jan!

Anneke 25-09-2022

Ik heb lang getwijfeld of ik mijn huidige body en lensen (Canon) zou omruilen tegen een lichter, handzamer toestel. Bij Kamera Express Almelo de alternatieven besproken, zij hebben er voor gezorgd dat ik e.e.a. kon zien, vasthouden en uitproberen in de winkel. Uiteindelijk toch besloten om mijn vertrouwde camera te houden weliswaar met een nieuw, beter objectief. Ik heb nog een leuke prijs gekregen voor mijn Tamron en Canon telelens. Al met al was het een prettige ervaring bij KE in Almelo.
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Soms is nieuw niet per se de oplossing. Door even te overleggen heb je toch de verbetering waar je naar zocht, zonder helemaal over te stappen!

Rianne 25-09-2022

Ik heb hier mijn Canon EOS M50 Mark II Systeemcamera gekocht. Ik heb gekozen voor Kamera express vanwege goede ervaringen van anderen en het feit dat ik mijn aankoop fysiek wilde doen om advies te krijgen en niet via internet de camera aan te schaffen.
Ik was zeer te spreken over de dienstverlening. Er werd de tijd genomen om duidelijk advies te geven en ik ben erg tevreden met mijn aankoop.
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Super dat we je konden helpen tot jouw keuze te komen. Veel fotografieplezier!

EC 25-09-2022

Na op internet gezocht te hebben voor een nieuwe compact camera zijn we langs de winkel gegaan voor aanvullende vragen. Daar prima te woord gestaan, duidelijke antwoorden op al onze vragen. Deskundig en vriendelijk personeel. De camera werd snel geleverd.
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Blij dat we je konden helpen met jouw keuze. Heel veel plezier van je nieuwe camera.

Hans 25-09-2022

Ik zocht de Panasonic S5 camera met de 24-105mm lens. Deze combinatie was bij Kamera-Express voordelig geprijsd.
Online besteld, en de volgende dag ontvangen. Prima verpakt, helemaal blij mee.
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Altijd fijn als we hem nog op voorraad hebben. Veel plezier met je nieuwe camera!

WimCanon 25-09-2022

Vaak koop ik direct in een van de Kamera Express vestigingen, maar deze keer heb ik online gekocht. Dat is goed bevallen, ik kon de juiste lens (Samyang 14mm) makkelijk vinden, ook was duidelijk aangeven voor welke camera de les geschikt is. De levering was binnen enkele dagen. Ik heb de lens inmiddels naar tevredenheid in gebruik.
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Goed om te lezen dat alles duidelijk voor je was. Veel plezier met je lens en tot de volgende keer, online of offline! ;)

Mitchel 25-09-2022

Ik heb een product gekocht bij kamera-express in de winkel in Eindhoven daar ben ik goed geholpen en heel goed advies gegeven welke land ik kon gebruiken voor mijn opdracht en alle opties hadden met mijn doorgesproken Kamera Express in Toppers
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Heel fijn dat je goed geholpen bent Mitchel. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom!

BP 24-09-2022

Prima service en snelle levering. Vakkundig te woord gestaan. Vraag over een aansluiting op de camera werd meteen uitgezocht.
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Top, zo lezen we het graag :)

Benno 1949 24-09-2022

Bij de aankoop van mijn Canon lens EF-M 11-22 mm werd ik deze keer ook weer uitstekend en deskundig geholpen door Rogier.
Hij nam rustig de tijd voor mij. Ik vind het elke keer weer een klein feestje om in deze winkel te zijn.
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Grappige lens, we zijn benieuwd wat je gaat fotograferen. Superleuk dat jouw bezoek een feestje was!

Marina 24-09-2022

Zoals altijd snelle en correcte afhandeling van mijn order en de volgende dag een deugdelijk product in huis.
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Fijn om te lezen Marina, daar doen we ons best voor :)

Remco 23-09-2022

Ik kan iedereen aanraden om zijn of haar spullen bij kamera-express te kopen. Zowel aan de telefoon als in de winkel in Amsterdam ben ik deze week meerdere keren SUPER geholpen. Ze weten waar ze het over hebben, hanteren nette prijzen, hebben als je iets besteld een snelle levering met Post-NL en ook hun voorraad is zowel in de winkel als online top. De winkel in Amsterdam is zeer netjes, goed bereikbaar en er is voldoende parkeer gelegenheid. Rogier, een vriendelijke goedlachse medewerker die echt verstand van zaken heeft, maakte mijn feestje in de winkel compleet. Hoewel in natuurlijk het meest enthousiast ben over mijn nieuw aangeschafte Sony-GM lens.😀
Officiele reactie van Kamera Express 26-09-2022

Een ontzettend leuke review Remco, let's get the party started!

TD Hoogezand 23-09-2022

Vriendelijk personeel. (Winkel te Groningen)
Bij vragen nemen ze de tijd voor je.

Alle vragen zijn welkom!

iPat 23-09-2022

Snelle service, snelle levering. Duidelijke site met een ruime keuze. In de winkel snelle en vriendelijke bediening, gedegen vakkennis en een goede service. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Aanrader!
Officiele reactie van Kamera Express 23-09-2022

Wat fijn om te lezen en bedankt dat je ons aanraadt!

Grady 22-09-2022

Vandaag camera gekocht bij Kamera-Express in Capelle aan de IJssel. Bijzonder goed en proffesioneel geholpen.
Blij met de uitleg van het apparaat. Nu aan de slag .
Officiele reactie van Kamera Express 23-09-2022

Fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je nieuwe camera!

WW 21-09-2022

Kameranexpress in Rotterdam is een fijne winkel, kundige medewerkers en niet gehaast.
Officiele reactie van Kamera Express 23-09-2022

Wij zijn ook blij met onze toppers in Rotterdam!

Doula Diana / Diana Karsijns Photography & Design 21-09-2022

Kamera-express is mijn winkel om advies te vragen over de professionele spullen die ik nodig heb voor mijn bedrijf. Het is dé plek om mijn camera's, objectieven, statieven, en wat er allemaal verder nodig is, aan te schaffen, om die foto of dat foto-verhaal te maken waar ik tevreden over ben en wat ik goed genoeg vind om te verkopen. Het advies is altijd gefundeerd en uitgebreid, de medewerkers zijn vriendelijk, snel, correct, denken mee, hebben alle tijd voor je en geven genoeg alternatieven om te kunnen kiezen.
Officiele reactie van Kamera Express 23-09-2022

Superfijn, we zijn blij dat je bij ons terecht kan! Helpen je graag de juiste kant op.

Bea 21-09-2022

Vriendelijk personeel en proffesionele uitleg de mensen namen ook hun tijd om alles netjes ,uit te leggen
Officiele reactie van Kamera Express 21-09-2022

Dat doen we graag. Hopelijk is alles duidelijk Bea!

K. Goossens 20-09-2022

Zoals altijd goed geholpen.ruim assortiment op voorraad. Deskundig en vriendelijk personeel.
Officiele reactie van Kamera Express 20-09-2022

Fijn om te lezen. Dank je wel!

EddyG 19-09-2022

Aankoop van LG OLED televisie - duidelijke website - online gereserveerd en even later opgehaald in de winkel - super product en super service - een aanrader
Officiele reactie van Kamera Express 20-09-2022

Dank je wel. Mooie keuze hoor. Veel kijkplezier.

J. Derks 19-09-2022

Snelle voorraad levering. Ik besloot zondagavond de Canon 5D IV aan te willen schaffen en had hem dinsdag nodig voor een shoot. Kamera Express was maandagmorgen al op tijd open. En smorgens kon ik online de voorraad al inzien in de winkel en een half uur later mijn nieuwe body al ophalen. Ik werd in de winkel duidelijk geïnformeerd over de verlengde garantiemogelijkheid en ook de cashback actie. Alle linken daarheen zijn duidelijk via hun website opgenomen. Zeer kundig personeel, dat je graag informeert zonder eerst de doos nog te moeten voorlezen. Ze zijn echt op de hoogte van hun vakgebied. Zeer positieve ervaring gehad.
Officiele reactie van Kamera Express 20-09-2022

Bedankt voor je mooie review! Ik wens je veel plezier met de Canon 5D IV.

Shima 19-09-2022

Een Canon kamera aangeschaft bij Kamera Express. Goede en correcte service. Website van Kamera Express is bijzonder duidelijk.
Officiele reactie van Kamera Express 19-09-2022

Goed om te lezen en tot de volgende keer!

P. Meer 18-09-2022

Goede overzichtelijke site en goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel is deskundig en vriendelijk en neemt de tijd om uitleg te geven. Fijn om in de winkel persoonlijk geholpen te worden en artikelen te kunnen zien voor aanschaf. Als er problemen zijn wordt er actief meegedacht over een passende oplossing.
Officiele reactie van Kamera Express 19-09-2022

Bedankt, we doen hard ons best om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen, zowel online als offline. Fijn dat we je konden helpen.

Ruud 18-09-2022

Goede voorlichting bij aankoop van een camera. Ze nemen echt de tijd voor je!

Patrick 18-09-2022

Ik vind de shop heel overzichtelijk en een makkie om te gebruiken. In de winkel van Turnhout ben ik heel goed ontvangen en een oerdegelijke uitleg gehad over hetgeen ik wilde weten. De service sprak me zeker aan en kan ik zeker aan iedereen aanraden! Ik ga er zeker terug heen.
Officiele reactie van Kamera Express 19-09-2022

Bedankt dat je ons aanraadt en we zien je de volgende keer weer!

Anne 17-09-2022

Goede heldere uitleg gekregen. Tevens aardige medewerkers die de tijd namen voor de uitleg
Officiele reactie van Kamera Express 19-09-2022

We nemen graag voor iedereen de tijd. Mocht je toch nog vragen hebben, horen we het graag.

Bdet 17-09-2022

Winkel hier graag, ruim betaalbaar assortiment op de website. In de winkel altijd prettig geholpen. En wat daar niet op voorraad is wordt besteld en thuis bezorgd. Super service
Officiele reactie van Kamera Express 19-09-2022

Leuk dat je zowel online als offline bekend met ons bent. We doen het graag!

Johnny 16-09-2022

Super mooie uitgebreide fotozaak. Handig is de parkeerplek voor de deur.
De koffie staat klaar, terwijl je wacht.
Ruim assortiment op foto gebied.
Officiele reactie van Kamera Express 19-09-2022

Goed dat alles bevalt Johnny, graag tot een volgende keer!

Bert van Herk 16-09-2022

kamera express op de Stratumsedijk is een gezellige, en prachtige winkel, met het beste materiaal op photo gebied , met personeel die vakkennis hebben en je de beste adviezen geven. daarbij kan het wel eens gebeuren dat je wat langer moet wachten, als ze een ander persoon helpen, dat geld ook voor jou trouwens, ook voor jou hebben ze tijd. maar dat is geen probleem, de wachttijd wordt dan verzacht met een lekkere kop koffie terwijl je door de winkel wandelt, en daar raak je niet uitgekeken. als je daar iets aanschaft op photo gebied, dan ga je met een tevreden gevoel naar huis. ook als er iets besteld moet worden dan stellen ze alles in het werk om het zo snel mogelijk voor je in huis te hebben de nazorg is prima. kamera express is en blijft mijn winkel, daarom kom ik er al jaren.
Officiele reactie van Kamera Express 19-09-2022

Leuk dat je al jaren bij ons komt Bert. We nemen inderdaad graag voor iedereen de tijd. Fijn dat de koffie smaakt!

Viviane 16-09-2022

Heb intussen 3stuks aangekocht de voorbije week en de info, garantie zijn steeds top.

16-09-22
Ik ben reeds jaren klant en wanneer ik info vraag over een onderdeel van Canon welke beste koop is krijg ik binnen de dag bericht terug met link naar het onderdeel.
Officiele reactie van Kamera Express 16-09-2022

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, daar worden we heel blij van!

Ron van K 15-09-2022

2 weken geleden een prachtige Sony A7 III met een 24-105 f4.0 lens gekocht bij Kamera Express.
De service was super goed en werden perfect geholpen. Ik kom hier heel graag weer terug :).
Officiele reactie van Kamera Express 16-09-2022

Toffe combinatie, we zijn benieuwd wat je gaat vastleggen. We zien je graag de volgende keer weer!

Frans Pfaff 15-09-2022

Ik kom al jaren bij Kamera Express in Arnhem en wordt er altijd vriendelijk en ter zake kundig geholpen. Ik heb er onlangs een additionele lens gekocht en deze alweer een paar weken met veel plezier in gebruik.
Officiele reactie van Kamera Express 16-09-2022

Bedankt dat je al jaren bij ons komt Frans! Top dat de lens je bevalt.

Frits 15-09-2022

Heb hier enkele weken geleden een telelens gekocht. Ik ben goed geholpen in de winkel. Kreeg goed advies, en ze namen alle tijd voor je.
De website is duidelijk en overzichtelijk.
Officiele reactie van Kamera Express 16-09-2022

Tof zo'n telelens. We zijn benieuwd naar je resultaten!

M. Leijerink 14-09-2022

Via website camera gekocht omdat hij bijna nergens meer in een winkel te koop is. Ben bekend met voorganger Mark 3 die helaas na bijna 5 jaar kapot is gegaan. Was hier zeer tevreden over en hoop dat opvolger ook goed zal bevallen.
Officiele reactie van Kamera Express 16-09-2022

Jammer dat je oude camera het begeven heeft. Veel plezier met je nieuwe versie en wij hopen ook dat hij net zo goed bevalt!

Wijnand 14-09-2022

Vandaag de Nikon Z5 aangeschaft met een groothoeklens 14-30mm. In een eerder orienterend gesprek waarbij ik twee modellen voor ogen had, ben ik goed voorgelicht door de medewerker van Kamera expres. Hij na ruim de tijd en gaf veel slimme trucs en tips. Uiteindelijk een keuze kunnen maken. Ter vergelijking zorgde medewerker dat hij de juiste objectieven uit een andere winkel over liet komen naar Amsterdam. Volgende dag al een mailtje dat producten klaar stonden. Super fijn geholpen en met een top camera de winkel uit gegaan.
Officiele reactie van Kamera Express 14-09-2022

Prachtige aankoop heb je gedaan en superfijn dat alles zo snel beschikbaar was in de winkel. We wensen je veel plezier met het uitvogelen van je nieuwe camera.

Johan Tijssen 13-09-2022

Echt een fijne winkel (ben in Arnhem geweest). Goed en uitgebreid geholpen. Aanrader dus. Ook voldoende parkeergelegenheid.
Officiele reactie van Kamera Express 14-09-2022

Bedankt, ook parkeergelegenheid is fijn bij je bezoek.

Brecht 13-09-2022

Top service, klantendienst laat weten dat één van de artikelen in mijn bestelling niet in stock is (zoals aangegeven op de website). Door omstandigheden toch gevraagd de artikelen die wel in stock waren op te sturen en dit is onmiddellijk in orde gebracht, dag nadien al thuis geleverd. Klantendienst werkt zeer snel!
Officiele reactie van Kamera Express 14-09-2022

Als niet alles op voorraad is, kan je bestelling inderdaad blijven hangen. Top dat de rest inmiddels al bij je binnen is!

martin van der kraan 12-09-2022

Ik heb voor Kamera Express gekozen omdat ik daar altijd kan slagen. Daarnaast krijg je altijd een goed advies en tips om je aankoop nog beter te kunnen gebruiken. In mijn geval de Canon CP1300 printer.

Ze zijn daarnaast concurrerend met de prijs en ik heb nooit het gevoel een kat in de zak gekocht te hebben,

Ik ben een (terechte) Kamera Express fan.
Officiele reactie van Kamera Express 14-09-2022

Dankjewel Mart, wij zijn ook fan van jou!

Mylene 12-09-2022

Een super duidelijke, snelle en vriendelijke service. Snelle reactie bij vragen en altijd een goed antwoord op je vragen. Verkopen je niet het duurste product maar wat het beste bij je wensen past.
Officiele reactie van Kamera Express 14-09-2022

Fijn dat alles naar wens is verlopen Mylene. We helpen je graag op weg naar de juiste keuze.

Ries 75 12-09-2022

Heb vandaag onze nieuwe tv besteld in de winkel te Rotterdam. Ben al weer fantastisch geholpen. Natuurlijk eerst foka nu camera expres. Maar aan de service is niks veranderd. Goede winkel (eerlijke prijzen )
En verstand van zaken
Daar houden we van.
Officiele reactie van Kamera Express 14-09-2022

Er lopen zelfs nog mensen van het oude FOKA rond! Heel veel plezier met jouw nieuwe televisie.

Ruben 12-09-2022

Snelle en vriendelijke service, alles zoals het hoort. Bij het lenen van materiaal wordt er voldoende aandacht besteed aan de staat van het materiaal.

Goed om te lezen Ruben.

Lisanne 11-09-2022

Ik werd heel goed geholpen, de verkoper nam de tijd om mij alles uit te leggen.
Officiele reactie van Kamera Express 12-09-2022

Fijn, zo kun je alles rustig in je opnemen.

Britt 11-09-2022

Kamera express is een hele uitgebreide camera winkel met geweldige klantenservice. Ze zijn goed te vertrouwen en ze helpen graag als je een vraag of hulp nodig heb. Dat is voor mij dan ook de rede dat ik voor kamera express kies. Ik zou iedere fotograaf of deze shop aanraden. Ook de site is heel overzichtelijk en dingen zijn makkelijk te vinden.
Officiele reactie van Kamera Express 12-09-2022

Wat een onwijze complimenten Britt, dankjewel!

Jan B 10-09-2022

Werk al lang samen met Kamera-Express waar je een goede service krijgt en bij vragen een correct en snel antwoord. Wel een opmerking: ik heb de indruk dat ivm de verwerking van inruilformulieren toch iets hapert. Heb laatst na 4 weken nog geen reactie gekregen. Nadat ik zelf geinformeerd heb kwam wel snel een antwoord. Bleek dat er technische problemen waren met de verwerking. Kan gebeuren maar het zou wel handig zijn moest de klant(en) hiervan op de hoogte worden gesteld.
Officiele reactie van Kamera Express 12-09-2022

Bedankt dat je al zolang bij ons komt Jan. Ook bedankt voor jouw feedback, we zullen dit meenemen.

LR 09-09-2022

Fijn geholpen door de medewerker en goede prijzen. Alle producten waren op voorraad en dat was ook erg prettig.