Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.nl.

Kamera-express.nl stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Goes, Maastricht, Zwolle, Tilburg, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 23:59 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2677 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Josephine Beijer 14-08-2020

Heel fijne fotowinkel, ze hebben altijd alles en tegen de laagste prijs. Enthousiaste medewerkers, nemen ruim de tijd voor je. Kreeg bij de meest recent aankoop goed advies en veel informatie. Online aankopen zijn altijd snel in huis. Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken.

Ed 14-08-2020

Eindelijk de nieuwe Panasonic TX-65HZW als eerste bij kamera Express kunnen bestellen en leveren, telefonische prima geholpen door Pascal V. Levering stipt op tijd. TV met aantrekkelijke korting kunnen aanschaffen nergens anders goedkoper aangeboden. Een top winkel!

Peer Bruin 14-08-2020

Onlangs heb ik de Canon EOS M50 camera aangeschaft in combinatie met de 18-150 mm zoomlens. Deze heb ik aangeschaft bij Kamera-Express.
Deze winkel in Eindhoven in mijn geval, heeft deskundig en vriendelijk personeel. Wat ook fijn is van Kamera-Express is dat zij online cursussen aanbieden om je verder op weg te helpen met het maken van het perfecte plaatje. Ik kreeg 2 van deze cursussen cadeau. Kortom een fijne winkel.

Paul de Vries 14-08-2020

Het is een goede winkel met deskundig perosneel en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Willem 14-08-2020

5 jaar garantie op LG OLED TV ontvangen, na registratie en review. Certificaat binnen enkele uren per mail.

Johan Staels 14-08-2020

Deze week een Fujifilm XT4 aangeschaft in de Kamera express vestiging te Dilbeek , mét omruiling aan correcte voorwaarden. De bediening in de winkel en de feed- back zijn voortreffelijk. Op You Tube zijn uitgebreide bedieningsinstructies van hoge kwaliteit te vinden. Na uittesten van de aankoop ziet mijn foto hobby er rooskleurig uit.

Martin 14-08-2020

Na een bezoek aan de grootste electronika keten met veel herrie en geen bediening, was het een ware verademing by Kamera Express. Rustige achtergrond muziek en XXX bleek een zeer behulpzame man, bekwaam en veel relevante kennis die ons door de bomen het bos liet zien; heerlijk!! Zal hier zeker terugkomen en recommanderen. Martin

Abel 14-08-2020

Prima geholpen!
De medewerker nam alle tijd voor mijn vraag.
Ik wilde weten of een bepaalde TV een draaibare voet heeft.
Een collega die dezelfde TV thuis heeft staan, heeft mijn mailadres gevraagd, thuis even gekeken en me vervolgens een mail gestuurd. Uitstekende service dus!

Robin Nummerdor 14-08-2020

De service in de winkel is perfect. Ook het product dat ik heb aangeschaft is uitstekend en ben zeer tevreden. Goeie service.

M. Piek 14-08-2020

Koop al sinds jaar en dag mijn camera spullen bij Kamera Express. Bij aankoop van een extra set Nikon Z7 en de 24-70mm F2.8 lens viel mij op dat een andere winkel deze te koop heeft staan voor 5079,- als combo. Bij Kamera express is de set er ook maar dan met de FTX adapter voor 5789,-. Als je de FTZ adapter eraf haalt a 299,- blijft er nogal een ruim prijsverschil over 411,- Per telefoon gevraagd of ze dit verschil overbrugbaar is maar helaas Nee was het antwoord. Een 'camera set' kan niet opgebroken worden in losse onderdelen. Dit is uiteraard erg vreemd want als je een 'set' als deze koopt krijg je gewoon losse items van de set die je ook krijgt als je ze los zou kopen. Erg vreemd en erg jammer dat een trouwe vaste klant zo direct naar de concurrent cameranu gestuurd gaat worden.

Willem 14-08-2020

Goede service, medewerker helpt TV naar de auto te brengen, parkeerkosten worden verrekend op factuur (eerste uur).

Gert 13-08-2020

Een paar dagen geleden overgestapt van een spiegelreflex camera naar de Sony RX10 M3, was een beetje klaar met wisselen van lenzen. De camera heeft alles in zich van close-up tot en met een zoombereik van 600mm, Er valt voor ons nog veel te ontdekken want er zitten heel veel mogelijkheden op, Cursus van Kamera- express helpt ons met de basis, We hebben er al mooie foto's mee kunnen maken, maar het zal nog wel even duren voordat we alle mogelijkheden ontdekt hebben,

John 13-08-2020

Onlangs de Leica SL Super-Vario-Elmarit 16-35 f/3,5-4,5 ASPH gekocht bij Kamera Express. Het objectief was alleen voorradig in het centrale magazijn maar werd keurig naar een vestiging in de buurt gestuurd. Dit ging vrij snel. De prijs was goed en de afhandeling ging snel. Blij met het objectief en de service.

Fam Snijders Beverwijk 13-08-2020

LS De Levering was volgens afspraak .Ik koop een duur product altijd bij de goede en betrouwbare vakhandel.

kstrn m 13-08-2020

Super goed geholpen bij kamera express den bosch. ik zocht een camera voor mijn nieuwe opleiding en ben heel prettig geholpen. Advies over wat wel en niet goed is om erbij aan te schaffen. professioneel en zeer kundig advies.

Koen 13-08-2020

Bij kamera-express ben ik door vakkundig personeel geholpen die een goede kennis van zaken heeft. Het personeel geeft eerlijke en goede uitleg over hun producten; positieve kanten en negatieve kanten. Mijn bezoek aan kamera-express geeft mij daarom een goed gevoel.

Peter S 13-08-2020

Leuke refund actie op fuji 10-24 mm. Mooie lens en groot groothoekbereik.
Op naar de ervaring op de body!!

Judith Kocken 13-08-2020

Zeer kundig, professioneel, prettig personeel. Denkt mee. Winkel is zeer corona proof!

Cathy 13-08-2020

Ruime, overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel. De jongeman die me hielp bij mijn camera aanschaf wist waar hij over sprak, dat is fijn. Geen pusherig gedrag, maar wel meedenkend over opties en extra accu en dergelijke.

Nancy 13-08-2020

Super vriendelijke en behulpzame service. De medewerkers helpen je echt om de camera te vinden die bij jou past. Ook de medewerker die ons hielp was geweldig en maakte af en toe grapjes tussendoor. Dit deed de sfeer in de winkel zeker ten goede. Wat mij betreft een aanrader!!

Jordi 13-08-2020

Ik heb een bestelling geplaatst van drie artikelen. Een LED panel en twee reflextoren.
Vandaag het pakket ontvangen:
- Op de witte zijde van de reflector zitten oranje vlekken, en omdat dit het laatste artikel is, konden ze niets vergelijkbaars voor aanbieden.
- Het LED panel had geen accu bij zich, terwijl op de drie product foto's een accu te zien is. Je koopt toch wat je ziet.. en niet achteraf zeggen, ja dat is inderdaad niet zo slim.

De geven oplossing? Of ik anders langs Den Haag kon rijden om het om te ruilen.. En anders konden ze niets doen en of ik het terug kan sturen. Ik bestel online om het thuis te hebben niet om een uur in de auto te gaan zitten voor mijn product, ik betaal er immers verzendkosten voor.

Ongelooflijk, dat twee van de drie artikelen niet in orde zijn en dat je zo slecht geholpen wordt. En dat terwijl ik het dit weekend nodig heb en er geen gepaste oplossing gegeven kan worden.

Eerste order hier en ook gelijk mijn laatste, zo zie je dat de service van Bol en Coolblue uiteindelijk toch de beste is.
Officiele reactie van Kamera Express 14-08-2020

Beste Jordi, bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat het niet zo is gelopen als had gemoeten. Onze excuses hiervoor. Ik heb contact gehad met een collega en die gaat de foto's van de LED panel aanpassen. Ik ga jou een email sturen.

Henriette 13-08-2020

Vriendelijke ontvangst en vrijblijvend en deskundig advies bij keuze tussen reparatie of nieuwe aankoop.

Nooit meer Kamera Express 13-08-2020

De klacht
Ontzettend teleurstellende klantenservice meegemaakt. Een dag voordat we op vakantie gingen de camera -Canon Powershot 540- binnengekregen. Verpakkingsdoos verwijderd en het blauwe Canon doosje met toetsel bij de koffers neergelegd zodat we op vakantie op ons gemak het toestel konden instellen en uitproberen. Volgende dag is mijn vrouw jarig en dit was een kado. Doos opengemaakt, accu opgeladen en wat bleek: hij deed het niet, het display was defect....

De echte irritatie onstond pas de volgende 9 dagen: we hebben 6x gebeld, voicemails ingesproken, mails gestuurd.
Dagenlang geen reacties ontvangen.
Uitendelijk na 9 (lees 9 dagen) heeft er een medewerkster gemaild dat we in Zwolle de camera konden ruilen. Later nog gebeld door dame en die was niet op de hoogte van de mail dus die dame ging niks doen/controleren om zo "niet in de weg te zitten".... Zinloos telefoontje dus...
Zwolle is niet om de hoek, ook niet vanaf de vakantie locatie maar na 9 dagen zoveel bureaucratie meegemaakt te hebben was ik er zo klaar mee dat het maar moest.
Afgelopen maandag in Zwolle aangekomen, heeeeeeel lang gewacht op mijn beurt en de parkeerautomaat 3x bijgevuld te hebben ben ik eindelijk "geholpen". Medewerker heb ik het hele verhaal gedaan, excuses konden er wederom niet vanaf net als bij zijn collega's.
Misschien is het beleid om geen excuses te maken bij Kamera Express???
De medewerker maakte zich meer zorgen om de nieuwe accesoires in Zwolle te houden dus werden de oude oude accessoires omgerolen zodat er in Zwolle een nieuw doosje stond met nieuw en ingepakte accesoires. Maar inmiddels was ik al/nog zo geirriteerd dat het me niet boiede en heb ikzelf de camera gecheckt of deze het wel deed. Dat was het geval.
De medewerker begon nog een veraal dat hij deze klachten vaker hoorde en bij zijn manager had neergelegd maar er doorgaans geen actie ut kwam.
Dit hele gedoe heeft mijn hele maandagmorgen gekost, benzine (85 km gereden) en paar euro aan de parkeerautomaat. Totaal dus een paar uur weggegooid op vakantie, kosten gemaakt en geen enkelteken van compassie laat staan een vergoeding.
En nu komt het: maandag had ik natuurlijk gemaild met Kamera Express (want bij bellen pakken ze toch niet op) en gisteren een mailtje terug gekregen met de tekst dat de melding was afgehandeld.
Zonder reactie, geen excuses, geen antwoord, niks!!!
Wat een verschrikkelijk takkebedrijf is dit! NOOIT IETS KOPEN HIER!!
De oplossing
Financiele compensatie

Beste klant,
Bedankt voor uw review en wat ontzettend vervelend om te lezen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u er flink van baalt. Excuses voor deze situatie.
Gelukkig is de omgeruilde camera wel goed. Heeft u deze al kunnen gebruiken ?
Tot slot: ik ga u een email sturen.

Fleur 13-08-2020

Afgelopen week bij de Kamera Express Superstore in de Nikon D3500 gekocht (ik koos de kit incl objectief, tas en kaart) . De verkoper, die later de bedrijfsleider bleek te zijn, heeft mij meer de keurig geholpen. Een hele duidelijke uitleg en demonstratie gehad en de set meegenomen naar huis. Wat een fijn toestel, de op het toestel aanwezige gids geeft ook een fijne uitleg. Resultaat: vanaf de eerste foto alles scherp in goed belicht, een aanrader !

Ton 13-08-2020

Kamera Expres in Zwolle, zeer bekwame en vriendelijke sociaal medewerkers, fijne ontvangst een bakkie koffie bij binnen komen. altijd klaar voor een gesprek anders dan Fotografie, fijn toch.
Goede service en snelle afhandeling, begrip voor u wensen en aanmerkingen. Zeer zeker dat ik jullie zal aanbevelen bij vrienden familie en bekenden. Ik kom graag terug voor een volgende product. een vriendelijk en positieve groet
Ton

Dun John 13-08-2020

Overzichtelijk winkel, je wordt goed geholpen ondanks at het druk is. Ze nemen echt de tijd voor je. Gevoelsmatig deskundige mensen.

H Coenradi 13-08-2020

Top camera ik heb de Nikon d7500 sinds kort in mijn bezit ik ben super tevreden over deze camera.
De foto's zijn schitterend van kwaliteit de 4k films zijn super
Ik ben zeer tevreden met deze camera

Ruud Verlaan 12-08-2020

Super winkel.
ze nemen voor iedereen de tijd . Of je nu wat goedkoop komt of iets duur.
Ik heb een goede inruilprijs voor mijn canon spullen gehad.
En met de Sony a9ii en 200- 600 mm ben ik goed geholpen.
Met een goede bak koffie

Marja 12-08-2020

Een fijne winkel waar je goede informatie krijgt over je camera.
Wij wisten al wat we wilde hebben, maar nemen ze de tijd voor je.
De prijzen zijn er goed en de service is prima.

Vincent 12-08-2020

Kamera Express Utrecht blinkt uit als je aan de beurt bent, dan krijg je alle aandacht die je wenst. Het kan er erg druk zijn. Mijn ervaring is dat je de verkoper moet kiezen die ook zelf met het merk van jouw keuze werkt, dan krijg je als bonus de 'ins en outs' van het product, maar ook de persoonlijke ervaring telt dan mee. Bijna alles is de volgende dag leverbaar indien het niet in de winkel aanwezig mocht zijn.

T Tummers 12-08-2020

Een tamron alround lens gekocht ,mooie stevige lens en hij maakt mooie scherpe fotos.
Vriendelijke verkooper ,die alles zeer goed uitlegde.

Mgovers 12-08-2020

Ik heb deze week mijn Canon 80d ontvangen. Na lang twijfelen toch besteld en zeker geen spijt van. Ik heb hem smiddags om 16u besteld en de dag daarna om 11u kreeg ik al een mail dat hij bij het pick-up point lag.
Ik heb inmiddels al vele haarscherpe foto's gemaakt, echt super blij mee! Ik ga vaker bestellen bij kameraexpress. Enige wat jammer was, is dat mijn mailtjes blijkbaar niet aankwamen om een of andere technische reden...

Beste M. Govers,

Bedankt voor uw review en wat vervelend te lezen dat uw e-mails niet aankwamen. Gelukkig zijn ze aangekomen hoor.

Ik zag dat u netjes antwoord heeft gehad op al uw vragen.

CM 12-08-2020

Bij binnenkomst erg snel en vriendelijk geholpen. Duidelijke informatie werd gegeven bij de aanschaf van mijn nieuwe camera.
Een batterij moest nog nagestuurd worden. Dit is netjes en snel verzorgd. Top service!

R. de Goeijen 12-08-2020

Gebruiksvriendelijk en deskundig bij het geven van adviezen en antwoord op de vragen die er zijn.
Er wordt met je meegedacht als er twijfels zijn wat te doen.
Je wordt in een prettige sfeer geholpen en er is ruim voldoende tijd om tot aankoop over te gaan.

Kathia 12-08-2020

Prima service genoten in Dilbeek. Heel blij ook met de gekochte camera. Alleen spijtig dat ze de gewenste filters niet op stock hadden.

Ton Swanenberg 12-08-2020

Afgelopen zaterdag een nieuwe body, Nikon D7500, gekocht en een portretlens Sigma 105 MM F/2,8. Goed en prettig geadviseerd door Anne-Marie aansluitend bij mijn behoefte en wens om mijn oude lens te blijven gebruiken. Heerlijk zo’n winkel waar mensen met verstand van zaken en liefde voor de fotografie werken.

Dorina 12-08-2020

- alle tijd voor een klant
- bij een vaag probleem van mij hebben ze door vragen stellen en onderzoek doen voor mij een passende oplossing gevonden. Heel fijn!
- oud ( maar goed) materiaal kun je inleveren en krijg je geld voor, daar bellen ze voor en volgens mij heeft ieder personeelslid een specialisatie. Dus ook iemand die de occasions beoordeeld.
- er valt niet te onderhandelen over de prijs, dat vind ik jammer
- grote voorraad. Enorme keuze.

piet dobiez 11-08-2020

Ik ben goed geholpen door de medewerker en luister naar je wens en je krijg goed advies Gr piet dobiez

Vanessa 11-08-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snel antwoord op gestelde vragen. Zeer snelle levering van het product.

Hans Bernink 11-08-2020

Kamera Express heeft een snelle service om het door mij gevraagde produkt op zicht in de fysieke winkel van mijn keuze te krijgen. Goede service, goede prijs. Ook inruil van gebruikte lenzen heel tevreden over. Zelfs een vrij oude lens bracht nog een mooi bedrag op. Algemeen: heel tevreden over deze winkel.

Hans Bernink 11-08-2020

Kamera Express heeft veel produkten op voorraad, en heeft een snelle service om het door mij gevraagde produkt op zich in de fysieke winkel van mijn keuze te krijgen. Goede service, goede prijs. Ook inruil van gebruikte lenzen heel tevreden over. Algemeen: heel tevreden over deze winkel.

Koen van der Velde 11-08-2020

Ik heb in de winkel in Almelo een televisie van Philips (65pus7354) gekocht. Zeer tevreden over de afwikkeling en aankoop. Zeer deskundig geholpen door Jesper, die uitgebreid de tijd voor mij nam.
Zeer klantvriendelijk geholpen.

Canon Powershot SX740 HS 11-08-2020

Heb mijn camera bij het filiaal in Breda gekocht. Ligt net buiten het centrum, makkelijk bereikbaar en parkeren voor de deur. Netje geholpen en goed advies gehad. Zou in de toekomst zeker teruggaan voor eventuele nieuwe aankopen. Opmerking: kortingen online bij kamera express werd bij de kassa niet automatisch meegenomen, moest dit zelf kenbaar maken.

Janneke 11-08-2020

Voorzien van duidelijk en helder informatie mijn eerste spiegelrefex gekocht. Snelle levering en goed verpakt kwam mijn camera binnen, ook nog eens voor een voordelige prijs!

J.Keizer 11-08-2020

Heb afgelopen week 3 mails gestuurd om informatie te krijgen over verschillende producten.Nog steeds geen antwoord.Kom niet met het antwoord het is druk.

Mayk 11-08-2020

recent een kamera gekocht via webshop, achteraf voldeed deze niet aan mijn wensen, deze ingeruild voor een ander product. Toch maar naar de winkel in Maastricht. Zeer deskundige uitleg en advies, alle medewerkers enthousiast in hun klantbenadering. Nu helemaal tevreden met het nieuwe gekochte product. Kom hier zeker terug, deze producten kun je beter kopen in de fysieke winkel met goede uitleg ter plekke van de expert in deze.

j.kuster 11-08-2020

Snelle leveringen online, deskundig advies in winkel en ruim aanbod opties.

Jacob 11-08-2020

Kom al meer dan 30 jaar bij KE
Prima service goede uitleg
Altijd meedenkend
Laatste 3 jaar kom ik in Zwolle tot zeer grote tevredenheid
Vriendelijke personeel

Kristiaan 10-08-2020

Schrikbarend hoe zo'n grote en mooie winkel haar klantenservice heeft ingericht. Traag, medewerkers communiceren slecht onderling, niet meedenkend met de klant, telefonisch al weken niet te bereiken ('het is momenteel drukker dan normaal' ). Verzoek om terug te bellen wordt vakkundig genegeerd. 2x een defect product ontvangen. Na aandringen toch mijn geld terug beoofd, terug storten duurt vrij lang en wordt verschillend over gecommuniceerd.

Treurig.

Mooie winkels met mooie producten, alleen de klantenservice blijft ver achter het niveau van de winkels.

Zoete 10-08-2020

Ben al jaren klant bij Kamera Express, en ook nu weer prima geholpen in de winkel in Capelle. Parkeren voor de deur. De gereserveerde Olympus E-M10 III zilver + M. Zuiko Digital ED 12-200mm lag al klaar.
De prijs werd zonder morren aangepast tot de belofte Laagste prijsgarantie.
Zeer tevreden.