Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 749 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Heidi A 19-12-2023

Bij Kamera Express haal ik altijd mijn fotografiebenodigdheden. Snelle service, snelle reactie bij vragen.. Pas een mooie nieuwe Canon EOS R6m2 gekocht (eindelijk :)) en heel blij mee!
facebook-8 20-12-2023

Bedankt Heidi. Ontzettend veel plezier met de Eos R6 II!

Lisa 18-12-2023

De website is erg gebruikersvriendelijk, en ik heb mijn bestelling binnen een paar dagen ontvangen. Heb niets te klagen over Kamera Express!
facebook-8 19-12-2023

Super om te lezen Lisa! Ik wens je veel plezier met je bestelling.

Jelle B. 18-12-2023

Als hobbyist koop ik al jaren mijn materiaal bij Kamera-Express. Ik heb er ooit lang geleden mijn eerste DSLR (Nikon D7000) aangekocht en heb me sindsdien laten begeleiden bij mijn andere aankopen. Ik ben erg tevreden van hun advies en service. Hun prijzen zijn bovendien één van de betere op de markt.
facebook-8 19-12-2023

Wat fijn om te lezen dat je al zo lang klant bent bij ons Jelle, hier zijn we natuurlijk heel blij mee!

Bedankt voor je mooie review.

Dominique 17-12-2023

Wij waren al 1,5 jaar lang opzoek naar een spiegelreflex camera maar wisten niet waar we moesten beginnen. Bij ons bezoek aan Kamera express in Eindhoven kwamen zij met een heel ander voorstel dan we origineel in gedachten hadden en hier zijn we dan ook direct voor gegaan. Kundig mensen en weten waar ze over praten. Super blij met onze aankoop.
facebook-8 18-12-2023

Bedankt voor het vertrouwen.

Wat fijn dat mijn collega's de juiste konden aanbieden. Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd bij ons aankloppen. Heel veel plezier met de camera!

Peter P 15-12-2023

Aankoop spotting scope Bresser Dachstein 20-60x80 ED/APO + tripod BX-5 Pro + universal smartphone adapter deluxe. Kamera-express-netwerk: duidelijk en groot aanbod aan scherpe prijzen (online). Vandaag besteld, morgen in goede staat geleverd. Meerdere leverkeuzes te kiezen. Scherpe & correcte track & trace. Extra fijn dat er ook fysiek bereikbare winkels achter staan en bereikbaar zijn. Combi van aangekocht goed zelf moet 'dra nog in 't veld op haar kwaliteit getest worden, live. The proof of the pudding is in the eating.

Toplocatie met ruim assortiment en zeer vakkundig en klantvriendelijk personeel 13-12-2023

Winkel met het meest uitgebreide assortiment op het gebied van fotografie. Enorme vakkennis aanwezig bij het personeel die bijzonder klantvriendelijk zijn. Beste winkel in de weide omgeving.
facebook-8 14-12-2023

Dank je wel!

Nick Janssen 12-12-2023

Winkelen online of in de store is altijd top. Goed advies en prima service. Online gekocht en nog vragen, loop de winkel in of bel de klantenservice je wordt geholpen zoals je mag verwachten.
Graag mag ik lijkenbij de tweedehands producten die ook altijd prima en prettig geprijsd zijn. Fijne winkel.
facebook-8 13-12-2023

Bedankt voor het mooie review Nick!

Harm Assink 14-11-2023

goede service in de winkel, maar ook zeker online. Ook een duidelijke en overzichtelijke wegshop
facebook-8 16-11-2023

Bedankt Harm! Wij zijn blij dat je onze service als positief ervaart.

Eric 12-11-2023

Fijne winkel in Almelo met goed personeel en met veel kennis van zaken top service
facebook-8 13-11-2023

Bedankt voor het compliment!

Tjalda 11-11-2023

Zeer goed geholpen, was snel rond net de taxatie en deze was boven verwachting. Ook het verwerken van de order en het verzenden van het nieuwe artikel was binnen 1 dag geregeld. Gisteren betaald vandaag al binnen. Top service.

Rita 11-11-2023

Het betrof de bestelling van een moeilijk te verkrijgen vervangstuk. De man aan de balie kon me snel en accuraat verder helpen. Vriendelijke en professionele bediening! Probleem meteen opgelost.

Jean 09-11-2023

Koop al sedert geruime tijd mijn foto-uitrusting en toebehoren in het filiaal van Kamera Express in het filiaal van Maastricht. De deskundige expertise en de klantvriendelijke bediening doen me steeds weer terugkeren naar Maastricht. Houden zo!
facebook-8 10-11-2023

Wat fijn om te lezen dat je een terugkerende klant bent.

Carolien 08-11-2023

Ik heb vandaag een hele goede ervaring gehad met Kamera Express (vooral in Zwolle en de klantenservice) Er werd ook goed gecommuniceerd tussen de klantenservice en het filiaal in Zwolle. Een nieuwe camera van mij was defect bij de aankoop/ontvangst en ik kreeg gelijk een nieuwe mee. Iedereen was heel aardig en behulpzaam! Superfijn!
facebook-8 08-11-2023

Bedankt voor dit mooie compliment!

Als je vragen heb, kan je ook altijd bij ons terecht, zowel online als in de winkel.

Heerwegh 07-11-2023

Eerste keer bij Nelissen Mechelen geweest, na gehoord te hebben over hun kennis van zaken en over hun na service was het voor mij duidelijk dat ik mijn nieuw toestel daar zou kopen.

Andrea 07-11-2023

Heel vriendelijk geholpen in de winkel in Rotterdam.
Snelle service en erg blij met mijn nieuwe lens.

AVH 07-11-2023

Verkopers zijn heel vriendelijk en geven omstandig uitleg, ook aan beginnende hobby-fotografen. Heel tevreden!

Roos 07-11-2023

Al diverse keren naar deze winkel geweest om grote aankopen te doen voor mijn hobby-fotografie. Elke keer krijg je eerlijke en goede adviezen, zonder opdringerige verkooppraatjes. Mensen met verstand van zaken.

Hilde D 07-11-2023

Vriendelijke, professionele bediening, ruim assortiment aanwezig, mogelijkheid huur exemplaren te testen vóór de eigenlijke aankoop.

Serge 07-11-2023

Door een heel goed advies en de gedeelde kennis, heb ik een keuze kunnen maken voor een hele mooie Camara en lens combinatie van Canon.
De kennis en ervaring van verschillende merken camera's en lenzen van de medewerker heeft mij geholpen een keuze te maken.

Pet Studio 07-11-2023

Super goede service en vakkundig advies bij Kamera Express filiaal in Groningen. We hebben nieuw apparatuur gekocht voor onze fotostudio en daarbij dachten de medewerkers vakkundig mee. Als we weer iets voor fotografie apparatuur hebben, gaan we zeker naar Kamera Express en dan het filiaal in Groningen

Dorien 07-11-2023

Je kunt online kopen. Toch vind ik een bezoek aan de winkel echt een meerwaarde hebben. Een nieuwe fototas wil je sowieso passen en uitvoerig kunnen bekijken/vergelijken. Kamera Express Utrecht heeft een ruime keuze. Ik werd uitstekend geholpen en ben blij met mijn nieuwe aankoop. En wist je trouwens dat je bij de aankoop van een ScanDisk card, gratis gebruik kunt maken van Rescue Pro software? Tip van de verkoper. Heb je per ongeluk in je camera je SD-kaart geformatteerd. Geen paniek. Dan kun je je foto's alsnog terughalen met Rescue Pro. Verpakking altijd bewaren dus.

Annemiek 01-11-2023

Perfect geholpen met de keuze voor mijn nieuwe camera. Eerlijk advies ontvangen. Voor mijn volgende aankoop kom ik zeker terug bij kamera express!
facebook-8 01-11-2023

Bedankt voor het mooie compliment! Als je alleen vragen hebt, dan kan je ook bij ons terecht.

Johan Baars 31-10-2023

Voor mijn vakantie was ik op zoek naar een alternatief voor mijn Spiegelreflex camera, omdat ik met de motor op reis wilde had ik niet voldoende ruimte om mijn hele fotouitrusting mee te slepen. Na overleg met een medewerker die mijn wensen in beeld bracht uiteindelijk besloten om te gaan voor een zgn. travelzoom. Budget en wensen werden doorgesproken en toen online een Panasonic lumix DC-TZ95D besteld. Binnen een uur kreeg ik de melding dat ik hem kon ophalen in de winkel van mijn keuze. Kamera-expres in Arnhem. Bij het afhalen kreeg ik nog een uitleg en wat tips en trucs. De medewerker wist écht van de hoed en de rand en was erg prettig in de omgang. De winkel is ruim voorzien van alles wat je als fotograaf nodig hebt. Ik kom hier zeer zeker nog terug en heb deze winkel bij mijn vriendenkring aangeprezen. Chapeau!

Bas Worm 30-10-2023

Ik zat voor de Z-5 camera te twijfelen over een Z 24-120 of Z 24-200 lens. De een wat lichtsterker, de ander een groter zoombereik, de een interne VR, de ander niet. In alle rust zijn alle voors en tegens van beide lenzen besproken en heb ik een overwogen keuze kunnen maken. Fijn dat er nog tijd voor je genomen wordt en deskundig advies gegeven wordt.

Ben Schiffeleers 29-10-2023

Vriendelijke en correcte verkopers! Goede uitleg over de gekochte producten.
Filiaal van Kamera Express in Maastricht is een fijne winkel.
facebook-8 30-10-2023

Bedankt voor het mooie compliment!