Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Yaroslav 21-02-2024

Almost a month ago I ordered (partially also because I received a gift certificate for Kamera-Express) a Tamron 70-200/2.8 G2 for Nikon in "well-used condition"... If that condition is called "weel-used", I wonder what "almost new" looks like - just new but the box was once opened? The objective is (for my taste) in like-new condition - I mean the optic is in pristine condition and the objective works as it should and delivers extremely pleasant images. The fact, that the tripod mount is scratched and there is a mark on the barrel - I do not care about it; it does not affect the function at all...
The ordering was fast and simple (by the way, I was using the German version of the web page because I reside in Germany). The delivery was a bit long (kinda 5 working days instead of 2-3), because - surprise- surprise! - it was delivered from the Netherlands (unexpected because I had never thought that Kamera Express was not just German but rather more global)... It came properly packed with all the components listed.
Last but not least: I was strongly considering buying the objective on eBay - the price is the same (if you are lucky and know how to hunt) or even lower, but... You never have a warranty if you buy on eBay.
So, all in all - I'm very pleased and may only recommend to by from Kamera-Express. Solid seller. Thanks!

Rob 21-02-2024

Absoluut onpersoonlijk geholpen. Er kon geen lachje vanaf.
Camera ingeruild voor een nieuwe. Van te voren een offerte aangevraagd. Offerte is gewoon een lokkertje.
Eenmaal in de winkel bleek er stof in de lens te zitten. Die hoefden ze niet. Batterij was niet origineel. Ik snap dat niet. Camera is compleet bij de Media Markt aangeschaft. Er ging geld vanaf. Uiteindelijk bleef er nog 150 over. En als je daar dan staat, dan zal het wel en laat je de camera achter.
De nieuwe camera werd in de doos overhandigd. Geen uitleg, niet laten zien, niets. Er werd afgerekend en dat was dat.
facebook-8 21-02-2024

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.

Dat klinkt niet als de norm die wij graag zien, dus uiteraard hoor ik daar graag meer over. En ik zal via email contact met je opnemen.

Mijn oprechte excuses dat dit je ervaring was.

Betty Bos 20-02-2024

perfecte voorlichting / advies /uitleg van diverse producten
geen vraag was te veel en werd met evenveel plezier van de verkoper beantwoord.
Kamera expres is een echte aanrader !!

Thomas van Veen 20-02-2024

De winkel is nu verhuisd naar Leidsche Rijn en ziet er goed uit. Ik vind het fijn dat er een wand is met cameratassen die je kan zien en vasthouden. De mensen in de winkel zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Ik heb 2 oudere lenzen ingeruild en een nieuwere tweedehands lens gekocht.

HJ Kok 19-02-2024

Het plezierige van de Kamera Express is dat ze ruim de tijd voor de klanten nemen en je van deskundig advies dienen. Daarbij wordt ook uitvoerig uitleg over het gebruik van de camera gegeven. Bij het maken van een keuze wordt geen enkele druk uitgeoefend. Personeel is vriendelijk en bekwaam. Echt een aanrader.
facebook-8 20-02-2024

Hier streven wij precies naar, bedankt voor je mooie review!

Indravm 19-02-2024

Ik heb altijd hele fijne ervaringen bij kamera express. Afgelopen januari ben ik langs gegaan om een flitsset te kopen. Deze was niet op voorraad maar werd netjes binnen een paar dagen bij mijn voordeur afgeleverd. Het personeel was super aardig en behulpzaam. Ook nog wat tips gekregen voor het gebruik van de set. Al met al, enorm tevreden over de service

Jet Wunderink 18-02-2024

Zoals de vorige keer ook nu geweldig geholpen.
Ik wist niet goed waar ik nu echt naar op zoek was, ik wist wel waar ik tekort aan kwam qua mogelijkheden van mijn huidige camera. Ik werd goed uitgevraagd, en er werd goed meegedacht. Er werd niet gezocht in het zo duur mogelijk verkopen, maar naar ‘ wat wil je en wat ben je hiervoor nodig’ Zo ben ik goed geadviseerd en tot een goede aankoop gekomen. Wat fijn dat er zo goed wordt meegedacht! Ik heb veel vertrouwen in deze zaak.
facebook-8 19-02-2024

Bedankt voor het compliment Jet!

Dat klopt inderdaad, wij beoefenen dezelfde hobbies en willen de klant naar het volgende niveau helpen. Dat kan niet als we iets 'aansmeren' waar je misschien helemaal niet mee overweg kan.

Gelukkig is voor elk niveau goede spullen om te gebruiken.

Als je alleen op zoek bent naar advies, ben je ook altijd van harte welkom!

Trudy 17-02-2024

Ik als beginnend fotograaf, ben ontzettend goed geholpen in de winkel van Kamera-Express in Almelo. De medewerker nam de tijd voor tekst en uitleg en kwam met een goed aanbod waarmee ik geheel naar wens geholpen ben.
Ze verdienen wat mij betreft een dikke tien!!!
facebook-8 19-02-2024

Bedankt voor het compliment, ik zal zorgen dat mijn collega's in Almelo deze ontvangen.

Mart 17-02-2024

Overzichtelijk aanbod, duidelijke instructies voor invullen aankoop, snelle bevestiging na koop.
Goede in formatie voor levering, levering zelfs sneller dan gedacht.

Alex 17-02-2024

Bij kamera expres een DJI 6 aangeschaft, zelf veel info opgezocht op het internet. Had nog twijfel maar in de winkel toch de keuze gemaakt om te kopen. Dit door een vakkundig advies van een medewerker. Die al mijn openstaande vragen heeft beantwoord. Erg blij met mn aanschaf.

Sytske 15-02-2024

We waren nog nooit bij Kamera-express geweest. Via internet bij deze zaak gekomen. We werden heel goed geholpen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Goede uitleg gehad over verschillende camera's. Daardoor konden we een goede keus maken. Wil er ook een basiscursus volgen. Een zaak om aan te bevelen.
facebook-8 15-02-2024

Heel erg bedankt voor je mooie review! De cursus is erg leuk en leerzaam om te volgen.

Peter L. 14-02-2024

De deskundige en vooral behulpzame medewerkers van de winkel Kamara Express Capelle a/d IJssel hebben mij uitgebreid geïnformeerd bij het kiezen van een verrekijker Steiner Wildlife XP 10x44 en behulpzaam bij het geven van tips voor het gebruik van mijn nieuwe verrekijker. Ook de telefonische klantenservice heeft bijgedragen dat de verrekijkers in de winkel waren om ze te vergelijken. Ik kwam naar de winkel om te kiezen tussen een Steiner Wildlife XP 8x44 of de 10x44 en zij hebben mij bovendien uitermate goed geholpen bij het vergelijken van de Steiner met andere merken en specs. Hierdoor kon ik in alle rust overwogen kiezen en wat uiteindelijk heeft geleid tot de aanschaf van de 10x44 (en dat is persoonlijk) Een verrekijker zal je toch fysiek moeten hanteren om een goed beeld te krijgen wat bij je past. Zij hebben mij alle tijd gegund (meer dan 1,5 uur) om de kijkers te vergelijken en gepast van advies gedaan. Kortom ik ben een blije klant.
facebook-8 15-02-2024

Heel goed dat u de tijd heeft genomen om dit goed te proberen, alleen zo kan je de beste keuze maken. Heel erg bedankt voor de review. Ik wens je heel veel plezier met de verrekijker.

L.P. 14-02-2024

Wij waren op zoek naar een juiste lens op onze SONY FX30 op een gimbal. Bij KameraExpress die bekend staat om z'n ruime sortering van foto-apparatuur, kozen we voor de nieuwe range Samyang V-AF objectieven. Dit zijn lichtsterke AF-objectieven die bij alle brandpunten hetzelfde gewicht en vormfactor hebben. Daardoor hoef je bij het wisselen de gimbal niet opnieuw te balanceren. Dat werkt snel en handig. De lens was op voorraad en snel geleverd. Ook de aftersales is uitstekend. Kortom een aanrader.

Nancy Bouthoorn 14-02-2024

Na onderzoek op internet gedaan te hebben, besloot ik in de winkel ook advies te vragen. Ik werd zeer prettig geholpen, waarbij goed geluisterd werd naar wensen. Binnen mijn wensen werd een passend advies met verschillende camera’s en prijsniveaus naast elkaar getoond zodat er zonder druk binnen mijn budget (onbekend voor de verkoper) een fijne keuze gemaakt kon worden. Ook werd ik op de hoogte gebracht van ontwikkelingen op camera gebied waar ik nog niet van op de hoogte was. Hierdoor heb ik een goede keus kunnen maken. Uiteindelijk was de service zo goed dat ik direct tot aanschaf over gegaan ben en het gevoel heb hier absoluut geen spijt van te krijgen.

Erwin 12-02-2024

Excellente en snelle service als gewoonlijk.
Absoluut aan te raden.
Ongelooflijk hoe snel alles gaat.
facebook-8 13-02-2024

Super snel proberen we zeker te zijn Erwin, bedankt voor je review!

Joyce 10-02-2024

Ik ben in de vestiging van Den Bosch geweest omdat ik op zoek was naar een andere camera en lens. Ik ben uitstekend geholpen met eerlijk en kundig advies. Ik kreeg een redelijke prijs voor mijn oude camera en er werd veel tijd genomen voor uitleg, uitproberen en advies.

Ik ben zeer tevreden en ben uiteindelijk met een nieuwe camera en tweedehands lens naar huis gegaan.
facebook-8 12-02-2024

Fijn te lezen te dat mijn collega je goed geholpen heeft.

Heel veel plezier met de nieuwe camera!

Romy 08-02-2024

Fijne overzichtelijke website. Ook met outlet items waardoor je weer mooi wat kan besparen ;)! Duidelijke communicatie. Hulp waar nodig. ‘s avonds bestelt en de volgende dag alles netjes in huis. Daarnaast goed te volgen bestelling. Bedankt Kamera express nu heb ik mijn camera voor de vakantie binnen!
facebook-8 09-02-2024

Wat fijn dat je lekker met de camera op vakantie kan!

Ook als je alleen advies nodig hebt, kan je altijd bij ons terecht.

Veel plezier, misschien kan je paar 'kiekjes' delen via onze socials?

Altijd tevreden de deur uit. 06-02-2024

Al jaren zijn wij klant bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Omdat we zo goed en vriendelijk geholpen worden, komen wij telkens graag terug. Het personeel is zeer kundig en voorziet je altijd van goede informatie.
Ook bij inruilen van apparatuur worden we altijd naar tevredenheid geholpen. Je krijgt een eerlijke prijs voor de inruilapparatuur.
We gaan altijd weer tevreden de deur uit.
facebook-8 07-02-2024

Fijn te lezen dat jullie ondertussen vaste klant zijn!

Bedankt voor het vertrouwen.

Wil Ooms 05-02-2024

Ik was op zoek naar een groothoek voorzetlens. Zag deze op de site van KE. Was alleen op bestelling. Ik gaf aan dat ik niet zeker wist of die lens aan mijn verwachtingen zou voldoen. KE bood aan de lens te bestellen en dat ik hem in de winkel mocht komen beoordelen. Kreeg bij binnenkomst melding en ging in Almelo proberen. Werd uitermate vriendelijk en kundig geholpen en heb de Raynox voorzet lens gekocht.
facebook-8 06-02-2024

Goed om te lezen Wil, we helpen je natuurlijk graag op deze manier, ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Caroline 01-02-2024

Op de site kon ik me vooraf goed inlezen en een voorselectie maken. In de winkel ben ik erg vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan. Er werd ruim de tijd voor mij genomen en ik kreeg heel goed advies (en een lekker kopje koffie 😊).
De winkel in Utrecht is ruim en heel goed te bereiken.
Een erg prettige ervaring én ik ben heel blij met mijn camera.
facebook-8 02-02-2024

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent in de winkel.

En een kopje koffie is altijd een plus!

Ahmad Ata 01-02-2024

I know there are a lot of shops out there, but you will be 100% satisfied once you visit and order from Kamera Express.
Last year I ordered my new Sony Alpha camera and this year I ordered a new lens. They deliver really fast and also have good tips & suggestions in their store.

Benno 30-01-2024

Deze shop is TOP! Kamera Express Breda met voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
Zeer vakkundig personeel die je op een zeer professionele en vriendelijke manier te woord staan. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden van de apparatuur zodat jij de beste keuze kan maken voor je aankoop.
Deze mensen weten waar ze het over hebben. Nemen alle tijd om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Ik ben ZEER TEVREDEN met mijn aankopen en heb nog steeds een blij hoofd...
facebook-8 31-01-2024

Dat doet me goed te lezen Benno! Daar worden wij ook ontzettend blij van.

Fijn dat je bij ons terecht kan, ook met de auto. ;-)

Vera Stielstra 30-01-2024

Al jarenlang vertrouw ik op Kamera Express voor al mijn professionele apparatuurbehoeften, en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Hun uitgebreide assortiment, deskundig advies en vriendelijke medewerkers maken het tot een topbestemming voor elke fotograaf of filmmaker.

Wat me het meest opvalt bij Kamera Express is de passie en toewijding van hun medewerkers. Of ik nu op zoek ben naar een nieuwe camera, lenzen of accessoires, ze nemen altijd de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me te voorzien van waardevol advies. Dit niveau van klantenservice is zeldzaam en wordt enorm gewaardeerd.

Bovendien is het assortiment van Kamera Express indrukwekkend. Ze hebben alles wat een professionele fotograaf nodig heeft, van de nieuwste camera's tot hoogwaardige lenzen en andere accessoires. Het feit dat ik alles op één plek kan vinden, maakt mijn winkelervaring des te gemakkelijker en plezieriger.

Al met al kan ik Kamera Express niet genoeg aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige professionele apparatuur. Hun uitstekende klantenservice, uitgebreide assortiment en passie voor fotografie maken het tot een absolute favoriet onder fotografen en filmmakers.
facebook-8 31-01-2024

Bedankt voor dit mooie compliment Vera!

Fijn te lezen dat je altijd bij ons terecht, tenslotte hebben wij hier allemaal dezelfde passie voor fotografie en willen we elkaar helpen om naar een hoger niveau te brengen.

andre 28-01-2024

Zeer goede ervaringen met kamera-express. meerdere bestellingen gedaan en altijd goed ontvangen.
Goede webshop voor al je foto apparatuur.
facebook-8 29-01-2024

Hi Andre,

Ontzettend goed om te horen dat je een fijne ervaring beleeft bij Kamera-Express, daar zijn we ontzettend blij om!

Erwin 25-01-2024

Aanschaf objectief.
Word er altijd goed geholpen, kundig personeel en denken met je mee.
Nemen ook de tijd om dingen uit te leggen. En voor mij lekker dichtbij.
facebook-8 26-01-2024

Bedankt voor het mooie compliment Erwin!