Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Toon Hermans Genk 22-01-2024

De medewerkers van KameraExpress zijn vriendelijke mensen die mij op een zeer professionele manier geholpen hebben, zij zijn echt vakbekwaam. De herstelling van mijn toestel verliep sneller als verwacht en de herstellingskosten vielen wel mee.
facebook-8 23-01-2024

Bedankt voor je fijne review Toon, goed om te lezen dat je toestel het weer goed doet na een reparatie, ik hoop dat je er weer veel plezier van zult hebben.

Jelle 22-01-2024

Ik was op zoek naar een reisstatief voor mijn filmcamera. Omdat ik gebruik maak van een rolstoel, moest het een toegankelijk statief zijn. Via de website kwam ik er niet helemaal uit, dus ben ik naar de winkel gegaan. Daar ben ik uitstekend geholpen. Een zeer geduldige verkoper die met mij meedacht. Verschillende soorten geprobeerd.

Aanvankelijk had ik een Manfrotto op het oog, maar daarvan kreeg ik de hendels van de poten niet goed los. Toen kwam hij met een Benro iTrip FIT29AIH1 met een goed bijpassende statiekop van Sirui VA-5 Video Head. Een zeer geschikt statief, wat ook nog eens lichter en compacter is, dan de oorspronkelijke Manfrotto. Dus dat is helemaal mooi!

Hans Beijer 22-01-2024

Ik was voor een cursist in haar opdracht op zoek naar een mooie 'instapcamera' waarmee zij voorlopig voort kan en die vond ik in het ruime assortiment van Kamera Express. Het digitaal bestellen ging super eenvoudig en snel. Kon niet beter!

Miranda 20-01-2024

Super tevreden, er werd alle tijd genomen in de winkel en alles werd heel goed uitgelegd!
facebook-8 22-01-2024

Wat fijn om te lezen, bedankt voor de review!

Daisy Schwartz 19-01-2024

Dit is nou een typisch voorbeeld van goede service van mensen die er echt verstand van hebben. Ik kom niet vaak, maar als ik kom, kom ik met een lach de winkel uit en ben ik nog enthousiaster om te gaan fotograferen!

Erwin 19-01-2024

Ik kom al jaren bij de vestiging Capelle a/d ijssel.
Word er altijd prima geholpen, en er word meegedacht en dat vind ik prettig.
Dit keer kwam ik voor een DLSR.
Mooie zaak, personeel neemt de tijd en.....lekker dichtbij.
facebook-8 19-01-2024

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Erwin! Bedankt voor je mooie review.

P. Scova 18-01-2024

Uitstekend geholpen; vriendelijk, geduldig en deskundig. Verder prima omruil/inruil waarde gekregen. Ben heel tevreden met Kamera Express.!
Top zaak!

Ruben 17-01-2024

We bestelden een Lumix TZ200 in outlet, na het lezen van talloze recensies en de review van kamera express. Toch wel bang afgewacht tot het pakket werd geleverd, maar de camera en verpakking waren in perfecte staat, alsof niemand het al had open gemaakt. Wij zijn zeer tevreden over de service en de scherpe prijs! Aangeraden.
facebook-8 18-01-2024

Fijn dat het pakket in goede staat binnen gekomen is! Ik wens je veel plezier met de camera!

Kim 14-01-2024

Ik heb polaroid fotootjes besteld, en het was de volgende dag meteen in huis! Daarnaast kreeg ik een persoonlijk kaartje erbij :)
facebook-8 15-01-2024

Bedankt voor het review!

Leuk dat je een kaartje kreeg van mijn collega!

Marionfotografie 13-01-2024

Wanneer ik in de winkel in Arnhem kom met een vraag, wordt ik altijd heel vriendelijk geholpen. Dit keer was ik er om de sensor van mijn camera te laten reinigen. Die was een beetje te stoffig ... in een mum van tijd was dit alweer klaar. Daarna wat vragen gesteld over een camera die ik had gezien op de website. Dit zou echter een downgrade zijn van mijn D4 en dat werd ook heel duidelijk gezegd. Een voorbeeld wat er wel voor in aanmerking komt genoemd, een stille camera zoals een Nikon Z6 of Z8. Zeer prettige plek om te komen, vriendelijk personeel en leggen graag iets uit. Ik kom er graag!

T Diephuis 12-01-2024

Super winkel, Super service,

Ben al aantal jaren een tevreden klant, via de webshop en via filiaal in Maastricht. Maar zat gistermiddag met de handen in het haar omdat ik voor eerst opeens photoshop nodig had. En deze direct moest hebben wilde ik vandaag nog de foto's te kunnen leveren. Overal staat morgen levering, denk bel eens hoe dit zit met een online aankoop, waar je online donwload van krijgt. Normaliter inderdaad pas de volgende dag. Maar als ik direct de aankoop zou doen, daarna opnieuw contact zou leggen. Zou de heel behulpzame medewerker contact opnemen met Hoofdkantoor om te proberen dit nog geregeld te krijgen voor 18u (was kwart voor 5).

Dit gedaan, had ik net voor half 6 me download en serialnr voor de applicatie. Dit hele fijne handelen in Nood brengt me de volgende keer weer het eerste bij hen.

Isa de Kock 12-01-2024

Ik werd erg goed geholpen met mijn camera. Ik kwam binnen wetend dat ik een fuji camera wilde. Ik werd goed in begeleid welke camera het beste voor mij zou zijn.

Gershom 10-01-2024

Uitstekende service; professioneel en vriendelijk. Zeer aanbevolen om in deze KameraExpress winkel (Eindhoven) te gaan shoppen. Ik werd er erg gelukkig van!
facebook-8 11-01-2024

Fijn dat je het zo positief hebt ervaren. We zien je graag weer terug!

Dorp 09-01-2024

Goed meegedacht en ook nog onderdelen van een wat oudere camera. We zijn zelfs met meer uit de deur gegaan op goed advies en waar we eigenlijk mee kwamen en wat nu tot beter resultaat heeft geleid. super blij met onze aankoop. wil je goed advies ga naar KAMERA EXPRESS!!

kamera express 06-01-2024

ik vind het een zeer fijne winkel om je camera of lens te kopen. ze geven zeer goeie uitleg en helpen je bij alle vragen. ook de webwinkel vind ik duidelijk en mooi georganiseerd eruit zien
facebook-8 08-01-2024

Bedankt voor het compliment!

Dave 06-01-2024

Op zoek naar een nieuwe instax foto printer, Kamera express heeft me door het doolhof der printers geleid en me een van een mooie nieuwe variant voorzien! Dit cadeau zal van voor mijn wederhelft een hele leuke verrassing zijn :)! Bedankt voor jullie eerlijke, oprechte en correcte advies!

Mirjam 05-01-2024

Online bij Kamera Express de Gopro Hero 12 gekocht. Zowel in de winkel als online altijd een goede service en prijs kwaliteit verhouding. De Gopro werd ondanks de feestdagen snel en netjes geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens de verzending. Ik kon nog mooi profiteren van de eindejaarskorting van Kamera Express! Ontzettend blij met de aankoop van de Gopro! Een super mooie actiecamera waar we nog heel wat mooie shots mee gaan maken! Nu nog even kijken om wat accessoires erbij te kopen om de camera optimaal te kunnen gebruiken, dit is wel aan te raden er gelijk bij te bestellen zodat je gelijk los kan :)

Remco 05-01-2024

Vriendelijke en professioneel geholpen. Er werd ruim de tijd genomen. Op elke vraag kwam een duidelijk antwoord. Uiteindelijk 100% tevreden naar huis gegaan met m'n nieuwe camera.

DVH 05-01-2024

Wanneer ik graag iets snel wil hebben bestel ik het meestal bij Kamera-Express omdat 1) ze veel dingen op voorraad beschikbaar hebben en 2) omdat het meestal daadwerkelijk ook de dag erna geleverd wordt, ook al bestel ik soms zelfs nog om 23h45!!! Geen loze beloftes, geen lucht, alles snel en professioneel verwerkt, verpakt en geleverd.👍
facebook-8 08-01-2024

Bedankt voor het mooie compliment!

Fijn om een trouwe klant terug te zien.

Renée 05-01-2024

Al vaker bij Kamera-Express bestellingen gedaan en in de winkels langs geweest. Fijne communicatie en snelle service. De medewerkers zijn erg deskundig en weten waar zij het over hebben. Dit keer een grote bestelling gedaan om 23:45. De volgende dag kreeg ik mijn pakket al binnen. Super snel! Alles erg netjes. Ook 5 jaar garantie op de aankoop die ik heb gedaan. Bij retourneren van producten is de communicatie ook goed en de terugbetaling snel. Al met al een fijn bedrijf. Mijn go-to voor al mijn camera gear.
facebook-8 05-01-2024

Bedankt voor de eerlijke mening!

Fijn dat alles soepel en snel verliep, zo zien we dat graag!

Je bent altijd welkom, ook als je alleen vragen hebt.

Linda 03-01-2024

Ik dacht erover een 'echte camera' te kopen als vervolgstap na foto's maken met mijn telefoon. Ik koos juist deze winkel binnen te lopen voor informatie over camera's door de bekendheid via het TV programma 'Het perfecte plaatje'.

Ik ben eerst een keer vooral 'op verkenning' geweest en werd goed geinformeerd. Na een tijdje nadenken ben ik nogmaals, nu naar een andere vestiging die dichter bij huis was, gegaan. Ook hier kreeg ik veel informatie en werd de tijd voor mij genomen. Positief! Uiteindelijk besloot ik op advies een Sony RX10-V aan te schaffen.

Helaas bleek ik via mijn telefoon dit bedrag niet over te kunnen maken. De verkoper werd wel wat kribbig. Misschien dacht hij dat het een trucje was en ik niet van plan was te kopen. Ik snapte dit wel, gezien de tijd die hij had genomen, maar voelde me wel wat aangevallen. De dag erna ben ik teruggegaan met mijn pinpas om het product alsnog te kopen. Helaas kreeg ik de acties niet automatisch bijgeleverd (gratis workshop, voucher), maar na contact met de klantenservice heb ik dit alsnog ontvangen.

Al met al, goede informatie en service. Wel jammer dat ik zelf achter de acties aan moest en dat de medewerker een beetje onaardig werd toen de betaling niet meteen lukte.

Ilse 02-01-2024

Afgelopen week heb ik bij het filiaal in Utrecht een nieuwe camera en lens gekocht. Ondanks de drukte werd ik heel prettig geholpen, de medewerker gaf aan al een lange en drukke dag gehad te hebben, maar desondanks bleef hij heel rustig en behulpzaam. Ik wist al welke camera en lens ik wilde kopen, maar daarnaast dacht hij mee over de benodigde accessoires, zoals het zoeken naar de juiste accu's en een acculader. Hij vroeg mij naar mijn wensen en liet mij dan kiezen uit verschillende prijzen en garantiejaren. Op die manier lukte het mij om in vertrouwen een keuze te maken en ben ik nog steeds overtuigd dat ik daar een goede keuze heb gemaakt. Naast mijn aankoop kon ik ook nog een lens inwisselen, zodat de lens niet ligt te verstoffen, maar dat ik er een ander nog blij mee kan maken. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop en ik raad iedereen aan om voor deze juiste service naar Kamera-Express te gaan.
facebook-8 02-01-2024

Wat goed om te lezen Ilse, ik hoop dat je veel plezier hebt van de camera.

Marc Van Wabeke 01-01-2024

Correcte en snelle service. Ruim aanbod. Mooie acties.
Prima opvolging en juiste informatie over de opvolging van mijn bestelling.

Lisa 25-12-2023

Voor kerst ben ik bij de Kamera Express in Breda geweest om een drone te kopen. Op de website was van te voren te zien of deze op voorraad was. In de winkel zelf heel fijn geholpen. Duidelijke uitleg gehad over de verschillende drones en daaruit een keuze kunnen maken. Ik had ook nog wat andere dingen nodig en hieruit had ik ook ruime keuze. Is altijd een fijne winkel om naar toe te gaan.
facebook-8 27-12-2023

Fijn dat je goed geholpen bent in Breda!

Heel veel plezier met de drone.

Sander 24-12-2023

Duidelijke webshop met veel fotografie artikelen. De producten zijn duidelijk omschreven en met uitgebreide specificaties. De reviews van andere kopers zijn nuttig. Het product dat ik heb gekocht heeft zelfs een video review van kamera-express zelf!
De belofte "vandaag gekocht, morgen bezorgd" is keurig nageleefd, en het product was veilig verpakt.