Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Chantal 15-11-2020

Bij de vestiging van Kamera Express in Zwolle heb ik deskundig advies gekregen over het aanschaffen van een action-cam. De medewerker nam uitgebreid de tijd voor mijn vragen en gaf hier begrijpbare antwoorden op. Ik hoefde mij geen zorgen te maken iets te vergeten, want de medewerker gaf aan welke accessoires noodzakelijk zijn en welke minder noodzakelijk. Al met al een fijn bezoek, hier kom ik nog eens terug.

Iety 15-11-2020

Kamera Express Almelo heeft mij heel netjes en op een prettige manier geholpen. Hij heeft duidelijke uitleg gegeven over de camera en nam daar alle tijd voor.

Joanna 15-11-2020

Hadden via internet reeds een voorkeur voor een bepaald fototoestel. De allereerste vraag die in de winkel werd gesteld was "wat zijn Uw wensen". Daarna bleek dit toestel toch niet geheel aan mijn wensen te voldoen. Uiteindelijk in overleg met een geduldige verkoper tot volle tevredenheid een ander toestel aangeschaft. Leuke bijkomstigheid was dat dit toestel in de zelfde prijsklasse valt

Tineke 15-11-2020

Eigenlijk is het altijd druk, maar het personeel neemt alle tijd voor de klant.

Maarten van Otterdijk 15-11-2020

Al eerder e.e.a. gekocht bij Kamera Express. Deskundig personeel en de service is uitstekend. Oude Nikon camera ingeruild en een Sony A7 III met Tamron 28-75 f @.8 gekocht. Veelbelovende set waar ik mee aan de slag ga

marco 14-11-2020

Enorm tevreden

In de winkel in Groningen werkt erg vriendelijk personeel.
Ze weten waar ze over praten en nemen de tijd en zijn niet opdringerig.

Ik zou kamera express aanbevelen

Arjan 14-11-2020

Ben tevreden met de levering en de ondersteuning bij de verkoop. Feit dat ook Foto Konijnenberg onderdeel is geworden van Kamera Express en dat Budgetcam in de vestiging van Eindhoven is komen te zitten, heeft er voor gezorgd dat ik hier nu blijf terug komen.

Geert 14-11-2020

Kamera-express geeft goede informatie bij de aankoop van een nieuwe camera, ik werd in de winkel in Groningen heel prettig en deskundig geholpen en daarnaast hanteert deze winkel keten scherpe prijzen. ik ben daar heel tevreden over.

richardsing 14-11-2020

Levering van smart TV binnen 24u zoals beloofd. Had een een oude TV die ze volgens de regels moeten innemen. Die optie stond niet bij de bestelling aangegeven, daarover proberen te bellen maar langdurig onbereikbaar. Ik zie dat de levering per PostNL gaat, die nemen echt geen oude TV mee. Nogmaals gebeld tegen sluitingstijd rond middernacht, kreeg toen wel snelle reactie dat ik daarover had moeten bellen bij de bestelling. Ja hoor, ga toch echt niet 10 min wachten tot er een telefoon wordt opgenomen. Nou mag ik m zelf wegbrengen. Dat moet anders kunnen bij deze toko.

Marijke55 14-11-2020

Al jaren klant bij Kamera-express. Zowel online als in de winkel top. Personeel is vriendelijk, geeft goed advies en neemt de tijd voor je. De website is overzichtelijk en de bestelling zeer vlot bezorgd. Afspraken worden hierin nagekomen. Heel tevreden dus !

Hubert 14-11-2020

Eizo CG 2420 beeldscherm aangeschaft, maar was niet op voorraad. De volgende dag werd hij netjes thuisbezorgd. Met vorige Eizo ruim 12 jaar zonder problemen mee gewerkt. Top spul voor grafische vormgeving en fotobewerking! Bestelling inderdaad zoals beloofd de volgende dag in huis en... nog eens 150 euro kassakorting! Pluim voor KE!

Pascal 14-11-2020

Online een TV gekocht met thuislevering. Prima en zeer snel contact met de klantenservice over aanvullende vragen. Na bestelling netjes teruggebeld door koeriersdienst en de volgende dag keurig op tijd geleverd. Dus naast scherpe prijs, prettig contact met klantenservice ook een correcte en tijdige levering door hun koeriersdienst. Aanrader!

Hansell 13-11-2020

Bijzonder ruime keus, goede, duidelijke en snelle website.
Al jaren klant (vanaf Foka) en nog nooit teleurgesteld, onlangs nieuwe camera gekocht en erg vriendelijk behandeld met duidelijke uitleg en goed advies !

Ronaldus17 13-11-2020

Schandalige prijsverhoging van de CANON EOS 250D ZWART + EF-S 18-135MM F/3.5-5.6 IS STM.
Van de een op andere dag van €829 naar €999 dat is niet normaal meer zelfs niet met het zicht op Black Friday waarbij ze vast een enorme korting gaan geven. Dit is echt niet redelijk meer.
Ik heb bij de firma naar tevredenheid camera's gekocht maar ik heb een heel naar gevoel gekregen van dit bedrijf.

Lesly van Zetten 13-11-2020

Super geholpen door Rotterdam in een garantie zaak van mijn tv. Niets meer dan tevreden over de oplossing en vriendelijkheid van de medewerker

Frank W 13-11-2020

Het is een goed georganiseerde winkel met een uitgebreid assortiment. Het personeel is behulpzaam en vakkundig. Daarnaast heeft deze winkel regelmatig hele goede aanbiedingen. Kortom tevreden met de winkel tevreden met het assortiment en tevreden met het personeel.

Gert 13-11-2020

Ik ben al jaren vaste klant bij Kamera Express superstore aan de Parnassusweg in Amsterdam.
Ze nemen er de tijd voor je om je goede informatie te geven. Dat alles met (bijna altijd) grote deskundigheid. En als er iets mis is met je aankoop kun je ook bij hen terecht.

m van vliet 13-11-2020

Ik heb een nieuwe camera gekocht, Sony xr10 m4 bij Kamera Express in Capelle aan den IJssel.
super goede service, uitleg prachtige mooie winkel en persoonlijke contact.
mensen met verstand van kennis.
alweer en super fijne ervaring gehad en ik raad iedereen deze Super winkel aan!
Xxxxx

Guivak 13-11-2020

Correcte en snelle levering, binnen 24 uur. Product voldoet aan mijn verwachtingen,

Angela van der Elst 13-11-2020

De prijzen zijn goed, de service is goed alleen de wachttijden zijn soms wat lang...

Ton 12-11-2020

vandaag mijn bestelde camera en lens opgehaald. Prima afhandeling van mijn bestelling. Alles lag keurig klaar

JeeWee 12-11-2020

Ik wilde een goed beoordeelde 32 inch TV. De na vergelijken gekozen LG 32LM6300 PLA was bij Kamera Express op voorraad. De extra 5 garantie was ook een reden om daar te bestellen.
Het bestellen en de levering verliepen soepel en volgens afspraak. De TV bevalt prima, al moest ik wel eerst de CI+ v1.2 module vervangen door een CI+ v1.3 module voordat Ziggo goed werkte. Maar daar kan Kamera Express natuurlijk niets aan doen.

Ronald 12-11-2020

Afgelopen zondag een LG Oled tv gekocht bij kamera express in Rotterdam centrum. In eerste instantie was ik op zoek naar een Samsung Qled maar na goed advies van de verkoper uiteindelijk voor de LG gegaan. Absoluut geen spijt van deze Top tv. Aardige medewerkers dus zeker voor herhaling vatbaar.

A. Denekamp 12-11-2020

Vandaag een Nikon body gekocht. Ondanks de lichte onderbezetting als gevolg van Corona goed geholpen. Er werd voldoende tijd voor de klant genomen en de productinformatie was duidelijk en kundig.

Frank 12-11-2020

Ben in den Bosch geweest en zeer vakkundig geholpen door verkoopster.
Heb keuze gemaakt en met camera de winkel uitgegaan
Men heeft alle tijd en geven eerlijk en goed advies
Heb veel plezier van de kamera