Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Damir 20-11-2020

's Ochtends gemaild of ik een tv die middag kon kopen voor een scherpe prijs. Binnen 2 uur had ik antwoord en was het geregeld. Vriendelijke en snelle service!

Perry 20-11-2020

We zijn goed geadviseerd en fijn geholpen. Een bijkomend voordeel is 5 jaar garantie i.p.v. de standaard 2 jaar fabrieksgarantie.

D.S 20-11-2020

Deskundige verkopers die een eerlijk advies geven en jou zelf de dingen laten testen.

Marian 19-11-2020

Camera gekocht bij Kamers Express in Arnhem. Ik liet daar mijn fototas liggen. De tas is keurig nagestuurd zonder extra kosten

T.Riemens 19-11-2020

Al vele malen iets via Kamera express besteld, altijd alles snel en correct ontvangen

Anoniem 19-11-2020

Bij kamera-express een EOS 90D aangeschaft. We zijn er heel tevreden mee. Snel, duidelijk en hele gedetailleerde foto's.

AT 19-11-2020

perfecte shop. Gemakkelijk om vanaf thuissituatie bestelling te kunnen doen aan de hand van o.a. duidelijke product omschrijving. Snelle levering/

Jeroen 19-11-2020

Ik heb hier een Denon avr-x2700dab gekocht voor een hoop centjes.deze had ik via internet besteld en kon hem ophalen in de winkel.in de winkel aangekomen vroeg ik de man naar het product en of hij meer kon vertellen over het product maar daar wist hij niks van af. Hij verwees mij door naar 2 van zijn collega’s die met ze tweeën 1 klant aan het helpen waren voor 1 tv . Ik vroeg aan hun of iemand mij kon helpen over informatie over de Denon de man keek me aan of hij water zag branden en zij tegen ze andere collega weet jij misschien iets van recievers.... maar ook hij wist mij niks te vertellen en zij gingen op hun gemakje weer verder met de tv en lieten mij maar gewoon staan daar schandalig ! Ik ben weggelopen naar de kassa en heb het product maar gekocht op vertrouwen van iemand die mij de receiver aanbood. Ik vind dit zeer teleurstellend en zou als ik u was hier geen receiver kopen!
Kamera Express 20-11-2020

Beste Jeroen, bedankt voor uw review.

Jeetje, dat is inderdaad vervelend. Ik zal u even een mailtje sturen hierover om te kijken of ik u hier allicht nog mee kan helpen.

Remon 19-11-2020

Vandaag naar Kamera Express geweest voor een OLED TV. Goede uitleg gehad over de verschillende modellen. Gekozen voor de SONY A8 OLED TV. Ze hadden de beste prijs. En goed geholpen.

Peter 19-11-2020

Een geweldige ervaring om in deze winkel wat aan te schaffen want het personeel is buitengewoon deskundig, geduldig en bovenal vriendelijk.

Maarten Bakker 19-11-2020

Bij de vestiging in Rotterdam onze nieuwe LG televisie gekocht. Uitstekend geadviseerd door de medewerkers in de winkel en de televisie die wij uitzochten was op voorraad en werd door de vriendelijke medewerkers zelfs in de auto gelegd.

Wouter 19-11-2020

Fijne en professionele medewerkers die weten war ze het over hebben. Niet adviseren het duurste te kopen, maar het beste te kopen voor mij als klant.
Ondertussen meerdere malen hier aankopen gedaan en altijd prima!

Linda 18-11-2020

Reageren snel op mails, erg vriendelijk, nemen de tijd voor uitleg, klantgericht.

Menne Vellinga 18-11-2020

Je komt met een vraag over een statief. Had op de site al een en ander vergeleken. Maar je wil het toch met eigen ogen zien. En dan is het heel aangenaam wanneer er een deskundige verkoper een niet opdringerig advies geeft. Dat is service! En dat neem je naast het statief ook nog een videokop op de koop toe. Van harte aanbevolen. Omline en zeker in de winkel!

V.M. dos Santos 18-11-2020

Ik ben correct geholpen en de medewerker is vriendelijk en is vakkundig en heeft de tijd genomen om mij te helpen

P 18-11-2020

Ik heb een LG OLED65GX6LA gekocht bij het filiaal in Almelo.
Zeer goede service, vriendelijke medewerkers, snelle reactie en een erg goede prijs.

Yvonne 18-11-2020

Zeer professionele uitleg. Erg klantvriendelijk. Er wordt geluisterd en goed passend advies gegeven.

Emo Klunder 18-11-2020

Ik ben prima geholpen in de winkel in Groningen. Met duidelijke uitleg.
De camera die ik wilde hadden ze op voorraad.

Kayleigh 18-11-2020

Reeds heb ik een camera aangeschaft bij het Kamera Express filiaal in Arnhem en wat een service! Ik wilde beginnen met fotograferen en had voorafgaand mijn bezoek al wat vooronderzoek gedaan naar verschillende camera's. Hierdoor had ik een camera op het oog, en de verkoper in het filiaal bevestigde dat dit een prima camera zou zijn voor mij! Na goed te vragen naar mijn wensen en voorkeuren kwam hij met de beste combinatie voor mij. Ik voelde mij erg serieus genomen en goed geholpen. Ik zou Kamera Express Arnhem zeker aanraden!

Kris 18-11-2020

Super tevreden van kamera expressie
Van het eerste tot het laatste heb ik daar gekocht, een echte aanrader, veel keuzemogelijkheden en een goede service

Marijke 17-11-2020

In de winkel van Kamera-Express Zwolle een camera gekocht. Omdat ik wat ouder ben, krijg ik graag voorlichting en uitleg bij de aankoop van een camera. Dat was prima in orde. Ik kon alle vragen stellen die ik nodig had om een beslissing te nemen.

Keesd 17-11-2020

Ondanks soms wat lang wachten (valt nogal wel eens mee ook !) werkelijk een 1e klas telefoon klanten service die goed op de hoogte is van alles op het gebied van fotografie. De prijzen zijn vaak concurrerend voor de geleverde artikelen. Ook inruil is geen probleem en 2e hands artikelen met garantie tegen alleszins aantrekkelijke prijzen.
Kortom: van harte aanbevolen Kamera Express !!!

sjaak 17-11-2020

zoals altijd topservice! besteld online en opgehaald in de winkel. Goede uitleg over de camera.

Iris 17-11-2020

Ik heb nu meerdere artikelen bij kamera express gekocht. Zowel online (een canon lens) als in de winkel (een cameratas). Online bestellingen worden de volgende dag geleverd. In de winkel staan de medewerkers je vriendelijk en met veel expertise te woord.

ralf smids 17-11-2020

Fantastische service en uitleg over de gekochte apparatuur. Ze nemen uitgebreid de tijd om alles goed uit te leggen en geven goede adviezen