Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rianne_vT 23-11-2020

prachtige winkels (Den Bosch mijn winkel :-) ), vriendelijk deskundig personeel, ook via site makkelijk bestellen en per mail altijd respons

Jaap 23-11-2020

Na een eerdere positieve ervaring met Kamera Expresss besloot ik mijn nieuwe Smart TV via dit bedrijf te kopen. Niet alleen goedkoop maar ook goed. De ene dag besteld en de volgende dag werd het pakket al keurig afgeleverd. Kan dit bedrijf dan ook aanbevelen!

Brigitte 22-11-2020

Ik trof een zeer bekwame verkoper in de winkel van Kamera Express in Amsterdam. Hij vroeg eerst veel voordat hij overging tot advies. Vaak zijn verkopers geneigd om eerst veel te zenden, zonder te weten waar de klant behoefte aan heeft. Top dus!

Frank 22-11-2020

Heb via internet een LG Oled tv gekocht, super tevreden over de afhandeling en de super snelle levering!

Willem 22-11-2020

Twee keer Kameraexpress bezocht, voor oriëntatie en kopen camera. Beide keren erg goed geholpen. Beide keren was het erg druk, beide keren straalden de mensen, die me hiellpen alle rust uit. Uiteraard zijn ze erg vakkundig. Petje af

DK 22-11-2020

Ik heb hem gekocht bij de kamera express winkel. Erg goede service en goede info gekregen. Hierdoor heb ik mijn keuze laten vallen op deze camera. Het is een fijne camera dat goed in de hand ligt. Mooi design en veel opties. Goede lens erop zodat je geen ruis hebt.

jimmy 22-11-2020

Mijn ervaring met kamera express is prima ik heb zojuist mijn eerste camera gekocht en was benieuwd welke ik nou moest hebben. Maar met de goede uitleg van het winkel personeel toch uitgekomen op de sony A6600. Helemaal blij mee ! thanks !

Ozgur Aksoy 22-11-2020

Kamera express heeft mij perfect geholpen! Duidelijke en snelle communicatie. Geweldige aanbieding heeft ervoor gezorgd dat ik gelijk om was tot aankoop!
Perfect dat ze mee gingen in de prijsgarantie afspraken die ze hebben en zoals altijd snel verstuurd en afgeleverd.
De kwaliteit die je gewend bent van ze!

Martha 22-11-2020

Al eerder bij Kamera Express gekocht. Service is goed en deskundig verkoper

Eelco 22-11-2020

Goede website, breed assortiment, juiste prijs en levering conform afspraak.
En een 'echte' winkel in de buurt.

Sretlow2 22-11-2020

Snel en deskundig geholpen en een zeer concurrerende prijs mede op basis van de laagste prijsgarantie en extra 3 jaar garantie

Eric 22-11-2020

Gisteren bij Kamera express in Amsterdam een Sony FE 50mm f1.8 prime lente gekocht. Ik heb een behoefte aan een klein lensje die ik kon gebruiken voor nacht, landschap, stad, binnen en portret fotografie. Klinkt veel voor een lens maar soms kan je niet altijd met grote lenze aan komen sjouwen en dit leek me een mooie oplossing. Thuis door het slechte weer gelijk aan de slag. Ik was zeer verast door de de resultaten. Mooi scherpe foto's met een schitterend bokeh. Volgens mij ga ik hier nog veel plezier aan beleven.

Walter van der Pad 21-11-2020

Winkel met ruime keuze, goed ingedeeld en behulpzaam en deskundig personeel. Nemen alle tijd voor uitleg en informatie. zeer tevreden

E. Deen 21-11-2020

Supersnelle levering en alles keurig netjes verpakt. 's Avonds besteld en de volgende middag alles in huis. Mijn oude EOS 20D ingeruild voor een nieuw exemplaar: de EOS 90D. Voelt als "vanouds" met veel meer mogelijkheden. Aanrader!

Maggy 21-11-2020

ik wilde een nieuwe camera kopen en twijfelde tussen drie verschillende modellen/merken.
Ben uitstekend geholpen, de medewerker had alle tijd en ik ben uiteindelijk met een FujiXT4 heel blij de deur uit gegeaan.

Peter Nugteren 21-11-2020

Ik hele fijne winkel met mensen die verstand en enthousiasme hebben voor fotografie. Denken met je mee en zijn niet alleen bezig om iets te verkopen maar zoeken ook samen naar iets wat bij je past.

Renaat 21-11-2020

Vakkundig geholpen, nemen tijd voor uitleg en beantwoorden van vragen. Uitstekende service

Rudy 21-11-2020

Afgelopen week hier de Sony 25 - 105 F4 G OSS gekocht. Via website was te zien dat deze niet voorradig was in Eindhoven. Een mail gestuurd met de vraag wanneer deze voorradig was. Enkele dagen later was de lens in de winkel voor mij gereserveerd. Ik kon de lens uitgebreid testen!
Mooie inruilprijs voor mijn oude lenzen gekregen!

Verkopers nemen de tijd voor je en geven goed advies!

Zeer tevreden dus!

Luuk Nouwens 21-11-2020

Zeer tevreden over het kundige advies. Verkoper had duidelijk veel kennis van de camera's en wist een passend advies te geven op basis van de voorkeuren die ik had. Enige puntje is dat hij vergat gratis tegoed voor sensorreiniging op bon te schrijven. Hiervoor moet ik nog even contact opnemen.

Judith 21-11-2020

In 1 zin...top geholpen! Passend en vakkundig advies over aanschaf van lens!

Kees den Hartogh Nieuwe herstart hobby 20-11-2020

Ivm pensionering wilde ik mijn fotografie weer oppakken. Een nieuwe frisse start met een compleet nieuwe fotoapparatuur. Bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel werd ik in 2 uur bijgepraat en verliet ik de winkel met een zeer tevreden gevoel. Inmiddels bezig met het inlezen en uitproberen van de nieuw aangeschafte apparatuur. Verkoper xxx bedankt het was top!!!!

Linda 20-11-2020

Na lang wikken en wegen en informatie opvragen over de camera bij diverse websites ben ik uitgekomen op Kamera-express.nl. Een duidelijk en overzichtelijke site die alle informatie geeft wat je nodig hebt. Gisteren heb ik dan ook mijn nieuwe camera Sony A6400 met 18-135mm mogen ontvangen. Wat een prachtige camera. De test foto's van natuur en huisdieren zijn nu al super laat staan als ik al het fijne weet over het instellen van de camera voor de perfecte plaatjes. De camera ligt in ieder geval erg fijn in de hand en met de lens een prima bereik voor allerlei soorten plaatjes. Kortom, een tevreden klant.

Dinand 20-11-2020

CARUBA BLACKSTAR CAMERASTATIEF 2-PACK hier gekocht. Wat een rommel, binnen 3 weken is de kop al stuk. Dat deze winkel zulk goedkoop plastic spul verkoopt snap ik niet, ze komen als degelijk fotozaak over. Helaas en jammer, nu moet ik op zoek naar wat anders.

RV 20-11-2020

Prima camera gekocht voor een goede prijs. Goed geholpen in Rotterdam. Voor het schrijven van deze review krijg je 5 jaar garantie.

Damir 20-11-2020

's Ochtends gemaild of ik een tv die middag kon kopen voor een scherpe prijs. Binnen 2 uur had ik antwoord en was het geregeld. Vriendelijke en snelle service!