Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

styn 21-01-2022

Juiste service gekregen. blij met mijn nieuwe camera de Canon 6D Mark ii.
Product is zoals verwacht. Dankzij Kamera Express heb ik nu een camera die mij past en is het tijd om mooie foto's te gaan maken.

Bas 20-01-2022

Bestelling is zoals het bedoeld was. Uiteindelijk in goede orde geleverd. Helaas wel met een grote vertraging. Communicatie hierover zou veel beter kunnen. Ook de informatie die de klantenservice kan geven is sumier.

Jan Rientjes 20-01-2022

Mijn foto apparatuur koop ik altijd bij de Kamera Express Superstore in Arnhem. Je wordt er vriendelijk en behulpzaam geholpen en je krijgt een goed advies waardoor je een goede keus kunt maken.
Mijn apparatuur bestaat uit: De Sony camera A7R3, Sony 24-70 f4 lens, Sony Macro 90 f2.8 lens en heb onlangs het super stabiele statief RF-324C+ LH-40 balhoofd van Leofoto aangeschaft!
Ik wens iedereen veel plezier bij het maken van mooie opnames!

Met vriendelijke groet,Jan

Peter 20-01-2022

Conform de belofte binnen 4 werkdagen mijn bestelde objectief ontvangen. Prima service

Henk ter Horst 19-01-2022

Al heel veel jaren koop ik mijn foto-spullen bij Kamera Express / Foto Konijnenberg. Eerst in het 'winkeltje' in het centrum van Den Ham, daarna in de grote winkel net buiten het dorp, waar nu de Coöp zit. En u dus in Almelo bij Kamera Express, waarin Foto Konijnenberg is opgegaan. En ook nu is de professionele kwaliteit nog immer hoog; d.w.z.: zeer deskundig personeel, uitermate behulpzaam, reële informatie en een enorme keuze aan fotomateriaal. Begin december kocht ik de Canon 5dmk4; de 24-105 mm Canon lens was niet op voorraad (want wereldwijd nog steeds erg gewild); maar vandaag kon ik 'm ophalen. Hulde!!

Dominic 19-01-2022

Camera gekocht in Capelle ad IJssel. Hierbij goede uitleg over de Camera en over hoe we het beste foto's konden maken.

Erich van der Mierden 19-01-2022

Heb aankopen gedaan in de kamera express winkel in Eindhoven. Heb hier een prima advies gekregen en het product dat nageleverd moest worden is keurig binnen de afgesproken tijd geleverd op mijn huis adres.

Frieda riensema 19-01-2022

Werd super netjes op de hoogte gehouden wanneer ik mijn tv kon verwachten,de chauffeur had door omstandigheden vertraging,dit wordt netjes op tijd gecommuniceerd! Dit heb ik wel eens anders meegemaakt.
Daarnaast was de tv bij de concurrentie 150€ duurder.
Echt helemaal 🙃

Pat. 19-01-2022

Ik ben al lang klant bij kamera express in Antwerpen, ben er steeds hartelijk onthaald door de verschillende medewerkers .
Zij geven goede raad, zijn behulpzaam, luisteren naar hetgeen men wil en bieden ook betere oplossingen. De service in dit type winkel vindt men spijtig genoeg nog zelden. Doe zo voort het doet mij echt plezier om bij jullie te kopen want jullie. zijn echt klant gericht.

Barbara 19-01-2022

Ik ben geweest in het filiaal in Arnhem en ben zeer goed geholpen, en heb daardoor een goede keus kunnen maken voor een camera voor mijn dochter.

Prettige winkel 19-01-2022

Prettig geholpen in de superstore van KameraExpress Utrecht. De verkoper wist nuttige informatie te verstrekken over fotocamera's. Ik zou een 10 geven als je de camera ook even kunt uitproberen in de winkel.

Judy 19-01-2022

Goede service! De medewerkers kunnen veel vertellen over het product. Goede uitleg en zoeken het product dat bij de past.

Marian78ro 19-01-2022

After 12 days i paid the price on the website for a product 174,95 €, they asked me to pay another 150 € because they changed/doubled the price on the website, if i want them to send the order.
Even in my email confirmation order on that day the total price is 174,95 € even in my invoice is 174,95 €
2-3 years ago i was happy it them, but now it is the the third time when i have problems with orders in the last year.
Kamera Express 21-01-2022

Thank you for your review. I am sorry to read that due to a content error, an incorrect amount was charged. If you still wish to order A3 photo paper from us, please send an email to reviews@kamera-express.nl. We will then be happy to see what we can do for you in terms of price.

Ardy Felius 19-01-2022

Op 25 november kocht ik een aantal artikelen via de webshop van Kamera Express, onder bestelnummer: 10153412.
Hiervan heb ik op 8 december, fysiek in de Superstore in Rotterdam, een lens ter waarde van €959,- retour aangeboden. Dit bedrag zou ik op mijn rekening terug gestort krijgen. Binnen enkele dagen ontving ik een email waarin de retour werd bevestigd en dat er €69,95 in mindering zou worden gebracht omdat ik de "gratis" giftbox (!) had opengemaakt...
Het restant, te weten €889,05 kon ik binnen 5-10 werkdagen op mijn rekening verwachten.

Dit bleef echter uit.
Op 30 december heb ik voor het eerst voorzichtig geïnformeerd wat er mis ging. Deze vraag heb ik inmiddels nog 3 keer gesteld. Voor het laatst gisteren 18 januari. Toen is mij beloofd dat de "batch" afgelopen nacht gedraaid zou worden en dat ik dus vandaag 19 januari mijn geld zou moeten hebben. Het is nu 19 januari, maar helaas nog steeds heb ik niets ontvangen.

We zijn nu 42 dagen verder, waaronder 30 werkdagen. Dus de termijn van 5-10 werkdagen is al 3 x verstreken.
Ik vind dit schandalig.

Uitgebreide excuses, een directe overboeking (en misschien ter compensatie die "gratis" Giftbox" toch maar niet in rekening brengen) lijkt mij zeer op zijn plaats.
Ik overweeg deze kwestie over te dragen aan mijn rechtsbijstand verzekering.
Kamera Express 20-01-2022

Beste Ardy, wat ontzettend vervelend om dit te lezen! Dit is zeker niet hoe het hoort. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Wij ontvangen graag een mailtje met jouw ordergegevens via reviews@kamera-express.nl, zodat wij direct een passende oplossing voor je kunnen zoeken.

JG 19-01-2022

Prima geholpen in Arnhem (Fred) deskundig en voor mij een acceptabele prijs voor inruil lens gekregen.

Mandy 19-01-2022

Onwijs goed geholpen door de medewerker die ik aan de telefoon kreeg. Zelfs om 10 voor half 9 's avonds nog zo vrolijk en gemotiveerd. Britt heet zo geloof ik. Toppie! Ga zo door!

Rudolf 19-01-2022

Niets ten nadelen van de producten, maar uitsluitend jullie service (of beter hoe jullie me besodemieteren). Lampstatief van Manfrotto is bij jullie in de aanbieding gewoon 32 euro duurder dan bij een andere aanbieder zonder enige vorm van korting (en die doen niets met fotografie). Een directe concurrent van jullie kan leveren binnen de aangekondigde periode, maar jullie lukt het niet eens binnen 4 dagen. En ik heb het hier alleen over aanbieders in NL. Ik neem afscheid van jullie want er zijn alternatieven genoeg die niet hoeven te liegen en die gewoon doen wat ze zeggen.
Kamera Express 20-01-2022

Beste Rudolf, hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je dit gevoel hebt overgehouden na je bestelling bij ons. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer een artikel ergens anders goedkoper is, doen wij ons uiterste best deze prijs te matchen.

Om een goed vergelijk te kunnen maken, kijken we samen met jou onder andere naar:
Of het product van officiële herkomst is en via een officiële Nederlandse dealer komt die ook is aangesloten bij Thuiswinkel waarborg. (Het bekendste keurmerk van Nederland, waarbij strikte eisen gelden t.a.v. de bewezen betrouwbaarheid van de webwinkel)
Of het artikel ook daadwerkelijk uit voorraad leverbaar is.

Het kan zijn dat de betreffende concurrent niet aan deze voorwaarden heeft voldaan, waardoor de korting je niet is toegezegd. Mocht je willen dat er nogmaals naar de prijs gekeken wordt, dan ontvangen wij graag een mailtje via reviews@kamera-express.nl en zullen wij nagaan wat wij in deze voor je kunnen betekenen.

robin Kessel-lo 18-01-2022

We hebben de winkel fysiek bezocht omdat we op deze manier expert uitleg hebben kunnen krijgen over onze aankoop van een Joby Gorillapod 3K Kit en een fototas van WANDRD THE PRVKE Lite 11.
Ter plaatse kunnen uittesten en uitproberen leverde het beste resultaat om onze keuze te maken.

Ronald 18-01-2022

Ik mocht met een medewerker naar buiten om de (mogelijk) aan te schaffen telelens op mijn eigen camera te proberen. De medewerker nam ruim de tijd en heeft mij goede uitleg gegeven. Vervolgens heb ik de lens gekocht omdat ik het goede gevoel had. Ben ook blij met het ongevraagde advies om een betere riem bij de lens te kopen. Hierdoor is de toch wel zware lens met camera en al zonder druk op de nek over de schouder heel fijn te dragen.

Anja 18-01-2022

Vandaag een nieuwe camera gekocht in de winkel. Ze namen alle tijd voor mij, terwijl het erg druk was. Goede uitleg.

18 Jan. 2022 18-01-2022

Komen graag bij Kamera expres vooral door het deskundig personeel die met je meedenken en goed advies geven.

J. Havermans 18-01-2022

Snelle en goede service. Leuke prijs voor mijn nieuwe lens. Kon mijn product na 30 min. Ophalen. Lens die kocht voor een erg goede prijs.

HJT 18-01-2022

Duidelijk en eerlijk advies. Het maken van een keuze tussen de ontelbare PL filters werd hierdoor een stuk makkelijker.

Jos van Engen 18-01-2022

Prettig en deskundig advies door een zeer vriendelijke medewerker. Tevens mogelijkheid tot inruil besproken en tot een goede deal gekomen.

Chloe 18-01-2022

Ik was laatst aan het kijken naar een nieuwe camera en heb door de overzichtelijke site van Kamera-express een goede keus kunnen maken. De camera kon ik ophalen in de winkel waar ik fijn ben geholpen. Ik ben heel erg tevreden over mijn aankoop en de goede service!