Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sheila 28-01-2022

Ik heb mijn Canon powershot SX740 HS bij Kamera Express in Arnhem gekocht. Erg vriendelijk geholpen en degene die mij heeft geholpen, heeft naar mijn idee goede kennis over het product.

Ada 28-01-2022

We worden altijd zeer vriendelijk ontvangen, de medewerkers zijn deskundig en geven een eerlijk advies. Eigenlijk zijn we nooit teleurgesteld. Ook als een apparaat stuk is worden we uitstekend geholpen.

Wim Brink 28-01-2022

Kamera-express is gewoon een heel goede camerawinkel. Ik kom er al jaren en ze verkopen alleen kwaliteitsproducten. Via de webshop is de levering vaak binnen en dag.
Top!

Yopo 27-01-2022

Als hobby fotograaf ben je altijd geinteresseerd in objectieven en andere assessoires. Nu ze een aantrekkelijke tien procent korting actie hadden, direct een favoriete groothoek besteld waarmee ik mij kan uitleven in de landschapsfotografie. Al jaren zeer tevreden over hun service, prima website en adviezen. Vroeger ging ik naar een winkel, maar die tijd is voorbij, Kamera Express is er voor mij.

Jos 27-01-2022

Ik ben 100% tevreden over de klantvriendelijkheid in jullie winkel in Aartselaar.
Ik had - na mijn aankoop vorige week - nog extra vragen. Die zijn allemaal opgelost !
Jullie zijn een voorbeeld!
Succes

freed debora 27-01-2022

julie geven de beste service , uw medewerker heeft mij heel geduldig geholpen.

Annette Wind 27-01-2022

Camera gekocht in de winkel in Den Haag en zeer goed geholpen. Medewerkers nemen alle tijd om vragen goed te beantwoorden en advies te geven,

mark weber 27-01-2022

Camera gekocht met accessoires in Almelo ,zeer goed geholpen door verkoper.
Kon de camera uitvoerig uitproberen en kreeg goed advies fijne winkel dus !!!

Vervoort Rob 27-01-2022

Ik heb mijn panasonic x2000 vervangen door een sony fdr-ax700.
Omdat ik heel goede ervaringen heb met kamera express Turnhout heb ik daar de camera gekocht.
Ik werdt enorm goed geholpen door een man (Niels) die mij een zeer technische uitleg gaf van de camera.
Enfin ik ging er buiten met een nieuwe camera en nog belangrijker met een goed gevoel.
Toch hebben we allen geluk dat er nog........zulke zaken bestaan.
Met vriendelijke groeten.....Rob.

Firas 26-01-2022

Called for assistance, it was very helpful and insightful ! Can't wait till i receive my delivery tomorrow.

Jan 26-01-2022

Prettige bediening en goede informatie over mijn aankoop. De canon RF 24-105mm/L is usm geeft mooie resultaten. Scherp, zelfs bij slechte lichtomstandigheden en zonder flits. Ben zeer tevreden over deze aankoop bij Kamera-Express.

Jan 26-01-2022

Prima winkel, heel vriendelijk en behulpzaam met verstand van zaken, wordt genoeg tijd genomen om je goed en betrouwbaar te helpen, ga zo door.

Ebe 26-01-2022

Groot aanbod voor goede prijzen. Meestal snel geleverd en de site is makkelijk te gebruiken

Martin 26-01-2022

....ga maar gewoon eens kijken ...da zie je het zelf...vriendelijk ,deskundig, uitgebreide voorraad en keuze mogelijkheden, scherpe prijzen....ik ben al jaren zeer tevreden!

Nienke Braat 25-01-2022

Goed geholpen, duidelijk, overal verstand van. Keurig netjes te woord gestaan. Aandacht voor de klant.

A. Groenendijk 25-01-2022

Veel keuze, goede prijzen en snelle levering. Communicatie is aandachtspunt: beantwoording eenvoudige/algemene vragen duurt aantal dagen. Verder heel tevreden.

Sven 25-01-2022

Zeer tevreden over Kamera Express. Gebruikt materiaal ingeruild, nieuw materiaal aangekocht. Altijd goede service en uitgebreide uitleg!

ronald 25-01-2022

goede service ze nemen de tijd voor je dat vind ik geweldig
ze leggen heel goed uit

Paul S 24-01-2022

Toen Nikon de Z 24-120mm f/4 S lens uitbracht en er steeds meer lovende reviews kwamen, was het duidelijk: zodra de nieuwe lens beschikbaar zou komen, deze aanschaffen.
Daar Kamera Express de grote speler in Nederland is, zouden zij snel de Nikon Z 24-120mm S lens kunnen leveren. Aangemeld op de duidelijke webshop voor emailmelding: lens op voorraad.
Keurig tijdig voorraad email ontvangen en direct daarna order geplaatst.
Binnen enkele dagen, vanwege de hoge prijs, keurig anoniem verzonden en ontvangen.
Garantie kan als service gratis uitgebreid worden naar 5 jaar!
Prima verlopen. Aanrader.

Mark 24-01-2022

Mijn 4jr. oude versterker ging binnen de garantieperiode kapot. Na enkele weken onderzoek kreeg ik conform afspraken de restwaarde "retour" in de vorm van een tegoedbon. Daarmee een vervangend product gekocht.

Bram 24-01-2022

Ik ben naar de winkel van Kamera Express in Arnhem geweest. Ik was op zoek naar een nieuwe camera, maar heb op zich weinig verstand van camera's. Wel waren er een aantal zaken die ik juist wel of juist niet in m'n camera wilde hebben. Bij Kamera Express kreeg ik goed advies en werd voor meerdere modellen uitgelegd in hoeverre dat wel en niet aan mijn eisen voldeed. Verder werd mij niet automatisch het duurste aangesmeerd alszijnde het beste. De verkoper zei dan gewoon eerlijk: "Met wat jij zoekt in een camera, zou dit je meer kosten, maar eigenlijk zou je er maar weinig gebruik van maken, dus dat zou zonde zijn". Uiteindelijk ben ik dus naar huis gegaan met een camera die precies aan m'n verwachtingen voldoet en ik ben er blij mee.

Samantha 24-01-2022

Omdat ik online geen keuze kon maken, doordat veel camera's die mij interessant leken waren gemarkeerd als uitverkocht, ben ik naar de winkel gegaan voor advies. Hoe de winkel te werk ging was mij een beetje onduidelijk. Ik heb gewacht tot er een medewerker bij een verkooppunt vrij kwam. Deze medewerker in kwestie praatte zacht en was door de akoestiek, de mondkap en de afstand niet tot nauwelijks verstaanbaar. Hij stelde helaas geen vragen om een gedegen advies te geven. Hij liet me na het aanleveren van informatie de Canon M50 zien die ik zelf al online had gevonden, maar steeds gemarkeerd stond als uitverkocht. Het toestel bleek in de winkel aanwezig en heb het, nadat deze aan de verwachtingen voldeed, direct gekocht. De medewerker heeft buiten een verzekering niet geprobeerd om accesoires bij te verkopen. De verzekering heb ik overigens niet genomen. Ben heel blij met mijn camera, maar heb niet de service gekregen die ik van de winkel had verwacht.

jan 24-01-2022

afspraken worden nagekomen (bestellingen-reserveringen) / ruime keuze online / producten gaan vlot van winkel naar winkel of magazijn-winkel / vriendelijk personeel / zoals op mijn Lowepro rugzak soms zeer scherpe prijzen

tom 23-01-2022

vakbekwaam en vriendelijk geholpen bij Kamera Express. Erg blij met mijn nieuwe aankoop.
Helemaal toppie dus!

Nathalie 23-01-2022

Ik doe altijd veel foto's maken in de natuur vooral van dieren, nu had ik laatste een paraglider die wel erg dichtbij was en ja moest toen natuurlijk wel een andere lens erbij kopen. Nu de Tamron 28-75mm F/2.8 Di III RXD. Aanbevolen door de mevrouw aan de balie die ons erg goed geholpen heeft, naar mijn idee een eerlijk en goed advies en duidelijk verstand van zaken had. Nu nog even een goed weer worden dan kan ik hem volop gaan proberen. Ben erg benieuwd. Thanks Kamera-express.