Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Martha Reumermann 05-02-2022

Vanaf het begin een goed en eerlijk gevoel bij Kamera Express . Zeer duidelijke en eerlijk voorlichting . Edwin de medewerker van Kamera Express heeft mij een duidelijke uitleg gegeven en de inruilwaarde van mijn "oude "camera kwam gunstig uit . Ik kreeg meer dan ik zelf in gedachte had . Wat moet je nog meer vertellen . . . gewoon doen is mijn advies als U van plan bent om een koop te doen bij Kamera Express ( ik heb geen belangen bij dit bedrijf maar ben blij dat deze er is )

Kimberly 05-02-2022

Tweemaal bij Kamera Express in Eindhoven geweest.
De eerste keer om informatie in te winnen omtrent een nieuwe compact camera. En deze 'leek' werd goed voorgelicht over de opties en welke mogelijkheden er zijn. Er werd gevraagd met welk doel ik de camera wil gaan gebruiken en al snel kwam er één optie op tafel die het best passend zou zijn. Ik ging na huis met veel informatie en een link in mijn mail naar de camera zodat ik er nog eens naar kon kijken.
Een paar dagen later terug gegaan naar de winkel en de camera aangeschaft met de nodige associaires.
Ze gaven me daarnaast ook nog een bundel-korting!
Opnieuw erg tevreden over de behulpzaamheid, deskundigheid en vriendelijkheid! Helder verhaal, goede uitleg omtrent garanties en ondersteuning bij eventuele problemen.
Blij met mijn aankoop en de hulp hierbij! :) Zou het iedereen aanraden!

Albert-Jan 05-02-2022

Graag wil ik een advies voordat ik iets koop vandaar dat ik naar de winkel in Amsterdam ben gegaan, de mensen zijn erg behulpzaam en geven een goed advies en zetten zo nodig 2 artikelen op het scherm naast elkaar om deze met elkaar te kunnen vergelijken, ze kunnen als het artikel niet in de winkel op voorraad is het direct voor jou bestellen en je kunt het dan de volgende dag of een paar dagen later in de winkel ophalen.
Het enige vreemde is het berichtje wat je krijgt als het binnen is: U kunt uw bestelling morgen ophalen https://........, in tijden waar men via de telefoon regelmatig pogingen doet om opgelicht te worden mag dit bericht wel wat duidelijker zijn zoals afzender vermelding.

Henk 05-02-2022

Keurige winkel goed bereikbaar vriendelijk personeel netjes geholpen met verstand van zaken,.

K2 Maarssen 04-02-2022

Super fijne winkel (Utrecht) om uitgebreid rond te kijken en technische zaken te bespreken met het vakkundige personeel. Some even wachten maar als je aan de beurt bent heel informatief. Heb al meerdere keren meegemaakt dat ik eigenlijk iets duurders op het oog had maar in de winkel een ander alternatief werd geadviseerd. Top service!

Verhulst fernand 04-02-2022

vriendelijk personeel niet opdringerig en ze nemen tijd wat je verlangens zijn en stellen daar voor wat er voor jou goed is als toestel
ook in je prijsklasse zeer tevreden buiten gegaan

jeannet 04-02-2022

Gisteren heb ik in de winkel in Eindhoven de Canon Flitser 430 EX III RT alsmede een passende tas opgehaald.
De service was , zoals ik al eerder had ondervonden, weer vakkundig, informatief en vriendelijk .
Deze service had ik enkele maanden geleden ook al ondervonden toen ik de Canon EOS R kocht.
Omdat het mij niet lukte met het openen van de "knoppen cursus" en de gebruikers handleiding van de camera op te roepen hebben zij via de mail de snel en goed geholpen.

Evert 04-02-2022

Het personeel neemt de tijd voor je en zij geven een goede uitleg over het te kopen product. Ondanks dat niet alle producten op voorraad zorgen zij er voor dat het binnen 24 uur in je bezit is.

Theo Cornelissen 04-02-2022

Apple TV 4K 32gb 5e generatie met A12 Bionic-Chip besteld. Wordt er een oude uitvoering gelverd met A8 processor.
Reageren op mijn klacht heeft geen zin. Stuur maar terug krijg ik na een paar dagen te horen. Ik heb contact met de Apple Store gehad, bij hun herkenbaar en ook bij Kassa bekend. Geld terug duurt eindeloos. Ik wil graag geleverd zien wat er besteld is.. Zoals het er nu uitziet is dit mijn 1e en laatste bestelling daar. Mijn ervaring is dat je niet serieus genomen wordt indien je een klacht hebt. Ze gebruiken specificaties op hun website die niet overeenkomen met de geleverde (ouder type) apparatuur. De klantenservice laat ook te wensen over helaas.
Kamera Express 08-02-2022

Beste Theo, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je door een fout van ons een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen nagaan hoe dit heeft kunnen gebeuren en je zo snel mogelijk van de gewenste oplossing voorzien. Wij nemen hiervoor contact met je op via het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Doke 03-02-2022

Ik heb al vaker bij Kamera express spullen gekocht,zowel online als in de winkel. Ik kan niet anders zeggen dat het toppers zijn . Een camera kopen is geld uitgeven, dan is het soms lastig keuzes maken.
Tijdens het kopen van mijn camera heeft het personeel goed geluisterd naar mijn wensen en verwachtingen en kwamen van hieruit met verschillende opties waaruit er een uiteindelijk keuze is ontstaan.
Personeel is vriendelijk heeft kennis van de producten, maar snapt wel dat niet iedereen die binnenkomt ook die kennis heeft
Ook als ik online bestelling doe komen ze netjes en correct aan . Nog nooit problemen gehad

Nicky 03-02-2022

zeer goede service in Turnhout , klantvriendelijk en zeer behulpzaam . Doe zo verder

Zana 03-02-2022

Correct personeel, dat vriendelijk, behulpzaam en klantvriendelijk is.
Goede producten en kwalitatieve accessoires, uitstekende service.

Joop D 03-02-2022

Ik kreeg een mail van Kameraexpres dat mijn artikel binnen zou zijn ik vanaf Heemskerk naar Amsterdam toen bleek mijn artikel alleen online op voorraad te zijn.
Toen was de verkoper zo vriendelijk om het voor mij online te bestellen en hij heeft me daar zeer goed bij geholpen in een woord TOP

Paul 03-02-2022

Excellente service. Groot assortiment.
Koop er al sinds, ik meen begin jaren 90.....
Zegt genoeg.

Maryse 03-02-2022

Een Nikon z 50 gekocht bij Kamera express. Goede uitgebreide uitleg en advies ontvangen.
Kundig en klant gericht.

HE Pot 02-02-2022

Vanaf het begin problemen met de tv ,bellen met hun krijg je te horen je moet maar met Philips contact opnemen kreeg daarna 1 software update ging goed tot de volgende update deed ie niks meer en zoals altijd net na de garantie jammer dat het zo gaat bij jullie.
Kamera Express 08-02-2022

Dat is inderdaad erg vervelend. Wij kijken graag met je mee of wij in deze nog iets voor je kunnen betekenen. Hiervoor ontvangen wij graag jouw ordergegevens via reviews@kamera-express.nl met een verwijzing naar deze review.

bea 02-02-2022

Inmiddels ben ik nu bijna twee weken, 3 telefoontjes met beloftes die niet worden nagekomen en 4 mails verder en nog steeds geen draaiplateau ontvangen. Mijn track en trace geeft nog steeds de melding aan dat het product niet ontvangen is door PostNL en zijn jullie al een week bezig om te kijken aan wie het ligt. PostNL of jullie. Inmiddels de afspraak met de fotograaf al moeten afzeggen omdat we het plateau nodig hadden voor een sessie. Een zeer slechte ervaring. Geen idee waar jullie die hoge cijfer aan verdienen, maar met deze slechte afhandeling kan ik niets anders dan een 1 geven.
Kamera Express 02-02-2022

Beste Bea, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om dit te lezen. Wij pakken het probleem graag met spoed voor je op. Helaas kunnen wij de gegevens niet via dit platform inzien. Zou je hiervoor een mailtje met de ordergegevens naar reviews@kamera-express.nl willen sturen?

Sylvère Dubois 02-02-2022

Deskundig begeleid bij het zoeken naar het geschikte artikel, zonder naar hun portemonnaie te zien. Aangename winkel met veel keuzemogelijkheden.

Jos 01-02-2022

Mijn oude Canon 600D wilde ik vervangen door een 7D. Kamera Express gaf me het advies dat de 7D uit de handel gaat, en vervangen is door de 90D. Dus nu heb ik een up-to-date camera, en geen winkeldochter zoals soms bij andere winkels gebeurd.

Marcel 01-02-2022

Al lange tijd op zoek geweest naar een nieuwe TV. Uiteindelijk na het lezen van veel reviews en het krijgen van adviezen van diverse partijen gekozen voor de Sony OLED TV XR-65A84J. Deze TV kun je op veel plekken kopen echter de adviezen van Kamerexpress over de TV maar ook over het mooiste ophangsysteem en hun manier van communiceren heb ik als erg positief ervaren. Na het verkrijgen van hun aanbieding de knoop doorgehakt en de TV laten bezorgen. Alles werd correct en snel afgehandeld door Kameraexpress. Inmiddels de TV geplaatst, hetgeen erg eenvoudig was. Een geweldige TV met erg veel mogelijkheden, helder scherp beeld en prima samenwerkend met de al aanwezige randapparatuur. Ook het geluid via de acoustic surface klinkt erg goed.

Ruud Mulder 01-02-2022

Ik geef nooit een cijfer hoger dan een 9 want er moet altijd nog een streven zijn om nog beter te worden. Een hele fijne zaak met grote deskundigheid. En ondanks vele wachtenden nemen ze alle tijd om jet te helpen met al je vragen.

Peter 01-02-2022

Gisteren een van mijn lenzen door Kamera Express laten taxeren,en zij boden mij een heel mooie inruilwaarde.( niet zo van ja maar zus of ja maar zo).
Daarom vandaag naar ze toe gegaan om zaken te doen.
Ik was namelijk op zoek naar een andere lens.
En ja hoor ik kreeg keurig wat de taxatie aangaf.
En dus een andere lens uitgezocht,met zeer goede en vakkundige hulp van Kamera Express Arnhem.
Ik ben er erg blij met hun hulp,wel nog even wachten of mijn nieuwe lens mij ook zo blij maakt.
Maar als dat per ongeluk niet zo is mag ik hem binnen14 dagen terug geven en krijg ik mijn geld terug.
Nou volgens mij kan het niet mooier.
Goed gedaan jongens,ga zo door!

bert sanders 01-02-2022

prima communicatie , informatie, vriendelijkheid en prijsstelling. werd uitstekend via de mail geholpen en in de winkel was meedenken het parool !!

Susan 01-02-2022

Gister winkel bezocht en super geholpen door zeer kundige en ervaren medewerkster die echt meedacht. De oplossing was echt super gezien de leverproblemen ivm de coronacrisis waar iedereen maar ook zij last van hebben. Zeker een bezoek waard en een aanrader qua service!

A.C.A. Meijer 01-02-2022

Zeer prettig geholpen. Grote deskundigheid. Hij nam de tijd en gaf me de gelegenheid om met mijn evt aankoop te experimenteren.
Ik heb hier door een wel overwogen aankoop gedaan, waar ik veel plezier aan kan beleven.! Top!