Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 744 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Martijn 31-01-2022

Zeer goede service. Twee weken geleden een filterset incl. houder gekocht met een nieuwe lens (en inruil oude lens). Thuis bleken de verloopfilters niet geschikt voor Micro 4/3 camera's. Het verloop van de filters was te geleidelijk waardoor dit met de kleinere lenzen van Micro 4/3 niet te gebruiken was. Een week later terug gegaan en ze hebben de koop netjes ongedaan gemaakt incl. mijn oude lens weer retour.

Brigitte Vermeer 31-01-2022

Zo ontzettend goed geholpen, ze nemen echt alle tijd voor je. Zo klantvriendelijk. Ik kan iedereen aanraden naar Kamera-express te gaan. Wat een fantastisch winkel.

Wim 31-01-2022

Door vakkundige verkoper goed geïnformeerd. Kwam binnen met het idee dat een Oled scherm veel duurder zou zijn dan een lcd
scherm. Na uitgebreide uitleg over het verschil ook een aantrekkelijk aanbod gehad. De verkoper was beslist niet opdringerig en adviseerde er nog even over na te denken. De volgende dag zijn we terug gegaan en uiteindelijk gekozen voor een lcd scherm. dit echter niet i.v.m. de prijs maar met andere redenen. We kregen een goed aanbod en konden hem uiteindelijk gelijk meenemen.

Hugo 31-01-2022

Aankoop gedaan bij Foto Nelissen te Mechelen.
Vriendelijke bediening en professionele uitleg bij aankoop Nikon D 5600, men kent zijn job.
De winkel is een aanrader.

K.Terlouw 31-01-2022

Het is voor mij een snoepwinkel en je wordt er prima geholpen met al je vragen

Edith Van Dingenen 30-01-2022

Blij met mijn nieuwe aankoop van een D850 van Nikon. Goed ter woord gestaan door de medewerkers die elk op hun beurt hun tijd nemen om je vakkundig bij te staan. Het objectief dat ik samen met de camera aankocht is nog niet in voorraad maar hoop ik wel kortelings ook te ontvangen. Ook op vragen van fotobewerking kreeg ik goede toelichting. Een aanrader om toch ter plaatse te gaan en goed ter woord te worden gestaan.

Lugo 30-01-2022

Goede aanbieding van Metz Trigger set. Vriendelijke medewerker, prettig geholpen. Goed advies.

Tina 30-01-2022

Na 11 jaar gebruik gemaakt te hebben van een Canon 550D ben ik overgestapt naar de Canon RP via Kamera Express. Telefonische werd ik enorm goed geholpen en in de winkel al helemaal. De meneer in de winkel dacht goed mee over de camera en de manier waarop ik hem gebruik. Nu worden mijn stop-motion films nog scherper dan ooit. Ik raad iedere stop-motion animator deze camera aan.

Wim den Ouden 30-01-2022

De Kamera Express heeft een vriendelijke bediening en geeft goed advies voor een nieuwe aankoop. Wij zijn hartstikke tevreden en blij met onze nieuwe aankoop!

C 30-01-2022

In oktober 2021 een systeemcamera van Fujifilm met lens aangeschaft. Ik wou graag overstappen van een SR-camera naar iets nieuws en ben twee keer naar de winkel (Almelo) geweest. Beide keren ben ik zorgvuldig geholpen waarbij het vertrekpunt mijn wensen waren en daar werd op geadviseerd. Verkopers hadden expertise en ervaring met verschillende merken, die vrijblijvend werden gedeeld. Eerlijk, vriendelijk zonder aandringen tot verkoop.

Maria 29-01-2022

Ik vind dat er een heel bijzonder groot prijsverschil is op dit artikel. Kodak Desk Ring Light 10.
Bij Camera expres Moet ik €99,- betalen. Elders moet ik €34,50 betalen. Als er een paar euro verschil in zit, kan ik dit begrijpen. Maar zóveel…? Nee….!!!!
Niet slim om dit artikel bij Camera Express aan te schaffen. Nee, ik heb het hier niet gekocht. Ik ga exact hetzelfde merk elders kopen voor heel veel minder geld.
Kamera Express 02-02-2022

Wij houden de concurrenten goed in de gaten en onze pricingmanagers zijn dag en nacht bezig om de beste prijzen te maken, waar jij als klant van profiteert. Mocht je toch nog een product elders goedkoper tegenkomen dan horen wij het graag en zullen onze uiterste best doen deze te matchen.

B&WSparkle 29-01-2022

Ik heb een aantal maanden geleden een body gekocht van een camera en vond dat ik toen echt enorm goed geholpen werd, er werd echt op al mijn vragen antwoord gegeven en de tijd genomen. Ik heb nu een zoomlens gekocht en ik denk dat ik geholpen werd door dezelfde persoon. Wederom nam hij de tijd voor mij, liet een vergelijkend onderzoek zien van welke lens beter was. Gaf heel veel extra informatie en het was gewoon echt fijn om met iemand te praten die er heel veel van wist. Dat kwam ook omdat hij natuurlijk dezelfde passie deelt, namelijk het fotograferen. Ik ben zeer tevreden en werd niet naar de duurste optie verwezen. Top service!

Robert 29-01-2022

Kamera Express biedt een fijne ervaring en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er is altijd ruimte om te onderhandelen over de prijs. Snelle, correcte en nette levering. Top!

guido 29-01-2022

geen parkeerproblemen in de buurt
superstore antwerpen, prima service door snelle respons op mijn vragen en zaken die ik daar ophaal. prima en duidelijke website.

Marcel V 29-01-2022

door omstandigheden kon ik online niet betalen, een mailtje naar KAMERA EXPRESS service met de vraag hoe zou er iets te regelen zijn? het antwoord kwam snel, ik heb vrijdag mijn Olympus OM-D E-M10 mark III body opgehaald, al snel wat test foto's gemaakt.
een goede keus camera en een prima service.

Natasha Jekel 29-01-2022

Ik ben zeer tevreden met Kamera express. Je kan hier altijd deskundige advies krijgen, beste prijs en zeker kwaliteit en garantie. Vandaar koop al meer dan 15jaar alleen bij Kamera Express, kamera's, lenzen, en zelfs drones!

Captain Frans 29-01-2022

De naverkoop dienst is beneden alle niveau. Vriendelijk - ja : iedereen die ik tot hiertoe aan de telefoon gehad heb beloofd me om mijn probleem snel op te lossen (en geloof me, het is een zeer simpel op te lossen probleem: ik heb enkel een voucher code nodig waar ik recht op heb).
Resultaat na 7 maal telefoneren en een maand verder: nul - niets - alleen beloftes.
Klant is hier zeker geen koning. Eenmaal factuur betaald tel je niet meer.
Kamera Express 02-02-2022

Beste Frans, wat jammer om te lezen dat het nog niet voor je opgelost is. Helaas kunnen wij via hier geen gegevens inzien. Als wij je hier nog bij kunnen helpen ontvangen wij graag bericht via reviews@kamera-express.nl

Piet Lampen 29-01-2022

Ging naar de winkel naar mijn inziens een onmogelijke vraag nl. ik had een lamp nodig voor een filmprojector van ongeveer 40 jaar, had niet verwacht dat deze nog op voorraad waren maar dus toch, goede en fijne verkopers die me dan ook verbaasden met een lamp die precies hetzelfde waren. bedankt Kamera Express was er heel blij mee

Hans 29-01-2022

Ik kom al jaren bij Kamera-express, al sinds de periode dat ze 1 winkel hadden. Altijd vakkundig en met geduld geholpen. Laatst in Eindhoven geweest en ook daar dezelfde vakkundigheid en geduld, top!!

Joost 28-01-2022

40mm lens online besteld om op te halen in de winkel. Lens was nog niet op voorraad, maar ik kreeg netjes een inschatting wanneer ik de lens zou ontvangen, uiteindelijke kreeg ik ruim daarvoor al bericht dat de lens voor me klaarlag!

Michèl 28-01-2022

Steeds weer kom ik uit bij kamera express, snelle levering en goede service.  Heb je een vraag, steeds een goed antwoord. Na diverse foto camera's en lenzen nu een mooie Enzo monitor besteld, ik kan niet wachten als is dat bij hun meestal maar een nachtje slapen.

KeesdJ 28-01-2022

Op 24 januari een Sony FDR-AX53 camcorder gekocht bij de Superstore in Arnhem. Van te voren gereserveerd om er zeker van te zijn dat dit type er nog was. Prima door Peter geholpen, zowel bij het proberen van de camera als bij de aanschaf van aanvullende accessoires.

Kees van de Giessen 28-01-2022

Aanbod en voorraden altijd goed!
Snelle en correcte behandeling van de bestelling.
En natuurlijk een fijne webwinkel😀

Nanda Schermers 28-01-2022

Ik heb een nieuwe camera gekocht in Capelle a/d Ijssel. Ik werd goed en kundig geholpen door een vriendelijke medewerker.

Sheila 28-01-2022

Ik heb mijn Canon powershot SX740 HS bij Kamera Express in Arnhem gekocht. Erg vriendelijk geholpen en degene die mij heeft geholpen, heeft naar mijn idee goede kennis over het product.