Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Parijs 10-02-2022

De medewerker van Kamera Express in Capelle aan den IJssel heeft de tijd genomen voor een goed en passend advies.

Nelleke 10-02-2022

Goede, informatie over product maar ook over andere vragen die ik had. De prijs van het bestelde product was ondertussen verhoogd maar werd verkocht voor de prijs van de datum waarop ik had besteld.

Ron 09-02-2022

Goede deal gesloten aan de balie bij Kamera Express voor een LG G1 evo oled TV. Goede voorlichting, en beste prijs in de markt. En gratis 3jr extra garantie op de TV. Top

Marcel 09-02-2022

Fijne winkel. Ik werd erg goed geholpen. Er werd een goed advies gegeven en niet alleen gekeken naar de duurste camera.

den Haan 09-02-2022

Na lang zoeken eindelijk het product wat ik zocht gevonden bij jullie, had er nog wat vragen over en die werden snel en duidelijk beantwoord. Gelijk het product maar besteld.

barry rooijakkers 09-02-2022

Geen enkel probleem gehad met het bestellen en u niet bij het begeleiden en bezorgen ! Ik heb nog wel om aanvullende info gevraagd over aansluiting mogelijkheden aan bestaande onderdelen !

Egbert Stelpstra 09-02-2022

Je wordt goed geholpen en je krijgt deskundig advies. Een en ander wordt je getoond en goed uitgelegd. Er is geen enkele tijddruk.

Jeroen Schoondergang 09-02-2022

Aankoop betrof Sony a7 III body, Tamron 17-28 lens, Sony 70-200 f4 lens en nog wat kleinere zaken.
Bij afhalen in Groningen vakkundig te woord gestaan. Was een prettige ervaring.
De apparatuur werkt naar behoren.

Sylwia 09-02-2022

Salora Tv gekocht online, prima communicatie via de mail en ben erg tevreden over de aangekochte smart tv en ook nog voor de beste prijs bij KAMERA EXPRESS.
Voortaan hebben ze mij als vaste klant.

MyLin 09-02-2022

Kamera Express Gent. Goede en degelijke uitleg gekregen over bepaalde Canon lenzen en vergeleken met andere merken. Men stelde zelf voor om een lens te reserveren en het in de winkel uit te proberen. Aanschaf van macro hulpmiddelen met degelijke vergelijking tussen verschillende merken. Niets was hen te veel om gegevens op te zoeken op de computer. Namen voldoende tijd om uitleg te geven en ik ging met een goed gevoel naar huis.

Regor 09-02-2022

Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan de filiaal te Zwolle om een lang verwachte aankoop te kunnen doen. Het betrof een lens met leveringsproblemen vanuit de fabriek en nu ze weer op voorraad kwamen toch maar de stap genomen om een van deze aan te schaffen.
Gezien de wat duurdere kostprijs van de lens wilde ik deze eerst op mijn body uitproberen wat geen enkel probleem was, hiernaast ook nog wat handige tips gekregen en meteen de kans aangegrepen om bijbehorende batterygrip uit te proberen. (wordt een toekomstige aanschaf... ;-)

Van begin tot eind een hele prima service en ook de artikelen die in de winkel voorhanden lagen zagen er goed uit. Niet overdreven maar zeer zeker niet te weinig keus.
Prima gelegen in het centrum van Zwolle van waaruit aansluitend geshopped kan worden in Zwolle.

Jürgen 09-02-2022

Zowel bij een Internet bestelling perfecte begeleiding als ook een paar dage later bij een inruil onderhandeling heb goede ervaring met de medewerkers van Capelle gehad. Plus dat diverse vragen over de werking van mijn Olympus goed en geduldig uitgelegd werden. Dus hier schrijft een tevreden klant.

Top advies! 08-02-2022

Onlangs bij meerdere Kamera express winkels geweest om een zo goed mogelijk advies te krijgen welke camera bij ons past. Bij zowel vestiging Utrecht als Eindhoven kregen we een onafhankelijk en adequaat advies. We zijn zeer blij met de keuze welke zij ons hebben weten te maken! Voor onze reis naar Costa Rica is onze een bridge camera geadviseerd, de voornaamste reden is dat we niet graag willen wisselen met lenzen. In beide winkels gaven ze aan hier voor te gaan en niet voor de duurdere opties zoals een spiegel reflex camera. Eerlijk en top advies!

RudiB 08-02-2022

Onlangs een nieuwe reportageflitser en een verbindingskabel aangeschaft in de vestiging Antwerpen.
Het bleek later dat er een kompatibiliteitsprobleem was tussen de verschillende fabrikanten.
In theorie moest alles werken, maar dat is blijkbaar niet altijd zo.
Een dikke duim voor de mensen aan de desk. Ze hebben me enorm geholpen om een oplossing te vinden!!!

Marieke 08-02-2022

Oprecht enorm enthousiast! Vorige week heeft .... mij geholpen in de vestiging in Utrecht. Ik ben nog helemaal onbekend in de wereld van fotografie. Sander heeft me apparatuur laten zien, de verschillen uitgelegd met een heel eerlijk advies. Er werd me niets aangesmeerd, maar er werd juist gekeken naar mijn wensen en ervaring (niets dus ;-)) Hierdoor ging ik mega tevreden naar huis met een hele goede set, maar niet voor de hoofdprijs. Ik ben fan en zal hier zeer zeker terug komen! Dank voor de perfecte service!

Jan Rientjes 07-02-2022

Ik heb al vaker een review geschreven over de Kamera Express winkel (de Superstore in Arnhem) en ik vind het nog steeds een superfijne winkel. Je kunt er altijd binnenlopen voor advies en je wordt vriendelijk geholpen. Vaak heb je nog vragen of twijfel je over de keuze van een bepaald product dan ben je hier aan het goede adres voor een goed advies!
Met vriendelijke groet, Jan

AJ. de Vries 07-02-2022

Ik ben erg goed geholpen, deskundig en leuk advies. Omdat de aankoop niet in mijn auto paste was de medewerker zo aardig om even mee te rijden naar mijn huis, ik woon dan ook dichtbij de winkel

Paul 07-02-2022

Artikel 6 januari 2022 besteld ( opdrachtnummer 10353962) en de dag daarna keurig ontvangen. Ik had echter 10 euro teveel betaald. Dit heb ik 6 januari bij de klantenservice gemeld en 11 januari heb ik hen bericht dat ik nog steeds niets had gehoord.
15 januari krijg ik bericht dat wat ik meldde klopt en dat het teveel betaalde teruggestort zal worden. 29 januari heb ik laten weten dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Het is nu 7 februari en Kamera Express heeft niet meer gereageerd.. Niet zo best!
Kamera Express 08-02-2022

Beste Paul, bedankt voor je review. Dat is zeker niet hoe het hoort! Wij zullen gelijk onderzoeken waarom dit bedrag nog niet zichtbaar is op je rekening. Zodra wij hier meer informatie over hebben, zullen wij je per mail nader informeren.

Reviewer491 07-02-2022

Al een paar jaar bestel ik vaak mijn aparatuur bij Kamera Express, Altijd een goede service in de winkel en via de klantenservice. Je word altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen en ze denken altijd met je mee wanneer je iets over een product vraagt. ''Zeer tevreden'' Ook de cursussen die Kamera Express aanbieden zijn erg duidelijk en helpen vooral de beginnende maar ook de al wat gevorderde fotograven met de juiste tips voor de mooiste foto's.

Frank 07-02-2022

Heb een Panasonic fotocamera gekocht. Deze camera vervangt de camera die ik een aantal jaar geleden bij Kamera Express heb gekocht. Ben erg blij met mijn aankoop. Werd weer vriendelijke en deskundig geholpen.

Ian 06-02-2022

Het is een goede winkel met een grote assortiment! Elke keer als ik iets wil voor mijn kamera ga ik meteen naar kamera express! Laatst nog spullen gekocht voor een 16+ jaar oude kamera! Redelijk bizar om in 2022 nog apparatuur van 2005 te kunnen kopen!

Rob Heckers 06-02-2022

Er werd een kundig advies gegeven, zonder het gevoel te krijgen dat je in een bepaalde richting werd geduwd.

Ghijs 06-02-2022

vriendelijke , behulpzame en correcte baliemedewerker bij het afhalen van een bestelde monitor.

Andre 06-02-2022

Aankoop gedaan in de vestiging Breda. Snel en vriendelijk geholpen en goede uitleg. Alleen voor de verlenging van actie extra garantie voor geselecteerde mag vermeld worden dat deze aanvraag dient te geschieden via de website van Kamera Express en dat dit niet gaat via de merken site.

Michel 06-02-2022

Eerlijke en correcte informatie over een product. Snelle en vriendelijke service.